Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги на закупівлю ліцензійного програмного забезпечення на комп’ютерне обладнання для загальноосвітніх навчальних закладів.
Services on purchasing licensed software for computer hardware for secondary schools
Очікувана вартість
10 000 000,00 UAH
UA-2016-10-19-000289-c 80998796411f43eea624de3230cb0c3a
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дашкієв Григорій Миколайович

380442481741 imzo2tender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Державна наукова установа "Інститут модернізації змісту освіти"
Код ЄДРПОУ: 39736985
Вебсайт: http://www.imzo.gov.ua
Місцезнаходження: 03035, Україна , Київська область обл., Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, буд. 36
Контактна особа: Дашкієв Григорій Миколайович
380442481741
imzo2tender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Institute of educational content modernization
National ID: 39736985
Contact point: Dashkiyev Gregory Mykolayovych
380442481741
imzo2tender@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 19 жовтня 2016 11:26
Звернення за роз’ясненнями: до 08 листопада 2016 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 листопада 2016 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 листопада 2016 19:00
Початок аукціону: 28 листопада 2016 14:20
Початок аукціону: 28 листопада 2016 14:20
Очікувана вартість: 10 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 50 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 50000 UAH
Publication date: 19 жовтня 2016 11:26
Enquiries until: 08 листопада 2016 19:00
Complaints submission until: до 14 листопада 2016 00:00
Time limit for receipt of tenders: 18 листопада 2016 19:00
Planned auction date: 28 листопада 2016 14:20

Information

Estimated total value: 10 000 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 50 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Послуги із закупівлі та встановлення 23 079 комплектів ліцензійного програмного забезпечення (попередня активація ліцензійної операційної системи та отримання права на користування ліцензійним пакетом офісного призначення та антивірусного програмного забезпечення строком не менше ніж на 1 рік) на комп’ютерне обладнання для загальноосвітніх навчальних закладів
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
23079 комплект
Послуги на закупівлю ліцензійного програмного забезпечення на комп’ютерне обладнання для загальноосвітніх навчальних закладів.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08296, Україна, Київська область, смт. Ворзель, вул. Ковельська,10
ДК 021:2015: 72268000-1 — Послуги з постачання програмного забезпечення
ДК 016:2010: 58.29.5 — Послуги щодо видання ліцензії на право користування програмним забезпеченням

Services on purchasing licensed software for computer hardware for secondary schools
CPV: 72268000-1
Період постачання: по 23 грудня 2016

