Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Автоліфт бортового харчування (кейтерінг)
Autolift catering
Очікувана вартість
8 000 000,00 UAH
UA-2016-10-19-000294-c 477da2a8955945a7a178483776fff0d9
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мухомор Анна Володимирівна

+380443392453 mav@airport.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: КП Міжнародний аеропорт "Київ" (Жуляни)
Код ЄДРПОУ: 01131514
Місцезнаходження: 03036, Україна , м. Київ обл., Київ, проспект Повітрофлотський, 79, Аеропорт "Київ" (Жуляни)
Контактна особа: Мухомор Анна Володимирівна
+380443392453
mav@airport.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: Municipal Enterprise International Airport “Kyiv” (Zhulyany)
National ID: 01131514
Contact point: Мухомор Анна Володимирівна
+380443392453
mav@airport.kiev.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 19 жовтня 2016 11:28
Звернення за роз’ясненнями: до 11 листопада 2016 11:33
Оскарження умов закупівлі: до 17 листопада 2016 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 листопада 2016 11:33
Початок аукціону: 05 січня 2017 13:11
Очікувана вартість: 8 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 40 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 19 жовтня 2016 11:28
Enquiries until: 11 листопада 2016 11:33
Complaints submission until: до 17 листопада 2016 00:00
Time limit for receipt of tenders: 21 листопада 2016 11:33

Information

Estimated total value: 8 000 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 40 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
докладніше в тендерній документації
details in tender documentation
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Автоліфт бортового харчування (кейтерінг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03036, Україна, м. Київ, м.Київ, проспект Повітрофлотський, 79
ДК 021:2015: 34142100-5 — Вантажні автомобілі з підіймальними платформами
ДК 016:2010: 28.22.15-30.00 — Автонавантажувачі, з підіймальним чи вантажним устаткованням, без електродвигуна

Autolift catering
CPV: 34142100-5
Період постачання: з 26 грудня 2016 по 31 березня 2017

