Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

катетери , подовжувачі , системи для перелівання розчинів
Очікувана вартість
38 800,00 UAH
UA-2016-10-18-000183-c 74d82a4dbe8944faa34577536bc8552d
Спрощена закупівля    Пропозиції розглянуті
Електронний підпис не накладено

Контакти

Чудновська Марина Олександрівна

380442769601 kmpb3@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київський міський пологовий будинок №3
Код ЄДРПОУ: 05496796
Місцезнаходження: 03148, Україна , Київська обл., Київ, Василя Кучера, 7
Контактна особа: Чудновська Марина Олександрівна
380442769601
kmpb3@ukr.net
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 жовтня 2016 10:16
Звернення за роз’ясненнями: до 19 жовтня 2016 10:17
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 жовтня 2016 10:25
Початок аукціону: 21 жовтня 2016 15:38
Початок аукціону: 21 жовтня 2016 15:38
Очікувана вартість: 38 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 164,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%

Інформація про предмет закупівлі

Система для переливання розчинів -200шт;Система для переливання крові -500шт;Катетер жіночий урологічний СН №12 -1000шт;Подовжувач інфузійних помп PPI/LL 150 см-500шт. Вимоги до Учасника: 1. Умови розрахунку: 90 (дев'яносто) банківських днів; 2.Доставка товару здійснюється Постачальником за власні кошти за адресою 03148 м. Київ. вул.. Василя Кучера 7 ; 3.Якість товару, що постачається, відповідає діючому законодавству, стандартам, технічним умовам данного виду товару, підтверджується сертифікатом якості виробника, має реєстраційні посвідчення; 4. Якщо поставлений товар виявиться неякісним, або таким, що не відповідає умовам, Постачальник зобов’язаний замінити цей товар. Всі витрати, пов’язані із заміною товару неналежної якості несе Постачальник; 5. Товар повинен передаватися Покупцю в упаковці, яка відповідає характеру товару, забезпечує цілісність товару та збереження його якості під час перевезення; 6. Залишаємо за собою право вибору кращого з запропонованих товарів. 7. Прохання надати товар належної якості для безперебійного функціонування пологового будинку 8. Накладні та договір з відкритою датою ОБОВ’ЗКОВО !!! ПОСТАЧАЛЬНИК НА ВИМОГУ ЗАМОВНИКА ПОВИНЕН ЗА ВЛАСНІ КОШТИ ПОСТАВИТИ ПО ОДНОМУ ЗРАЗКУ ТОВАРУ ТА СЕРТИФІКАТИ НА НЬОГО. У РАЗІ НЕВІДПОВІДНОСТІ ЯКОСТІ ЗРАЗКІВ ТОВАРУ НАДАНИХ ПОЧТАЧАЛЬНИКОМ, ЗАМОВНИК МАЄ ПРАВО ВІДМОВИТИ В ПРОДОВЖЕННІ СПІВРОБІТНИЦТВА