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 листопада 2016 17:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 листопада 2016 17:44
Перелік змін до тендерної документації від 10.11.2016.doc
10 листопада 2016 17:44
TD lltsen imzo chang 10.11.2016.doc
10 листопада 2016 17:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 листопада 2016 15:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 жовтня 2016 11:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 листопада 2016 17:44
Перелік змін до тендерної документації від 10.11.2016.doc
04 листопада 2016 15:25
Перелік змін в таблиці.doc
10 листопада 2016 17:44
TD lltsen imzo chang 10.11.2016.doc
04 листопада 2016 15:21
TD lltsen imzo chang.doc
19 жовтня 2016 11:34
TD lltsen imzo.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Стосовно договору
Дата подання: 19 жовтня 2016 16:17
Дата відповіді: 21 жовтня 2016 16:13
Уважно ознайомившись з умовами договору, виникає декілька питань. а саме, в пункті 5.2 проекту договору вказано наступне: « Датою фактично наданих послуг за цим Договором вважається дата підписання уповноваженими особами Акту приймання-передачі наданого ліцензійного програмного забезпечення», проте не зазначено конкретну уповноважену особу, яка буде підписувати: акти приймання-передачі комплектів ліцензійного програмного забезпечення, акти наданих послуг. Крім того, на яку саме уповноважену особу має бути виписане доручення на отримання комплектів ліцензійного програмного забезпечення?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Обов’язок отримати комп’ютерне обладнання із встановленим ліцензійним програмним забезпеченням покладено на департаменти (управління) освіти і науки обласних, Київської міської держадміністрацій відповідно до наказу МОН від 02.08.2016 р.№ 916.
Уповноважена особа з переліком відповідних повноважень визначається керівником департаменту/управління.
Стосовно Додатку 2 до договору «ПРОТОКОЛ погодження договірної ціни»
Дата подання: 19 жовтня 2016 16:22
Дата відповіді: 21 жовтня 2016 16:12
Уважно ознайомившись з проектом договору та його додатками виникає наступне питання: навіщо потрібен протокол погодження договірної ціни, якщо кінцева ціна буде визначена за результатами аукціону?
Відповідь: Протоколом погодження ціни фіксується та підтверджується ціна послуги.
Стосовно Додатку 3 до договору «Розподіл комплектів ліцензійного програмного забезпечення за адміністративно-територіальними одиницями»
Дата подання: 19 жовтня 2016 16:36
Дата відповіді: 21 жовтня 2016 16:11
Договором визначені лише Замовник та Учасник, в Додатку 3 до проекту договору вказані лише назви адміністративно територіальних одиниць – постає питання: де саме має бути надана послуга?
Відповідь: Відповідно до пункту 1 розділу 1 тендерної документації місце надання послуг – виробничі потужності Учасника-переможця.
Доставка
Дата подання: 24 жовтня 2016 15:56
Дата відповіді: 27 жовтня 2016 15:25
У Додатку 3 до договору надано перелік адміністративно територіальних одиниць, згідно якого буде здійснено розподіл комплектів ліцензійного програмного забезпечення. Питання: 1. За чий рахунок буде здійснюватися доставка обладнання; 2. Чи має вона здійснюватися взагалі, адже в договорі та в тендерній документації відсутня інформація про це.
Відповідь: Питання доставки не входить до предмету даної закупівлі.
Стосовно Додатка № 3
Дата подання: 28 жовтня 2016 15:47
Дата відповіді: 02 листопада 2016 16:49
Якщо Питання доставки не входить до предмету даної закупівлі, навіщо в Додаток № 3 прикріплений до проекту Договору? Пропонуємо внести зміни, шляхом видалення Додатку № 3 до проекту Договору з тендерної документації.
Відповідь: Переможець повинен мати інформацію щодо кількості ліцензійного програмного забезпечення, встановленого на комп’ютерне обладнання, яке отримають департаменти (управління) освіти і науки обласних та Київської міської держадміністрацій відповідно до наказу МОН від 02.08.2016 р.№ 916 після закінчення тендерної процедури для подальшої роботи стосовно вирішення проблем, що можуть виникнути після встановлення програмного забезпечення, та для подальшого сервісного обслуговування.
Вимоги до електронної банківської гарантії
Дата подання: 28 жовтня 2016 16:29
Дата відповіді: 02 листопада 2016 16:48
