Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

шайби пружинні двовиткові
Очікувана вартість
2 248 614,00 UAH
UA-2016-10-12-000059-c fdc9713d75e746699009bf3b7a7d31b7
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чайковська О.

+380443096992 3096992@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Філія "Центр управління промисловістю" ПАТ "Укрзалізниця"
Код ЄДРПОУ: 40081389
Місцезнаходження: 03038, Україна , Київська обл., Київ, м. Київ, вул. Федорова, 32
Контактна особа: Чайковська О.
+380443096992
3096992@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 жовтня 2016 09:55
Звернення за роз’ясненнями: до 21 жовтня 2016 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 жовтня 2016 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 жовтня 2016 10:00
Початок аукціону: 01 листопада 2016 14:06
Очікувана вартість: 2 248 614,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 11 243,07 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 67400 UAH

Інформація про предмет закупівлі

шайби пружинні двовиткові
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
45 т
шайби пружинні двовиткові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: рознарядка, Україна, Київська обл., Київ, рознарядка
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2016
ДК 021:2015: 44530000-4 — Кріпильні деталі
ДК 016:2010: 30.20.4 — Частини залізничних локомотивів, трамвайних моторних вагонів і рухомого складу; кріплення та арматура і їхні частини; механічне устатковання для керування рухом

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 жовтня 2016 11:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 жовтня 2016 10:16
Зміни №1 шайби маленькая 2.docx
21 жовтня 2016 10:07
ТД Шайба двовиткова 2 нова редакція зміни 1.docx
12 жовтня 2016 09:52
ТД Шайба двовиткова 2.docx
12 жовтня 2016 09:52
Проект договору шайба 2.doc
21 жовтня 2016 11:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 жовтня 2016 09:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 жовтня 2016 10:16
Зміни №1 шайби маленькая 2.docx
21 жовтня 2016 10:07
Зміни №1 шайби маленькая 2.docx
21 жовтня 2016 10:07
ТД Шайба двовиткова 2 нова редакція зміни 1.docx
12 жовтня 2016 09:52
ТД Шайба двовиткова 2.docx
12 жовтня 2016 09:52
Проект договору шайба 2.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Внести зміни у п.2 розділу «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації
Дата подання: 17 жовтня 2016 16:10
Дата відповіді: 21 жовтня 2016 11:34
У п . 2 ТД відносно забезпечення тендерної пропозиції останнє речення четвертого абзацу викласти у наступній редакції: «Строк дії забезпечення тендерної пропозиції становить не менш ніж 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій»
Відповідь: Згідно Вашого запиту було проведено засідання тендерного комітету та внесено зміни до тендерної документації, які було опубліковано в Електронній системі закупівель.
Внести зміни в п 3.3 Проекту Договору
Дата подання: 17 жовтня 2016 16:10
Дата відповіді: 21 жовтня 2016 11:33
В п 3.3 Проекту Договору замінити фразу: «від станції в межах України до станції призначення» на фразу: «від станції ПОСТАЧАЛЬНИКА до станції призначення» а також замінити фразу: «витрати (залізничний тариф)» на фразу: «транспортні витрати» а також замінити фразу: «та копії накладної (залізничної).» на фразу: «та підтверджуючих документів про сплату транспортних витрат»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно Вашого запиту було проведено засідання тендерного комітету та внесено зміни до тендерної документації, які було опубліковано в Електронній системі закупівель.
