Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

серверне обладнання
hardware and software system for video conferencing
Очікувана вартість
34 857 000,00 UAH
UA-2016-10-18-001264-c 2f88a1e2341a49f69678a677d7cc9bce
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Галівець І.В.

+380442777696 ryzak@court.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕРЖАВНА СУДОВА АДМІНІСТРАЦІЯ УКРАЇНИ
Код ЄДРПОУ: 26255795
Місцезнаходження: Україна , 01601, м.Київ, Печерський район, ВУЛИЦЯ ЛИПСЬКА, будинок 18/5
Контактна особа: Галівець І.В.
+380442777696
ryzak@court.gov.ua
Додаткові контактні особи: Слоніцький Олександр Євгенович
(044) 277-76-09
slon@court.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: State Judicial Administration of Ukraine
National ID: 26255795
Contact point: Галівець І.В.
+380442777696
ryzak@court.gov.ua
Additional contacts: Слоніцький Олександр Євгенович
(044) 277-76-09
slon@court.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 18 жовтня 2016 21:32
Звернення за роз’ясненнями: до 08 листопада 2016 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 листопада 2016 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 листопада 2016 11:00
Початок аукціону: 30 листопада 2016 14:22
Очікувана вартість: 34 857 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 350 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 1045710 UAH
Publication date: 18 жовтня 2016 21:32
Enquiries until: 08 листопада 2016 11:00
Complaints submission until: до 14 листопада 2016 00:00
Time limit for receipt of tenders: 18 листопада 2016 11:00

Information

Estimated total value: 34 857 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 350 000 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
серверне обладнання
hardware and software system for video conferencing
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
166 шт
серверне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01021, Україна, Київська обл., Київ, Згідно тендерної документації
ДК 021:2015: 30200000-1 — Комп’ютерне обладнання та приладдя
ДК 016:2010: 26.20.1 — Машини обчислювальні, частини та приладдя до них

hardware and software system for video conferencing
CPV: 30200000-1
Період постачання: по 26 грудня 2016

