Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комплекти постільної білизни з бязі
Очікувана вартість
3 639 384,00 UAH
UA-2016-10-11-001788-b ● 0db14cfdd793484e974728590421c08c
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Філія «Центр забезпечення виробництва» ПАТ «Українська залізниця» |
Код ЄДРПОУ: | 40081347 |
Місцезнаходження: | 03049, Україна , Київська обл., Київ, м.Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15 |
Контактна особа: |
Угрюмова Ю.В. +38 044 465-08-82 denis.rontal@czv.com.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 жовтня 2016 18:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 жовтня 2016 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 жовтня 2016 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 жовтня 2016 10:00 |
Початок аукціону: | 31 жовтня 2016 14:36 |
Очікувана вартість: | 3 639 384,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 18 196,92 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 109100 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Комплекти постільної білизни з бязі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
17430 комплект
Комплект постільної білизни
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03049, Україна, Київська обл., Київ, згідно рознарядки замовника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2016
ДК 021:2015: 39500000-7 — Текстильні вироби
ДК 016:2010: 13.92.1 — Вироби текстильні готові для домашнього господарства
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 жовтня 2016 18:29 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 жовтня 2016 18:29 |
Додаток №9.docx | |
11 жовтня 2016 18:29 |
190 ТД - постіль з бязі.doc |
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2016-10-11-001788-b.b1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛОРІГОН", Код ЄДРПОУ:40245187
Дата подання: 22 жовтня 2016 23:12
Дата подання: 22 жовтня 2016 23:12
СКАРГА на умови закупівлі (тендерну документацію Замовника)
Антимонопольний комітет України
03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45
Суб’єкт оскарження: Товариство з обмеженою відповідальністю
«ЛОРІГОН», в особі директора
Неверової Ліни Ігорівни
01014, м. Київ, вул. Звіринецька, буд. 63
Код ЄДРПОУ: 40245187
Замовник: Філія «Центр забезпечення виробництва» Публічного акціонерного товариства «Українська залізниця»
03049 м. Київ, Повітрофлотський проспект, буд. 11/15
Торговий майданчик: SMARTTENDER.BIZ
Тендер № 362599 «Вироби текстильні готові для домашнього господарства»
Номер у ЦБД: UA-2016-10-11-001788-b
СКАРГА
на умови закупівлі
(тендерну документацію Замовника)
11.10.2016 року на електронному торговому майданчику SMARTTENDER.biz Філією «Центр забезпечення виробництва» ПАТ «УКРЗАЛІЗНИЦЯ» (далі – Замовник) було опубліковано інформацію про закупівлі «Вироби текстильні готові для домашнього господарства». Закупівлям було присвоєно номери:
• №362599 (Номер у ЦБД UA-2016-10-11-001788-b) (далі – тендер).
Ознайомившись з тендерною документацією Замовника, ТОВ «ЛОРІГОН» вбачає порушення Закону України «Про публічні закупівлі» у кваліфікаційних критеріях Замовника, які містяться в його тендерній документації до тендерів, зокрема:
1.
Відповідно до пп. 2.2. п. 2. підрозділу 3.7. Розділі 3 тендерної документації Замовника: «2.2. Надати скановану копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи МОЗ України (з накладанням ЕЦП Учасника) або скановану копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів Міністерства аграрної політики та продовольства України на комплекти або тканину з якої виготовляється продукція, дійсні на момент розкриття».
Відповідно до п. 7.10. Наказу Міністерства охорони здоров’я «Про затвердження Тимчасового порядку проведення державної санітарно-гігієнічної експертизи» від 09.10.2000 року № 247: «Термін виконання державної санітарно-епідеміологічної експертизи становить 30 діб з дати надходження передбачених цим Порядком документів до виконавців експертизи. Державна санітарно-епідеміологічна експертиза нових харчових продуктів проводиться протягом 90 робочих днів після отримання повної заявки на експертизу нових харчових продуктів. У цей термін не входить час, протягом якого об'єкт перебуває на додаткових дослідженнях, та час, що необхідний заявникові для усунення зауважень. Про необхідність додаткових досліджень виконавець повідомляє заявника письмово. Лист є підставою для продовження терміну проведення експертизи».
Відповідно до інформації, яка міститься на сайті SMARTTENDER.biz, щодо тендерів: Прийом пропозиції по тендеру №362599 (Номер у ЦБД UA-2016-10-11-001788-b) розпочинається з 11.10.2016 року 18:32 і триває до 28.10.2016 року 10:00 (прийом 18 днів з врахуванням 11.10.2016 року).