Внести зміни до п.4.2. проекту Договору
Дата подання: 17 жовтня 2016 16:11
Дата відповіді: 21 жовтня 2016 11:34
Просимо внести зміни до п.4.2. проекту Договору та викласти його наступним чином: Розрахунки проводяться шляхом: остаточний фінансовий взаєморозрахунок Сторони здійснюють після підписання загального акту звірки, який складається і підписується Сторонами в день відвантаження продукції і відповідно виконання умов щодо базису постачання згідно Специфікацій (Додатків до Договору). Строк оплати поставленої продукції настає після сплину 5 (п’яти) банківських днів з дати поставки, визначеної відповідно до п.5.5. Договору.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно Вашого запиту було проведено засідання тендерного комітету та внесено зміни до тендерної документації, які було опубліковано в Електронній системі закупівель.
Внести зміни до пункту 4.3 проекту Договору
Дата подання: 17 жовтня 2016 16:12
Дата відповіді: 21 жовтня 2016 11:34
у пункт 4.3 проекту Договору просимо додати до речення «акт прийому-передачі продукції» речення «у випадку його складання»
Відповідь: Згідно Вашого запиту було проведено засідання тендерного комітету та внесено зміни до тендерної документації, які було опубліковано в Електронній системі закупівель.
Внести зміни до пункту 5.3.1 проекту Договору
Дата подання: 17 жовтня 2016 16:12
Дата відповіді: 21 жовтня 2016 11:34
Пункт 5.3.1 викласти наступним чином: Рознарядка на поставку продукції повинна надаватися ПОСТАЧАЛЬНИКУ не пізніше 15 (п’ятнадцятого) числа місяця, попереднього місяцю відвантаження продукції.
Відповідь: Згідно Вашого запиту було проведено засідання тендерного комітету та внесено зміни до тендерної документації, які було опубліковано в Електронній системі закупівель.
Внести зміни до п. 5.3.2. проекту Договору
Дата подання: 17 жовтня 2016 16:13
Дата відповіді: 21 жовтня 2016 11:34
У п. 5.3.2. проекту Договору друге речення викласти в наступній редакції: Після отримання рознарядки ПОСТАЧАЛЬНИК повинен підтвердити її отримання протягом двох робочих днів.
Відповідь: Згідно Вашого запиту було проведено засідання тендерного комітету та внесено зміни до тендерної документації, які було опубліковано в Електронній системі закупівель.
Внести зміни у пункт 5.3.5. проекту Договору
Дата подання: 17 жовтня 2016 16:13
Дата відповіді: 21 жовтня 2016 11:34
Викласти пункт 5.3.5 у наступній редакції У разі ненадходження ПОКУПЦЮ від ПОСТАЧАЛЬНИКА підтвердження про отримання рознарядки (заявки) в строк, передбачений п. 5.3.2. Договору, ПОКУПЕЦЬ повинен направити повторно рознарядку в оригіналі засобами поштового зв’язку. Дата, вказана на поштовій квитанції є датою початку перебігу строку, визначеного п. 5.3.2. Договору.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно Вашого запиту було проведено засідання тендерного комітету та внесено зміни до тендерної документації, які було опубліковано в Електронній системі закупівель.
Внести зміни у пункт 5.3.6. проекту Договору
Дата подання: 17 жовтня 2016 16:13
Дата відповіді: 21 жовтня 2016 11:35
Викласти пункт 5.3.6. в наступній редакції: ПОКУПЕЦЬ не несе відповідальності за ненадання рознарядок (надання не в повному обсязі), якщо це є наслідком зменшення фінансування ПОКУПЦЯ
Відповідь: Згідно Вашого запиту було проведено засідання тендерного комітету та внесено зміни до тендерної документації, які було опубліковано в Електронній системі закупівель.
Внести зміни до пункту 5.11 проекту договору
Дата подання: 17 жовтня 2016 16:14
Дата відповіді: 21 жовтня 2016 11:35
Викласти пункт 5.11 в наступній редакції: Підтвердженням одержання продукції ПОКУПЦЕМ є підписана сторонами видаткова накладна та/або акт прийому-передачі продукції (у випадку його складання) , підписаний уповноваженими представниками СТОРІН.