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 листопада 2016 16:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 листопада 2016 16:31
Зміни до ТД (Автоліфт).docx
11 листопада 2016 16:31
ТД (Автоліфт) 2016 зі змінами.docx
11 листопада 2016 16:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 листопада 2016 16:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 листопада 2016 14:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 жовтня 2016 11:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 листопада 2016 16:31
Зміни до ТД (Автоліфт).docx
09 листопада 2016 16:50
Зміни до ТД (Автоліфт).docx
01 листопада 2016 14:42
Зміни до ТД (Автоліфт).docx
11 листопада 2016 16:31
ТД (Автоліфт) 2016 зі змінами.docx
09 листопада 2016 16:50
ТД (Автоліфт) 2016 зі змінами.docx
01 листопада 2016 14:42
ТД (Автоліфт) 2016 зі змінами.docx
19 жовтня 2016 11:28
ТД (Автоліфт) 2016.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Касательно грузоподъемности
Дата подання: 20 жовтня 2016 16:03
Дата відповіді: 21 жовтня 2016 13:28
Что следует понимать под Вантажопідйомність фургону не менше 2000 кг? Это грузоподъемность всего автомобиля, тогда это мало по АНМ926 или грузоподъемность подъемного кузова (фургона) тогда это для шасси ИСУЗУ слишком много (должно быть 900-1500кг)?
Відповідь: В інформації про технічні характеристики предмета закупівлі чітко вказано "Вантажопідйомність фургону не менше 2000кг" та зазначено шасі ISUZU або евівалент. тому є можливість у розгляді будь-якого шасі. Разом з цим зазначаємо, що з технічних питань, в тендерній документації, наявні контактні дані спеціаліста служби спецавтотранспорту
Разъяснение компоновки
Дата подання: 20 жовтня 2016 16:05
Дата відповіді: 21 жовтня 2016 13:31
Требуется ли установка холодильной установки (ХОУ)?
Відповідь: Тендерною документацією не передбачено встановлення холодильного устаткування, Згідно Додатку 2 тендерної документації учасник у Технічній пропозиції може вказати додаткові дані про технічні характеристики предмета закупівлі, які на його погляд є суттєвими.
Щодо тендерної документації
Дата подання: 20 жовтня 2016 16:33
Дата відповіді: 21 жовтня 2016 13:36
В ТЕНДЕРНІЙ ДОКУМЕНТАЦІЇ предмет закупівлі: Автоліфт бортового харчування (кейтерінг) Розділ 5 ч. 2 Інша інформація 2.1. ціна тендерної пропозиції вказано : «До ціни пропозиції наданої учасником-резидентом та/або учасником-нерезидентом обов’язково додаються наступні витрати: – додатковий імпортний збір (згідно коду УКТЗЕД) складає 5% від загальної вартості товару в сумі з транспортними витратами; – мито (згідно коду УКТЗЕД) складає 10% від загальної вартості товару в сумі з транспортними витратами, – ПДВ = 20% від загальної вартості товару в сумі з транспортними витратами, додатковим імпортним збором та митом, – Ідентифікаційний (митний) огляд товару, висновки дозвільних органів, брокерські послуги, збори тощо, становитимуть (приблизно) 1% від загальної вартості товару в сумі з транспортними витратами. Розрахунок вартості одиниці товару, з урахуванням митних процедур становить: Вартість товару з урахуванням транспортних витрат х курс валюти + 5% додатковий імпортний збір + 10% мито + 20% ПДВ + 1% інші витрати». Просимо роз’яснити з якою метою і яким чином необхідно додавати до ціни пропозиції наданої учасником-резидентом додатковий імпортний збір, мито, Ідентифікаційний (митний) огляд товару та ПДВ = 20% від загальної вартості товару в сумі з транспортними витратами, додатковим імпортним збором та митом, якщо ціна пропозиції учасника –резидента при купівлі товару на внутрішньому ринку України чи власному імпорті в любому випадку включає всі законодавчо встановлені податки і збори, в тому числі ПДВ. Просимо внести відповідні зміни в тендерну документацію.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дана норма встановлена з метою уникнення непорозумінь під час проведення перевірки контролюючими органами в сфері державних закупівель. У разі наявності в ціні пропозиції учасника всіх законодавчо встановлених податків і зборів, в тому числі і ПДВ, учасник може надати розрахунок ціни тендерної пропозиції з вказанням наявності або відсутності таких складових, в тому числі і вкзати посилання на імпортну складову предмета закупівлі.
Щодо базису поставки товару
Дата подання: 02 листопада 2016 16:11
Дата відповіді: 07 листопада 2016 16:13
НЕ ПОГОДЖУЄМОСЬ ІЗ ЗМІНАМИ В п. 4.3. місце, кількість, обсяг поставки товарів місце поставки: DDP (INCOTERMS 2010) за адресою замовника кількість – 1 одиниця. Поставка Товару здійснюється за адресою замовника на умовах DDP* (INCOTERMS 2010). * З метою приведення цінових пропозицій учасників торгів до рівних умов, встановлюються умови поставки DDP за адресою замовника.» Базис постачання DDP є неможливим, а відповідно дискримінаційним для учасників нерезидентів. Приведення цінових пропозицій учасників торгів до рівних умов забезпечується документацією ч.2 п.2.1 згідно до якої «До ціни пропозиції наданої учасником-резидентом та/або учасником-нерезидентом обов’язково додаються наступні витрати: – додатковий імпортний збір (згідно коду УКТЗЕД) складає 5% від загальної вартості товару в сумі з транспортними витратами; – мито (згідно коду УКТЗЕД) складає 10% від загальної вартості товару в сумі з транспортними витратами, – ПДВ = 20% від загальної вартості товару в сумі з транспортними витратами, додатковим імпортним збором та митом, – Ідентифікаційний (митний) огляд товару, висновки дозвільних органів, брокерські послуги, збори тощо, становитимуть (приблизно) 1% від загальної вартості товару в сумі з транспортними витратами», що саме і вирівнює ціну товару на різних базисах поставки. ПРОПОНУЄМО викласти п.4.3. в наступній редакції «Поставка Товару здійснюється за адресою замовника на умовах DDP* для резидентів та DAP для нерезидентів (INCOTERMS 2010)»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: зауваження прийняті, до тендерної докумментації будуть внесені відповідні зміни
Щодо змін проекту договору
Дата подання: 02 листопада 2016 16:15
Дата відповіді: 07 листопада 2016 16:13