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 листопада 2016 18:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 листопада 2016 15:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 жовтня 2016 21:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 листопада 2016 18:38
ТД_СЕРВЕРИ (Зміни) нова редакція від 10.11.2016.doc
10 листопада 2016 18:38
ТД_СЕРВЕРИ нова редакція від 10.11.2016 1.doc
04 листопада 2016 15:20
Тендерна документацуії в новій редакції.doc
04 листопада 2016 15:20
Зміни до тендерної документатії ТД_СЕРВЕРИ.doc
18 жовтня 2016 21:29
ТД_СЕРВЕРИ 18_10_2016 (4) (2).doc
18 жовтня 2016 21:29
переклад сервери анг.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Строк поставки товару
Дата подання: 19 жовтня 2016 11:21
Дата відповіді: 20 жовтня 2016 16:08
Просимо дати пояснення з приводу дат. Аукціон призначений на 26.12.2016. Поставка за договором до 26.12.2016. Поставка буде здійснюватися відразу в день вибору переможця?
Відповідь: При розміщенні Замовником оголошення про проведення закупівлі, дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою автоматично та є попередньо запланованими.
Відповідно до пункту 5 статті 28 Закону «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) Замовник після завершення етапу «Прийом пропозицій» розглядає тендерні пропозиції на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначає відповідність учасників кваліфікаційним критеріям до проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій у строк, що не перевищує 20 робочих днів. За результатами розгляду складається протокол розгляду тендерних пропозицій за формою, встановленою Уповноваженим органом, та оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 Закону. Після оприлюднення замовником протоколу розгляду тендерних пропозицій електронною системою закупівель автоматично розсилаються повідомлення всім учасникам тендеру та оприлюднюється перелік учасників, тендерні пропозиції яких не відхилені згідно з цим Законом. Дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою автоматично, але не раніше ніж через п’ять днів після оприлюднення протоколу розгляду тендерних пропозицій.
Таким чином, дата і час проведення електронного аукціону по зазначеній закупівлі буде визначатися з урахуванням вище зазначених положень Закону.
умови документації
Дата подання: 25 жовтня 2016 19:13
Дата відповіді: 28 жовтня 2016 15:17
згідно пункту 5.3.2. Лист-відгук контрагенту щодо підтвердження виконання аналогічного договору щодо надання гарантійних послуг виробником обладнання згідно з вимогами тендерної документації та виконання гарантійних зобов’язань, а саме: відновлення працездатності серверів, на місці його встановлення, протягом 6 годин із заміною запчастин. Учасники повинні надати листи від Замовників щодо гарантійного обслуговування. На наш погляд це суттєво обмеження можливості участі у торгах. Якщо учасник не надасть відповідний лист, він буде дискваліфікований, але такі листи Замовники можуть і не подписати, навіть при наявності такого обслуговування. Всі умови обслуговування будуть прописані у договорі, там також будуть прописані штрафні санкції за невиконання умов. Можливо зняття зазначеної дискрімінаційної вимоги, та внесення нових вимог: надання листа відгука з підтвердженням виконання аналогічних договорів?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до статті 16 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник установлює кваліфікаційні критерії та вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
У зв’язку тим, що відновлення працездатності серверів на місці їх встановлення протягом 6 годин із заміною запчастин є ключовою вимогою щодо надання гарантійних послуг виробником обладнання, тому вимога щодо наявності у тендерній пропозиції учасника листа-відгуку контрагенту про підтвердження виконання аналогічного договору щодо надання зазначених гарантійних послуг не обмежує можливість участі у торгах, але й навпаки, підтверджує досвід надання таких гарантійних послуг.
Додаток № 5 до тендерної документації
Дата подання: 31 жовтня 2016 18:06
Дата відповіді: 03 листопада 2016 16:54
В Додатку № 5 тендерної документації зазначено, що банківська гарантія має бути надана банком, яким відноситься до банків перших трьох груп відповідно до рішення Комітету з питань нагляду та регулювання діяльності банків, нагляду (оверсайту) платіжних систем НБУ від 31.12.2015 року. Даним рішення визначені наступні категорії банків: Банки з державною часткою, Банки іноземних банківських груп, Група І (частка активів - більше 0,5 % активів банківської системи), Група ІІ (частка активів - менше 0,5 % активів банківської системи) . Проте третьої групи даним рішенням не передбачено. Також хочеться зазначити, що даний розподіл банків на категорії використовується Національним банком виключно з метою аналізу для визначення загальних тенденцій банківської системи України. Такий розподіл не використовується безпосередньо для нагляду за банками та не впливає на вимоги до їх діяльності. Виходячи з Вашої логіки, БГ має бути взята з банку, який відноситься до «Банків з державною часткою», «Банків іноземних банківських груп» або «Група І (частка активів - більше 0,5 % активів банківської системи)». Дана умова в тендерній документації може нести дискримінаційний характер, оскільки виключає можливість Учасників взяти БГ з банку який відноситься до «Група ІІ (частка активів - менше 0,5 % активів банківської системи)». Пропонуємо чітко прописати усі чотири категорії розподілу банків.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником прийнято рішення про внесення змін до тендерної документації
