Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
шайби пружинні двовиткові
Очікувана вартість
2 248 614,00 UAH
UA-2016-10-12-000059-c ● fdc9713d75e746699009bf3b7a7d31b7
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Філія "Центр управління промисловістю" ПАТ "Укрзалізниця" |
Код ЄДРПОУ: | 40081389 |
Місцезнаходження: | 03038, Україна , Київська обл., Київ, м. Київ, вул. Федорова, 32 |
Контактна особа: |
Чайковська О. +380443096992 3096992@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 жовтня 2016 09:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 жовтня 2016 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 жовтня 2016 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 жовтня 2016 10:00 |
Початок аукціону: | 01 листопада 2016 14:06 |
Очікувана вартість: | 2 248 614,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 11 243,07 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 67400 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
шайби пружинні двовиткові
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
45 т
шайби пружинні двовиткові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
рознарядка, Україна, Київська обл., Київ, рознарядка
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2016
ДК 021:2015: 44530000-4 — Кріпильні деталі
ДК 016:2010: 30.20.4 — Частини залізничних локомотивів, трамвайних моторних вагонів і рухомого складу; кріплення та арматура і їхні частини; механічне устатковання для керування рухом
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 жовтня 2016 11:31 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 жовтня 2016 10:16 |
Зміни №1 шайби маленькая 2.docx | |
21 жовтня 2016 10:07 |
ТД Шайба двовиткова 2 нова редакція зміни 1.docx | |
12 жовтня 2016 09:52 |
ТД Шайба двовиткова 2.docx | |
12 жовтня 2016 09:52 |
Проект договору шайба 2.doc |
21 жовтня 2016 11:31 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
21 жовтня 2016 10:16 |
Зміни №1 шайби маленькая 2.docx
|
|||
21 жовтня 2016 10:07 |
ТД Шайба двовиткова 2 нова редакція зміни 1.docx
|
|||
12 жовтня 2016 09:52 |
ТД Шайба двовиткова 2.docx
|
|||
12 жовтня 2016 09:52 |
Проект договору шайба 2.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Внести зміни у п.2 розділу «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації
Дата подання: 17 жовтня 2016 16:10
Дата відповіді: 21 жовтня 2016 11:34
У п . 2 ТД відносно забезпечення тендерної пропозиції останнє речення четвертого абзацу викласти у наступній редакції: «Строк дії забезпечення тендерної пропозиції становить не менш ніж 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій»
Відповідь: Згідно Вашого запиту було проведено засідання тендерного комітету та внесено зміни до тендерної документації, які було опубліковано в Електронній системі закупівель.
Внести зміни в п 3.3 Проекту Договору
Дата подання: 17 жовтня 2016 16:10
Дата відповіді: 21 жовтня 2016 11:33
В п 3.3 Проекту Договору замінити фразу:
«від станції в межах України до станції призначення»
на фразу:
«від станції ПОСТАЧАЛЬНИКА до станції призначення»
а також замінити фразу:
«витрати (залізничний тариф)»
на фразу:
«транспортні витрати»
а також замінити фразу:
«та копії накладної (залізничної).»
на фразу:
«та підтверджуючих документів про сплату транспортних витрат»
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Згідно Вашого запиту було проведено засідання тендерного комітету та внесено зміни до тендерної документації, які було опубліковано в Електронній системі закупівель.
Внести зміни до п.4.2. проекту Договору
Дата подання: 17 жовтня 2016 16:11
Дата відповіді: 21 жовтня 2016 11:34
Просимо внести зміни до п.4.2. проекту Договору та викласти його наступним чином:
Розрахунки проводяться шляхом: остаточний фінансовий взаєморозрахунок Сторони здійснюють після підписання загального акту звірки, який складається і підписується Сторонами в день відвантаження продукції і відповідно виконання умов щодо базису постачання згідно Специфікацій (Додатків до Договору). Строк оплати поставленої продукції настає після сплину 5 (п’яти) банківських днів з дати поставки, визначеної відповідно до п.5.5. Договору.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Згідно Вашого запиту було проведено засідання тендерного комітету та внесено зміни до тендерної документації, які було опубліковано в Електронній системі закупівель.