З аналізу вищевикладеного слідує, що Замовник вимагає надати висновок санітарно-епідеміологічної експертизи МОЗ України, який виготовляється мінімум 30 днів, без врахування того, що прийом тендерних пропозицій по тендерах здійснюється у 18 денний період, тобто, потенційний Учасник тендеру/Постачальник, у якого відсутній висновок санітарно-епідеміологічної експертизи МОЗ України на дату початку прийому тендерних пропозицій, позбавлений можливості прийняти участь у тендері.
Вказане свідчить про порушення Замовником ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» - принципу недискримінації учасників та ч. 3 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників», яким в даному випадку є надання копії висновок санітарно-епідеміологічної експертизи МОЗ України, оскільки висновок виготовляється 30 днів, а термін прийняття тендерних пропозицій 18 днів (з врахуванням дати початку прийому пропозицій).
2.
Крім того, звертаю Вашу увагу на те, що у пп. 1.3. п. 1. Додатку № 1 тендерної документації Замовника передбачається надання копій фінансової звітності підприємства, а саме: Балансу підприємства (форма № 1) та Звіту про фінансові результати (форма № 2), проте в тендерній документації не вказано жодних критеріїв щодо оцінки фінансової звітності учасника, що, при бажанні, надає можливість Замовнику здійснити маніпулювання зазначеним кваліфікаційним критерієм при кваліфікації учасників, оскільки: у випадку невідповідності балансів суб’єктивному погляду тендерної комісії такого учасника можна дискваліфікувати. Це може стосуватися фірм, які нещодавно почали свою роботу і ще не мають «гарних цифр» у балансі.
Зазначене вище дає всі підстави стверджувати про наявність дискримінаційних умов у тендерній документації Замовника.
Відповідно до ч. 9 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»: «За результатами розгляду скарги орган оскарження має право:
прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про закупівлі, передбаченої цим Законом) та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов'язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз'яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі».
Враховуючи вищевикладене, у проведенні закупівлі №362599 (Номер у ЦБД UA-2016-10-11-001788-b), наявне порушення Закону України «Про публічні закупівлі», а тому, керуючись ст.ст. 16, 17, 18, 22, 23, Закону України «Про публічні закупівлі», прошу:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Повідомити про дату, час та місце розгляду скарги.
3. Встановити порушення процедури закупівлі №362599 (Номер у ЦБД UA-2016-10-11-001788-b).
4. Зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації Замовника якими усунути наявні там дискримінаційні умови, про які було зазначено вище.
Додаток: Сканкопія квитанції щодо сплати збору.
Директор
ТОВ «ЛОРІГОН» Л.І. Неверова
«22» жовтня 2016 року
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Залишено без розгляду
від 26.10.2016 1260 до публікації.pdf
Дата публікації: 26 жовтня 2016 17:19
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 жовтня 2016 15:15
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "АТЛАНТІК" |
3 146 812,20
UAH з ПДВ
|
3 128 615,28
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КУЛОН-ГРУП" |
3 146 812,20
UAH з ПДВ
|
3 146 812,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛОРІГОН" |
3 451 140,00
UAH з ПДВ
|
3 451 140,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Текстиль-Контакт" |
3 521 208,60
UAH з ПДВ
|
3 521 208,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "УКРТЕКСІМ" |
3 605 918,40
UAH з ПДВ
|
3 605 918,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "АТЛАНТІК" #39980472 |
Відхилено |
3 128 615,28
UAH з ПДВ
|
18 листопада 2016 18:17
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КУЛОН-ГРУП" #39980639 |
Відхилено |
3 146 812,20
UAH з ПДВ
|
18 листопада 2016 18:19
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛОРІГОН" #40245187 |
Переможець |
3 451 140,00
UAH з ПДВ
|
18 листопада 2016 18:20
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 квітня 2017 14:30
|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2016 09:25
|
ЦЗВ_02_06816_01_від_01.12.2016.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2016 09:24
|
Електронний підпис | укладений |
01 грудня 2016 17:13
|
ЦЗВ-02-06816-01.pdf | укладений |
01 грудня 2016 17:13
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2016 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2016 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.8 ч.4 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | ЦЗВ-02-06816-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ЦЗВ-02-06816-01 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |