Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги у сфері громадського порядку та громадської безпеки за кодом ДК 016:2010 84.24.1 (Охоронні послуги за кодом ДК 021:2015 79710000-4 (Послуги з охорони))
Очікувана вартість
881 234,17 UAH
UA-2016-10-18-000101-a ● 82d8b13086714335990f22d106faa633
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Миколаївська філія Державного підприємства "Адміністрація морських портів України" |
Код ЄДРПОУ: | 38728444 |
Місцезнаходження: | 54020, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, м. Миколаїв, вул. Заводська, 23 |
Контактна особа: |
Матвєєв О. +380 51 250 87 97 shyrikm@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 жовтня 2016 10:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 жовтня 2016 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 жовтня 2016 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 листопада 2016 12:00 |
Початок аукціону: | 07 листопада 2016 13:24 |
Очікувана вартість: | 881 234,17 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 812,34 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Послуги у сфері громадського порядку та громадської безпеки за кодом ДК 016:2010 84.24.1 (Охоронні послуги за кодом ДК 021:2015 79710000-4 (Послуги з охорони))
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 усл.
Послуги з охорони
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
54020, Україна, Миколаївська обл., Миколаїв, Заводська, 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2016
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
ДК 016:2010: 84.24.1 — Послуги у сфері громадського порядку та громадської безпеки
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 жовтня 2016 10:40 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
18 жовтня 2016 10:38 |
проект договору.docx | |
18 жовтня 2016 10:38 |
Оголошення про початок.doc | |
18 жовтня 2016 10:38 |
ТД охрана.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
ДОДАТОК
Дата подання: 24 жовтня 2016 17:22
Дата відповіді: 25 жовтня 2016 16:43
Просимо надати розяснення шо до додатку №4 п .8 "особливі умови" , що до роботи в пункті пропуску через державний кордон та в умовах шкідливих та небезпечних факторів виробничого середовища ..Тобто просимо надати вичерпний перелік документів який необхідно надати учаснику щоб відповідати технічним вимогам ТД згідно п.8 додаток№4.. Також просимо надати розяснення що до терміну надання послуг 31 доба . так як згідно ТД договір діє до 31.12.16 а кінцевий строк проведення тендеру 04.11.16 .Тобто початок дії договору має бути чітко визначений.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Згідно наказу МФ ДП “АМПУ” (адміністрації Миколаївського морського порту) від 30 травня 2014 року № 354 «Про затвердження меж території пункту пропуску “Миколаївський морський торговельний порт” через державний кордон України» (надалі – територія Адміністрації), на території Адміністрації встановлено режим охорони відповідно до наказу Державної прикордонної служби України від 29.08.2011 № 627 “Про затвердження Порядку дій посадових осіб органів охорони державного кордону Державної прикордонної служби України щодо установлення режиму в пунктах пропуску через державний кордон, здійснення контролю за його додержанням, а також організації і забезпечення взаємодії та координації контрольних органів і служб, що здійснюють різні види контролю або беруть участь у забезпеченні режиму в пунктах пропуску через державний кордон», що і є „особливими умовами”.
Адміністрація є підприємством на території якого виконуються вантажно- розвантажувальні роботи, переміщення великогабаритних, шкідливих вантажів, навантаження суден, тощо.
До шкідливих небезпечних факторів виробничого середовища відноситься:
- падіння працюючих на поверхні (мокра підлога, ожеледь та ін.);
- рухомий автомобільний та залізничий транспорт;
- ураження електричним струмом;
- падіння предметів з висоти;
- падіння в воду з причалу;
- термічні фактори (підвищена, знижена температура);
- розташування робочого місця на значній висоті відносно поверхні землі (підлоги);
- відсутність або недолік освітленості робочої зони.
Вичерпний перелік документів, які необхідно подати учасникам у складі пропозиції, зазначений в Розділі ІІІ Тендерної документації.