Відповідь: Згідно Вашого запиту було проведено засідання тендерного комітету та внесено зміни до тендерної документації, які було опубліковано в Електронній системі закупівель.
Внести зміни до п. 5.12 проекту Договору
Дата подання: 17 жовтня 2016 16:14
Дата відповіді: 21 жовтня 2016 11:35
У п. 5.12 проекту Договору виключити речення «та відповідними діючими наказами Укрзалізниці» або вказати номери відповідних наказів.
Відповідь: Згідно Вашого запиту було проведено засідання тендерного комітету та внесено зміни до тендерної документації, які було опубліковано в Електронній системі закупівель.
Внести зміни у пункт 6.1.2 проекту Договору
Дата подання: 17 жовтня 2016 16:15
Дата відповіді: 21 жовтня 2016 11:35
Викласти п. 6.1.2. в наступній редакції: Приймати належним чином поставлену продукцію згідно з п. 5.6. Договору
Відповідь: Згідно Вашого запиту було проведено засідання тендерного комітету та внесено зміни до тендерної документації, які було опубліковано в Електронній системі закупівель.
Внести зміни у п. 6.2.4. проекту Договору
Дата подання: 17 жовтня 2016 16:15
Дата відповіді: 21 жовтня 2016 11:36
Викласти п. 6.2.4. у наступній редакції: Повернути рахунок ПОСТАЧАЛЬНИКУ без здійснення оплати в разі неналежного оформлення документів, зазначених у п. 4.3. Договору (відсутність печатки, підписів тощо), при умові направлення повідомлення про неналежне оформлення документів.
Відповідь: Згідно Вашого запиту було проведено засідання тендерного комітету та внесено зміни до тендерної документації, які було опубліковано в Електронній системі закупівель.
Виключити пункт 6.3.3. проекту Договору
Дата подання: 17 жовтня 2016 16:16
Дата відповіді: 21 жовтня 2016 11:36
Виключити пункт 6.3.3. проекту Договору повністю
Відповідь: Згідно Вашого запиту було проведено засідання тендерного комітету та внесено зміни до тендерної документації, які було опубліковано в Електронній системі закупівель.
Внести зміни у п. 7.2. проекту Договору
Дата подання: 17 жовтня 2016 16:16
Дата відповіді: 21 жовтня 2016 11:37
Викласти п. 7.2. у наступній редакції: За порушення умов Договору винна Сторона відшкодовує контрагенту у повному обсязі спричинені цим збитки у порядку, передбаченому чинним законодавством.
Відповідь: Згідно Вашого запиту було проведено засідання тендерного комітету та внесено зміни до тендерної документації, які було опубліковано в Електронній системі закупівель.
Внести зміни у п. 7.7
Дата подання: 17 жовтня 2016 16:16
Дата відповіді: 21 жовтня 2016 11:37
Викласти пункт 7.7. в наступні редакції: За порушення строків оплати за поставлену продукцію ПОКУПЕЦЬ виплачує ПОСТАЧАЛЬНИКУ пеню у розмірі подвійної облікової ставки Національного банку України від вартості неоплаченої продукції за кожен банківський день прострочення, але не більше 5% від вартості неоплаченої продукції, з якої допущено таке прострочення.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно Вашого запиту було проведено засідання тендерного комітету та внесено зміни до тендерної документації, які було опубліковано в Електронній системі закупівель.
Внести зміни у п. п 7.8
Дата подання: 17 жовтня 2016 16:17
Дата відповіді: 21 жовтня 2016 11:37
Викласти пункт 7.8. в наступні редакції: За порушення строків оплати за поставлену продукцію ПОКУПЕЦЬ на вимогу ПОСТАЧАЛЬНИКА сплачує 10% річних від простроченої суми.
Відповідь: Згідно Вашого запиту було проведено засідання тендерного комітету та внесено зміни до тендерної документації, які було опубліковано в Електронній системі закупівель.