В Додатку № 5 тендерної документації зазначено, що банківська гарантія має бути надана банком, яким відноситься до банків перших трьох груп відповідно до рішення Комітету з питань нагляду та регулювання діяльності банків, нагляду (оверсайту) платіжних систем НБУ від 31.12.2015 року. Даним рішення визначені наступні категорії банків: Банки з державною часткою, Банки іноземних банківських груп, Група І (частка активів - більше 0,5 % активів банківської системи), Група ІІ (частка активів - менше 0,5 % активів банківської системи) . Проте третьої групи даним рішенням не передбачено. Також хочеться зазначити, що дійсно Національний банк видає нормативно-правові акти з питань, віднесених до його повноважень, які є обов'язковими для органів державної влади і органів місцевого самоврядування, банків, підприємств, організацій та установ незалежно від форм власності, а також для фізичних осіб. Нормативно-правові акти Національного банку видаються у формі постанов Правління Національного банку, а також інструкцій, положень, правил, що затверджуються постановами Правління Національного банку. Даний розподіл банків на категорії використовується Національним банком виключно з метою аналізу для визначення загальних тенденцій банківської системи України. Такий розподіл не використовується безпосередньо для нагляду за банками та не впливає на вимоги до їх діяльності. Виходячи з Вашої логіки, БГ має бути взята з банку, який відноситься до «Банків з державною часткою», «Банків іноземних банківських груп» або «Група І (частка активів - більше 0,5 % активів банківської системи)». Тому вважаємо, що дана умова в тендерній пропозиції несе дискримінаційний характер, оскільки виключає можливість Учасників взяти БГ з банку який відноситься до «Група ІІ (частка активів - менше 0,5 % активів банківської системи)». Пропонуємо взагалі видалити дану умову, або ж чітко прописати усі чотири категорії розподілу банків.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ваші пропозиції щодо банківської гарантії взяті до уваги. Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації у визначений законодавством термін.
питання про банківську ггарантію
Дата подання: 02 листопада 2016 17:26
Дата відповіді: 04 листопада 2016 15:57
В тендерній документації зазначено, що БГ має бути надана банком, який відноситься до банків перших трьох груп відповідно до рішення Комітету з питань нагляду та регулювання діяльності банків, нагляду (оверсайту) платіжних систем НБУ від 31.12.2015 року. Третьої групи даним рішенням не передбачено. Просимо надати обґрунтоване роз’яснення щодо Вашого бачення даного розподілу; повідомити саме назви категорій банків. Також, пропонуємо внести зміни до ТД шляхом: 1) видалення даної умови; 2) зазначення усіх чотирьох категорій розподілу банків; 3) зменшення суми БГ для збільшення конкуренції при здійсненні процедури закупівлі та усунення бар'єрів для бізнесу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ваші пропозиції були враховані. Для збільшення конкуренції при здійсненні процедури закупівлі та усунення бар'єрів для бізнесу розмір електронної банківської гарантії було зменшено до 50 000 грн. Відповідні зміни відображено у новій редакції тендерної документації від 4 листопада 2016 року.
Загальне запитання по закупівлі
Дата подання: 08 листопада 2016 18:14
Дата відповіді: 09 листопада 2016 19:01
Відповідно до п. 4.1 розділу I. Загальні положення Тендерної документації, предметом закупівлі є: «58.29.5 - Послуги щодо видання ліцензії на право користування програмним забезпеченням 72268000-1 Послуги з постачання програмного забезпечення (Послуги на закупівлю ліцензійного програмного забезпечення на комп’ютерне обладнання для загальноосвітніх навчальних закладів). Водночас, у першому абзаці розділу I. Додатку 4 до тендерної документації «Проект договору», предметом договору є надання Замовникові послуги на закупівлю ліцензійного програмного забезпечення на комп’ютерне обладнання для загальноосвітніх навчальних закладів: попередня активація ліцензійної операційної системи та отримання права на користування ліцензійним пакетом офісного призначення та антивірусного програмного забезпечення (58.29.5 - послуги щодо видання ліцензії на право користування програмним забезпеченням 72268000-1 послуги з постачання програмного забезпечення) (далі – послуг). Таким чином, вбачається протиріччя меж предметом закупівлі зазначеним у тендерній документації та предметом договору наведеному у додатку 4 до тендерної документації в частині необхідності виконання послуг з попередньої активації ліцензійної операційної системи, що відповідно передбачає надання послуг зі встановлення ліцензійної операційної системи так як це є обов’язковою умовою для виконання послуг з попередньої активації ліцензійної операційної системи у відповідності до існуючих ліцензійних умов. Просимо Вас усунути дане протиріччя, чітко визначити предмет закупівлі та внести відповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання. Ваші пропозиції розглянуто. Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації та оприлюднені згідно з діючим законодавством України.
Загальне запитання по закупівлі
Дата подання: 08 листопада 2016 18:15
Дата відповіді: 09 листопада 2016 20:08