Порядок здійснення оплати
Дата подання: 31 жовтня 2016 18:18
Дата відповіді: 03 листопада 2016 16:56
Крайний срок поставки 26 декабря 2016 года. В случае поставки 166 ед. в крайний срок, как будет осуществляться оплата, возможен ли перенос, согласно п. 4 ч. 4 ст. 36 ЗУ «О публичных закупках»?
Відповідь: Перенесення не можливо відповідно до умов проекту договору, який враховує норми бюджетного законодавства
Додаток № 5 до тендерної документації
Дата подання: 31 жовтня 2016 18:28
Дата відповіді: 03 листопада 2016 17:07
В Додатку № 5 чітко визначено, що має містити Банківська гарантія, а саме: - термін дії або строк дії гарантії чи обставини, за яких строк дії гарантії вважається закінченим – “викласти обставини, передбачені у пункту 3 Розділу III тендерної документації, строк дії банківської гарантії до “31” грудня 2016 р. включно”. Нижче, в цьому ж Додатку написано, що строк дії забезпечення тендерної пропозиції – 90 календарних днів з дати розкриття тендерної пропозиції, включаючи день розкриття тендерної пропозиції. Підсумовуючи: навіть, якщо подати тендерну пропозицію 1/11/16, строк банківської гарантії має становити "до 31 грудня 2016 року включно" чи все ж таки" до 30 січня 2017 року"?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником прийнято рішення про внесення змін до тендерної документації
Стосовно сертифікації серверу
Дата подання: 31 жовтня 2016 18:33
Дата відповіді: 03 листопада 2016 17:11
У пункті 8 технічних вимог вказане наступне: Сервер має бути сертифікований для роботи з останніми версіями операційної системи Windows 2012 Server. А в пункті 9 наступне: Попередньо встановлена ліцензійна операційна система Windows 2012 Server R2 Standard Edition. Тобто Сервер має буди сертифікований для роботи саме з Windows 2012 Server R2?
Відповідь: У пункті 1 технічних вимог вказано наступне: Процесор — не гірше ніж XEON e5-26xx V4.
Згідно з інформацією з сайту виробника процесорів (http://ark.intel.com/ru/products/family/91287/Intel-Xeon-Processor-E5-v4-Family#@All) вище згадані процесори почали виготовляти у 2016 році. Відповідно, сервери які будуть пропонуватись учасником повинні бути виготовлені з комплектуючих останнього покоління.
Згідно з інформацією з сайту https://www.windowsservercatalog.com сервери виготовлені в 2016 році відомими на світовому ринку виробниками (HP, Lenovo, Dell, Cisco та інші) з характеристиками, які відповідають вимогам ТД мають сертифікацію для роботи з операційними системами Microsoft Windows Server 2012 та Server 2012 R2.
Відповідно до вищенаведеної інформації вимога, що вказана у пункті 8 технічних вимог, а саме "Сервер має бути сертифікований для роботи з останніми версіями операційної системи Windows 2012 Server" є вірною.
Умови Договору
Дата подання: 01 листопада 2016 10:36
Дата відповіді: 03 листопада 2016 17:13
В п. 12.1.4. проекту Договору міститься посилання на п. 11.2. проекту Договору. Але Розділ 11 "Строк дії Договору", взагалі не містить пункту під такою нумерацією.
Відповідь: Замовником прийнято рішення про внесення змін до тендерної документації
Умови Договору
Дата подання: 01 листопада 2016 10:52
Дата відповіді: 03 листопада 2016 17:16
В п. 12.3.4. проекту Договору містяться умови, серед яких - "8) зміни умов у зв'язку із застосуванням положень частини шостої статті 40 Закону". Прохання внести зміни до даного пункту, відповідно до статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі".
Відповідь: Замовником прийнято рішення про внесення змін до тендерної документації
Умови договору
Дата подання: 01 листопада 2016 11:22
Дата відповіді: 03 листопада 2016 17:18
В пункті 5.6. проекту договору зазначено: Датою поставки Товару вважається дата доставки та підключення (монтажу) Товару у приміщенні відповідного суду та підписання Акту відповідним Отримувачем. Питання: які саме роботи по підключенню (монтажу) повинні бути виконані? Чи достатньо підключення до мережі та підтвердження працездатності обладнання? Яким чином буде підтверджено підключення (монтаж), бо в Акті приймання передачі мова йдеться тільки про доставку товару?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником прийнято рішення про внесення змін до тендерної документації
Умови Договору
Дата подання: 01 листопада 2016 13:03
Дата відповіді: 03 листопада 2016 17:23