Внести зміни до пункту 9.15 проекту Договору
Дата подання: 17 жовтня 2016 16:17
Дата відповіді: 21 жовтня 2016 11:37
Останнє речення пункту 9.15 викласти в наступній редакції Договір припиняє свою дію (чинність) через 30 (тридцять) календарних днів з моменту отримання повідомлення.
Відповідь: Згідно Вашого запиту було проведено засідання тендерного комітету та внесено зміни до тендерної документації, які було опубліковано в Електронній системі закупівель.
Внести зміни у п. 12.4. проекту Договору
Дата подання: 17 жовтня 2016 16:18
Дата відповіді: 21 жовтня 2016 11:37
Викласти п. 12.4. у наступній редакції ПОКУПЕЦЬ відслідковує виконання умов Договору ПОСТАЧАЛЬНИКОМ та у разі виникнення обставин, коли необхідно стягнути забезпечення виконання Договору з ПОСТАЧАЛЬНИКА, ПОКУПЕЦЬ самостійно приймає всі необхідні рішення. Факт виникнення вказаних обставин повинен бути підтверджений Сторонами.
Відповідь: Згідно Вашого запиту було проведено засідання тендерного комітету та внесено зміни до тендерної документації, які було опубліковано в Електронній системі закупівель.
Розгорнути всі запитання: 18 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2016-10-12-000059-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПрАТ "Дружківський завод металевих виробів", Код ЄДРПОУ:00191052
Дата подання: 17 жовтня 2016 16:21
Внести зміни у п.2 розділу «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації
У п . 2 ТД відносно забезпечення тендерної пропозиції останнє речення четвертого абзацу викласти у наступній редакції: «Строк дії забезпечення тендерної пропозиції становить не менш ніж 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій»
Рішення замовника: Вимога задоволена
21 жовтня 2016 11:38
Згідно Вашого запиту було проведено засідання тендерного комітету та внесено зміни до тендерної документації, які було опубліковано в Електронній системі закупівель.
Номер вимоги: UA-2016-10-12-000059-c.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ПрАТ "Дружківський завод металевих виробів", Код ЄДРПОУ:00191052
Дата подання: 17 жовтня 2016 16:22
Внести зміни в п 3.3 Проекту Договору
В п 3.3 Проекту Договору замінити фразу:
«від станції в межах України до станції призначення»
на фразу:
«від станції ПОСТАЧАЛЬНИКА до станції призначення»
а також замінити фразу:
«витрати (залізничний тариф)»
на фразу:
«транспортні витрати»
а також замінити фразу:
«та копії накладної (залізничної).»
на фразу:
«та підтверджуючих документів про сплату транспортних витрат»
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
21 жовтня 2016 11:39
Згідно Вашого запиту було проведено засідання тендерного комітету та внесено зміни до тендерної документації, які було опубліковано в Електронній системі закупівель.
Номер вимоги: UA-2016-10-12-000059-c.a3
Статус:
Вирішена
Учасник: ПрАТ "Дружківський завод металевих виробів", Код ЄДРПОУ:00191052
Дата подання: 17 жовтня 2016 16:22
Внести зміни до п.4.2. проекту Договору
Просимо внести зміни до п.4.2. проекту Договору та викласти його наступним чином:
Розрахунки проводяться шляхом: остаточний фінансовий взаєморозрахунок Сторони здійснюють після підписання загального акту звірки, який складається і підписується Сторонами в день відвантаження продукції і відповідно виконання умов щодо базису постачання згідно Специфікацій (Додатків до Договору). Строк оплати поставленої продукції настає після сплину 5 (п’яти) банківських днів з дати поставки, визначеної відповідно до п.5.5. Договору.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
21 жовтня 2016 11:39
Згідно Вашого запиту було проведено засідання тендерного комітету та внесено зміни до тендерної документації, які було опубліковано в Електронній системі закупівель.
