Розроблення проектно-кошторисної документації з реконструкції парку з бюветним комплексом на вул. Кадетський гай та вул. Івана Пулюя у Солом’янському районі м. Києва; ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013
Очікувана вартість
1 675 100,00 UAH
UA-2016-10-17-000321-a 4c2ec27fbd994733b4fd2b8e82743091
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВСЬКИЙ ЦЕНТР РОЗВИТКУ МІСЬКОГО СЕРЕДОВИЩА"
Код ЄДРПОУ: 40092489
Вебсайт замовника: http://parky.kiev.ua/
Місцезнаходження замовника: 01001, Україна, Київська обл., Київ, Хрещатик,32
Контактна особа замовника: Півнєв Денис Сергійович
380442216070
kyiv.parky@gmail.com

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 23 жовтня 2016 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 жовтня 2016 01:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 листопада 2016 10:00
Початок аукціону: 03 листопада 2016 12:47
Початок аукціону: 03 листопада 2016 12:47
Очікувана вартість: 1 675 100,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 8 370,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 16 751,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Розроблення проектно-кошторисної документації з реконструкції парку з бюветним комплексом на вул. Кадетський гай та вул. Івана Пулюя у Солом’янському районі м. Києва ; ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013

Розроблення проектно-кошторисної документації з реконструкції парку з бюветним комплексом на вул. Кадетський гай та вул. Івана Пулюя у Солом’янському районі м. Києва ; ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Розроблення проектно-кошторисної документації з реконструкції парку з бюветним комплексом на вул. Кадетський гай та вул. Івана Пулюя у Солом’янському районі м. Києва ; ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, Київська область, Київ, вул. Хрещатик, 32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2016  —  31 травня 2017
ДК 021:2015: 71220000-6 — Послуги з архітектурного проектування

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

17 жовтня 2016 13:53
Електронний цифровий підпис
17 жовтня 2016 12:11
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦЯ_кадец.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 листопада 2016 13:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Арх-Iнж-Проект Товариство З Обмеженою Вiдповiдальнiстю 1 675 100,00
UAH з ПДВ
1 658 349,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю КИЇВМІСЬКБУД-БМУ№1 1 675 100,00
UAH з ПДВ
1 675 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Протокол розкриття

Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Арх-Iнж-Проект Товариство З Обмеженою Вiдповiдальнiстю
#39548693
Рішення скасоване 1 658 349,00
UAH з ПДВ
23 листопада 2016 17:17
Арх-Iнж-Проект Товариство З Обмеженою Вiдповiдальнiстю
#39548693
Відхилено 1 658 349,00
UAH з ПДВ
28 листопада 2016 16:57
Товариство з обмеженою відповідальністю КИЇВМІСЬКБУД-БМУ№1
#39809639
Переможець 1 675 100,00
UAH з ПДВ
28 листопада 2016 17:08

Документи

16 листопада 2016 17:03
sign.p7s
16 листопада 2016 16:52
протокол 35.pdf
10 листопада 2016 16:21
ПРОТОКОЛ 14.pdf

Документи

28 листопада 2016 16:29
sign.p7s
28 листопада 2016 16:21
протокол 46.pdf

Документи

28 листопада 2016 17:07
sign.p7s
28 листопада 2016 17:05
протокол 53.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28.11.2016 17:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю КИЇВМІСЬКБУД-БМУ№1
#39809639
1 675 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 листопада 2016 17:07
sign.p7s
28 листопада 2016 17:05
протокол 53.pdf

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
13 грудня 2016 17:50
Договір 16.12.12-Т від 12.12.pdf укладений
13 грудня 2016 17:49
sign.p7s укладений
27 вересня 2018 22:57
File0003.PDF укладений
27 вересня 2018 22:53
sign.p7s зміни до договору
13 березня 2018 11:53
БМУ 161212-Т.pdf зміни до договору
13 березня 2018 11:52
sign.p7s зміни до договору
26 грудня 2017 16:25
Доп Кадетський Гай.pdf зміни до договору
26 грудня 2017 16:22
sign.p7s укладений
19 липня 2017 17:43
доп угода 16.12.12-Т.pdf укладений
19 липня 2017 17:32