НЕ ПОГОДЖУЄМОСЬ ІЗ ЗМІНАМИ П. 5.1. Статті 5 Додатку 5 «Проект договору поставки»: 5.1. Постачальник здійснює поставку Товару на умовах DDP за адресою замовника, у відповідності з офіційними правилами тлумачення Інкотермс 2010.» ПРОПОНУЄМО ВИКЛАСТИ П. 5.1. Статті 5 Додатку 5 «Проект договору поставки»: 5.1. Постачальник здійснює поставку Товару на умовах (вказується на підставі отриманої від переможця технічної пропозиції) за адресою замовника, у відповідності з офіційними правилами тлумачення Інкотермс 2010.»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: зауваження прийняті, до тендерної докумментації будуть внесені відповідні зміни
Щодо змін документації конкурсних торгів
Дата подання: 02 листопада 2016 16:34
Дата відповіді: 07 листопада 2016 16:13
В змінах до Додаток 3 «Перелік документів, які вимагаються замовником» доповнено пунктами в наступній редакції: «3. Сертифікат відповідності, якості, технічний паспорт на Товар». В такому контексті Сертифікат відповідності, якості, технічний паспорт на Товар розуміються як оригінали документів, що суперечить змінам до Додатку 3 п.8. «Документи, що підтверджують якісні та технічні характеристики предмету закупівлі та виконання особливих вимог до предмету закупівлі: - копія оригіналу сертифікату якості, відповідності, технічний паспорт, тощо, країни виробника Товару, що підтверджують його приналежність та якість завірені мокрою печаткою учасника торгів», так як в цьому пункті визначено, що документи подаються у вигляді копій. У вислові : «- копія оригіналу сертифікату якості, відповідності, технічний паспорт, тощо, країни виробника Товару, що підтверджують його приналежність та якість завірені мокрою печаткою учасника торгів» НЕ Є ЗРОЗУМІЛИМ ЗНАЧЕННЯ «країни виробника Товару», оскільки сертифікати якості, відповідності та технічний паспорт видаються виробником Товару, а не країною виробника Товару. Оригінал сертифікату якості і відповідності та технічний паспорт видається виробником тільки після виготовлення товару, тому що в ньому необхідно зазначити конкретні характеристики товару, в деяких випадках результати випробовувань і т.д. і обов’язково зазначається серійний або ідентифікаційний номер виробу. Таким чином до моменту виготовлення товару не може існувати оригіналу сертифікатів якості чи відповідності та оригіналу технічного паспорту. Можуть існувати лише їх взірці. За винятком ситуацій, коли такий виріб вже виготовлений, тобто документація конкурсних торгів наперед зазначає конкретний вже виготовлений товар. Яким чином замовник вважає можливим чітко визначити осіб, що будуть залучені до проведення навчання, якщо наразі невідома навіть дата фактичної поставки Товару? Вважаємо таку вимогу безпідставною. ПРОПОНУЄМО ВИКЛАСТИ У Додатку 3 «8. Документи, що підтверджують якісні та технічні характеристики предмету закупівлі та виконання особливих вимог до предмету закупівлі: - копії нормативних документів або витяги з них (титульний лист, технічні характеристики, методи контролю, правила приймання, експлуатації, зберігання маркування, гарантії виробника тощо); - зразки документів, що будуть надаватись з продукцією та підтверджують її приналежність» та якість (сертифікату якості, відповідності, технічний паспорт, тощо, видані виробником Товару) завірені мокрою печаткою учасника торгів. - гарантійний лист на фірмовому бланку учасника, складений в довільній формі з підтвердженням зобов’язань щодо проведення на території замовника навчання працівників замовника; - копія оригіналу документу, що підтверджує право учасника проводити навчання з експлуатації предмету закупівлі»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: зауваження прийняті, до тендерної докумментації будуть внесені відповідні зміни
Уточнення щодо надання документів
Дата подання: 02 листопада 2016 17:45
Дата відповіді: 07 листопада 2016 16:14
Уточните, что имеется ввиду под названием «сертифікат якості, відповідності» это ЕС Декларация Соответствия (EC Declaration of Conformity) либо ЕС Сертификат Соответствия (EC Certificate of Conformity) либо Декларація про відповідність вимогам технічного регламенту.
Відповідь: мається на увазі сертифікат походження від виробника товару... до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни
Щодо поставки
Дата подання: 02 листопада 2016 17:45
Дата відповіді: 07 листопада 2016 16:15
Вы внесли изменение «Поставка Товару здійснюється за адресою замовника на умовах DDP* (INCOTERMS 2010)». Вы же нарушаете украинский закон дискриминируя зарубежных поставщиков-нерезидентов!
Відповідь: зауваження прийняті, до тендерної докумментації будуть внесені відповідні зміни
Копія Статуту учасника або іншого установчого документу
Дата подання: 06 листопада 2016 21:28
Дата відповіді: 07 листопада 2016 16:15
Законом України «Про внесення змін до Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців» та деяких інших законодавчих актів України щодо децентралізації повноважень з державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» №835-VIII від 26.11.2015 року, Закон України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» було викладено в новій редакції, яка набула чинності 01.01.2016 року (надалі – Закон). На відміну від попередньої редакції Закону, діючий Закон не передбачає, у разі внесення змін до установчого документу, подання разом із пакетом документів двох примірників оригіналів установчого документу в новій редакції, один із яких повертався б запитувачу із відміткою та підписом реєстратора, що засвідчують проведення державної реєстрації змін. Згідно Закону в новій редакції, при внесенні змін до установчого документу, подається тільки один оригінал установчого документу в новій редакції, який після проведення змін, залишається в реєстраційній справі. Таким чином, після проведення державної реєстрації змін Статуту, потенційні Учасники не мають змоги зробити нотаріально завірену та/або завірену належним чином копію Статуту, оскільки його єдиний примірник оригіналу зберігається в реєстраційній справі. Перевірити справжність Статуту потенційних Учасників та результат надання адміністративних послуг можливо за посиланням: https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch де в графу «Результат надання адміністративних послуг» потрібно внести код (унікальний номер «Код», що розміщений на документі «Опис документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення реєстраційної дії). У відповідності до вищезазначеного просимо внести зміни до Тендерної Документації по наступному пункту: 7. Перелік документів, що підтверджують інформацію про учасника: - Копія Статуту учасника або іншого установчого документу (у разі якщо учасник здійснює діяльність на підставі модельного статуту, надати копію рішення засновника про створення такої юридичної особи) або довідку в довільній формі із зазначенням коду адміністративних послуг, за яким можна отримати доступ до чинних установчих документів учасника на веб-порталі Міністерства юстиції https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: інформація буде перевірена, і в разі відповідності до тендерної документації будуть внесені зміни