Номер вимоги: UA-2016-10-12-000059-c.b4
Статус:
Вирішена
Учасник: ПрАТ "Дружківський завод металевих виробів", Код ЄДРПОУ:00191052
Дата подання: 17 жовтня 2016 16:23
Внести зміни до пункту 4.3 проекту Договору
у пункт 4.3 проекту Договору просимо додати до речення «акт прийому-передачі продукції» речення «у випадку його складання»
Рішення замовника: Вимога задоволена
21 жовтня 2016 11:38
Згідно Вашого запиту було проведено засідання тендерного комітету та внесено зміни до тендерної документації, які було опубліковано в Електронній системі закупівель.
Номер вимоги: UA-2016-10-12-000059-c.a5
Статус:
Вирішена
Учасник: ПрАТ "Дружківський завод металевих виробів", Код ЄДРПОУ:00191052
Дата подання: 17 жовтня 2016 16:23
Внести зміни до пункту 5.3.1 проекту Договору
Пункт 5.3.1 викласти наступним чином:
Рознарядка на поставку продукції повинна надаватися ПОСТАЧАЛЬНИКУ не пізніше 15 (п’ятнадцятого) числа місяця, попереднього місяцю відвантаження продукції.
Рішення замовника: Вимога задоволена
21 жовтня 2016 11:38
Згідно Вашого запиту було проведено засідання тендерного комітету та внесено зміни до тендерної документації, які було опубліковано в Електронній системі закупівель.
Номер вимоги: UA-2016-10-12-000059-c.c6
Статус:
Вирішена
Учасник: ПрАТ "Дружківський завод металевих виробів", Код ЄДРПОУ:00191052
Дата подання: 17 жовтня 2016 16:24
Внести зміни до п. 5.3.2. проекту Договору
У п. 5.3.2. проекту Договору друге речення викласти в наступній редакції:
Після отримання рознарядки ПОСТАЧАЛЬНИК повинен підтвердити її отримання протягом двох робочих днів.
Рішення замовника: Вимога задоволена
21 жовтня 2016 11:39
Згідно Вашого запиту було проведено засідання тендерного комітету та внесено зміни до тендерної документації, які було опубліковано в Електронній системі закупівель.
Номер вимоги: UA-2016-10-12-000059-c.c7
Статус:
Вирішена
Учасник: ПрАТ "Дружківський завод металевих виробів", Код ЄДРПОУ:00191052
Дата подання: 17 жовтня 2016 16:25
Внести зміни у пункт 5.3.5. проекту Договору
Викласти пункт 5.3.5 у наступній редакції
У разі ненадходження ПОКУПЦЮ від ПОСТАЧАЛЬНИКА підтвердження про отримання рознарядки (заявки) в строк, передбачений п. 5.3.2. Договору, ПОКУПЕЦЬ повинен направити повторно рознарядку в оригіналі засобами поштового зв’язку. Дата, вказана на поштовій квитанції є датою початку перебігу строку, визначеного п. 5.3.2. Договору.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
21 жовтня 2016 11:39
Згідно Вашого запиту було проведено засідання тендерного комітету та внесено зміни до тендерної документації, які було опубліковано в Електронній системі закупівель.
Номер вимоги: UA-2016-10-12-000059-c.a8
Статус:
Вирішена
Учасник: ПрАТ "Дружківський завод металевих виробів", Код ЄДРПОУ:00191052
Дата подання: 17 жовтня 2016 16:25
Внести зміни у пункт 5.3.6. проекту Договору
Викласти пункт 5.3.6. в наступній редакції:
ПОКУПЕЦЬ не несе відповідальності за ненадання рознарядок (надання не в повному обсязі), якщо це є наслідком зменшення фінансування ПОКУПЦЯ.
Рішення замовника: Вимога задоволена
21 жовтня 2016 11:39
Згідно Вашого запиту було проведено засідання тендерного комітету та внесено зміни до тендерної документації, які було опубліковано в Електронній системі закупівель.
Номер вимоги: UA-2016-10-12-000059-c.a9
Статус:
Вирішена
Учасник: ПрАТ "Дружківський завод металевих виробів", Код ЄДРПОУ:00191052
Дата подання: 17 жовтня 2016 16:26
Внести зміни до пункту 5.11 проекту договору
Викласти пункт 5.11 в наступній редакції:
Підтвердженням одержання продукції ПОКУПЦЕМ є підписана сторонами видаткова накладна та/або акт прийому-передачі продукції (у випадку його складання) , підписаний уповноваженими представниками СТОРІН.
Рішення замовника: Вимога задоволена
21 жовтня 2016 11:39
Згідно Вашого запиту було проведено засідання тендерного комітету та внесено зміни до тендерної документації, які було опубліковано в Електронній системі закупівель.
Номер вимоги: UA-2016-10-12-000059-c.a10
Статус:
Вирішена
Учасник: ПрАТ "Дружківський завод металевих виробів", Код ЄДРПОУ:00191052
Дата подання: 17 жовтня 2016 16:26
Внести зміни до п. 5.12 проекту Договору
У п. 5.12 проекту Договору виключити речення «та відповідними діючими наказами Укрзалізниці» або вказати номери відповідних наказів.
Рішення замовника: Вимога задоволена
21 жовтня 2016 11:39
Згідно Вашого запиту було проведено засідання тендерного комітету та внесено зміни до тендерної документації, які було опубліковано в Електронній системі закупівель.
Номер вимоги: UA-2016-10-12-000059-c.a11
Статус:
Вирішена
Учасник: ПрАТ "Дружківський завод металевих виробів", Код ЄДРПОУ:00191052
Дата подання: 17 жовтня 2016 16:27
Внести зміни у пункт 6.1.2 проекту Договору
Викласти п. 6.1.2. в наступній редакції: Приймати належним чином поставлену продукцію згідно з п. 5.6. Договору
Рішення замовника: Вимога задоволена
21 жовтня 2016 11:39
Згідно Вашого запиту було проведено засідання тендерного комітету та внесено зміни до тендерної документації, які було опубліковано в Електронній системі закупівель.
Номер вимоги: UA-2016-10-12-000059-c.a12
Статус:
Вирішена
Учасник: ПрАТ "Дружківський завод металевих виробів", Код ЄДРПОУ:00191052
Дата подання: 17 жовтня 2016 16:27
Внести зміни у п. 6.2.4. проекту Договору
Викласти п. 6.2.4. у наступній редакції: Повернути рахунок ПОСТАЧАЛЬНИКУ без здійснення оплати в разі неналежного оформлення документів, зазначених у п. 4.3. Договору (відсутність печатки, підписів тощо), при умові направлення повідомлення про неналежне оформлення документів.
Рішення замовника: Вимога задоволена
21 жовтня 2016 11:38
Згідно Вашого запиту було проведено засідання тендерного комітету та внесено зміни до тендерної документації, які було опубліковано в Електронній системі закупівель.
Номер вимоги: UA-2016-10-12-000059-c.c13
Статус:
Вирішена
Учасник: ПрАТ "Дружківський завод металевих виробів", Код ЄДРПОУ:00191052
Дата подання: 17 жовтня 2016 16:28
Виключити пункт 6.3.3. проекту Договору
Виключити пункт 6.3.3. проекту Договору повністю
Рішення замовника: Вимога задоволена
21 жовтня 2016 11:38
Згідно Вашого запиту було проведено засідання тендерного комітету та внесено зміни до тендерної документації, які було опубліковано в Електронній системі закупівель.
Номер вимоги: UA-2016-10-12-000059-c.c14
Статус:
Вирішена
Учасник: ПрАТ "Дружківський завод металевих виробів", Код ЄДРПОУ:00191052
Дата подання: 17 жовтня 2016 16:29
Внести зміни у п. 7.2. проекту Договору
Викласти п. 7.2. у наступній редакції: За порушення умов Договору винна Сторона відшкодовує контрагенту у повному обсязі спричинені цим збитки у порядку, передбаченому чинним законодавством.
Рішення замовника: Вимога задоволена
21 жовтня 2016 11:38
Згідно Вашого запиту було проведено засідання тендерного комітету та внесено зміни до тендерної документації, які було опубліковано в Електронній системі закупівель.
Номер вимоги: UA-2016-10-12-000059-c.c15
Статус:
Вирішена
Учасник: ПрАТ "Дружківський завод металевих виробів", Код ЄДРПОУ:00191052
Дата подання: 17 жовтня 2016 16:29
Внести зміни у п. 7.7