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Зміни до календарного плану.
Номер договору про закупівлю: №2
Договір:
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
27 вересня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. У зв’язку з великим обсягом робіт, передбачених III етапом Календарного плану (Додаток 2 до Договору), зумовлених спеціфічними характеристиками Парку, як наслідок, неможливістю фактичного їх виконання у 2017 році, Сторони дійшли згоди унести зміни до п. 2.1 Договору, виклавши його в такій редакції: «Початок виконання Робіт - з дня підписання Сторонами Договору. Завершення виконання Робіт - протягом 505 (П’ятсот п’яти) календарних днів з дня початку їх виконання з правом дострокового виконання». 2. Сторони дійшли згоди унести зміни до п. 3.1 Договору, виклавши його в такій редакції: «Загальна вартість робіт за цим Договором залишається незмінною і становить 1 675 100,00 грн (Один мільйон шістсот сімдесят п’ять тисяч сто гривень 00коп.), у тому числі ПДВ 20% - 279 183,33грн (Двісті сімдесят дев’ять тисяч сто вісімдесят три гривні 33 коп.). Загальна сума Робіт на 2016 рік складала – 636 100,00 грн (Шістсот тридцять шість тисяч сто гривень 00 коп.), у тому числі ПДВ 20% - 106 016,67 грн (Сто шість тисяч шістнадцять гривень 67 коп.). Згідно доведених асигнувань відповідно до Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2016 рік, затвердженої рішенням Київської міської ради від 22 грудня 2015 року № 60/60 (зі змінами та доповненнями) у 2016 році було виконано та сплачено - 636 100, 00 грн (Шістсот тридцять шість тисяч сто гривень 00 коп), у тому числі ПДВ 20 % -106 016, 67 грн (Сто шість тисяч шістнадцять гривень 67 коп.). У 2017 році оплата робіт не проводилась, у зв’язку з продовженням Сторонами терміну виконання робіт. Загальна сума Робіт на 2018 рік складатиме - 1 039 000, 00 грн (Один мільйон тридцять девять тисіч 00 коп), у тому числі ПДВ 20 % - 173 166,67 грн (Сто сімдесят три тисячі сто шістдесят шість гривень 67 коп.), при наявності відповідного бюджетного фінансування на 2018 рік. У зв’язку з унесенням змін до Додатку 2 до Договору - Календарного плану, вартість робіт за етапами Сторонами подано наступним чином: Вартість робіт за етапами: I етап – 504 122,57 грн (П’ятсот чотири тисячі сто двадцять дві гривні 57 коп.), у тому числі ПДВ 20%–84 020,43 грн (Вісімдесят чотири тисячі двадцять гривень 43 коп.); II етап – 131 977,43 грн (Сто тридцять одна тисяча дев’ятсот сімдесят сім гривень 43 коп.), у тому числі ПДВ 20% –21 996,24 грн (Двадцять одна тисяча дев’ятсот дев’яносто шість гривень 24 коп.); III етап – 795 103,20 грн (Сімсот дев’яносто п’ять тисяч сто три гривні 20 коп.), у тому числі ПДВ 20% – 132 517,20 грн (Сто тридцять дві тисячі п’ятсот сімнадцять гривень20 коп.); IV етап – 197 726,80 грн (Сто дев’яносто сім тисяч сімсот двадцять шість гривень 80 коп.), у тому числі ПДВ20% – 32 954,47 грн (Тридцять дві тисячі дев’ятсот п’ятдесят чотири гривні 47 коп.); V етап – 46 170,00 грн (Сорок шість тисяч сто сімдесят гривень 00 коп.), у тому числі ПДВ20% – 7 695,00 грн (Сім тисяч шістсот дев’яносто п’ять гривень 00 коп.). Загальна вартість робіт визначається згідно з Протоколом погодження договірної ціни на виконання Робіт (Додаток 1 до цього Договору)».
Номер договору про закупівлю: 16/12/12-Т
Договір:
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 грудня 2016 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 636 100,00
UAH
Причини розірвання договору: на підставі п. 7.5. договору

Актуальні тендери

До пошуку