п. 5.10 проекту Договору: Право власності на Товар переходить до Замовника після поставки Товару та підписання Замовником відповідного Акту прийому-передачі Товару. Питання: 1. В які строки Замовник має підписати Акт прийому-передачі? (не вказані договором) 2. Яким чином буде здійснюватись передача підписаного відповідного Акту прийому-передачі від Отримувача Замовнику? (шляхом надсилання поштою, факсимільним зв'язком?) 3. В які строки має здійснюватись дана передача?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Заначене питання врегульвано проектом договору про закупівлю ( додаток № 2 до тендерної документації)
Умови Договору
Дата подання: 01 листопада 2016 13:12
Дата відповіді: 03 листопада 2016 17:27
В п. 5.11 проекту Договору говориться про претензії щодо некомплектності, кількості чи якості фактично поставленого Товару. Некомплектність та кількість перевіряється безпосередньо в момент доставки, підключення Товару та оформлюється відповідним Актом прийому-передачі. доцільніше в даному пункті було б вказати "претензії щодо якості поставленого Товару", тобто прибрати "некомплектність та кількість". Також, щодо умови узгодження переліку претензій "протягом 1 (одного) робочого дня", доцільніше доповнити даний пункт та вказати з якої дати або з якого моменту відраховується даний строк.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Зазначене питання врегульвано умовами проекту договору ( додаток №2 до Тендерної документації)
Умови Договору
Дата подання: 01 листопада 2016 13:27
Дата відповіді: 03 листопада 2016 17:35
В які строки Замовник має право вносити зауваження, пропозиції або заперечення щодо Товару, якщо Постачальником порушено вимоги, вказані у Договорі? Щодо чого саме Замовник має право вносити зауваження, пропозиції або заперечення? Адже комплектність та кількість підтверджується Актом прийому-передачі. Прохання внести корективи до даного пункту, а саме вказати строки звернення та доповнити фразою "щодо якості Товару".
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Зазначене питання врегульвано умовами проекту договору (додаток № 2 до тендерної документаціїї)
Гарантійний термін
Дата подання: 01 листопада 2016 13:30
Дата відповіді: 03 листопада 2016 17:38
За умовами проекту Договору, гарантійний термін Товару складає 36 місяців (п. 6.3.6. та 12.1.1.). Але не вказано з якого моменту починає свій перебіг. Прохання доповнити пункти фразою "з дати поставки".
Відповідь: Зазначене питання врегульовано положеннями статті 676 Цивільного кодексу України
Забезпечення виконання умов Договору
Дата подання: 01 листопада 2016 13:39
Дата відповіді: 03 листопада 2016 17:41
Тендерною документацією та проектом Договору встановлено, що Постачальник з метою забезпечення виконання зобов'язань даного Договору, зобов'язується оформити та надати Замовнику оригінал гарантії виконання Договору в день укладання Договору. Проте, ані ТД, ані проектом Договору не зазначені умови та строки повернення даного Забезпечення. Також, що саме розуміється під "повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання учасником-переможцем договору"??? Поставка Товару чи також, ще й сплив 36 місяців гарантійних зобов'язань?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Зазначене питання врегульовано положеннями статті 26 Закону України "Про публічні закупівлі"
Розгорнути всі запитання: 14 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2016-10-18-001264-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "НАВІГАТОР КОРПОРЕЙШН", Код ЄДРПОУ:39396481
Дата подання: 01 листопада 2016 14:33
Стосовно Технічних вимог
У вимогах до Контролерів жорстких дисків зазначено: Контролер жорстких дисків з кешем не менше ніж 2ГБ. Підтримка RAID рівнів 0, 1, 5, 6, 10, 50, 60, 1ADM, 10ADM. Технологія ADM це унікальна технологія HP під назвою Advanced Data Mirroring. Наявність даної вимоги носить дискримінаційний характер, оскільки виключає можливість пропонувати товар з аналогічними вимогами. Вимагаємо викласти вимогу у наступній редакції: «Контролер жорстких дисків з кешем не менше ніж 2ГБ. Підтримка RAID рівнів 0, 1, 5, 6, 10, 50, 60.»
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
03 листопада 2016 17:50
Технологія під назвою Advanced Data Mirroring та інтелектуальні алгоритми забезпечують підвищений рівень захисту даних, а також прискорюють ініціалізацію RAID-масивів, що є вкрай важливим при вирішенні завдань які будуть виникати при роботі серверного обладнання.
Окрім того, підтримка RAID рівнів 1ADM та 10ADM необхідна для забезпечення високого рівня відмовостійкості при виході з ладу одного диску з можливістю продовжити роботу при виході з ладу і другого диску (паралельного виходу з ладу двох взаємозамінних дисків).
Підтримка RAID рівнів 1ADM та 10ADM у випадку Замовника необхідна для того щоб забезпечувати зберігання великого масиву даних, і запобігти втраті даних, враховуючи їх важливість, у разі виходу з ладу декількох дисків.