Внести зміни до пункту 4.3 проекту Договору
Дата подання: 17 жовтня 2016 16:12
Дата відповіді: 21 жовтня 2016 11:34
у пункт 4.3 проекту Договору просимо додати до речення «акт прийому-передачі продукції» речення «у випадку його складання»
Відповідь: Згідно Вашого запиту було проведено засідання тендерного комітету та внесено зміни до тендерної документації, які було опубліковано в Електронній системі закупівель.
Внести зміни до пункту 5.3.1 проекту Договору
Дата подання: 17 жовтня 2016 16:12
Дата відповіді: 21 жовтня 2016 11:34
Пункт 5.3.1 викласти наступним чином:
Рознарядка на поставку продукції повинна надаватися ПОСТАЧАЛЬНИКУ не пізніше 15 (п’ятнадцятого) числа місяця, попереднього місяцю відвантаження продукції.
Відповідь: Згідно Вашого запиту було проведено засідання тендерного комітету та внесено зміни до тендерної документації, які було опубліковано в Електронній системі закупівель.
Внести зміни до п. 5.3.2. проекту Договору
Дата подання: 17 жовтня 2016 16:13
Дата відповіді: 21 жовтня 2016 11:34
У п. 5.3.2. проекту Договору друге речення викласти в наступній редакції:
Після отримання рознарядки ПОСТАЧАЛЬНИК повинен підтвердити її отримання протягом двох робочих днів.
Відповідь: Згідно Вашого запиту було проведено засідання тендерного комітету та внесено зміни до тендерної документації, які було опубліковано в Електронній системі закупівель.
Внести зміни у пункт 5.3.5. проекту Договору
Дата подання: 17 жовтня 2016 16:13
Дата відповіді: 21 жовтня 2016 11:34
Викласти пункт 5.3.5 у наступній редакції
У разі ненадходження ПОКУПЦЮ від ПОСТАЧАЛЬНИКА підтвердження про отримання рознарядки (заявки) в строк, передбачений п. 5.3.2. Договору, ПОКУПЕЦЬ повинен направити повторно рознарядку в оригіналі засобами поштового зв’язку. Дата, вказана на поштовій квитанції є датою початку перебігу строку, визначеного п. 5.3.2. Договору.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Згідно Вашого запиту було проведено засідання тендерного комітету та внесено зміни до тендерної документації, які було опубліковано в Електронній системі закупівель.
Внести зміни у пункт 5.3.6. проекту Договору
Дата подання: 17 жовтня 2016 16:13
Дата відповіді: 21 жовтня 2016 11:35
Викласти пункт 5.3.6. в наступній редакції:
ПОКУПЕЦЬ не несе відповідальності за ненадання рознарядок (надання не в повному обсязі), якщо це є наслідком зменшення фінансування ПОКУПЦЯ
Відповідь: Згідно Вашого запиту було проведено засідання тендерного комітету та внесено зміни до тендерної документації, які було опубліковано в Електронній системі закупівель.
Внести зміни до пункту 5.11 проекту договору
Дата подання: 17 жовтня 2016 16:14
Дата відповіді: 21 жовтня 2016 11:35
Викласти пункт 5.11 в наступній редакції:
Підтвердженням одержання продукції ПОКУПЦЕМ є підписана сторонами видаткова накладна та/або акт прийому-передачі продукції (у випадку його складання) , підписаний уповноваженими представниками СТОРІН.
Відповідь: Згідно Вашого запиту було проведено засідання тендерного комітету та внесено зміни до тендерної документації, які було опубліковано в Електронній системі закупівель.
Внести зміни до п. 5.12 проекту Договору
Дата подання: 17 жовтня 2016 16:14
Дата відповіді: 21 жовтня 2016 11:35
У п. 5.12 проекту Договору виключити речення «та відповідними діючими наказами Укрзалізниці» або вказати номери відповідних наказів.
Відповідь: Згідно Вашого запиту було проведено засідання тендерного комітету та внесено зміни до тендерної документації, які було опубліковано в Електронній системі закупівель.
Внести зміни у пункт 6.1.2 проекту Договору
Дата подання: 17 жовтня 2016 16:15
Дата відповіді: 21 жовтня 2016 11:35
Викласти п. 6.1.2. в наступній редакції: Приймати належним чином поставлену продукцію згідно з п. 5.6. Договору
Відповідь: Згідно Вашого запиту було проведено засідання тендерного комітету та внесено зміни до тендерної документації, які було опубліковано в Електронній системі закупівель.
