Стільці "ISO"
Очікувана вартість
8 750,00 UAH
UA-2016-10-12-000845-a d0b19ea0aadd4e62b8a8ccf069cb2475
Спрощена/Допорогова закупівля    Завершена
Електронний цифровий підпис не накладено

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державний навчальний заклад "Центр професійної освіти інформаційних технологій, поліграфії та дизайну м. Києва"
Код ЄДРПОУ: 02544537
Вебсайт: http://www.kvppu.com
Місцезнаходження: 03067, Україна , Київська обл., Київ, вул. Полковника Шутова, 13
Контактна особа: Бабич Надія Василівна
380444565345
kvppu1903@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 жовтня 2016
Звернення за роз’ясненнями: до 18 жовтня 2016 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 жовтня 2016 19:00
Очікувана вартість: 8 750,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 43,75 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Стільці CPV 39112000-0 «Стільці» ДКПП 31.00.1 «Меблі для сидіння та їхні частини, інші» 3.2. Місце поставки товару: вул.П.Шутова,13; м.Київ; 03067 3.3. Строк поставки товарів: 5 (п’ять) робочих днів з дня підписання договору. 3.4. Детальний опис предмету закупівлі та технічні й інші вимоги до товару: Стільці офісні «ISO»: - в кількості 35 штук; - Матеріал – металевий каркас, сидіння і спинка оббитті тканиною; - Тканина – офісна звичайна ; - Параметри – висота – 80,5 см , ширина – 47 см, глибина – 41 см; - Колір – сірий; - Доставка – за рахунок Постачальника; - Гарантія – протягом 12 місяців з дня підписання Видаткової накладної; Учасник визначає ціну з урахуванням усіх своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, у тому числі на транспортування до місця поставки.

Стільці
CPV 39112000-0 «Стільці»
ДКПП 31.00.1 «Меблі для сидіння та їхні частини, інші»
3.2. Місце поставки товару: вул.П.Шутова,13; м.Київ; 03067
3.3. Строк поставки товарів: 5 (п’ять) робочих днів з дня підписання договору.
3.4. Детальний опис предмету закупівлі та технічні й інші вимоги до товару:
Стільці офісні «ISO»:
- в кількості 35 штук;
- Матеріал – металевий каркас, сидіння і спинка оббитті тканиною;
- Тканина – офісна звичайна ;
- Параметри – висота – 80,5 см , ширина – 47 см, глибина – 41 см;
- Колір – сірий;
- Доставка – за рахунок Постачальника;
- Гарантія – протягом 12 місяців з дня підписання Видаткової накладної;
Учасник визначає ціну з урахуванням усіх своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, у тому числі на транспортування до місця поставки.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
35 штуки
Стільці
CPV 39112000-0 «Стільці»
ДКПП 31.00.1 «Меблі для сидіння та їхні частини, інші»
3.2. Місце поставки товару: вул.П.Шутова,13; м.Київ; 03067
3.3. Строк поставки товарів: 5 (п’ять) робочих днів з дня підписання договору.
3.4. Детальний опис предмету закупівлі та технічні й інші вимоги до товару:
Стільці офісні «ISO»:
- в кількості 35 штук;
- Матеріал – металевий каркас, сидіння і спинка оббитті тканиною;
- Тканина – офісна звичайна ;
- Параметри – висота – 80,5 см , ширина – 47 см, глибина – 41 см;
- Колір – сірий;
- Доставка – за рахунок Постачальника;
- Гарантія – протягом 12 місяців з дня підписання Видаткової накладної;
Учасник визначає ціну з урахуванням усіх своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, у тому числі на транспортування до місця поставки.
Розгорнути Згорнути
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 жовтня 2016  —  01 листопада 2016
ДК 021:2015: 39112000-0 — Стільці
ДК 016:2010: 31.00.1 — Меблі для сидіння та їхні частини

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

12 жовтня 2016 16:19
ДОГОВІР товари проект добров.doc
12 жовтня 2016 16:17
Оголошення ст2.jpg
12 жовтня 2016 16:16
Оголошення ст1.jpg

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 жовтня 2016 19:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "Печений Володимир Борисович" 8 679,30
UAH з ПДВ
8 679,30
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 жовтня 2016 16:13
Довідка мат.тех.база.pdf
20 жовтня 2016 16:12
Досвід договорів.pdf
20 жовтня 2016 16:12
рахунок банк 09.08.16.pdf
20 жовтня 2016 16:12
гигиена 15 год (5).pdf
20 жовтня 2016 16:11
Свідоцтво ПДВ, 4-ОПП.pdf
20 жовтня 2016 16:09
Витяг від 20.09.2016.pdf
20 жовтня 2016 16:09
Довідка про персонал.pdf
20 жовтня 2016 16:09
Виписка з ЄДР.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "Печений Володимир Борисович"
#2959011296
Переможець 8 679,30
UAH з ПДВ
25 жовтня 2016 12:30

Документи

25 жовтня 2016 12:25
Протокол №16.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 жовтня 2016 12:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "Печений Володимир Борисович"
#2959011296
8 679,30
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 жовтня 2016 12:25
Протокол №16.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договор № 11.pdf укладений
01 листопада 2016 11:13

Актуальні тендери

До пошуку