Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Програмне забезпечення ESET Endpoint Protection Standard поновлення ліцензії на 50 робочих місць на 2 роки
Очікувана вартість
39 000,00 UAH
UA-2016-10-17-000725-b 4aaab98f9ae647ecb7a1b5e8cce0698f
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Пивоваров Вадим Андрійович

+380412225994 admin-lib@lib.zt.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Обласна універсальна наукова бібліотека імені Олега Ольжича Житомирської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 02221998
Вебсайт: http://www.lib.zt.ua/
Місцезнаходження: 10014, Україна , Житомирська обл., м Житомир, Новий Бульвар 4
Контактна особа: Пивоваров Вадим Андрійович
+380412225994
admin-lib@lib.zt.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 жовтня 2016 14:26
Звернення за роз’ясненнями: до 20 жовтня 2016 14:31
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 жовтня 2016 14:31
Очікувана вартість: 39 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 195,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

на 2 роки
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50 шт
Програмне забезпечення ESET Endpoint Protection Standard поновлення ліцензії на 50 робочих місць на 2 роки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10014, Україна, Житомирська область, Житомир, Новий Бульвар 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2016  —  30 листопада 2016
ДК 021:2015: 48761000-0 — Пакети антивірусного програмного забезпечення
ДК 016:2010: 58.29.3 — Програмне забезпечення як завантажні файли

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Додаткові вимоги до учасників
Дата подання: 17 жовтня 2016 17:47
Дата відповіді: 18 жовтня 2016 10:22
Прошу пояснити додаткові вимоги до учасника: Додаткові вимоги до учасників 2. Компанія має бути розташована у місті Житомир, територіальна наближеність до ОУНБ ім. О. Ольжича Житомирської обласної ради не більше ніж 400 м. 3. Працівник компании, який виконує роботу із встановлення програмного забезпечення повинен мати безперервний досвід роботи з адміністрування (xnix, windows 8,7, хр) не менше 5 років з моменту підписания договора. Наявність запису в трудовій книжці. 4. Встановлення програмного забезпечення має здійснюватися протягом 10-ти (десяти) днів з моменту підписання договору. Віддаленість не розглядається. 5. Налаштування «дзеркала» оновлень nod32 для п’яти локальних мереж. 6. Налаштування клієнтських місць. 7. Сервісна підтримка та консультації протягом року. 9. Фізичні особи не розглядаються. Це купівля антивірусного програмного забезпечення чи також і послуг по встановленні та супроводі даного програмного забезпечення?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Стосовно відповіді на питання № 2. Компанія має бути розташована в Житомирі, так як ми замовляємо і сервісну підтримку і консультації протягом дії ліцензії. Може виникнути необхідність вам відвідати нашу організацію або нам вашу.
Відносно відповіді на питання за № 3-9: якщо ви компетентна особа в сфері придбання і обслуговування антивірусного забезпечення, то ми не маємо вам пояснювати що таке налаштування клієнтських місць чи налаштування "дзеркала" оновлень. Можливо у вас є конкретні питання суто технічного характеру, але ви їх не озвучили.
І відповідь на останнє: так, ми купуємо продовження ліцензії і послуги по встановленню та супроводу програмного забезпечення.
НАЯВНІСТЬ КОРУПЦІЙНОЇ СКЛАДОВОЇ В ТЕНДЕРНИХ УМОВАХ!!!
Дата подання: 18 жовтня 2016 13:18
Дата відповіді: 18 жовтня 2016 14:27
"Компанія має бути розташована у місті Житомир, територіальна наближеність до ОУНБ ім. О. Ольжича Житомирської обласної ради не більше ніж 400 м." У запиті наявна корупційна складова - вимога відстані до замовника, виміряна в метрах, АБСОЛЮТНО НЕПРИПУСТИМА навіть для послуг з пожежної охорони!!!!!! Початкова вартість тендеру ЗАВИЩЕНА!!!! Рекомендована вартість від виробника становить 26500 грн, що вже включає послуги з підтримки на протязі року. В тендері початкова вартість заявлена 40500 грн. На відстані 400м від замовника буде знаходитись лише одна компанія, що дасть підстави замовнику відхилити всі інші пропозиції та провести закупівлю на більш ніж 50% вище роздрібної ціни. СТОП КОРУПЦІЯ !!!!!!!!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вимоги відстані видалені. 26500 мається на увазі з ПДВ? бо наша заявлена початкова вартість з ПДВ.
Вартість програмного забезпечення не може бути з ПДВ
Дата подання: 18 жовтня 2016 15:17
Дата відповіді: 18 жовтня 2016 15:35
Відповідно до п.26 підрозділу 2 розділу ХХ ПКУ все програмне забезпечення, включаючи ESET Endpoint Antivirus, продається в Україні без ПДВ усіма компаніями, навіть платниками ПДВ.
Відповідь: Згідно постанови КМУ № 117 від 23 квітня 2014 р. « Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг» , що закуповуються за бюджетні кошти оплата програмного забезпечення здійснюється після його встановлення.
Даний програмний продукт ми не можемо придбати безпосередньо у офіційного виробника програмного забезпечення ,у зв’язку з їх вимогами попередньої оплати. Тому ми вказали орієнтовну вартість оновлення ліцензії, яка була запланована в кошторисі на 2016 рік для придбання даного продукту , а саме Програмне забезпечення ESET Endpoint Antivirus Бізнес версія для 50 робочих місць.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Звернення до розгляду Комісією