Товарно-транспортна накладна
Дата подання: 06 листопада 2016 21:35
Дата відповіді: 07 листопада 2016 16:22
Просимо виключити з тендерної документації наступний пункт: 2.6. При поставці Товару учасником-переможцем (Постачальником) надаються наступні документи: - Товарно-транспортна накладна в кількості не менше 2-х оригінальних примірників. Даний пункт просимо виключити, оскільки предмет закупівлі: Автоліфт бортового харчування (кейтерінг) є самохідним колісним транспортним засобом, тож до Замовника може доставлятися і власним ходом. В такому випадку при поставці буде неможливо зробити та відповідно надати товарно-транспортну накладну.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: така вимога встановлена з метою підтвердження витрат на доставку товару, підтвердженням яких є власне товаро-транспортна накладна... в разі якщо товар доставляється власним ходом, в будь-якому разі, коли він переміщяється, оформлюється відповідний документ (подорожній лист) де зазначено місце відправки та місце прибуття і на підставі такого подорожнього листа є можливість оформлення товаро-транспортної накладної
Уточнення щодо надання документів
Дата подання: 10 листопада 2016 09:12
Дата відповіді: 10 листопада 2016 09:59
02.11.2016 17:45 Уточните, что имеется ввиду под названием «сертифікат якості, відповідності» это ЕС Декларация Соответствия (EC Declaration of Conformity) либо ЕС Сертификат Соответствия (EC Certificate of Conformity) либо Декларація про відповідність вимогам технічного регламенту. Відповідь Організатора мається на увазі сертифікат походження від виробника товару... до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни, наголошуємо, що Сертифікат походження – це CERTIFICATE OF ORIGIN, документ, що видається Торгівельно промисловою палатою, або іншим уповноваженим органом, але не виробником. Просимо уточнити який саме документ ви маєте на увазі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: сертифікат відповідності видається на лінійку моделі, отже мається на увазі сертифікат відповідності
Щодо недискримінації учасників
Дата подання: 10 листопада 2016 09:13
Дата відповіді: 10 листопада 2016 09:57
В Тендерній документації Розділ 1 п. 5 Недискримінація учасників вказано «Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах». п.6 Інформація про валюту, у якій повинно бути розраховано та зазначено ціну тендерної пропозиції вказано : «Валютою тендерної пропозиції є гривня. У разі якщо учасником процедури закупівлі є нерезидент, такий учасник може зазначити ціну тендерної пропозиції у іноземній валюті, зокрема, ЄВРО, долар США чи будь-яка інша іноземна валюта». Питання: в який спосіб і де саме нерезидент може зазначити ціну тендерної пропозиції у іноземній валюті, зокрема, ЄВРО (в відповідному вікні цінової пропозиції електронної системи торгів при проведенні аукціону або при завантаженні я в електронну систему тільки учасником-переможцем Розрахунку ціни тендерної пропозиції)?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: до проведення аукціону при розкритті тендерних пропозицій ціна перераховується у гривні за офіційним курсом до іноземної валюти, установленим НБУ на дату розкриття тендерних пропозицій, а власне Розрахунок ціни завантажується додатково тільки учасником-переможцем. З питань функціоналу "в який спосіб і де саме нерезидент може зазначити ціну тендерної пропозиції у іноземній валюті...(в відповідному вікні цінової пропозиції електронної системи торгів при проведенні аукціону або при завантаженні" краще зверніться до самого майданчика з якого плануєте брати участь у закупівлі
Щодо визначення ціни в тендерній документації
Дата подання: 10 листопада 2016 19:53
Дата відповіді: 11 листопада 2016 12:03
В ТЕНДЕРНІЙ ДОКУМЕНТАЦІЇ предмет закупівлі: Автоліфт бортового харчування (кейтерінг) Розділ 5 ч. 2 Інша інформація 2.1. ціна тендерної пропозиції вказано : «До ціни пропозиції наданої учасником-резидентом та/або учасником-нерезидентом обов’язково додаються наступні витрати: – додатковий імпортний збір (згідно коду УКТЗЕД) складає 5% від загальної вартості товару в сумі з транспортними витратами; – мито (згідно коду УКТЗЕД) складає 10% від загальної вартості товару в сумі з транспортними витратами, – ПДВ = 20% від загальної вартості товару в сумі з транспортними витратами, додатковим імпортним збором та митом, – Ідентифікаційний (митний) огляд товару, висновки дозвільних органів, брокерські послуги, збори тощо, становитимуть (приблизно) 1% від загальної вартості товару в сумі з транспортними витратами. Розрахунок вартості одиниці товару, з урахуванням митних процедур становить: Вартість товару з урахуванням транспортних витрат х курс валюти + 5% додатковий імпортний збір + 10% мито + 20% ПДВ + 1% інші витрати». Просимо роз’яснити з якою метою і яким чином необхідно додавати до ціни пропозиції наданої учасником-резидентом додатковий імпортний збір, мито, Ідентифікаційний (митний) огляд товару та ПДВ = 20% від загальної вартості товару в сумі з транспортними витратами, додатковим імпортним збором та митом, якщо ціна пропозиції учасника –резидента при купівлі товару на внутрішньому ринку України чи власному імпорті в любому випадку включає всі законодавчо встановлені податки і збори, в тому числі ПДВ. Просимо внести відповідні зміни в тендерну документацію. Відповідь Організатора Дана норма встановлена з метою уникнення непорозумінь під час проведення перевірки контролюючими органами в сфері державних закупівель. У разі наявності в ціні пропозиції учасника всіх законодавчо встановлених податків і зборів, в тому числі і ПДВ, учасник може надати розрахунок ціни тендерної пропозиції з вказанням наявності або відсутності таких складових, в тому