Внести зміни у п. 6.2.4. проекту Договору
Дата подання: 17 жовтня 2016 16:15
Дата відповіді: 21 жовтня 2016 11:36
Викласти п. 6.2.4. у наступній редакції: Повернути рахунок ПОСТАЧАЛЬНИКУ без здійснення оплати в разі неналежного оформлення документів, зазначених у п. 4.3. Договору (відсутність печатки, підписів тощо), при умові направлення повідомлення про неналежне оформлення документів.
Відповідь: Згідно Вашого запиту було проведено засідання тендерного комітету та внесено зміни до тендерної документації, які було опубліковано в Електронній системі закупівель.
Виключити пункт 6.3.3. проекту Договору
Дата подання: 17 жовтня 2016 16:16
Дата відповіді: 21 жовтня 2016 11:36
Виключити пункт 6.3.3. проекту Договору повністю
Відповідь: Згідно Вашого запиту було проведено засідання тендерного комітету та внесено зміни до тендерної документації, які було опубліковано в Електронній системі закупівель.
Внести зміни у п. 7.2. проекту Договору
Дата подання: 17 жовтня 2016 16:16
Дата відповіді: 21 жовтня 2016 11:37
Викласти п. 7.2. у наступній редакції: За порушення умов Договору винна Сторона відшкодовує контрагенту у повному обсязі спричинені цим збитки у порядку, передбаченому чинним законодавством.
Відповідь: Згідно Вашого запиту було проведено засідання тендерного комітету та внесено зміни до тендерної документації, які було опубліковано в Електронній системі закупівель.
Внести зміни у п. 7.7
Дата подання: 17 жовтня 2016 16:16
Дата відповіді: 21 жовтня 2016 11:37
Викласти пункт 7.7. в наступні редакції: За порушення строків оплати за поставлену продукцію ПОКУПЕЦЬ виплачує ПОСТАЧАЛЬНИКУ пеню у розмірі подвійної облікової ставки Національного банку України від вартості неоплаченої продукції за кожен банківський день прострочення, але не більше 5% від вартості неоплаченої продукції, з якої допущено таке прострочення.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Згідно Вашого запиту було проведено засідання тендерного комітету та внесено зміни до тендерної документації, які було опубліковано в Електронній системі закупівель.
Внести зміни у п. п 7.8
Дата подання: 17 жовтня 2016 16:17
Дата відповіді: 21 жовтня 2016 11:37
Викласти пункт 7.8. в наступні редакції: За порушення строків оплати за поставлену продукцію ПОКУПЕЦЬ на вимогу ПОСТАЧАЛЬНИКА сплачує 10% річних від простроченої суми.
Відповідь: Згідно Вашого запиту було проведено засідання тендерного комітету та внесено зміни до тендерної документації, які було опубліковано в Електронній системі закупівель.
Внести зміни до пункту 9.15 проекту Договору
Дата подання: 17 жовтня 2016 16:17
Дата відповіді: 21 жовтня 2016 11:37
Останнє речення пункту 9.15 викласти в наступній редакції
Договір припиняє свою дію (чинність) через 30 (тридцять) календарних днів з моменту отримання повідомлення.
Відповідь: Згідно Вашого запиту було проведено засідання тендерного комітету та внесено зміни до тендерної документації, які було опубліковано в Електронній системі закупівель.
Внести зміни у п. 12.4. проекту Договору
Дата подання: 17 жовтня 2016 16:18
Дата відповіді: 21 жовтня 2016 11:37
Викласти п. 12.4. у наступній редакції
ПОКУПЕЦЬ відслідковує виконання умов Договору ПОСТАЧАЛЬНИКОМ та у разі виникнення обставин, коли необхідно стягнути забезпечення виконання Договору з ПОСТАЧАЛЬНИКА, ПОКУПЕЦЬ самостійно приймає всі необхідні рішення. Факт виникнення вказаних обставин повинен бути підтверджений Сторонами.
Відповідь: Згідно Вашого запиту було проведено засідання тендерного комітету та внесено зміни до тендерної документації, які було опубліковано в Електронній системі закупівель.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2016-10-12-000059-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПрАТ "Дружківський завод металевих виробів", Код ЄДРПОУ:00191052
Дата подання: 17 жовтня 2016 16:21
Внести зміни у п.2 розділу «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації
У п . 2 ТД відносно забезпечення тендерної пропозиції останнє речення четвертого абзацу викласти у наступній редакції: «Строк дії забезпечення тендерної пропозиції становить не менш ніж 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій»
Рішення замовника: Вимога задоволена
21 жовтня 2016 11:38
Згідно Вашого запиту було проведено засідання тендерного комітету та внесено зміни до тендерної документації, які було опубліковано в Електронній системі закупівель.