Викласти пункт 7.7. в наступні редакції: За порушення строків оплати за поставлену продукцію ПОКУПЕЦЬ виплачує ПОСТАЧАЛЬНИКУ пеню у розмірі подвійної облікової ставки Національного банку України від вартості неоплаченої продукції за кожен банківський день прострочення, але не більше 5% від вартості неоплаченої продукції, з якої допущено таке прострочення.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
21 жовтня 2016 11:40
Згідно Вашого запиту було проведено засідання тендерного комітету та внесено зміни до тендерної документації, які було опубліковано в Електронній системі закупівель.
Номер вимоги: UA-2016-10-12-000059-c.a16
Статус:
Вирішена
Учасник: ПрАТ "Дружківський завод металевих виробів", Код ЄДРПОУ:00191052
Дата подання: 17 жовтня 2016 16:30
Внести зміни у п. п 7.8
Викласти пункт 7.8. в наступні редакції: За порушення строків оплати за поставлену продукцію ПОКУПЕЦЬ на вимогу ПОСТАЧАЛЬНИКА сплачує 10% річних від простроченої суми.
Рішення замовника: Вимога задоволена
21 жовтня 2016 11:40
Згідно Вашого запиту було проведено засідання тендерного комітету та внесено зміни до тендерної документації, які було опубліковано в Електронній системі закупівель.
Номер вимоги: UA-2016-10-12-000059-c.a17
Статус:
Вирішена
Учасник: ПрАТ "Дружківський завод металевих виробів", Код ЄДРПОУ:00191052
Дата подання: 17 жовтня 2016 16:30
Внести зміни до пункту 9.15 проекту Договору
Останнє речення пункту 9.15 викласти в наступній редакції
Договір припиняє свою дію (чинність) через 30 (тридцять) календарних днів з моменту отримання повідомлення.
Рішення замовника: Вимога задоволена
21 жовтня 2016 11:40
Згідно Вашого запиту було проведено засідання тендерного комітету та внесено зміни до тендерної документації, які було опубліковано в Електронній системі закупівель.
Номер вимоги: UA-2016-10-12-000059-c.c18
Статус:
Вирішена
Учасник: ПрАТ "Дружківський завод металевих виробів", Код ЄДРПОУ:00191052
Дата подання: 17 жовтня 2016 16:31
Внести зміни у п. 12.4. проекту Договору
Викласти п. 12.4. у наступній редакції
ПОКУПЕЦЬ відслідковує виконання умов Договору ПОСТАЧАЛЬНИКОМ та у разі виникнення обставин, коли необхідно стягнути забезпечення виконання Договору з ПОСТАЧАЛЬНИКА, ПОКУПЕЦЬ самостійно приймає всі необхідні рішення. Факт виникнення вказаних обставин повинен бути підтверджений Сторонами.
Рішення замовника: Вимога задоволена
21 жовтня 2016 11:40
Згідно Вашого запиту було проведено засідання тендерного комітету та внесено зміни до тендерної документації, які було опубліковано в Електронній системі закупівель.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 листопада 2016 14:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПрАТ "Дружківський завод металевих виробів" 1 782 000,00
UAH з ПДВ
1 727 892,00
UAH з ПДВ
Документи
Частное предприятие "АКОНИТ-ДС" 2 248 020,00
UAH з ПДВ
1 728 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ХАРКІВСЬКИЙ МЕТИЗНИЙ ЗАВОД" 2 248 614,00
UAH з ПДВ
2 100 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТДВ "ВЕРСТАТОНОРМАЛЬ" 2 218 320,00
UAH з ПДВ
2 218 320,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 жовтня 2016 16:57
Електронний підпис
28 жовтня 2016 16:52
лист ПУМБ.pdf
28 жовтня 2016 16:52
лист Агриколь.pdf
28 жовтня 2016 16:52
лист Укрсиб.pdf
28 жовтня 2016 16:52
G1016-7633-GL_tender.pdf
28 жовтня 2016 11:35
Електронний підпис
28 жовтня 2016 11:27
Цінова пропозиція.pdf
28 жовтня 2016 11:26
Статут.pdf
28 жовтня 2016 11:26
Сертифікат якості.pdf
28 жовтня 2016 11:26
Проект договору.pdf
28 жовтня 2016 11:26
Наказ на підписанта.pdf
28 жовтня 2016 11:26
лист-відгук.PDF
28 жовтня 2016 11:26
Додаток 4.pdf
28 жовтня 2016 11:25
Довідка відс.заборг.pdf
28 жовтня 2016 11:25
Витяг з протоколу.pdf
28 жовтня 2016 11:25
Витяг з Держреєстру.pdf
28 жовтня 2016 11:25
Баланс.pdf

