Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Код за ДК 016:2010 - 81.30.1 послуги щодо благоустрою території (77314000-4, послуги з утримання територій), догляд за об'єктами зеленого господарства
Cod according to the national classifier 016:2010 - 81.31.1 services in improvement of the territory (77314000-4, grounds maintenance services), caring of the green object
Cod according to the national classifier 016:2010 - 81.31.1 services in improvement of the territory (77314000-4, grounds maintenance services), caring of the green object
Очікувана вартість
7 000 000,00 UAH
UA-2016-10-18-000278-c ● 09b28c06860c48f79a81874ba82d0ab2
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВЗЕЛЕНБУД" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 03362152 |
Місцезнаходження: | 61145, Україна , Харківська обл., Харків, Харківська обл., місто Харків, ВУЛИЦЯ КЛОЧКІВСЬКА, будинок 195-А |
Контактна особа: |
Слінько Г. +380577250285 khzelenbud@ukr.net |
Додаткові контактні особи: |
Ганна 0504035373 khzelenbud@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Specialized communal enterprise "Kharkovzelenstroi" of Kharkiv Citi Council |
National ID: | 03362152 |
Contact point: |
Слінько Г. +380577250285 khzelenbud@ukr.net |
Additional contacts: |
Hanna 0504035373 khzelenbud@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 18 жовтня 2016 10:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 листопада 2016 10:59 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 листопада 2016 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 листопада 2016 10:59 |
Початок аукціону: | 01 грудня 2016 14:27 |
Очікувана вартість: | 7 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 70 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 140000 UAH |
Publication date: | 18 жовтня 2016 10:54 |
Enquiries until: | 08 листопада 2016 10:59 |
Complaints submission until: | до 14 листопада 2016 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 18 листопада 2016 10:59 |
Information
Estimated total value: | 7 000 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 70 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Scope of the procurement
догляд за об'єктами зеленого господарства
caring of the green object
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 усл.
Код за ДК 016:2010 - 81.30.1 послуги щодо благоустрою території (77314000-4, послуги з утримання територій), догляд за об'єктами зеленого господарства
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61000, Україна, Харківська обл., Харків, вулиці м. Харкова
ДК 021:2015: 77314000-4 — Послуги з утримання територій
ДК 016:2010: 81.30.1 — Послуги щодо благоустрою території
Cod according to the national classifier 016:2010 - 81.30.1 services improvement of the territory (77314000-4, grounds maintenance services) caring of the green objekt
CPV: 77314000-4
Період постачання:
з 01 січня 2017 по 31 грудня 2017
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 жовтня 2016 10:54 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
18 жовтня 2016 10:51 |
Тендерна документація.doc | |
18 жовтня 2016 10:51 |
Проект договору.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Кваліфікація
Дата подання: 07 листопада 2016 15:54
Дата відповіді: 09 листопада 2016 16:01
Керуючись статтею 23 Закону України «Про публічні закупівлі» звертаємось до Вас щодо необхідності внесення змін в тендерну документацію на закупівлю послуг щодо очищування, інших (90600000-3 - послуги з прибирання й асенизації для міських і сільських громад та супутні послуги) прибирання об'єктів зеленого господарства а саме.
Вимогами пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної документації» Вами як Замовником встановлені дискримінаційні вимоги для учасників процедури закупівлі, що суперечать нормам статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон). Так Вами зазначено, що для підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, кожен учасник у складі своєї пропозиції повинен надати наступні документи, зокрема:
«1) інформацію в довільній формі, про те, що відомості про юридичну особу, яка є учасником не вносились до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення;
3) довідку, складену в довільній формі, про те, що службову (посадову) особу, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було засуджено за злочин, вчинений з корисливих мотивів;
4) довідку, складену в довільній формі, про те, що учасник не має заборгованості із сплати податків і зборів (обов'язкових платежів); »
При цьому пунктом 3 статті 17 Закону зазначено, що «Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі.»
Таким чином, Замовник в супереч Закону вимагає у учасників тендеру документальне підтвердження підстав які визначені Законом для підтвердження лише переможцем.
Зважаючи на викладене звертаємось до Вас з вимогою внести відповідні зміни до тендерної документації з метою дотримання вимог Закону.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) встановлено перелік підстав за наявності яких замовник може або зобов’язаний відмовити в участі у процедурі закупівлі.