Система для переливання розчинів -200шт;Система для переливання крові -500шт;Катетер жіночий урологічний СН №12 -1000шт;Подовжувач інфузійних помп PPI/LL 150 см-500шт. Вимоги до Учасника: 1. Умови розрахунку: 90 (дев'яносто) банківських днів; 2.Доставка товару здійснюється Постачальником за власні кошти за адресою 03148 м. Київ. вул.. Василя Кучера 7 ; 3.Якість товару, що постачається, відповідає діючому законодавству, стандартам, технічним умовам данного виду товару, підтверджується сертифікатом якості виробника, має реєстраційні посвідчення; 4. Якщо поставлений товар виявиться неякісним, або таким, що не відповідає умовам, Постачальник зобов’язаний замінити цей товар. Всі витрати, пов’язані із заміною товару неналежної якості несе Постачальник; 5. Товар повинен передаватися Покупцю в упаковці, яка відповідає характеру товару, забезпечує цілісність товару та збереження його якості під час перевезення; 6. Залишаємо за собою право вибору кращого з запропонованих товарів. 7. Прохання надати товар належної якості для безперебійного функціонування пологового будинку 8. Накладні та договір з відкритою датою ОБОВ’ЗКОВО !!! ПОСТАЧАЛЬНИК НА ВИМОГУ ЗАМОВНИКА ПОВИНЕН ЗА ВЛАСНІ КОШТИ ПОСТАВИТИ ПО ОДНОМУ ЗРАЗКУ ТОВАРУ ТА СЕРТИФІКАТИ НА НЬОГО. У РАЗІ НЕВІДПОВІДНОСТІ ЯКОСТІ ЗРАЗКІВ ТОВАРУ НАДАНИХ ПОЧТАЧАЛЬНИКОМ, ЗАМОВНИК МАЄ ПРАВО ВІДМОВИТИ В ПРОДОВЖЕННІ СПІВРОБІТНИЦТВА
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4000 штуки
Система для переливання розчинів -200шт;Система для переливання крові -500шт;Катетер жіночий урологічний СН №12 -1000шт;Подовжувач інфузійних помп PPI/LL 150 см-500шт. Вимоги до Учасника: 1. Умови розрахунку: 90 (дев'яносто) банківських днів; 2.Доставка товару здійснюється Постачальником за власні кошти за адресою 03148 м. Київ. вул.. Василя Кучера 7 ; 3.Якість товару, що постачається, відповідає діючому законодавству, стандартам, технічним умовам данного виду товару, підтверджується сертифікатом якості виробника, має реєстраційні посвідчення; 4. Якщо поставлений товар виявиться неякісним, або таким, що не відповідає умовам, Постачальник зобов’язаний замінити цей товар. Всі витрати, пов’язані із заміною товару неналежної якості несе Постачальник; 5. Товар повинен передаватися Покупцю в упаковці, яка відповідає характеру товару, забезпечує цілісність товару та збереження його якості під час перевезення; 6. Залишаємо за собою право вибору кращого з запропонованих товарів. 7. Прохання надати товар належної якості для безперебійного функціонування пологового будинку 8. Накладні та договір з відкритою датою ОБОВ’ЗКОВО !!! ПОСТАЧАЛЬНИК НА ВИМОГУ ЗАМОВНИКА ПОВИНЕН ЗА ВЛАСНІ КОШТИ ПОСТАВИТИ ПО ОДНОМУ ЗРАЗКУ ТОВАРУ ТА СЕРТИФІКАТИ НА НЬОГО. У РАЗІ НЕВІДПОВІДНОСТІ ЯКОСТІ ЗРАЗКІВ ТОВАРУ НАДАНИХ ПОЧТАЧАЛЬНИКОМ, ЗАМОВНИК МАЄ ПРАВО ВІДМОВИТИ В ПРОДОВЖЕННІ СПІВРОБІТНИЦТВА
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03148, Україна, Київська область, Київ, Василя Кучера 7
ДК 021:2015: 33141200-2 — Катетери
ДК 016:2010: 32.50.13 — "Шприци, голки, катетери, зонди та подібні вироби; інструменти та прилади офтальмологічні й інші, н.в.і.у."

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 жовтня 2016 16:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Щеткіна Тетяна Миколаївна 10 313,24
UAH з ПДВ
7 985,24
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ООО "Виджи Медикал" 11 777,41
UAH з ПДВ
9 149,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МЕДІКАЛ КОМЕРС" 13 639,09
UAH з ПДВ
10 312,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ""Миреди-Медикал"" 16 155,93
UAH з ПДВ
16 155,93
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ФАРМЛіДЕР" 27 739,75
UAH з ПДВ
27 739,75
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

Публічні документи

20 жовтня 2016 10:09
128.JPG
20 жовтня 2016 10:09
1971215.pdf
20 жовтня 2016 10:09
150213 удл.jpg
20 жовтня 2016 10:09
U15081.JPG
20 жовтня 2016 10:09
Архив WinRAR.rar
20 жовтня 2016 10:08
цп катетери.PDF

Публічні документи

19 жовтня 2016 11:00
уставні документи.rar
19 жовтня 2016 11:00
св-во.rar
19 жовтня 2016 11:00
комерц.пр-я.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Щеткіна Тетяна Миколаївна

ТОВ ООО "Виджи Медикал"

ТОВ "МЕДІКАЛ КОМЕРС"

ТОВ ""Миреди-Медикал""

ТОВ "ФАРМЛіДЕР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Щеткіна Тетяна Миколаївна
#1861003525
Відхилено 7 985,24
UAH з ПДВ
28 жовтня 2016 11:11
ТОВ ООО "Виджи Медикал"
#39190161
Відхилено 9 149,00
UAH з ПДВ
28 жовтня 2016 11:33
ТОВ "МЕДІКАЛ КОМЕРС"
#38737679
Відхилено 10 312,00
UAH з ПДВ
28 жовтня 2016 11:50
ТОВ ""Миреди-Медикал""
#35286813
Відхилено 16 155,93
UAH з ПДВ
28 жовтня 2016 12:01
ТОВ "ФАРМЛіДЕР"
#38193051
Переможець 27 739,75
UAH з ПДВ
28 жовтня 2016 12:04

Документи

Документи

Документи

Документи

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 жовтня 2016 12:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ФАРМЛіДЕР"
#38193051
27 739,75
UAH з ПДВ
Документи

Документи