Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поштові відправлення з відбитком кліше державного знака маркувальної машини
Очікувана вартість
300 000,00 UAH
UA-2016-10-12-000728-b 82b7eeb857374dd99d88f3a39a56e713
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Жук Богдан Петрович

+380442542199 zhuk@apladm.ki.court.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київський апеляційний адміністративний суд
Код ЄДРПОУ: 34729486
Вебсайт: http://apladm.ki.court.gov.ua/sud9103/
Місцезнаходження: 01010, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Московська,8, корпус 3,30
Контактна особа: Жук Богдан Петрович
+380442542199
zhuk@apladm.ki.court.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Відповідно до Розпорядження Кабінету міністрів України від 10.01.2002р. № 10-р на УДППЗ „Укрпошта” покладено виконання функцій національного оператора поштового зв’язку України. Підприємство створене Державним комітетом зв’язку України, шляхом реорганізації Українського державного об’єднання поштового зв’язку «Укрпошта», а також підприємств, які входили до його складу, і є їх правонаступником (наказ Державного комітету зв’язку України від 15.06.1998 № 93). УДППЗ “Укрпошта“, відповідно до статті 15 Закону України „Про поштовий зв’язок” (далі – Закон), як національний оператор має виключне право на: - видання, введення в обіг та організацію розповсюдження поштових марок, маркованих конвертів і карток, а також виведення їх з обігу (поштові марки, у т.ч. надруковані на поштових конвертах і поштових картках є засобом оплати послуг поштового зв`язку з пересилання письмової кореспонденції, що надаються національним оператором – стаття 21 Закону); - пересилання простих листів масою до 50 грамів та простих карток; - використання маркувальних машин та надання дозволу на їх використання іншим фізичним та юридичним особам. Надає послуги на всій території України, понад 50 різноманітних послуг у т.ч.: - універсальні (пересилання простих та рекомендованих карток, листів, бандеролей та посилок без оголошеної цінності з масою до 10 кг); - фінансові (приймання платежів, пересилання переказів та інше); - комерційні послуги ( комісійна торгівля, розміщення реклами, доставка друкованої рекламно-інформаційної продукції, доставка рахунків та інше). Універсальні послуги надаються за тарифами, затвердженими Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері зв’язку та інформатизації, на виконання статті 9 Закону України „Про поштовий зв’язок”.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 жовтня 2016 15:39
Оскарження наміру укласти договір: 23 жовтня 2016 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуги
Поштові відправлення з відбитком кліше державного знака маркувальної машини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01010, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Московська,8, корпус 3, 30
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2016  —  31 грудня 2016
ДК 021:2015: 64110000-0 — Поштові послуги
ДК 016:2010: 53.10.1 — Послуги поштові у межах зобов’язання щодо надання універсальних послуг

Тендерна документація

12 жовтня 2016 14:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Українське державне підприємство поштового зв’язку «Укрпошта» в особі Київської міської дирекції
#01189979
Переможець 300 000,00
UAH з ПДВ
12 жовтня 2016 15:39

Документи

12 жовтня 2016 15:37
Електронний підпис
12 жовтня 2016 15:29
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 жовтня 2016 15:39

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Українське державне підприємство поштового зв’язку «Укрпошта» в особі Київської міської дирекції
#01189979
300 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 жовтня 2016 15:37
Електронний підпис
12 жовтня 2016 15:29
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 лютого 2017 14:14
Електронний підпис укладений
25 січня 2017 10:44
Електронний підпис укладений
25 січня 2017 10:17
Додаткова угода №2_7 від 25.01.2017.pdf зміни до договору
25 січня 2017 10:14
Електронний підпис укладений
30 грудня 2016 13:52
Додаткова угода №1_206.pdf зміни до договору
30 грудня 2016 13:49
Електронний підпис укладений
31 жовтня 2016 10:48
Договір укладений
31 жовтня 2016 10:44

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2016
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2016
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ч.5 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: №50-1896/139
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/206
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 січня 2017
Дата публікації змін до договору:
25 січня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: №50-1896/139
Договір:
Номер додаткової угоди: 2/7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 січня 2017
Дата публікації змін до договору:
25 січня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: №50-1896/139
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 2/7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 жовтня 2016 — 28 лютого 2017
Сума оплати за договором: 360 000,00
UAH з ПДВ