У розділі 1 Додатку 2 до тендерної документації зазначено, що «Комплект програмного забезпечення для встановлення та активації на комп’ютерному обладнанні для загальноосвітніх навчальних закладів повинен відповідати таким вимогам:» Зауважимо, що ані предметом закупівлі п. 4.1 розділу I. Загальні положення Тендерної документації, ані першим абзацом розділу I. Додатку 4 до тендерної документації «Проект договору» не передбачено встановлення програмного забезпечення, а також не передбачена активація ліцензійного пакету офісного призначення та антивірусного програмного забезпечення. Просимо Вас усунути дане протиріччя. А також внести відповідні зміни до Додатку 3 до тендерної документації в частині формулювання «Назви» у таблиці цінової пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за зауваження. Ваші пропозиції знаходяться на розгляді тендерного комітету, за результатами якого будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації. Проте зазначаємо, що Додатком 2 до тендерної документації визначено вимоги до програмного забезпечення, яке необхідно встановити на комп'ютерне обладнання. Відповідно до цих вимог кожен учасник пропонує програмне забезпечення та виконує налаштування згідно з вимогами виробника цього програмного забезпечення.
Загальне питання
Дата подання: 08 листопада 2016 18:15
Дата відповіді: 09 листопада 2016 19:31
У п. 4.2 розділу I. Загальні положення Тендерної документації зазначено, що місцем знаходження комп’ютерного обладнання є смт. Ворзель, Київська область та місцем надання послуг є виробничі потужності переможця. Просимо вас надати інформацію щодо фактичної конфігурації цього обладнання та чи існує необхідність в його збиранні та тестуванні на виробничих потужностях учасника торгів перед початком надання ним послуг з попередньої активації ліцензійної операційної системи
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Конфігурація комп’ютерного обладнання: Pentium 3.3GHz/4GB RAM/1TB HDD.
Перед початком надання послуг тестування комп’ютерного обладнання не вимагається.
Загальне питання
Дата подання: 08 листопада 2016 18:16
Дата відповіді: 09 листопада 2016 20:39
п. 5.1 розділу V. ПОРЯДОК НАДАННЯ ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ Додатку 4 до тендерної документації «Проект договору» визначено, що «Надання послуг здійснюється шляхом передачі ключів програмного забезпечення та ліцензійних сертифікатів на право використання ліцензійного програмного забезпечення згідно з діючим законодавством». Зауважимо, що відповідні існуючи ліцензійні умови не передбачають передачу ключів та ліцензійних сертифікатів програмного забезпечення ліцензійної операційної системи. Просимо Вас внести відповідні зміни до п. 5.1 розділу V. ПОРЯДОК НАДАННЯ ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ Додатку 4 до тендерної документації «Проект договору»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Зауваження враховані . Зміни до проекту договору (Додаток 4 до тендерної документації) будуть внесені.
Загальне питання
Дата подання: 08 листопада 2016 18:16
Дата відповіді: 09 листопада 2016 20:34
п. 5.2 розділу V. ПОРЯДОК НАДАННЯ ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ Додатку 4 до тендерної документації «Проект договору» визначено, що «Виконавець має надати для кінцевого споживача опис встановленого ліцензійного програмного забезпечення, перелік зроблених налаштувань». Зауважимо, що ані предметом закупівлі п. 4.1 розділу I. Загальні положення Тендерної документації, ані першим абзацом розділу I. Додатку 4 до тендерної документації «Проект договору» не передбачено встановлення програмного забезпечення. Також, не має жодних вимог до налаштувань ліцензійного програмного забезпечення. Просимо Вас усунути дане протиріччя та внести відповідні зміни до п. 5.2 розділу V. ПОРЯДОК НАДАННЯ ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ Додатку 4 до тендерної документації «Проект договору»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ваші пропозиції розглянуто. Відповідні зміни будуть внесені до розділу V. Додатку 4 до тендерної документації та оприлюднені згідно з діючим законодавством України.
Загальне питання
Дата подання: 08 листопада 2016 18:17
Дата відповіді: 09 листопада 2016 20:27
п. 5.3 розділу V. ПОРЯДОК НАДАННЯ ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ Додатку 4 до тендерної документації «Проект договору» визначено, що «Уповноважені особи департаментів (управлінь) освіти і науки обласних, Київської міської держадміністрацій отримують від Замовника комплекти програмного ліцензійного забезпечення відповідно до додатку 3 до Договору». Просимо Вас надати роз’яснення, що мається на увазі під визначенням «отримують від Замовника комплекти програмного ліцензійного забезпечення відповідно до додатку 3 до Договору»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Наказом Міністерства освіти і науки України ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» доручено здійснити закупівлю ліцензійного програмного забезпечення на комп’ютерне обладнання для загальноосвітніх навчальних закладів. Департаментам (управлінням) освіти і науки обласних та Київської міської держадміністрацій доручено отримати комп’ютерне обладнання із встановленим ліцензійним програмним забезпеченням у кількості відповідно до додатку 3 до Договору.
Розгорнути всі запитання: 13 Згорнути запитання