числі і вкзати посилання на імпортну складову предмета закупівлі. Питання: у вас в ТД написано «До ціни пропозиції наданої учасником-резидентом та/або учасником-нерезидентом обов’язково додаються наступні витрати:…». При цьому там же написано «При розрахунку ціни, за яку учасник згоден виконати замовлення, враховується ціна предмету закупівлі та всі витрати, пов’язані з виконанням зобов’язань учасника процедури закупівлі по виконанню договору (навчання персоналу замовника, вартість доставки, прямі витрати, адміністративні та загальновиробничі витрати тощо), а також прибуток, який учасник планує одержати при виконанні договору». Можливо ви все таки мали на увазі, що «В ціну пропозиції наданої учасником-резидентом та/або учасником-нерезидентом обов’язково включаються наступні витрати:…»? Яким чином на вашу думку резидент може додати до своєї ціни Вартість товару з урахуванням транспортних витрат х курс валюти + 5% додатковий імпортний збір + 10% мито + 20% ПДВ + 1% інші витрати, якщо він придбав товар, що пропонується на внутрішньому ринку України за національну валюту України гривню і не має жодних документів передбачених системою бухгалтерського обліку за якими сплачувалися мито та інші процедури його постачальником?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: до кінця робочого дня 11.11.2016 будуть внесені відповідні зміни
Розгорнути всі запитання: 13 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2016-10-19-000294-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ООО Ауфбау, Код ЄДРПОУ:36449320
Дата подання: 10 листопада 2016 10:53
Перелік документів
У Тендерній документації ДОДАТОК 3 ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ЗАМОВНИКОМ п 7. Документи, що надаються переможцем торгів та додатково завантажуються до електронної системи (у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір) зазначено :
«- довідка про те, що відомості про юридичну особу, яка є переможцем не вносилась до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення».
У листі Мінекономрозвитку України Щодо інформації про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним визначено перелік реєстрів де замовник самостійно може отримати інформацію про учасника і в цьому випадку вимога про надання відповідного документу (витягу, оригіналу чи копії) є безпідставною. В цьому листі зазначено, що функція ведення Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення покладена на Міністерство юстиції України та Національне агентство з питань запобігання корупції. В цьому ж листі викладено перелік документів, що мають надаватися переможцями торгів згідно з ч.3 ст.17 Закону про публічні закупівлі. Серед цього переліку довідка про те, що відомості про юридичну особу, яка є переможцем не вносилась до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення не зазначена. Просимо внести відповідні зміни в Тендерну документацію.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
10 листопада 2016 13:56
відповідно до абзацу 2 частини 3 статті 17 Закону - переможець торгів, у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав визначених, зокрема, пунктом 2 частини 1 ст.17 Закону - відомості про юридичну особу, яка є учасником не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення - керуючись цією нормою, яка діє на сьогоднішній день, ми не маємо права виключити таку вимогу з тендерної документації
Номер вимоги: UA-2016-10-19-000294-c.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ООО Ауфбау, Код ЄДРПОУ:36449320
Дата подання: 10 листопада 2016 17:25
Перелік документів
Нами було надано вимогу додано Інфолист МЕРТ щодо інформації про перелік відкритих єдиних державних реєстрів ( у вкладенні)
У Тендерній документації ДОДАТОК 3 ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ЗАМОВНИКОМ п 7. Документи, що надаються переможцем торгів та додатково завантажуються до електронної системи (у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір) зазначено : «- довідка про те, що відомості про юридичну особу, яка є переможцем не вносилась до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення». У листі Мінекономрозвитку України Щодо інформації про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним визначено перелік реєстрів де замовник самостійно може отримати інформацію про учасника і в цьому випадку вимога про надання відповідного документу (витягу, оригіналу чи копії) є безпідставною. В цьому листі зазначено, що функція ведення Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення покладена на Міністерство юстиції України та Національне агентство з питань запобігання корупції. В цьому ж листі викладено перелік документів, що мають надаватися переможцями торгів згідно з ч.3 ст.17 Закону про публічні закупівлі. Серед цього переліку довідка про те, що відомості про юридичну особу, яка є переможцем не вносилась до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення не зазначена. Просимо внести відповідні зміни в Тендерну документацію.
Організатора закупівлі 10.11.2016 14:06 надав відповідь Тип рішення: "Вирішено"
відповідно до абзацу 2 частини 3 статті 17 Закону - переможець торгів, у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав визначених, зокрема, пунктом 2 частини 1 ст.17 Закону - відомості про юридичну особу, яка є учасником не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення - керуючись цією нормою, яка діє на сьогоднішній день, ми не маємо права виключити таку вимогу з тендерної документації.
Не погоджуємося з рішення замовника. Його рішення не відповідає Закону України про публічні закупівлі Стаття 17. Відмова в участі у процедурі закупівлі ч.3, абз.3 «Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним». Міністерство економічного розвитку і торгівлі України як Уповноважений орган, який відповідно до абзацу четвертого частини третьої статті 17 Закону України “Про здійснення державних закупівель” (далі-Закон) щорічно до 20 січня оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу інформацію про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним, своїм Інформаційним листом від 15.01.2016 N 3302-06/906-06 повідомив перелік відкритих реєстрів. В цьому листі також зазначено: «Щодо відкриття відомостей, що містяться у Єдиному державному реєстрі осіб, які вчинили корупційні правопорушення.