Номер вимоги: UA-2016-10-12-000059-c.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ПрАТ "Дружківський завод металевих виробів", Код ЄДРПОУ:00191052
Дата подання: 17 жовтня 2016 16:22
Внести зміни в п 3.3 Проекту Договору
В п 3.3 Проекту Договору замінити фразу:
«від станції в межах України до станції призначення»
на фразу:
«від станції ПОСТАЧАЛЬНИКА до станції призначення»
а також замінити фразу:
«витрати (залізничний тариф)»
на фразу:
«транспортні витрати»
а також замінити фразу:
«та копії накладної (залізничної).»
на фразу:
«та підтверджуючих документів про сплату транспортних витрат»
Розгорнути
Згорнути
«від станції в межах України до станції призначення»
на фразу:
«від станції ПОСТАЧАЛЬНИКА до станції призначення»
а також замінити фразу:
«витрати (залізничний тариф)»
на фразу:
«транспортні витрати»
а також замінити фразу:
«та копії накладної (залізничної).»
на фразу:
«та підтверджуючих документів про сплату транспортних витрат»
Рішення замовника: Вимога задоволена
21 жовтня 2016 11:39
Згідно Вашого запиту було проведено засідання тендерного комітету та внесено зміни до тендерної документації, які було опубліковано в Електронній системі закупівель.
Номер вимоги: UA-2016-10-12-000059-c.a3
Статус:
Вирішена
Учасник: ПрАТ "Дружківський завод металевих виробів", Код ЄДРПОУ:00191052
Дата подання: 17 жовтня 2016 16:22
Внести зміни до п.4.2. проекту Договору
Просимо внести зміни до п.4.2. проекту Договору та викласти його наступним чином:
Розрахунки проводяться шляхом: остаточний фінансовий взаєморозрахунок Сторони здійснюють після підписання загального акту звірки, який складається і підписується Сторонами в день відвантаження продукції і відповідно виконання умов щодо базису постачання згідно Специфікацій (Додатків до Договору). Строк оплати поставленої продукції настає після сплину 5 (п’яти) банківських днів з дати поставки, визначеної відповідно до п.5.5. Договору.
Розгорнути
Згорнути
Розрахунки проводяться шляхом: остаточний фінансовий взаєморозрахунок Сторони здійснюють після підписання загального акту звірки, який складається і підписується Сторонами в день відвантаження продукції і відповідно виконання умов щодо базису постачання згідно Специфікацій (Додатків до Договору). Строк оплати поставленої продукції настає після сплину 5 (п’яти) банківських днів з дати поставки, визначеної відповідно до п.5.5. Договору.
Рішення замовника: Вимога задоволена
21 жовтня 2016 11:39
Згідно Вашого запиту було проведено засідання тендерного комітету та внесено зміни до тендерної документації, які було опубліковано в Електронній системі закупівель.
Номер вимоги: UA-2016-10-12-000059-c.b4
Статус:
Вирішена
Учасник: ПрАТ "Дружківський завод металевих виробів", Код ЄДРПОУ:00191052
Дата подання: 17 жовтня 2016 16:23
Внести зміни до пункту 4.3 проекту Договору
у пункт 4.3 проекту Договору просимо додати до речення «акт прийому-передачі продукції» речення «у випадку його складання»
Рішення замовника: Вимога задоволена
21 жовтня 2016 11:38
Згідно Вашого запиту було проведено засідання тендерного комітету та внесено зміни до тендерної документації, які було опубліковано в Електронній системі закупівель.
Номер вимоги: UA-2016-10-12-000059-c.a5
Статус:
Вирішена
Учасник: ПрАТ "Дружківський завод металевих виробів", Код ЄДРПОУ:00191052
Дата подання: 17 жовтня 2016 16:23
Внести зміни до пункту 5.3.1 проекту Договору
Пункт 5.3.1 викласти наступним чином:
Рознарядка на поставку продукції повинна надаватися ПОСТАЧАЛЬНИКУ не пізніше 15 (п’ятнадцятого) числа місяця, попереднього місяцю відвантаження продукції.