Окрім того підтримка RAID рівнів 1ADM та 10ADM небхідна для забезпечення належної роботи серверного обладнання не лише в умовах сьогодення, а й з врахуванням перспективи розвитку технологій в майбутньому.
Також підтримка RAID рівнів 1ADM та 10ADM є енергоефективною і дозволяє зменшити споживання електроенергії.
З огляду на зазначене, Замовником прийнято рішення щодо внесення змін до тендерної документації в частині підптримки RAID рівнів 1ADM та 10ADM або їх еквіваленту.
Номер вимоги: UA-2016-10-18-001264-c.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР», Код ЄДРПОУ:31091208
Дата подання: 02 листопада 2016 10:53
Звужування кола участників торгів за рахунок технічних вимог
Згідно з технічними вимогами до серверне обладнання типу 1, типу 2 та типу 3, пунктами 5 визначені рівнів RAID: 0, 1, 5, 6, 10, 50, 60, 1ADM, 10ADM. В свою чергу вимога до наявності технології ADM (Advanced Data Mirroring) задовольнятиметься лише одному виробнику - Hewlett Packard Enterprise. Також зазначена вимога до наявності технології ADM (Advanced Data Mirroring) (рівні 1ADM, 10ADM) не використовується у рішенні, так как диски планується організувати у RAID типу 1 (описано у пункті 4), що характеризую наявність даної вимоги лише як дискримінаційної вимоги.
Просимо вилучити вимогу щодо необхідності рівнів 1ADM, 10ADM, як такі що звужують коло учасників та не використовується у рішенні, в іншому випадку ми будемо вимушені направити скаргу до АМКУ.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
04 листопада 2016 14:50
Технологія під назвою Advanced Data Mirroring та інтелектуальні алгоритми забезпечують підвищений рівень захисту даних, а також прискорюють ініціалізацію RAID-масивів, що є вкрай важливим при вирішенні завдань які будуть виникати при роботі серверного обладнання.
Окрім того, підтримка RAID рівнів 1ADM та 10ADM необхідна для забезпечення високого рівня відмовостійкості при виході з ладу одного диску з можливістю продовжити роботу при виході з ладу і другого диску (паралельного виходу з ладу двох взаємозамінних дисків).
Підтримка RAID рівнів 1ADM та 10ADM у випадку Замовника необхідна для того щоб забезпечувати зберігання великого масиву даних, і запобігти втраті даних, враховуючи їх важливість, у разі виходу з ладу декількох дисків.
Окрім того підтримка RAID рівнів 1ADM та 10ADM небхідна для забезпечення належної роботи серверного обладнання не лише в умовах сьогодення, а й з врахуванням перспективи розвитку технологій в майбутньому.
Також підтримка RAID рівнів 1ADM та 10ADM є енергоефективною і дозволяє зменшити споживання електроенергії.
З огляду на зазначене, Замовником прийнято рішення щодо внесення змін до тендерної документації в частині підптримки RAID рівнів 1ADM та 10ADM або їх еквіваленту.
Номер вимоги: UA-2016-10-18-001264-c.a3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР», Код ЄДРПОУ:31091208
Дата подання: 02 листопада 2016 11:01
Звужування кола участників торгів за рахунок технічних вимог
Згідно з технічними вимогами до серверне обладнання типу 1, типу 2 та типу 3, пунктами 7 визначена вимога “ … Система керування сервером повинна включати функціональність, яка забезпечує створення персональної інформаційної панелі самообслуговування на веб порталі виробника сервера. Система керування сервера повинна забезпечувати передачу інформації в захищеному вигляді про події та конфігурацію сервера безпосередньо на портал виробника. Персональна інформаційна панель на веб порталі виробника сервера повинна забезпечувати Замовнику відстеження у будь-який час подій і сервісних випадків сервера, а також можливість перегляду конфігурації апаратного забезпечення сервера. Персональна інформаційна панель повинна забезпечувати можливість створення звітів, що повинні включати інформацію про: інвентаризацію конфігурації апаратного забезпечення сервера, версію мікрокодів апаратних компонентів, події з апаратними компонентами, сервісні випадки, стан сервісних контрактів та гарантії.”, зазначення даної вимоги характеризує її, як дискримінаційної оскільки їй може відповідати лише один виробник - Hewlett Packard Enterprise. Інші світові виробники серверного обладнання, такі як IBM, Oracle, DELL, Fujitsu,
надають прямий доступ до обладнання через панель самообслуговування сервером із можливістю Замовнику відстежувати у будь-який час події і сервісні випадки.
Просимо викласти дану вимогу в редакції, що не буде звужувати коло участників: «Наявність адаптеру дистанційного адміністрування та моніторингу стану сервера з підключенням до локальної мережі окремим портом, а також програмного забезпечення моніторингу компонентів сервера в комплекті, що має забезпечувати доступ до графічної консолі сервера через веб браузер та текстової консолі через термінальний емулятор, і забезпечувати завантаження сервера для конфігурування, розгортання та встановлення сумісної з сервером операційної системи без встановлення в сервер додаткових медіа носіїв.», в іншому випадку ми будемо вимушені направити скаргу до АМКУ.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 листопада 2016 14:35

