Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державний навчальний заклад "Центр професійної освіти інформаційних технологій, поліграфії та дизайну м. Києва" |
Код ЄДРПОУ: | 02544537 |
Вебсайт: | http://www.kvppu.com |
Місцезнаходження: | 03067, Україна , Київська обл., Київ, вул. Полковника Шутова, 13 |
Контактна особа: |
Бабич Надія Василівна 380444565345 kvppu1903@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 жовтня 2016 16:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 жовтня 2016 17:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 жовтня 2016 19:00 |
Очікувана вартість: | 8 750,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 43,75 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Стільці CPV 39112000-0 «Стільці» ДКПП 31.00.1 «Меблі для сидіння та їхні частини, інші» 3.2. Місце поставки товару: вул.П.Шутова,13; м.Київ; 03067 3.3. Строк поставки товарів: 5 (п’ять) робочих днів з дня підписання договору. 3.4. Детальний опис предмету закупівлі та технічні й інші вимоги до товару: Стільці офісні «ISO»: - в кількості 35 штук; - Матеріал – металевий каркас, сидіння і спинка оббитті тканиною; - Тканина – офісна звичайна ; - Параметри – висота – 80,5 см , ширина – 47 см, глибина – 41 см; - Колір – сірий; - Доставка – за рахунок Постачальника; - Гарантія – протягом 12 місяців з дня підписання Видаткової накладної; Учасник визначає ціну з урахуванням усіх своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, у тому числі на транспортування до місця поставки.
CPV 39112000-0 «Стільці»
ДКПП 31.00.1 «Меблі для сидіння та їхні частини, інші»
3.2. Місце поставки товару: вул.П.Шутова,13; м.Київ; 03067
3.3. Строк поставки товарів: 5 (п’ять) робочих днів з дня підписання договору.
3.4. Детальний опис предмету закупівлі та технічні й інші вимоги до товару:
Стільці офісні «ISO»:
- в кількості 35 штук;
- Матеріал – металевий каркас, сидіння і спинка оббитті тканиною;
- Тканина – офісна звичайна ;
- Параметри – висота – 80,5 см , ширина – 47 см, глибина – 41 см;
- Колір – сірий;
- Доставка – за рахунок Постачальника;
- Гарантія – протягом 12 місяців з дня підписання Видаткової накладної;
Учасник визначає ціну з урахуванням усіх своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, у тому числі на транспортування до місця поставки.
CPV 39112000-0 «Стільці»
ДКПП 31.00.1 «Меблі для сидіння та їхні частини, інші»
3.2. Місце поставки товару: вул.П.Шутова,13; м.Київ; 03067
3.3. Строк поставки товарів: 5 (п’ять) робочих днів з дня підписання договору.
3.4. Детальний опис предмету закупівлі та технічні й інші вимоги до товару:
Стільці офісні «ISO»:
- в кількості 35 штук;
- Матеріал – металевий каркас, сидіння і спинка оббитті тканиною;
- Тканина – офісна звичайна ;
- Параметри – висота – 80,5 см , ширина – 47 см, глибина – 41 см;
- Колір – сірий;
- Доставка – за рахунок Постачальника;
- Гарантія – протягом 12 місяців з дня підписання Видаткової накладної;
Учасник визначає ціну з урахуванням усіх своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, у тому числі на транспортування до місця поставки.
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 жовтня 2016 16:19 |
ДОГОВІР товари проект добров.doc |
12 жовтня 2016 16:17 |
Оголошення ст2.jpg |
12 жовтня 2016 16:16 |
Оголошення ст1.jpg |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "Печений Володимир Борисович" #2959011296 |
Переможець |
8 679,30
UAH з ПДВ
|
25 жовтня 2016 12:30
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договор № 11.pdf | укладений |
01 листопада 2016 11:13
|