Рознарядка на поставку продукції повинна надаватися ПОСТАЧАЛЬНИКУ не пізніше 15 (п’ятнадцятого) числа місяця, попереднього місяцю відвантаження продукції.
Рішення замовника: Вимога задоволена
21 жовтня 2016 11:38
Згідно Вашого запиту було проведено засідання тендерного комітету та внесено зміни до тендерної документації, які було опубліковано в Електронній системі закупівель.
Номер вимоги: UA-2016-10-12-000059-c.c6
Статус:
Вирішена
Учасник: ПрАТ "Дружківський завод металевих виробів", Код ЄДРПОУ:00191052
Дата подання: 17 жовтня 2016 16:24
Внести зміни до п. 5.3.2. проекту Договору
У п. 5.3.2. проекту Договору друге речення викласти в наступній редакції:
Після отримання рознарядки ПОСТАЧАЛЬНИК повинен підтвердити її отримання протягом двох робочих днів.
Після отримання рознарядки ПОСТАЧАЛЬНИК повинен підтвердити її отримання протягом двох робочих днів.
Рішення замовника: Вимога задоволена
21 жовтня 2016 11:39
Згідно Вашого запиту було проведено засідання тендерного комітету та внесено зміни до тендерної документації, які було опубліковано в Електронній системі закупівель.
Номер вимоги: UA-2016-10-12-000059-c.c7
Статус:
Вирішена
Учасник: ПрАТ "Дружківський завод металевих виробів", Код ЄДРПОУ:00191052
Дата подання: 17 жовтня 2016 16:25
Внести зміни у пункт 5.3.5. проекту Договору
Викласти пункт 5.3.5 у наступній редакції
У разі ненадходження ПОКУПЦЮ від ПОСТАЧАЛЬНИКА підтвердження про отримання рознарядки (заявки) в строк, передбачений п. 5.3.2. Договору, ПОКУПЕЦЬ повинен направити повторно рознарядку в оригіналі засобами поштового зв’язку. Дата, вказана на поштовій квитанції є датою початку перебігу строку, визначеного п. 5.3.2. Договору.
Розгорнути
Згорнути
У разі ненадходження ПОКУПЦЮ від ПОСТАЧАЛЬНИКА підтвердження про отримання рознарядки (заявки) в строк, передбачений п. 5.3.2. Договору, ПОКУПЕЦЬ повинен направити повторно рознарядку в оригіналі засобами поштового зв’язку. Дата, вказана на поштовій квитанції є датою початку перебігу строку, визначеного п. 5.3.2. Договору.
Рішення замовника: Вимога задоволена
21 жовтня 2016 11:39
Згідно Вашого запиту було проведено засідання тендерного комітету та внесено зміни до тендерної документації, які було опубліковано в Електронній системі закупівель.
Номер вимоги: UA-2016-10-12-000059-c.a8
Статус:
Вирішена
Учасник: ПрАТ "Дружківський завод металевих виробів", Код ЄДРПОУ:00191052
Дата подання: 17 жовтня 2016 16:25
Внести зміни у пункт 5.3.6. проекту Договору
Викласти пункт 5.3.6. в наступній редакції:
ПОКУПЕЦЬ не несе відповідальності за ненадання рознарядок (надання не в повному обсязі), якщо це є наслідком зменшення фінансування ПОКУПЦЯ.
ПОКУПЕЦЬ не несе відповідальності за ненадання рознарядок (надання не в повному обсязі), якщо це є наслідком зменшення фінансування ПОКУПЦЯ.
Рішення замовника: Вимога задоволена
21 жовтня 2016 11:39
Згідно Вашого запиту було проведено засідання тендерного комітету та внесено зміни до тендерної документації, які було опубліковано в Електронній системі закупівель.
Номер вимоги: UA-2016-10-12-000059-c.a9
Статус:
Вирішена
Учасник: ПрАТ "Дружківський завод металевих виробів", Код ЄДРПОУ:00191052
Дата подання: 17 жовтня 2016 16:26
Внести зміни до пункту 5.11 проекту договору
Викласти пункт 5.11 в наступній редакції:
Підтвердженням одержання продукції ПОКУПЦЕМ є підписана сторонами видаткова накладна та/або акт прийому-передачі продукції (у випадку його складання) , підписаний уповноваженими представниками СТОРІН.