Номер скарги: UA-2016-10-17-000725-b.c1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: Іт Ресурси, ТОВ, Код ЄДРПОУ:31814531
Дата подання: 21 жовтня 2016 13:21
НАЯВНІСТЬ КОРУПЦІЙНОЇ СКЛАДОВОЇ В ТЕНДЕРНИХ УМОВАХ!!!
"Компанія має бути розташована у місті Житомир, територіальна наближеність до ОУНБ ім. О. Ольжича Житомирської обласної ради не більше ніж 400 м." У запиті наявна корупційна складова - вимога відстані до замовника, виміряна в метрах, АБСОЛЮТНО НЕПРИПУСТИМА навіть для послуг з пожежної охорони!!!!!! Початкова вартість тендеру ЗАВИЩЕНА!!!! Рекомендована вартість від виробника становить 26500 грн, що вже включає послуги з підтримки на протязі року. В тендері початкова вартість заявлена 40500 грн. На відстані 400м від замовника буде знаходитись лише одна компанія, що дасть підстави замовнику відхилити всі інші пропозиції та провести закупівлю на більш ніж 50% вище роздрібної ціни. СТОП КОРУПЦІЯ !!!!!!!!
Розгорнути Згорнути
Рішення Комісії: Залишено без розгляду
UA-2016-10-17-000725-b.c1.pdf
Дата публікації: 30 жовтня 2016 15:35

Документи Органу Оскарження

30 жовтня 2016 15:35
UA-2016-10-17-000725-b.c1.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 жовтня 2016 14:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Софтліст" 32 491,00
UAH з ПДВ
32 491,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 жовтня 2016 10:49
Цінова пропозиція.JPG
24 жовтня 2016 10:49
Статут_17062014_01.pdf
24 жовтня 2016 10:49
Витяг з ЕДР _ 2016.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Софтліст"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Софтліст"
#33086430
Рішення скасоване 32 491,00
UAH з ПДВ
25 жовтня 2016 11:40
ТОВ "Софтліст"
#33086430
Переможець 32 491,00
UAH з ПДВ
25 жовтня 2016 11:59

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 жовтня 2016 11:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Софтліст"
#33086430
32 491,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 вересня 2017 14:56
Електронний підпис укладений
27 вересня 2017 14:53
Договір СОФТЛІСТ6.jpg укладений
28 жовтня 2016 10:31
Договір СОФТЛІСТ5.jpg укладений
28 жовтня 2016 10:31
Договір СОФТЛІСТ4.jpg укладений
28 жовтня 2016 10:31
Договір СОФТЛІСТ3.jpg укладений
28 жовтня 2016 10:31
Договір СОФТЛІСТ2.jpg укладений
28 жовтня 2016 10:31
Договір СОФТЛІСТ.jpg укладений
28 жовтня 2016 10:31

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 жовтня 2016 — 31 грудня 2016
Сума оплати за договором: 32 491,00
UAH з ПДВ