Частиною другою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація повинна містити, зокрема вимоги, встановлені статтею 17 (за винятком пунктів 1 і 7 частини першої статті 17) цього Закону, та інформацію про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим критеріям та вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих реєстрах, доступ до яких є вільним.
При цьому частиною третьою статті 17 Закону визначено, що замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Таким чином, тендерна документація повинна містити вимогу про надання учасниками виключно у довільній формі інформації про відсутність підстав визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону, за винятком пунктів 1 і 7 частини першої статті 17 Закону і дана вимога жодним чином не порушує вимог Закону щодо недискримінації учасника та не обмежує коло учасників. Вимогу щодо внесення змін неможливо задовольнити.
Частиною другою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація повинна містити, зокрема вимоги, встановлені статтею 17 (за винятком пунктів 1 і 7 частини першої статті 17) цього Закону, та інформацію про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим критеріям та вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих реєстрах, доступ до яких є вільним.
При цьому частиною третьою статті 17 Закону визначено, що замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Таким чином, тендерна документація повинна містити вимогу про надання учасниками виключно у довільній формі інформації про відсутність підстав визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону, за винятком пунктів 1 і 7 частини першої статті 17 Закону і дана вимога жодним чином не порушує вимог Закону щодо недискримінації учасника та не обмежує коло учасників. Вимогу щодо внесення змін неможливо задовольнити.
Кваліфікація
Дата подання: 07 листопада 2016 15:54
Дата відповіді: 09 листопада 2016 16:02
Керуючись статтею 23 Закону України «Про публічні закупівлі» звертаємось до Вас щодо необхідності внесення змін в тендерну документацію на закупівлю послуг щодо очищування, інших (90600000-3 - послуги з прибирання й асенизації для міських і сільських громад та супутні послуги) прибирання об'єктів зеленого господарства а саме.
Вимогами пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної документації» Вами як Замовником встановлені дискримінаційні вимоги для учасників процедури закупівлі, що суперечать нормам статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон). Так Вами зазначено, що для підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, кожен учасник у складі своєї пропозиції повинен надати наступні документи, зокрема:
«6) довідку, складену в довільній формі, про те, що учасник не зареєстрований в офшорних зонах;»
Підстави для відмова учаснику в участі у тендері визначені статтею 17 Закону, зазначений перелік підстав є вичерпним, тому усі замовники мають дотримуватись визначених вимог:
1) він має незаперечні докази того, що учасник пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій посадовій особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі;
2) відомості про юридичну особу, яка є учасником, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення;
3) службову (посадову) особу учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення;
4) суб’єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів (тендерів);
5) фізична особа, яка є учасником, була засуджена за злочин, учинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку;
6) службова (посадова) особа учасника, яка підписала тендерну пропозицію, була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку;
7) тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з членом (членами) тендерного комітету, уповноваженою особою (особами) замовника;
8) учасник визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього відкрита ліквідаційна процедура;
9) у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань";
10) юридична особа, яка є учасником, не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень.
11) Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника у разі, якщо учасник має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів).»
Проте Замовником в тендерній документації встановлена особлива підстава для відмови в участі у тендері та документальне підтвердження відсутності такої підстави – що учасник не зареєстрований в офшорних зонах».
Таким, чином Замовником встановлені власні вимоги для учасників, що грубо суперечить принципам здійснення закупівель визначених в статті 3 Закону.
Зважаючи на викладене звертаємось до Вас з вимогою внести відповідні зміни до тендерної документації з метою дотримання вимог Закону.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16 та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям згідно із законодавством.
При цьому, частиною третьою статті 22 Закону встановлено, зокрема, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Згідно з частиною четвертою статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Ураховуючи викладене, перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність встановленим кваліфікаційним критеріям, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону. Вимогу щодо внесення змін до пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної документації» не можливо задовольнити згідно з Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України вiд 13.04.2016 N 680 про затвердження примірної тендерної документації, розділу 5 «Кваліфікіційні критерії до учасників та вимоги,установленні ст. 17 Закону» являється невідємною частиною тендерної документації. Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону; замовник зазначає вимоги, установлені статтею 17 Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим вимогам згідно із законодавством.
Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16 та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям згідно із законодавством.