Підтвердженням одержання продукції ПОКУПЦЕМ є підписана сторонами видаткова накладна та/або акт прийому-передачі продукції (у випадку його складання) , підписаний уповноваженими представниками СТОРІН.
Рішення замовника: Вимога задоволена
21 жовтня 2016 11:39
Згідно Вашого запиту було проведено засідання тендерного комітету та внесено зміни до тендерної документації, які було опубліковано в Електронній системі закупівель.
Номер вимоги: UA-2016-10-12-000059-c.a10
Статус:
Вирішена
Учасник: ПрАТ "Дружківський завод металевих виробів", Код ЄДРПОУ:00191052
Дата подання: 17 жовтня 2016 16:26
Внести зміни до п. 5.12 проекту Договору
У п. 5.12 проекту Договору виключити речення «та відповідними діючими наказами Укрзалізниці» або вказати номери відповідних наказів.
Рішення замовника: Вимога задоволена
21 жовтня 2016 11:39
Згідно Вашого запиту було проведено засідання тендерного комітету та внесено зміни до тендерної документації, які було опубліковано в Електронній системі закупівель.
Номер вимоги: UA-2016-10-12-000059-c.a11
Статус:
Вирішена
Учасник: ПрАТ "Дружківський завод металевих виробів", Код ЄДРПОУ:00191052
Дата подання: 17 жовтня 2016 16:27
Внести зміни у пункт 6.1.2 проекту Договору
Викласти п. 6.1.2. в наступній редакції: Приймати належним чином поставлену продукцію згідно з п. 5.6. Договору
Рішення замовника: Вимога задоволена
21 жовтня 2016 11:39
Згідно Вашого запиту було проведено засідання тендерного комітету та внесено зміни до тендерної документації, які було опубліковано в Електронній системі закупівель.
Номер вимоги: UA-2016-10-12-000059-c.a12
Статус:
Вирішена
Учасник: ПрАТ "Дружківський завод металевих виробів", Код ЄДРПОУ:00191052
Дата подання: 17 жовтня 2016 16:27
Внести зміни у п. 6.2.4. проекту Договору
Викласти п. 6.2.4. у наступній редакції: Повернути рахунок ПОСТАЧАЛЬНИКУ без здійснення оплати в разі неналежного оформлення документів, зазначених у п. 4.3. Договору (відсутність печатки, підписів тощо), при умові направлення повідомлення про неналежне оформлення документів.
Рішення замовника: Вимога задоволена
21 жовтня 2016 11:38
Згідно Вашого запиту було проведено засідання тендерного комітету та внесено зміни до тендерної документації, які було опубліковано в Електронній системі закупівель.
Номер вимоги: UA-2016-10-12-000059-c.c13
Статус:
Вирішена
Учасник: ПрАТ "Дружківський завод металевих виробів", Код ЄДРПОУ:00191052
Дата подання: 17 жовтня 2016 16:28
Виключити пункт 6.3.3. проекту Договору
Виключити пункт 6.3.3. проекту Договору повністю
Рішення замовника: Вимога задоволена
21 жовтня 2016 11:38
Згідно Вашого запиту було проведено засідання тендерного комітету та внесено зміни до тендерної документації, які було опубліковано в Електронній системі закупівель.
Номер вимоги: UA-2016-10-12-000059-c.c14
Статус:
Вирішена
Учасник: ПрАТ "Дружківський завод металевих виробів", Код ЄДРПОУ:00191052
Дата подання: 17 жовтня 2016 16:29
Внести зміни у п. 7.2. проекту Договору
Викласти п. 7.2. у наступній редакції: За порушення умов Договору винна Сторона відшкодовує контрагенту у повному обсязі спричинені цим збитки у порядку, передбаченому чинним законодавством.
Рішення замовника: Вимога задоволена
21 жовтня 2016 11:38
Згідно Вашого запиту було проведено засідання тендерного комітету та внесено зміни до тендерної документації, які було опубліковано в Електронній системі закупівель.