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 21 листопада 2016
UA-2016-10-19-000289-c80998796411f43eea624de3230cb0c3a
Найменування: Державна наукова установа "Інститут модернізації змісту освіти"
Код ЄДРПОУ: 39736985
Місцезнаходження: 03035, Україна, Київська область обл., Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, буд. 36
Учасник Документи Рішення
ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР» Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "НАВІГАТОР КОРПОРЕЙШН" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

21 листопада 2016 16:43
ПРОТОКОЛ розгляду (21.11.2016).pdf
21 листопада 2016 16:43
Електронний підпис

Публічні документи

17 листопада 2016 16:35
Тендерна пропозиція.pdf
17 листопада 2016 16:35
Забезпечення.rar
17 листопада 2016 16:35
Забезпечення.rar

Документи

21 листопада 2016 16:37
ПРОТОКОЛ розгляду (21.11.2016).pdf
21 листопада 2016 16:41
Електронний підпис

Публічні документи

30 листопада 2016 10:58
Довідка МВС.pdf
30 листопада 2016 10:58
Довідка ДПІ.pdf
18 листопада 2016 18:36
11485390000.pdf
18 листопада 2016 13:58
11485390000.pdf
18 листопада 2016 12:04
тех.pdf
18 листопада 2016 12:04
квал.pdf
18 листопада 2016 12:04
проп.pdf
18 листопада 2016 12:04
тех.pdf
18 листопада 2016 12:04
квал.pdf
18 листопада 2016 12:03
проп.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР»

ТОВ "НАВІГАТОР КОРПОРЕЙШН"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 листопада 2016 14:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "НАВІГАТОР КОРПОРЕЙШН" 9 996 438,06
UAH з ПДВ
9 996 438,06
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР» 9 999 899,91
UAH з ПДВ
9 999 899,91
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 листопада 2016 10:58
Довідка МВС.pdf
30 листопада 2016 10:58
Довідка ДПІ.pdf
18 листопада 2016 18:36
11485390000.pdf
18 листопада 2016 13:58
11485390000.pdf
18 листопада 2016 12:04
тех.pdf
18 листопада 2016 12:04
квал.pdf
18 листопада 2016 12:04
проп.pdf
18 листопада 2016 12:04
тех.pdf
18 листопада 2016 12:04
квал.pdf
18 листопада 2016 12:03
проп.pdf

Публічні документи

17 листопада 2016 16:35
Тендерна пропозиція.pdf
17 листопада 2016 16:35
Забезпечення.rar
17 листопада 2016 16:35
Забезпечення.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "НАВІГАТОР КОРПОРЕЙШН"

ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "НАВІГАТОР КОРПОРЕЙШН"
#39396481
Переможець 9 996 438,06
UAH з ПДВ
28 листопада 2016 17:51

Документи

28 листопада 2016 17:49
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 листопада 2016 17:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "НАВІГАТОР КОРПОРЕЙШН"
#39396481
9 996 438,06
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 листопада 2016 17:49
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 лютого 2017 16:15
Електронний підпис укладений
12 грудня 2016 12:02
Договір 40=1-2016 (09.12.2016).pdf укладений
12 грудня 2016 12:02

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2016
Сума оплати за договором: 9 996 438,06
UAH з ПДВ