При цьому, частиною третьою статті 22 Закону встановлено, зокрема, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Згідно з частиною четвертою статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Ураховуючи викладене, перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність встановленим кваліфікаційним критеріям, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону. Вимогу щодо внесення змін до пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної документації» не можливо задовольнити згідно з Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України вiд 13.04.2016 N 680 про затвердження примірної тендерної документації, розділу 5 «Кваліфікіційні критерії до учасників та вимоги,установленні ст. 17 Закону» являється невідємною частиною тендерної документації. Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону; замовник зазначає вимоги, установлені статтею 17 Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим вимогам згідно із законодавством.
Гарантія
Дата подання: 07 листопада 2016 15:55
Дата відповіді: 09 листопада 2016 16:03
Керуючись статтею 23 Закону України «Про публічні закупівлі» звертаємось до Вас щодо необхідності внесення змін в тендерну документацію на закупівлю послуг щодо благоустрою території (77314000-4, послуги з утримання територій), догляд за об'єктами зеленого господарства а саме.
Нормами статті 24 Закону передбачено, що Змовник має право вимагати від учасників надання забезпечення тендерної пропозиції.
Відповідно до оголошення (UA-2016-10-18-000278-c) розміщеного на сайті уповноваженого органу та вимогам тендерної документації учасники мають надати забезпечення тендерної пропозиції у вигляді а банківської гарантії – 140 000,00 грн.
Пунктом 3 статті 24 Закону визначені підстави у разі настання яких забезпечення тендерної пропозиції не повертається:
відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються чинними;
непідписання учасником, який став переможцем процедури торгів, договору про закупівлю;
ненадання переможцем у строк, визначений в абзаці другому частини третьої статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону;
ненадання переможцем процедури торгів забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією.
Пунктом 5 статті 24 Заокну визначено, що «кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції (у разі якщо вони не повертаються учаснику), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а у разі здійснення закупівлі юридичними особами (їхніми об’єднаннями) не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких юридичних осіб (їхніх об’єднань)».
Для отримання банківської гарантії, в самій гарантії, необхідно зазначити рахунок та відповідні реквізити отримувача. Однак, розділ тендерної документації «Забезпечення тендерної пропозиції» не містить відповідних реквізитів.
Таким чином, Замовником умисно обмежені можливості учасників тендеру та створені передумови для спотворення прозорості проведення тендеру та дискримінації учасників.
Зважаючи на викладене просимо Вас доповнити тендерну документацію необхідними даними та реквізитами для можливості оформлення банківської гарантії будь-яким учасником тендеру.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до вимог Постанови правління Національного Банку України від 15.12.2004 № 639 серед обов’язкових реквізитів, які повинна містити заява про надання гарантії, банківський рахунок бенефіціара відсутній. Для отримання банківської гарантії достатньо інформації, яка міститься в оголошенні про проведенні процедури закупівлі та тендерній документації. Вимогу щодо внесення змін до тендерної документації, а саме: додатково вказати рахунок та реквізити отримувача, неможливо задовільнити.
Інші вимоги
Дата подання: 07 листопада 2016 15:56
Дата відповіді: 09 листопада 2016 16:03
Статтею 3 Закону «Про публічні закупівлі» встановлено, що принципами проведення тендерних закупівель є – добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників
По при те, Замовником в тендерній документації встановлені вимоги, що грубо порушують право будь-якого учасника прийняти участь у процедурі закупівлі, обмежують учасників та створюють дискримінаційні обмеження.
Так, Замовником в тендерній документації встановлена вимога, щодо надання «інформацією в довільній формі щодо контролю за жалобами через систему «15-62»».
Крім того, що Замовником на зазначено посилання на власника або розробника системи «15-62», що робить не можливим надання відповідної інформації лише учасниками які працюють та/або працювали з Замовником, що свідчить про упередженість, цією вимогою замовник обмежив коло потенційних учасників процедури закупівлі, а саме.
Після проведеного моніторингу (пошуку), було з’ясовано що «служба 15-62» це – «Харківська міська диспетчерська служба 15-62» (http://www.1562.kharkov.ua/), яка працює лише на території міста Харкова, таким чином Замовником створені антиконкурентні умови:
1) щодо можливості роботи з ним лише місцевих підприємств чи установ;
2) щодо можливості роботи з ним лише тих підприємств, що вже працювали з комунальними підприємствами міста Харкова через службу 15-62;
3) або може свідчити про умисне створення умов роботи лише з – «Харківською міською диспетчерською службою 15-62» без будь-якої альтернативи.