Номер вимоги: UA-2016-10-12-000059-c.c15
Статус:
Вирішена
Учасник: ПрАТ "Дружківський завод металевих виробів", Код ЄДРПОУ:00191052
Дата подання: 17 жовтня 2016 16:29
Внести зміни у п. 7.7
Викласти пункт 7.7. в наступні редакції: За порушення строків оплати за поставлену продукцію ПОКУПЕЦЬ виплачує ПОСТАЧАЛЬНИКУ пеню у розмірі подвійної облікової ставки Національного банку України від вартості неоплаченої продукції за кожен банківський день прострочення, але не більше 5% від вартості неоплаченої продукції, з якої допущено таке прострочення.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
21 жовтня 2016 11:40
Згідно Вашого запиту було проведено засідання тендерного комітету та внесено зміни до тендерної документації, які було опубліковано в Електронній системі закупівель.
Номер вимоги: UA-2016-10-12-000059-c.a16
Статус:
Вирішена
Учасник: ПрАТ "Дружківський завод металевих виробів", Код ЄДРПОУ:00191052
Дата подання: 17 жовтня 2016 16:30
Внести зміни у п. п 7.8
Викласти пункт 7.8. в наступні редакції: За порушення строків оплати за поставлену продукцію ПОКУПЕЦЬ на вимогу ПОСТАЧАЛЬНИКА сплачує 10% річних від простроченої суми.
Рішення замовника: Вимога задоволена
21 жовтня 2016 11:40
Згідно Вашого запиту було проведено засідання тендерного комітету та внесено зміни до тендерної документації, які було опубліковано в Електронній системі закупівель.
Номер вимоги: UA-2016-10-12-000059-c.a17
Статус:
Вирішена
Учасник: ПрАТ "Дружківський завод металевих виробів", Код ЄДРПОУ:00191052
Дата подання: 17 жовтня 2016 16:30
Внести зміни до пункту 9.15 проекту Договору
Останнє речення пункту 9.15 викласти в наступній редакції
Договір припиняє свою дію (чинність) через 30 (тридцять) календарних днів з моменту отримання повідомлення.
Договір припиняє свою дію (чинність) через 30 (тридцять) календарних днів з моменту отримання повідомлення.
Рішення замовника: Вимога задоволена
21 жовтня 2016 11:40
Згідно Вашого запиту було проведено засідання тендерного комітету та внесено зміни до тендерної документації, які було опубліковано в Електронній системі закупівель.
Номер вимоги: UA-2016-10-12-000059-c.c18
Статус:
Вирішена
Учасник: ПрАТ "Дружківський завод металевих виробів", Код ЄДРПОУ:00191052
Дата подання: 17 жовтня 2016 16:31
Внести зміни у п. 12.4. проекту Договору
Викласти п. 12.4. у наступній редакції
ПОКУПЕЦЬ відслідковує виконання умов Договору ПОСТАЧАЛЬНИКОМ та у разі виникнення обставин, коли необхідно стягнути забезпечення виконання Договору з ПОСТАЧАЛЬНИКА, ПОКУПЕЦЬ самостійно приймає всі необхідні рішення. Факт виникнення вказаних обставин повинен бути підтверджений Сторонами.
ПОКУПЕЦЬ відслідковує виконання умов Договору ПОСТАЧАЛЬНИКОМ та у разі виникнення обставин, коли необхідно стягнути забезпечення виконання Договору з ПОСТАЧАЛЬНИКА, ПОКУПЕЦЬ самостійно приймає всі необхідні рішення. Факт виникнення вказаних обставин повинен бути підтверджений Сторонами.
Рішення замовника: Вимога задоволена
21 жовтня 2016 11:40
Згідно Вашого запиту було проведено засідання тендерного комітету та внесено зміни до тендерної документації, які було опубліковано в Електронній системі закупівель.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 листопада 2016 14:39
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПрАТ "Дружківський завод металевих виробів" |
1 782 000,00
UAH з ПДВ
|
1 727 892,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Частное предприятие "АКОНИТ-ДС" |
2 248 020,00
UAH з ПДВ
|
1 728 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ХАРКІВСЬКИЙ МЕТИЗНИЙ ЗАВОД" |
2 248 614,00
UAH з ПДВ
|
2 100 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТДВ "ВЕРСТАТОНОРМАЛЬ" |
2 218 320,00
UAH з ПДВ
|
2 218 320,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПрАТ "Дружківський завод металевих виробів" #00191052 |
Переможець |
1 727 892,00
UAH з ПДВ
|
24 листопада 2016 17:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2017 10:04
|
Електронний підпис | укладений |
13 грудня 2016 17:05
|
Договір доставки ЦУП 04-0262-16.pdf | укладений |
13 грудня 2016 17:05
|