Необхідність встановлення вимоги яка передбачає, що система керування сервером повинна включати функціональність, яка забезпечує створення персональної інформаційної панелі самообслуговування на веб-порталі виробника сервера та передачу інформації в захищеному вигляді про події та конфігурацію сервера безпосередньо на портал виробника, зумовлена тим, що лише вказане технологічне рішення дозволяє відслідковувати стан серверного обладнання шляхом створення звітів які містять комплексну інформація про сервери які входять до системи.
Замовник звертає увагу, що кількість одиниць серверного обладнання яке передбачене до встановлення є досить значним (перевищує 100 одиниць) і у випадку прямого доступу Замовника до обладнання через панель самообслуговування сервером втрачається можливість комплексного аналізу діяльності всього серверного обладнання.
У зв’язку з цим, вимога про необхідність внесення змін до технологічного рішення Замовника є неприйнятною. Окрім того відмова від системи керування сервером, яка забезпечує створення персональної інформаційної панелі самообслуговування на веб-порталі виробника сервера та передачу інформації в захищеному вигляді про події та конфігурацію сервера безпосередньо на портал виробника, призведе до необхідності залучення додаткового персоналу для обслуговування серверного обладнання адже аналіз одного узагальненого звіту потребує меншої кількості часу ніж вишукування інформації по кожному окремому серверу.
При цьому, посилання на те, що певні світові виробники серверного обладнання надають прямий доступ до обладнання через панель самообслуговування сервером із можливістю Замовнику відстежувати у будь-який час події і сервісні випадки не свідчить про неможливість вказаних виробників реалізувати можливість керування сервером шляхом створення персональної інформаційної панелі самообслуговування на веб-порталі виробника сервера та передачу інформації в захищеному вигляді про події та конфігурацію сервера безпосередньо на портал виробника.