З огляду на викладене, вимагаємо від Вас як Замовника, виключити антиконкуренту та дискримінаційну вимогу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16 та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям згідно із законодавством.
При цьому, частиною третьою статті 22 Закону встановлено, зокрема, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Згідно з частиною четвертою статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Ураховуючи викладене, перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність встановленим кваліфікаційним критеріям, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону. Вимога, щодо надання «інформації в довільній формі щодо контролю за жалобами через систему «15-62»» відповідає статті 16 Закону, відповідає інтересам Замовника щодо ефективного надання послуг, але жодним чином не порушує вимог Закону щодо недискримінації учасника, та не обмежує коло учасників Харківським регіоном або досвідом роботи з комунальними підприємствами. Вимогу щодо внесення змін до розділу «Інструкція з підготовки тендерної документації» не можливо задовольнити згідно Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України вiд 13.04.2016 N 680 про затвердження примірної тендерної документації.
Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16 та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям згідно із законодавством.
При цьому, частиною третьою статті 22 Закону встановлено, зокрема, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Згідно з частиною четвертою статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Ураховуючи викладене, перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність встановленим кваліфікаційним критеріям, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону. Вимога, щодо надання «інформації в довільній формі щодо контролю за жалобами через систему «15-62»» відповідає статті 16 Закону, відповідає інтересам Замовника щодо ефективного надання послуг, але жодним чином не порушує вимог Закону щодо недискримінації учасника, та не обмежує коло учасників Харківським регіоном або досвідом роботи з комунальними підприємствами. Вимогу щодо внесення змін до розділу «Інструкція з підготовки тендерної документації» не можливо задовольнити згідно Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України вiд 13.04.2016 N 680 про затвердження примірної тендерної документації.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2016-10-18-000278-c.c1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ АКВАДІА, Код ЄДРПОУ:38961768
Дата подання: 13 листопада 2016 11:56
Дата подання: 13 листопада 2016 11:56
Оскарження тендерної документації
Встановлення в тендерній документації дискримінаційних вимог та вимог що суперечать вимогам Закону України "Про публічні закупівлі"
Рішення Органу оскарження:
Залишено без розгляду
№1533 від16.11.2016.pdf
Дата публікації: 16 листопада 2016 21:10
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 25 листопада 2016
Найменування: | СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВЗЕЛЕНБУД" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 03362152 |
Місцезнаходження: | 61145, Україна, Харківська обл., Харків, Харківська обл., місто Харків, ВУЛИЦЯ КЛОЧКІВСЬКА, будинок 195-А |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "БК"Ярко" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ Клімтехінвест | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Клімтехінвест #37762987 |
Переможець |
6 990 000,00
UAH з ПДВ
|
05 грудня 2016 16:07
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 грудня 2017 11:30
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2017 11:29
|
додаткова угода № 4 (1).pdf | зміни до договору |
22 грудня 2017 11:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 грудня 2017 13:38
|
Дод. угода 3.pdf | укладений |
08 грудня 2017 13:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 листопада 2017 14:57
|
Дод. угода 2.pdf | зміни до договору |
01 листопада 2017 14:57
|
Електронний підпис | укладений |
20 грудня 2016 16:28
|
Договір 233.pdf | укладений |
20 грудня 2016 16:28
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 жовтня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 01 листопада 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна банківських реквізитів Виконавця. |
Номер договору про закупівлю: | 233 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 233 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 грудня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 08 грудня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна реквізитів Сторін |
Номер договору про закупівлю: | 233 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 233 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Пункт 3.1. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.1. Ціна послуг за місяць визначається згідно Калькуляції вартості послуг (Додаток № 6), яка є невід’ємною частиною Договору та становить 6973479 грн. 43 коп. (шість мільонів дев’ятсот сімдесят три тисячи чотириста сімдесят дев’ять грн. 43 коп.), в тому числі ПДВ (20%) - 1162246 грн. 57 коп. (один мільйон сто шістдесят дві тисячи двісті сорок шість грн. 57 коп.)». 2. Викласти «Перелік послуг» в новій редакції (Додаток № 4). 3. Викласти «План фінансування послуг» в новій редакції (Додаток № 5). 4. Викласти «Калькуляцію вартості послуг 81.30.1 – послуги щодо благоустрою території (77314000-4, послуги з утримання територій), догляд за об’єктами зеленого господарства» в новій редакції (Додаток № 6). |
Номер договору про закупівлю: | 233 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 233 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |