Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Розроблення проектно-кошторисної документації з реконструкції ландшафтного парку на вул. Солом’янській у Солом’янському районі м. Києва, ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013
Очікувана вартість
3 882 100,00 UAH
UA-2016-10-17-000242-a 812eff13ff2e4cde91dd83a01a7a474a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Півнєв Денис Сергійович

380442216070 kyiv.parky@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВСЬКИЙ ЦЕНТР РОЗВИТКУ МІСЬКОГО СЕРЕДОВИЩА"
Код ЄДРПОУ: 40092489
Вебсайт: http://parky.kiev.ua/
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., Київ, Хрещатик,32
Контактна особа: Півнєв Денис Сергійович
380442216070
kyiv.parky@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 жовтня 2016 11:32
Звернення за роз’ясненнями: до 23 жовтня 2016 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 жовтня 2016 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 листопада 2016 10:00
Початок аукціону: 03 листопада 2016 13:00
Початок аукціону: 03 листопада 2016 13:00
Очікувана вартість: 3 882 100,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 38 821,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 19400 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Розроблення проектно-кошторисної документації з реконструкції ландшафтного парку на вул. Солом’янській у Солом’янському районі м. Києва; ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013

Розроблення проектно-кошторисної документації з реконструкції ландшафтного парку на вул. Солом’янській у Солом’янському районі м. Києва; ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Розроблення проектно-кошторисної документації з реконструкції ландшафтного парку на вул. Солом’янській у Солом’янському районі м. Києва; ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, Київська область, Київ, вул. Хрещатик, 32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2016  —  31 травня 2017
ДК 021:2015: 71220000-6 — Послуги з архітектурного проектування

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 жовтня 2016 13:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 жовтня 2016 11:34
Тендерна документаця_Ландшафт.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 листопада 2016 13:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КП "КИЇВСЬКІ МІСЬКІ ПРОЕКТИ" 3 882 100,00
UAH з ПДВ
3 843 279,00
UAH з ПДВ
Документи
Арх-Iнж-Проект Товариство З Обмеженою Вiдповiдальнiстю 3 882 100,00
UAH з ПДВ
3 882 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 листопада 2016 17:32
16 Календарний план ДШК.pdf
01 листопада 2016 17:22
11 Наказ на директора.pdf
01 листопада 2016 17:14
8 Довідки ст.17.pdf
01 листопада 2016 17:11
3 Статут_ТОВ КП КМП.pdf
01 листопада 2016 17:10
2 Витяг ТОВ КП КМП.pdf
01 листопада 2016 17:07
6 Дипломи та сертифікати.pdf

Публічні документи

01 грудня 2016 12:06
28-1.pdf
01 листопада 2016 18:29
Пропозиція АІП.pdf
01 листопада 2016 18:29
АІП.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КП "КИЇВСЬКІ МІСЬКІ ПРОЕКТИ"

Арх-Iнж-Проект Товариство З Обмеженою Вiдповiдальнiстю

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КП "КИЇВСЬКІ МІСЬКІ ПРОЕКТИ"
#40295971
Рішення скасоване 3 843 279,00
UAH з ПДВ
23 листопада 2016 17:23
ТОВ "КП "КИЇВСЬКІ МІСЬКІ ПРОЕКТИ"
#40295971
Відхилено 3 843 279,00
UAH з ПДВ
28 листопада 2016 16:25
Арх-Iнж-Проект Товариство З Обмеженою Вiдповiдальнiстю
#39548693
Переможець 3 882 100,00
UAH з ПДВ
28 листопада 2016 17:05

Документи

16 листопада 2016 16:58
Електронний підпис
16 листопада 2016 16:56
протокол 36.pdf
10 листопада 2016 16:09
ПРОТОКОЛ 13.pdf

Документи

28 листопада 2016 16:19
Електронний підпис
28 листопада 2016 16:11
протокол 45.pdf

