Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Бланки журналів та книг для навчального закладу
Очікувана вартість
6 500,00 UAH
UA-2016-10-17-000234-a 76203aabd3bb4415922cfeeeef34ea18
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Приходько Алла Григорівна

380681310294 nukim-buh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний вищий навчальний заклад "Ніжинське училище культури і мистецтв імені Марії Заньковецької" Чернігівської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 02214900
Місцезнаходження: 16600, Україна , Чернігівська обл., Ніжин, вул. Овдіївська,49
Контактна особа: Приходько Алла Григорівна
380681310294
nukim-buh@ukr.net
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 жовтня 2016 11:29
Звернення за роз’ясненнями: до 18 жовтня 2016 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 жовтня 2016 17:00
Початок аукціону: 20 жовтня 2016 12:09
Початок аукціону: 20 жовтня 2016 12:09
Очікувана вартість: 6 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 195,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%

Інформація про предмет закупівлі

Бланки: Ф-2 Книга реєстрації заяв про вступ та результатів вступних іспитів - 2 шт; Ф-3 Журнал індивідуальних уроків та групових уроків з предметів «Колективне музичення», «Постановка спектаклів», «Постановка обрядів» - 50 шт; Ф-3а Журнал індивідуальних уроків та групових уроків з предметів «Колективне музичення», «Постановка спектаклів», «Постановка обрядів» - 100 шт;Ф-4 Журнал групових уроків - 100 шт; Ф-6Загальний журнал обліку успішності учнів – 2 шт; Ф-7 Індивідуальний план учня – 300 шт; Ф-9 Табель успішності – 270 шт; Ф-14 Книга обліку педагогічного навантаження – 2 шт; Ф-18 Книга протоколів контрольних заходів для музичної школи (музичного відділення) – 10 шт; Ф-18А Книга протоколів контрольних заходів для художньої, хореографічної, театральної, циркової школи (відповідних відділень) – 6 шт; Ф-24 Книга реєстрації наказів – 4 шт; Ф-26 Книга обліку вхідного листування – 2 шт; Ф-27Книга обліку вихідного листування – 2 шт

Бланки: Ф-2 Книга реєстрації заяв про вступ та результатів вступних іспитів - 2 шт; Ф-3 Журнал індивідуальних уроків та групових уроків з предметів «Колективне музичення», «Постановка спектаклів», «Постановка обрядів» - 50 шт; Ф-3а Журнал індивідуальних уроків та групових уроків з предметів «Колективне музичення», «Постановка спектаклів», «Постановка обрядів» - 100 шт;Ф-4 Журнал групових уроків - 100 шт; Ф-6Загальний журнал обліку успішності учнів – 2 шт; Ф-7 Індивідуальний план учня – 300 шт; Ф-9 Табель успішності – 270 шт; Ф-14 Книга обліку педагогічного навантаження – 2 шт; Ф-18 Книга протоколів контрольних заходів для музичної школи (музичного відділення) – 10 шт; Ф-18А Книга протоколів контрольних заходів для художньої, хореографічної, театральної, циркової школи (відповідних відділень) – 6 шт; Ф-24 Книга реєстрації наказів – 4 шт; Ф-26 Книга обліку вхідного листування – 2 шт; Ф-27Книга обліку вихідного листування – 2 шт
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
850 штуки
Бланки: Ф-2 Книга реєстрації заяв про вступ та результатів вступних іспитів - 2 шт; Ф-3 Журнал індивідуальних уроків та групових уроків з предметів «Колективне музичення», «Постановка спектаклів», «Постановка обрядів» - 50 шт; Ф-3а Журнал індивідуальних уроків та групових уроків з предметів «Колективне музичення», «Постановка спектаклів», «Постановка обрядів» - 100 шт;Ф-4 Журнал групових уроків - 100 шт; Ф-6Загальний журнал обліку успішності учнів – 2 шт; Ф-7 Індивідуальний план учня – 300 шт; Ф-9 Табель успішності – 270 шт; Ф-14 Книга обліку педагогічного навантаження – 2 шт; Ф-18 Книга протоколів контрольних заходів для музичної школи (музичного відділення) – 10 шт; Ф-18А Книга протоколів контрольних заходів для художньої, хореографічної, театральної, циркової школи (відповідних відділень) – 6 шт; Ф-24 Книга реєстрації наказів – 4 шт; Ф-26 Книга обліку вхідного листування – 2 шт; Ф-27Книга обліку вихідного листування – 2 шт
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 16605, Україна, Чернігівська область, Ніжин, вул.Овдіївська,49
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 жовтня 2016  —  31 грудня 2016
ДК 021:2015: 22800000-8 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали, бухгалтерські книги, швидкозшивачі, бланки та інші паперові канцелярські вироби
ДК 016:2010: 17.23.1 — "Вироби канцелярські, паперові"

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
відповідність бланків: 30%
бланки повинні відповідати доданим зразкам: 30%
17 жовтня 2016 11:38
Ф-27 Книга вих.doc
17 жовтня 2016 11:37
Ф-26 Книга вх.doc
17 жовтня 2016 11:37
Ф-26 Книга вх.doc
17 жовтня 2016 11:37
Ф-24 Реєстр.наказ.doc
17 жовтня 2016 11:37
Ф-18а Протокол контрольних заходів.doc
17 жовтня 2016 11:36
Ф-18 Прот.контр.зах.doc
17 жовтня 2016 11:36
Ф-14 Кн. педнавант.doc
17 жовтня 2016 11:36
Ф-09 Табель.doc
17 жовтня 2016 11:35
Ф-07 _нд. план.doc
17 жовтня 2016 11:35
Ф-04 журнал груп.doc
17 жовтня 2016 11:34
Ф-06 Загальний журнал.doc
17 жовтня 2016 11:34
Ф-03 Журнал _нд.doc
17 жовтня 2016 11:34
Ф-02 Книга реестрации заяв.doc
17 жовтня 2016 11:34
Копия Ф-03 Журнал _нд.doc
17 жовтня 2016 11:33
документи.doc
17 жовтня 2016 11:32
договір, специфікація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Журнали
Дата подання: 17 жовтня 2016 16:25
Дата відповіді: 18 жовтня 2016 08:58
Доброго дня. Журнали м`який перепліт чи твердий?
Відповідь: Добрий день. м'який перепліт
Журнали
Дата подання: 17 жовтня 2016 16:25
Дата відповіді: 18 жовтня 2016 08:58
Яка кількість листів?офсет чи газетка?
Відповідь: кількість аркушів вказана у зразках, офсет

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 жовтня 2016 12:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО НІЖИНСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ "НІЖИНСЬКА РАЙОННА ДРУКАРНЯ" 4 901,40
UAH з ПДВ
4 901,40
UAH з ПДВ
1.4285714286 3 430.98 Документи
ПП КОШИК 5 717,00
UAH з ПДВ
5 717,00
UAH з ПДВ
1.4285714286 4 001.90 Документи

Публічні документи

19 жовтня 2016 15:30
Довідка статистики 2.pdf
19 жовтня 2016 15:30
Довідка статистики1.pdf
19 жовтня 2016 15:30
Витяг.rar
19 жовтня 2016 15:30
Cвідоцтво ПДВ завірене.pdf

Публічні документи

19 жовтня 2016 11:52
витяг ЄДР.rar
19 жовтня 2016 11:52
свідоцтво ПДВ.pdf
19 жовтня 2016 11:51
пропозиція2.pdf
19 жовтня 2016 11:51
пропозиція.pdf
19 жовтня 2016 11:51
пропозиція2.pdf
19 жовтня 2016 11:51
пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО НІЖИНСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ "НІЖИНСЬКА РАЙОННА ДРУКАРНЯ"

ПП КОШИК

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО НІЖИНСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ "НІЖИНСЬКА РАЙОННА ДРУКАРНЯ"
#02469534
Переможець 4 901,40
UAH з ПДВ
26 жовтня 2016 10:22

Документи

26 жовтня 2016 10:18
Протокол.doc

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 жовтня 2016 10:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО НІЖИНСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ "НІЖИНСЬКА РАЙОННА ДРУКАРНЯ"
#02469534
4 901,40
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 жовтня 2016 10:18
Протокол.doc

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
SWScan00014.pdf укладений
28 жовтня 2016 11:19
SWScan00014.pdf укладений
28 жовтня 2016 11:08