Відповідно до Закону України від 14 травня 2013 року “Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо реалізації державної антикорупційної політики”, починаючи з 1 січня 2014 року Міністерством юстиції України забезпечується оприлюднення на офіційному веб-сайті відомостей з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення.

Оприлюдненню на офіційному веб-сайті Мін’юсту підлягають відомості про осіб, яких притягнуто до відповідальності за вчинення корупційних правопорушень щодо яких судами прийняті відповідні рішення, які набрали законної сили, а також відомості про накладення дисциплінарних стягнень за корупційні правопорушення, починаючи з 1 січня 2014 року. З цією метою між Міністерством юстиції України та Державною судовою адміністрацією України узгоджений механізм оперативного обміну відомостями про прийняті судовими органами України рішення у справах про корупційні правопорушення і про набрання такими рішеннями законної сили» та «З огляду на викладене зазначаємо, що замовники у відповідності до статті 17 Закону встановлюють вимогу про надання учасниками інформації у довільній формі щодо пунктів 11, 3, 4, 5, 9 частини першої та пунктів 1, 2, 3 частини другої цієї статті Закону. Натомість наявність підстав для відмови в участі у торгах, визначених у пунктах 2, 7, 8 частини першої статті 17 Закону перевіряється замовником у вищезазначених єдиних державних реєстрах». На підставі вищенаведеного вимагаємо видалити в Тендерній документації (ДОДАТОК 3) ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ЗАМОВНИКОМ в п 7. Документи, що надаються переможцем торгів та додатково завантажуються до електронної системи (у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір) вимогу щодо надання документу : «- довідка про те, що відомості про юридичну особу, яка є переможцем не вносилась до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
11 листопада 2016 12:04
в разі якщо, вказаний реєстр на сьогодні функціонує, до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни
Номер вимоги: UA-2016-10-19-000294-c.a3
Статус:
Вирішена
Учасник: ООО Ауфбау, Код ЄДРПОУ:36449320
Дата подання: 10 листопада 2016 19:55
Щодо внесення змін у тендерну документацію
В ТЕНДЕРНІЙ ДОКУМЕНТАЦІЇ Розділ 5 ч. 2 Інша інформація 2.1. ціна тендерної пропозиції вказано : «До ціни пропозиції наданої учасником-резидентом та/або учасником-нерезидентом обов’язково додаються наступні витрати: – додатковий імпортний збір (згідно коду УКТЗЕД) складає 5% від загальної вартості товару в сумі з транспортними витратами; – мито (згідно коду УКТЗЕД) складає 10% від загальної вартості товару в сумі з транспортними витратами, – ПДВ = 20% від загальної вартості товару в сумі з транспортними витратами, додатковим імпортним збором та митом, – Ідентифікаційний (митний) огляд товару, висновки дозвільних органів, брокерські послуги, збори тощо, становитимуть (приблизно) 1% від загальної вартості товару в сумі з транспортними витратами. Розрахунок вартості одиниці товару, з урахуванням митних процедур становить: Вартість товару з урахуванням транспортних витрат х курс валюти + 5% додатковий імпортний збір + 10% мито + 20% ПДВ + 1% інші витрати».
Звертаємо вашу увагу, що для Автоліфта бортового харчування встановлено код товару УКТЗЕД: 8705 90 80 90 якому відповідає мито (пільгова ставка 5%, повна ставка 5%,для товарів походженням з ЄС 4,4% з 01.01.2016 , підстава - Лист ДФСУ № 21/99-99-25-02-02-18 від 06.01.2016), додатковий імпортний збір скасовано з 01.01.2016 , підстава - ЗАКОН УКРАЇНИ Про заходи щодо стимулювання зовнішньоекономічної діяльності). Розрахунок витрат при митному оформлені має відношення тільки для учасників нерезидентів, які подають свої пропозиції на умовах постачання DAP (Incoterms 2010). Пропонуємо Розділ 5 ч. 2 Інша інформація 2.1: «До ціни пропозиції наданої учасником-резидентом та/або учасником-нерезидентом обов’язково додаються наступні витрати: – додатковий імпортний збір (згідно коду УКТЗЕД) складає 5% від загальної вартості товару в сумі з транспортними витратами; – мито (згідно коду УКТЗЕД) складає 10% від загальної вартості товару в сумі з транспортними витратами, – ПДВ = 20% від загальної вартості товару в сумі з транспортними витратами, додатковим імпортним збором та митом, – Ідентифікаційний (митний) огляд товару, висновки дозвільних органів, брокерські послуги, збори тощо, становитимуть (приблизно) 1% від загальної вартості товару в сумі з транспортними витратами. Розрахунок вартості одиниці товару, з урахуванням митних процедур становить: Вартість товару з урахуванням транспортних витрат х курс валюти + 5% додатковий імпортний збір + 10% мито + 20% ПДВ + 1% інші витрати» викласти як «До ціни пропозиції наданої учасником-нерезидентом обов’язково додаються наступні витрати:– мито (згідно коду УКТЗЕД) складає 5% (для товарів походженням з ЄС 4,4%)від загальної вартості товару в сумі з транспортними витратами, – ПДВ = 20% від загальної вартості товару в сумі з транспортними витратами та митом, – Ідентифікаційний (митний) огляд товару, висновки дозвільних органів, брокерські послуги, збори тощо, становитимуть (приблизно) 1% від загальної вартості товару в сумі з транспортними витратами. Розрахунок вартості одиниці товару, з урахуванням митних процедур становить: Вартість товару з урахуванням транспортних витрат х курс валюти + 5% (4,4%)мито + 20% ПДВ + 1% інші витрати».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
13 листопада 2016 13:24
В тендерну документацію було внесено зміни.
Номер вимоги: UA-2016-10-19-000294-c.a4
Статус:
Вирішена
Учасник: ООО Ауфбау, Код ЄДРПОУ:36449320
Дата подання: 10 листопада 2016 19:59
Щодо умов надання пропозиції нерезидентами
Учасники нерезиденти не є платниками ПДВ і не можуть надавати податкову накладну, складену в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством як написано в п.5.8. ДОДАТОК 5 ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПОСТАВКИ
Рішення замовника: Вимога задоволена
13 листопада 2016 13:25
В тендерну документацію було внесено зміни.
Номер вимоги: UA-2016-10-19-000294-c.c5
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ООО Ауфбау, Код ЄДРПОУ:36449320
Дата подання: 28 листопада 2016 12:04
Щодо надання додаткової інформації стосовно причини невідповідності
Повний зміст вимоги знаходиться у прикріпленому документі, що є невід'ємною частиною даної вимоги.
Рішення замовника: Вимога відхилена
30 листопада 2016 09:13
відповідь на оскарження в прикріпленому файлі