Документи

28 листопада 2016 16:58
Електронний підпис
28 листопада 2016 16:55
протокол 52.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 листопада 2016 17:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Арх-Iнж-Проект Товариство З Обмеженою Вiдповiдальнiстю
#39548693
3 882 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 листопада 2016 16:58
Електронний підпис
28 листопада 2016 16:55
протокол 52.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 вересня 2019 16:06
ДУ 5 16.12.9-Т.PDF укладений
26 вересня 2019 16:05
Електронний підпис зміни до договору
06 січня 2019 01:39
17_Додаткова угода 1А на 2019 рік до договору 16 12 9 Т Арх Інж Солом.PDF зміни до договору
06 січня 2019 01:38
Електронний підпис зміни до договору
06 січня 2019 01:35
Електронний підпис зміни до договору
12 березня 2018 18:08
Арх інж 16129-Т.pdf зміни до договору
12 березня 2018 18:07
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2017 16:29
Доп Соломянський.pdf зміни до договору
26 грудня 2017 16:27
Електронний підпис укладений
19 липня 2017 17:42
доп угода 16.12.9-Т.pdf укладений
19 липня 2017 17:33
Електронний підпис укладений
13 грудня 2016 17:17
договір 16.12.9-Т від 12.12.pdf укладений
13 грудня 2016 17:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до календарного плану.
Номер договору про закупівлю: 16/12/9-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
06 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони дійшли згоди унести зміни до п. 2.1 Договору, виклавши його в такій редакції: «Початок виконання Робіт - з дня підписання Сторонами Договору. Завершення виконання Робіт - протягом 505 (П’ятсот п’яти) календарних днів з дня початку їх виконання з правом дострокового виконання». 2. Сторони дійшли згоди унести зміни до п. 3.1 Договору, виклавши його в такій редакції: «Загальна вартість робіт за цим Договором залишається незмінною і становить 3 882100,00 грн (Три мільйони вісімсот вісімдесят дві тисячі сто гривень 00 коп.), у тому числі ПДВ 20% – 647 016,67 грн (Шістсот сорок сім тисяч шістнадцять гривень 67коп.). Загальна сума Робіт на 2016 рік складала – 1 513 100,00 грн (Один мільйон п’ятсот тринадцять тисяч сто гривень 00 коп.), у тому числі ПДВ 20% – 252 183,34грн (Двісті п’ятдесят дві тисячі сто вісімдесят три гривні 34 коп.). Згідно доведених асигнувань відповідно до Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2016 рік, затвердженої рішенням Київської міської ради від 22 грудня 2015 року № 60/60 (зі змінами та доповненнями) у 2016 році виконано та сплачено -1 513 100,00 грн (Один мільйон п’ятсот тринадцять тисяч сто гривень 00 коп.), у тому числі ПДВ 20% - 252 183, 34 грн (Двісті п’ятдесят дві тисячі сто вісімдесят три гривні 34 коп.)/ У 2017 році оплата робіт не проводилась, у зв’язку з продовженням Сторонами терміну виконання робіт. Загальна сума Робіт на 2018 рік складатиме - 2 369 000,00 грн, (Два мільйони триста шістдесят дев’ять тисяч гривень 00 коп.), у т.ч. ПДВ 20% - 394 833,33 грн. (Триста дев’яносто чотири тисячі вісімсот тридцять три гривні 33 коп.), при наявності відповідного бюжетного фінансування на 2018 рік. Згідно доведених асигнувань відповідно до Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2017 рік, затвердженої рішенням Київської міської ради від 12.12.2016 року № 553/1557 (зі змінами та доповненнями) вартість Робіт на 2017 рік складала – 2 260 038,80 грн (Два мільйони двісті шістдесят тисяч тридцять вісім 80 коп.), у тому числі ПДВ 20% - 376 673,13 грн (триста сімдесят шість тисяч шістсот сімдесят три 13 коп.). У зв’язку з унесенням змін до Додатку 2 до Договору - Календарного плану, вартість робіт за етапами Сторонами подано наступним чином: Вартість робіт за етапами: I етап – 1 214 480,98 грн (Один мільйон двісті чотирнадцять тисяч чотириста вісімдесят гривень 98 коп.), у тому числі ПДВ 20% – 202 413,50 грн (Двісті дві тисячі чотириста тринадцять гривень 50 коп.); II етап – 298 619,02 грн (Двісті дев’яносто вісім тисяч шістсот дев’ятнадцять гривень 02 коп.), у тому числі ПДВ 20% –49 769,84 грн (Сорок дев’ять тисяч сімсот шістдесят дев’ять гривень 84 коп.); III етап –1 763 633,40 грн (Один мільйон сімсот шістдесят три тисячі шістсот тридцять три гривні 40 коп.), у тому числі ПДВ 20% – 293 938,90 грн (Двісті дев’яносто три тисячі дев’ятсот тридцять вісім гривень 90 коп.); IV етап –496 405,40 грн (Чотириста дев’яносто шість тисяч чотириста п’ять гривень 40 коп.), у тому числі ПДВ 20% – 82 734,23 грн. (вісімдесят дві тисячі сімсот тридцять чотири гривні 23 коп.). V етап –108 961,20 грн (Сто вісім тисяч дев’ятсот шістдесят одна гривня 20 коп.), у тому числі ПДВ 20% – 18 160,20 грн (Вісімнадцять тисяч сто шістдесят гривень 20 коп.). Загальна вартість робіт визначається згідно з Протоколом погодження договірної ціни на виконання Робіт (Додаток 1 до цього Договору)».
Номер договору про закупівлю: 16/12/9-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 16/12/9-Т
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
06 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін до п.3.1. договору та додатку 2
Номер договору про закупівлю: 16/12/9-Т
Договір:
Номер додаткової угоди:
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 грудня 2016 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 3 773 138,80
UAH (в тому числі ПДВ 628 856,47 UAH)
Причини розірвання договору: за згодою сторін