У зв’язку з цим, Замовник не вбачає необхідності внесення змін до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2016-10-18-001264-c.a4
Статус:
Скасована
Учасник: Комунальне підприємство виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) "Київкомунсервіс", Код ЄДРПОУ:33745659
орлорол
лодпигригрои
Скасована
Дата: 02 листопада 2016 11:52
Причина: помилка

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 24 листопада 2016
UA-2016-10-18-001264-c2f88a1e2341a49f69678a677d7cc9bce
Найменування: ДЕРЖАВНА СУДОВА АДМІНІСТРАЦІЯ УКРАЇНИ
Код ЄДРПОУ: 26255795
Місцезнаходження: Україна, 01601, м.Київ, Печерський район, ВУЛИЦЯ ЛИПСЬКА, будинок 18/5
Учасник Документи Рішення
Альтаир и К Документи
Допущено до аукціону
ТОВ НЕО-ІТ Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ БМС ТЕХНО Документи
Відхилено
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Уліс Сістемс" Документи
Відхилено
Документи

Публічні документи

02 грудня 2016 13:47
Не надання (ДСАУ).pdf
02 грудня 2016 13:47
МВС (ДСАУ).pdf
02 грудня 2016 13:47
ЕД ДЕРЖ РЄЄСТР(ДСАУ).pdf
02 грудня 2016 13:47
ДПІ (ДСАУ).pdf
17 листопада 2016 23:27
Банківська Ліцензія.rar

Документи

24 листопада 2016 17:19
Електронний підпис

Публічні документи

18 листопада 2016 00:18
Технічні вимоги кінець.pdf
18 листопада 2016 00:18
Технічні вимоги початок.pdf
18 листопада 2016 00:18
Кваліфікаційні вимоги НР-1.pdf
18 листопада 2016 00:18
Цінова пропозиція НР-2.pdf

Документи

24 листопада 2016 17:22
Електронний підпис

Публічні документи

18 листопада 2016 09:27
Банківська гарантія.rar

Документи

24 листопада 2016 17:23
Електронний підпис

Публічні документи

18 листопада 2016 10:58
Гарантія.rar
18 листопада 2016 10:58
scan_ork_0008.pdf
18 листопада 2016 10:58
УЛІС ДСА Технічна.pdf
18 листопада 2016 10:58
УЛІС ДСА Комерційна.pdf
18 листопада 2016 10:58
УЛІС ДСА Кваліфікаційна.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Альтаир и К

ТОВ НЕО-ІТ

ТОВ БМС ТЕХНО

Товариство з обмеженою відповідальністю "Уліс Сістемс"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 листопада 2016 14:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Альтаир и К 34 811 040,00
UAH з ПДВ
34 811 040,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ НЕО-ІТ 34 849 485,60
UAH з ПДВ
34 849 485,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 грудня 2016 13:47
Не надання (ДСАУ).pdf
02 грудня 2016 13:47
МВС (ДСАУ).pdf
02 грудня 2016 13:47
ЕД ДЕРЖ РЄЄСТР(ДСАУ).pdf
02 грудня 2016 13:47
ДПІ (ДСАУ).pdf
17 листопада 2016 23:27
Банківська Ліцензія.rar

Публічні документи

18 листопада 2016 00:18
Технічні вимоги кінець.pdf
18 листопада 2016 00:18
Технічні вимоги початок.pdf
18 листопада 2016 00:18
Кваліфікаційні вимоги НР-1.pdf
18 листопада 2016 00:18
Цінова пропозиція НР-2.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Альтаир и К

ТОВ НЕО-ІТ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Альтаир и К
#37658125
Переможець 34 811 040,00
UAH з ПДВ
01 грудня 2016 15:30

Документи

01 грудня 2016 15:30
Електронний підпис
01 грудня 2016 15:29
повідомлення.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 грудня 2016 15:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Альтаир и К
#37658125
34 811 040,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 грудня 2016 15:30
Електронний підпис
01 грудня 2016 15:29
повідомлення.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2017 14:03
Електронний підпис укладений
13 грудня 2016 13:46
Електронний підпис укладений
13 грудня 2016 13:43
Договір_Альтаір_Сервер.pdf укладений
13 грудня 2016 13:43

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 грудня 2016 — 31 грудня 2016
Сума оплати за договором: 34 811 040,00
UAH з ПДВ