Документи подані скаржником

28 листопада 2016 12:04
Вимога 28112016.jpg

Документи

30 листопада 2016 09:11
лист Ауфбау .pdf
30 листопада 2016 09:11
відповідь на оскарження

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2016-10-19-000294-c.c6
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ООО Ауфбау, Код ЄДРПОУ:36449320
Дата подання: 29 листопада 2016 17:46
Щодо процедури закупівлі №376808. Автоліфт бортового харчування (кейтерінг)
Повний зміст Скарги та підтвердження плати за її подання знаходяться у прикріплених файлах, які є невід'ємною частиною даної Скарги.
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 02 грудня 2016 17:56
від 02.12.2016 № 1835+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 02 грудня 2016 17:55
від 19.12.2016 № 2147.pdf
Дата публікації: 22 грудня 2016 20:27
Коментар замовника щодо усунення порушення: Замовником прийнято рішення допустити учасника до аукціону.
Дата виконання рішення замовником: 30 грудня 2016 11:13

Документи подані скаржником

29 листопада 2016 17:46
Документи Скан Системс.pdf
29 листопада 2016 17:46
СКАРГА Ауфбау до АМКУ.pdf
29 листопада 2016 17:46
Документи Ауфбау.pdf

Документи подані замовником

30 листопада 2016 09:15
протокол розгляду скарги
01 грудня 2016 09:24
Відповідь на скаргу

Документи Органу Оскарження

22 грудня 2016 20:27
від 19.12.2016 № 2147.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 30 грудня 2016
UA-2016-10-19-000294-c477da2a8955945a7a178483776fff0d9
Найменування: КП Міжнародний аеропорт "Київ" (Жуляни)
Код ЄДРПОУ: 01131514
Місцезнаходження: 03036, Україна, м. Київ обл., Київ, проспект Повітрофлотський, 79, Аеропорт "Київ" (Жуляни)
Учасник Документи Рішення
ООО Ауфбау Документи
Рішення скасоване
Документи
ТОВ "ЗАР ЕЙР СИСТЕМС" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ «СКАН СИСТЕМС» Документи
Допущено до аукціону
Документи
ООО Ауфбау Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

25 листопада 2016 13:51
протокол розгляду пропозицій
25 листопада 2016 13:55
Електронний підпис

Публічні документи

18 листопада 2016 13:48
Статут_АУ.pdf
18 листопада 2016 13:48
Документи перекладача_181116.pdf
18 листопада 2016 13:48
АУ_Стаття 17_161116.pdf
18 листопада 2016 13:48
АУ_Довідка з банку_161116.pdf
18 листопада 2016 13:48
АУ_Витяг платника ПДВ.pdf