Також повідомляємо, що 04.11.2016 вказано як кінцевий термін надання учасниками документів згідно Тендерної документації в систему «Прозорро», а не кінцевий строк проведення тендеру. Враховуючи термін проведення процедури відкритих торгів згідно Закону України «Про публічні закупівлі», вказати конкретну дату укладання договору неможливо. Тому, визначено орієнтовний термін надання послуги - 31 доба, тобто з 01.12.2016р. по 31.12.2016р.”
Адміністрація є підприємством на території якого виконуються вантажно- розвантажувальні роботи, переміщення великогабаритних, шкідливих вантажів, навантаження суден, тощо.
До шкідливих небезпечних факторів виробничого середовища відноситься:
- падіння працюючих на поверхні (мокра підлога, ожеледь та ін.);
- рухомий автомобільний та залізничий транспорт;
- ураження електричним струмом;
- падіння предметів з висоти;
- падіння в воду з причалу;
- термічні фактори (підвищена, знижена температура);
- розташування робочого місця на значній висоті відносно поверхні землі (підлоги);
- відсутність або недолік освітленості робочої зони.
Вичерпний перелік документів, які необхідно подати учасникам у складі пропозиції, зазначений в Розділі ІІІ Тендерної документації.
Також повідомляємо, що 04.11.2016 вказано як кінцевий термін надання учасниками документів згідно Тендерної документації в систему «Прозорро», а не кінцевий строк проведення тендеру. Враховуючи термін проведення процедури відкритих торгів згідно Закону України «Про публічні закупівлі», вказати конкретну дату укладання договору неможливо. Тому, визначено орієнтовний термін надання послуги - 31 доба, тобто з 01.12.2016р. по 31.12.2016р.”
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2016-10-18-000101-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: УКРТЕКБЕЗПЕКА, Код ЄДРПОУ:35067535
Дата подання: 14 листопада 2016 14:20
Вимога
Повідомте будь ласка причину відхилення пропозиції.
Рішення замовника: Вимога задоволена
15 листопада 2016 16:01
причини відхилення пропозиції зазначені в протоколі ТК, що оприлюднений на Прозорро згідно вимог Закону України "Про публічні закупівлі".
Номер вимоги: UA-2016-10-18-000101-a.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ, Код ЄДРПОУ:40109016
Дата подання: 21 листопада 2016 15:13
вимога до Замовника
Опис викладено у прикріпленому файлі (лист)
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 листопада 2016 16:40
зазначено в листі відповіді
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 листопада 2016 13:57
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
УКРТЕКБЕЗПЕКА |
476,00
UAH
|
476,00
UAH
|
Документи |
УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
881 234,00
UAH
|
414 036,00
UAH
|
Документи |
ТОВ "ЮЖНЫЙ ЯНТАРЬ" |
421 848,00
UAH
|
421 848,00
UAH
|
Документи |
ТОВ Охоронна Компанія "Альфа Безпека" |
871 819,20
UAH
|
871 819,20
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
УКРТЕКБЕЗПЕКА #35067535 |
Відхилено |
476,00
UAH
|
14 листопада 2016 12:43
|
УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ #40109016 |
Відхилено |
414 036,00
UAH
|
18 листопада 2016 11:28
|
ТОВ "ЮЖНЫЙ ЯНТАРЬ" #31882287 |
Відхилено |
421 848,00
UAH
|
25 листопада 2016 16:41
|
ТОВ Охоронна Компанія "Альфа Безпека" #40207890 |
Переможець |
871 819,20
UAH
|
29 листопада 2016 10:14
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 вересня 2020 11:07
|
278-В-МИФ-16 Альфа Безпека ДУ1.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2016 10:25
|
Електронний підпис | укладений |
13 грудня 2016 11:30
|
278-В-МИФ-16 Альфа Безпека охрана.pdf | укладений |
13 грудня 2016 11:30
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2016 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2016 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Рапорт з обгрунтуванням необхідності укладення додаткової угоди до витратного договору |
Номер договору про закупівлю: | 278-В-МИФ-16 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 278-В-МИФ-16 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |