Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Впровадження єдиної електронної системи документообігу: п. 12 розділу ІV Програми розвитку місцевого самоврядування у Полтавській області на 2016-2017 роки
Очікувана вартість
2 000 000,00 UAH
UA-2016-10-12-001171-b 2673e243fdff4971978086fd6c2804f3
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Чайковська

+380501906977 chajkovska@oblrada.pl.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Полтавська обласна рада
Код ЄДРПОУ: 22530614
Вебсайт: http://oblrada.pl.ua
Місцезнаходження: 36014, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Соборності, 45
Контактна особа: Світлана Чайковська
+380501906977
chajkovska@oblrada.pl.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 жовтня 2016 17:03
Звернення за роз’ясненнями: до 18 жовтня 2016 08:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 жовтня 2016 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 жовтня 2016 08:00
Початок аукціону: 31 жовтня 2016 12:06
Очікувана вартість: 2 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 30 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 60000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

ДК 016:2010: 62.01.1 Послуги щодо проектування та розробляння у сфері інформаційних технологій ДК 021:2015: 72212000-4 Послуги з розробки прикладного програмного забезпечення. (Впровадження єдиної системи електронного документообігу: п.12 розділу IV Програми розвитку місцевого самоврядування у Полтавській області на 2016-2017 роки).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 услуга
ДК 016:2010: 62.01.1 Послуги щодо проектування та розробляння у сфері інформаційних технологій ДК 021:2015: 72212000-4 Послуги з розробки прикладного програмного забезпечення. (Впровадження єдиної системи електронного документообігу: п.12 розділу IV Програми розвитку місцевого самоврядування у Полтавській області на 2016-2017 роки).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36014, Україна, Полтавська область, Полтава, вул. Соборності, 45
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 07 листопада 2016  —  31 грудня 2016
ДК 021:2015: 72212000-4 — Послуги з розробки прикладного програмного забезпечення
ДК 016:2010: 62.01.1 — Послуги щодо проектування та розробляння у сфері інформаційних технологій

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 жовтня 2016 17:05
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
12 жовтня 2016 17:03
СЕД проект договору.doc
12 жовтня 2016 17:03
Оголошення про відкриті торги.docx
12 жовтня 2016 17:03
Тендерна документація СЕД.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо електронної банківської гарантії
Дата подання: 17 жовтня 2016 12:23
Дата відповіді: 17 жовтня 2016 12:35
Доброго дня. У тендерній документації відсутня інформація, необхідна для оформлення електронної банківської гарантії, а саме: - назва банку бенефіціара (замовника) та його адреса; - МФО банку бенефіціара (замовника); - розрахунковий рахунок бенефіціара (замовника).
Відповідь: Полтавська обласна рада
36014, м. Полтава, вул. Соборності, буд. 45
Р/р 35414001042335 в ГУДКСУ у Полтавській обл.
Код ЄДРПОУ 22530614
МФО 831019
Голова обласної ради

О.Ю. Біленький
Щодо цінової пропозиції
Дата подання: 17 жовтня 2016 14:08
Дата відповіді: 17 жовтня 2016 16:08
У примітках додатку № 1 до Тендерної документації (Форма тендерної пропозиції) зазначено: "Переможець зобов’язаний у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, привести вартість тендерної пропозиції у відповідність до ціни пропозиції, визначеної за результатами електронного аукціону". Поясніть будь-ласка, за якою процедурою переможець приводить свою цінову пропозицію у відповідність до ціни пропозиції за результатами електронного аукціону.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Переможець, визначений за результатами електронного аукціону, через свій електронний кабінет оприлюднює остаточну тендерну пропозицію, із зазначенням ціни аукціону.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2016-10-12-001171-b.a1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ Підприємство «ФОСС-ОН-ЛАЙН», Код ЄДРПОУ:30291001
Дата подання: 21 жовтня 2016 14:16
Скарга щодо тенедерної документації замовника
Орган оскарження: Антимонопольний комітет України 03035, м. Київ, МСП-03680, вул. Митрополита Василя Липківського, 45 Суб’єкт оскарження: Товариство з обмеженою відповідальністю «Підприємство «ФОСС-Он-Лайн», 61002, місто Харків, вул. Дарвина, 20 Тел.: +38(057)-714-12-28; +38(057)-719-51-94 E-mail: inf@foss.ua Замовник: Полтавська обласна рада ЄДРПОУ 22530614 36014, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Соборності, 45 Тел.: +380501906977 E-mail: chajkovska@oblrada.pl.ua Ідентифікатор закупівлі: UA-2016-10-12-001171-b СКАРГА ЩОДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ЗАМОВНИКА На веб-порталі акредитованої Уповноваженим органом з питань закупівель торгової площадки www.dzo.com.ua опубліковано оголошення (ідентифікатор закупівлі UA-2016-10-12-001171-b) про проведення конкурсних торгів на закупівлю Послуги щодо проектування та розробляння у сфері інформаційних технологій ДК 021:2015: 72212000-4 Послуги з розробки прикладного програмного забезпечення. (Впровадження єдиної системи електронного документообігу: п.12 розділу IV Програми розвитку місцевого самоврядування у Полтавській області на 2016-2017 роки). Замовник: Полтавська обласна рада. Процедура закупівлі: відкриті торги. До даного оголошення Замовником прикладено документацію, зокрема файл «Тендерна документація СЕД.docx» (опубліковано: 12.10.2016 17:03). Надалі – Тендерна документація. Вивчивши Тендерну документацію, ми надійшли до висновку, що окремі її положення містять дискримінаційні вимоги для учасників закупівель, що суперечить ч. 3 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а також створюють умови для недобросовісної конкуренції серед учасників, і, таким чином, порушують наше право на підприємницьку діяльність (ст. 42 Конституції України). Наступні п.п. Тендерної документації, за нашою думкою, мають ознаки дискримінаційних та можуть призвести до недобросовісної конкуренції серед учасників торгів: 1) Додаток 4 до тендерної документації. ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ, КІЛЬКІСНІ ТА ІНШІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ (ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ). ІV. Технічні вимоги до предмету закупівлі. Пункт 1.3. Вимоги щодо адміністративних послуг, Підпункти: 1.3.2. Надання адміністративних послуг передбачає як введення у СЕД інформації, отриманої під час звернень до центрів надання адміністративних послуг (ЦНАП). 1.3.3. Наслідком подання суб’єктом надання адміністративних послуг даних на виконання адміністративних послуг має бути формування електронних документів в СЕД з ініціацією відповідних ділових процесів. 1.3.4. Дані зовнішнього суб’єкта у вигляді електронного документа мають автоматично реєструватись у відповідних журналах вхідної кореспонденції. 1.3.5. СЕД має забезпечувати зворотній зв’язок з суб’єктом звернення, надаючи йому інформацію про реєстраційні реквізити отриманого документа та стан і результати виконання ділового процесу з його обробки. 1.3.6. СЕД повинна забезпечувати наявність WEB-сервісів для взаємодії з зовнішніми інформаційними системами. Пункт 1.7. Особливості документообігу, пов’язаного з адміністративними послугами: Підпункт: 1.7.14. СЕД має передбачати можливість інформаційної взаємодії з іншими інформаційними системами, у тому числі з Єдиним державним порталом адміністративних послуг, шляхом налаштування API. Таким чином, процитовані пункти з розділів 1.3 та 1.7 Технічних вимог до предмету закупівлі з Додатку 4 тендерної документації передбачають наявність у програмного забезпечення, що є предметом закупівлі, засобів інтеграції з зовнішніми інформаційними Системами, зокрема Єдиним державним порталом адміністративних послуг (https://poslugy.gov.ua/). Інтеграцію з будь-яким програмним комплексом слід вважати можливою, якщо його розробник надає у відкритому доступі: 1) документацію на API (інтерфейс прикладного програмування); 2) тестувальну площадку для інших розробників; 3) готовий відповідати на питання, які можуть бути пов’язані з процесом інтеграції. Тобто, система, з якою передбачається інтеграція, має бути відкрита для сторонніх розробників. У Тендерній документації замовник не наводить жодного посилання, не прикладає жодної документації, яка би дала можливість учасникам торгів інтегрувати свої продукти до Єдиного порталу адміністративних послуг. У відкритому доступі також немає інформації про засоби інтеграції до даного порталу. Таким чином, вимоги вищенаведених пунктів Тендерної документації є дискримінаційними для всіх учасників, хто не є розробником Єдиного порталу державних адміністративних послуг або не має документації для інтеграції з ним. Для всіх цих учасників Замовник створює завідомо неконкурентні умови.   2) Додаток 2 до тендерної документації. Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям. 3.Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору Наявність досвіду впровадження системи в державних органах та/або органах місцевого самоврядування з кількістю користувачів не менше 1000. Процитований пункт Тендерної документації є також дискримінаційним. Досвід впровадження у аналогічному органі місцевого самоврядування може вважатися достатнім і для установи Замовника, незалежно від кількості користувачів. Таким чином, вимога досвіду впровадження в державних органах з кількісті користувачів не менше 1000 є необґрунтованою і може стати підставою для можливої змови між деякими розробниками та замовниками з метою не допустити до торгів учасників, у яких нема впровадження на 1000 користувачів. Враховуючи викладене вище, керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОСИМО: 1. Прийняти Скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника (Полтавську обласну раду) вилучити підпункти 1.3.2., 1.3.3., 1.3.4., 1.3.5., 1.3.6. пункту 1.3, та підпункт 1.7.14 підпункту 1.7 Додатку 4 до Тендерної документації як дискримінаційні або зобов’язати Замовника забезпечити доступ розробникам до документації та інших засобів, які дозволять інтегруватися до Єдиного державного порталу адміністративних послуг. 3. Зобов’язати Замовника вилучити з п.3. Додатку 2 до тендерної Документації з речення «Наявність досвіду впровадження системи в державних органах та/або органах місцевого самоврядування з кількістю користувачів не менше 1000» фразу «з кількістю користувачів не менше 1000» як дискримінаційну вимогу. 21.10.2016 р Додаток: Квитанція про сплату збору (на 1 арк.).
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
№ 1244 від 25.10.16.pdf
Дата публікації: 26 жовтня 2016 13:00

Документи подані скаржником

21 жовтня 2016 14:15
Скарга

Документи Органу Оскарження

26 жовтня 2016 13:00
№ 1244 від 25.10.16.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 жовтня 2016 12:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПрАТ "Центр комп'ютерних технологій "ІнфоПлюс" 1 990 960,00
UAH з ПДВ
1 990 960,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЙКЮЖН ІТ" 1 995 000,00
UAH з ПДВ
1 995 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 жовтня 2016 13:02
Електронний підпис
27 жовтня 2016 12:59
27 Статут АТ ІнфоПлюс.pdf
27 жовтня 2016 12:59
23 Проект договору.pdf
27 жовтня 2016 12:59
07-01 Копії договорів.rar
27 жовтня 2016 12:58
07 Довідка про досвід.pdf
27 жовтня 2016 12:58
06-01 Копії дипломів.rar
27 жовтня 2016 12:58
02 Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

27 жовтня 2016 17:39
щодо санкцій.PDF
27 жовтня 2016 17:39
статут.PDF
27 жовтня 2016 17:39
ст.17.PDF
27 жовтня 2016 17:39
проект договору.PDF
27 жовтня 2016 17:39
календаний план.PDF
27 жовтня 2016 17:39
згода на обробку даних.PDF
27 жовтня 2016 17:38
довідка ПДВ.PDF
27 жовтня 2016 17:38
Г2.PDF
27 жовтня 2016 17:38
Банківська Ліцензія.rar
27 жовтня 2016 17:38
автризаційний лист.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПрАТ "Центр комп'ютерних технологій "ІнфоПлюс"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЙКЮЖН ІТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПрАТ "Центр комп'ютерних технологій "ІнфоПлюс"
#16400836
Переможець 1 990 960,00
UAH з ПДВ
04 листопада 2016 11:28

Документи

04 листопада 2016 11:28
Електронний підпис
04 листопада 2016 11:26
protokol15.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 листопада 2016 11:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПрАТ "Центр комп'ютерних технологій "ІнфоПлюс"
#16400836
1 990 960,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 листопада 2016 11:28
Електронний підпис
04 листопада 2016 11:26
protokol15.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 січня 2017 11:10
Електронний підпис укладений
23 листопада 2016 10:31
dogovor502016.pdf укладений
23 листопада 2016 10:31

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 листопада 2016 — 31 грудня 2016
Сума оплати за договором: 1 990 960,00
UAH з ПДВ