Документи

25 листопада 2016 13:57
Електронний підпис

Публічні документи

21 листопада 2016 10:05
Довідка щодо ст 17.pdf
21 листопада 2016 10:05
Тех пропозиція.pdf
21 листопада 2016 10:03
Оригінал довідки з банку.pdf
21 листопада 2016 10:03
Про сервісний центр.PDF
21 листопада 2016 10:03
Витяг ПДВ.pdf
21 листопада 2016 10:03
Графічне зображення Товару.pdf
21 листопада 2016 10:03
Лист щодо п.7 Дод 3.pdf
21 листопада 2016 10:02
Якість, відповідність.pdf
21 листопада 2016 10:02
Гарант лист про договір.pdf

Документи

25 листопада 2016 13:57
Електронний підпис

Публічні документи

21 листопада 2016 11:11
7_ДОКУМЕНТЫ.pdf
21 листопада 2016 11:10
5_СТАТЬЯ 17.pdf
21 листопада 2016 11:10
3_ОСН УСЛ ДОГОВОРА.pdf
21 листопада 2016 11:10
2_ИЗОБРАЖЕНИЕ.pdf
21 листопада 2016 11:10
1_ТЕХ ПРЕДЛОЖЕНИЕ.pdf

Документи

23 грудня 2016 13:09
Електронний підпис

Публічні документи

18 листопада 2016 13:48
Статут_АУ.pdf
18 листопада 2016 13:48
Документи перекладача_181116.pdf
18 листопада 2016 13:48
АУ_Стаття 17_161116.pdf
18 листопада 2016 13:48
АУ_Довідка з банку_161116.pdf
18 листопада 2016 13:48
АУ_Витяг платника ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ООО Ауфбау

ТОВ "ЗАР ЕЙР СИСТЕМС"

ТОВ «СКАН СИСТЕМС»

ООО Ауфбау

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 січня 2017 13:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ООО Ауфбау 5 872 400,00
UAH з ПДВ
4 179 923,06
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ «СКАН СИСТЕМС» 5 415 000,00
UAH з ПДВ
4 250 680,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЗАР ЕЙР СИСТЕМС" 6 748 000,00
UAH з ПДВ
6 748 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 листопада 2016 13:48
Статут_АУ.pdf
18 листопада 2016 13:48
Документи перекладача_181116.pdf
18 листопада 2016 13:48
АУ_Стаття 17_161116.pdf
18 листопада 2016 13:48
АУ_Довідка з банку_161116.pdf
18 листопада 2016 13:48
АУ_Витяг платника ПДВ.pdf

Публічні документи

21 листопада 2016 11:11
7_ДОКУМЕНТЫ.pdf
21 листопада 2016 11:10
5_СТАТЬЯ 17.pdf
21 листопада 2016 11:10
3_ОСН УСЛ ДОГОВОРА.pdf
21 листопада 2016 11:10
2_ИЗОБРАЖЕНИЕ.pdf
21 листопада 2016 11:10
1_ТЕХ ПРЕДЛОЖЕНИЕ.pdf

Публічні документи

21 листопада 2016 10:05
Довідка щодо ст 17.pdf
21 листопада 2016 10:05
Тех пропозиція.pdf
21 листопада 2016 10:03
Оригінал довідки з банку.pdf
21 листопада 2016 10:03
Про сервісний центр.PDF
21 листопада 2016 10:03
Витяг ПДВ.pdf
21 листопада 2016 10:03
Графічне зображення Товару.pdf
21 листопада 2016 10:03
Лист щодо п.7 Дод 3.pdf
21 листопада 2016 10:02
Якість, відповідність.pdf
21 листопада 2016 10:02
Гарант лист про договір.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ООО Ауфбау

ТОВ «СКАН СИСТЕМС»

ТОВ "ЗАР ЕЙР СИСТЕМС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ООО Ауфбау
#36449320
Відхилено 4 179 923,06
UAH з ПДВ
10 січня 2017 09:52
ТОВ «СКАН СИСТЕМС»
#34980750
Відхилено 4 250 680,00
UAH з ПДВ
10 січня 2017 15:49
ТОВ "ЗАР ЕЙР СИСТЕМС"
#37773517
Переможець 6 748 000,00
UAH з ПДВ
10 січня 2017 16:02

Документи

10 січня 2017 09:52
Електронний підпис
10 січня 2017 09:51
протокол відхилення

Документи

10 січня 2017 15:49
Електронний підпис
10 січня 2017 14:05
протокол відхилення

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 січня 2017 16:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЗАР ЕЙР СИСТЕМС"
#37773517
6 748 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 червня 2017 09:36
акт прийому-передачі товару укладений
13 червня 2017 09:32
Електронний підпис укладений
23 січня 2017 16:47
Договір укладений
23 січня 2017 16:47

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 січня 2017 — 30 червня 2017
Сума оплати за договором: 6 748 000,00
UAH з ПДВ