Публічні документи

27 жовтня 2016 15:29
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
27 жовтня 2016 15:29
уповноважені особи.pdf
27 жовтня 2016 15:29
статут.pdf
27 жовтня 2016 15:29
рішення_4.pdf
27 жовтня 2016 15:29
приказ Царенок.pdf
27 жовтня 2016 15:29
пос_код.pdf
27 жовтня 2016 15:29
Ліцензія ВернумБанк.pdf
27 жовтня 2016 15:28
квитанція_2015.pdf
27 жовтня 2016 15:28
квитанція_31_03_2016.pdf
27 жовтня 2016 15:28
квитанція 31_06_16.pdf
27 жовтня 2016 15:28
договір_метрополітен.pdf
27 жовтня 2016 15:27
витяг.pdf
27 жовтня 2016 15:27
Витяг зі Статуту2.pdf
27 жовтня 2016 15:27
Витяг зі Статуту1.pdf
27 жовтня 2016 15:27
баланс_2015_2.pdf
27 жовтня 2016 15:27
баланс_2015_1.pdf
27 жовтня 2016 15:27
баланс_31_03_2016.pdf
27 жовтня 2016 15:27
баланс_30_06_2016.pdf
27 жовтня 2016 15:27
баланс 30_09_2016.pdf
27 жовтня 2016 15:27
аналогічні договори.pdf
27 жовтня 2016 15:26
ISO 9001.pdf

Публічні документи

31 жовтня 2016 09:55
зразок сертифікату.xlsx
31 жовтня 2016 09:52
certif.jpeg
28 жовтня 2016 18:10
відгуки.jpg
28 жовтня 2016 18:10
ВИТЯГ.rar
28 жовтня 2016 18:10
відгуки 002.jpg
28 жовтня 2016 18:05
статут.rar
28 жовтня 2016 18:05
банк.jpg
28 жовтня 2016 18:05
довідка договори.jpg
28 жовтня 2016 18:05
Цінова пропозиція.jpg
28 жовтня 2016 18:05
Сертифікати.rar
28 жовтня 2016 18:05
банк 001.jpg
28 жовтня 2016 18:02
Договір.rar
28 жовтня 2016 18:02
Звітність.rar
28 жовтня 2016 18:02
Витяг пдв.jpg
28 жовтня 2016 18:02
Технічна специфікація.jpg
28 жовтня 2016 18:02
Цінова пропозиція 001.jpg
28 жовтня 2016 18:02
Протокол.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПрАТ "Дружківський завод металевих виробів"

Частное предприятие "АКОНИТ-ДС"

ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ХАРКІВСЬКИЙ МЕТИЗНИЙ ЗАВОД"

ТДВ "ВЕРСТАТОНОРМАЛЬ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПрАТ "Дружківський завод металевих виробів"
#00191052
Переможець 1 727 892,00
UAH з ПДВ
24 листопада 2016 17:28

Документи

24 листопада 2016 17:28
Електронний підпис
24 листопада 2016 17:27
Повідомл про намір дог.docx
02 листопада 2016 17:31
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 листопада 2016 17:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПрАТ "Дружківський завод металевих виробів"
#00191052
1 727 892,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

24 листопада 2016 17:28
Електронний підпис
24 листопада 2016 17:27
Повідомл про намір дог.docx
02 листопада 2016 17:31
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2017 10:04
Електронний підпис укладений
13 грудня 2016 17:05
Договір доставки ЦУП 04-0262-16.pdf укладений
13 грудня 2016 17:05

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 грудня 2016 — 31 грудня 2016
Сума оплати за договором: 1 727 892,00
UAH з ПДВ