Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комплекти постільної білизни з бязі
Очікувана вартість
3 639 384,00 UAH
UA-2016-10-11-000650-a ● 03b9639f9f404d8f946e782b9a7a2fec
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Філія «Центр забезпечення виробництва» ПАТ «Українська залізниця» |
Код ЄДРПОУ: | 40081347 |
Місцезнаходження: | 03049, Україна , Київська обл., Київ, м.Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15 |
Контактна особа: |
Угрюмова Ю.В. +38 044 465-08-82 tender@czv.com.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 жовтня 2016 18:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 жовтня 2016 14:30 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 жовтня 2016 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 листопада 2016 14:30 |
Початок аукціону: | 07 листопада 2016 15:31 |
Очікувана вартість: | 3 639 384,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 18 196,92 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 109100 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Комплекти постільної білизни з бязі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
17430 комплект
Комплект постільної білизни
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03049, Україна, Київська обл., Київ, згідно рознарядки замовника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2016
ДК 021:2015: 39500000-7 — Текстильні вироби
ДК 016:2010: 13.92.1 — Вироби текстильні готові для домашнього господарства
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 жовтня 2016 14:05 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 жовтня 2016 18:30 |
Додаток №9.docx | |
11 жовтня 2016 18:30 |
193 ТД - постіль з бязі.doc |
28 жовтня 2016 14:05 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
11 жовтня 2016 18:30 |
Додаток №9.docx
|
|||
11 жовтня 2016 18:30 |
193 ТД - постіль з бязі.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2016-10-11-000650-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛОРІГОН", Код ЄДРПОУ:40245187
Дата подання: 20 жовтня 2016 18:29
ВИМОГА на умови закупівлі (тендерну документацію Замовника)
Суб’єкт звернення: Товариство з обмеженою відповідальністю
«ЛОРІГОН», в особі директора
Неверової Ліни Ігорівни
01014, м. Київ, вул. Звіринецька, буд. 63
Код ЄДРПОУ: 40245187
Замовник: Філія «Центр забезпечення виробництва» Публічного акціонерного товариства «Українська залізниця»
03049 м. Київ, Повітрофлотський проспект, буд. 11/15
Торговий майданчик: SMARTTENDER.BIZ
Тендер № 362645 «Вироби текстильні готові для домашнього господарства»
Номер у ЦБД: UA-2016-10-11-000650-a
ВИМОГА
на умови закупівлі
(тендерну документацію Замовника)
11.10.2016 року на електронному торговому майданчику SMARTTENDER.biz Філією «Центр забезпечення виробництва» ПАТ «УКРЗАЛІЗНИЦЯ» (далі – Замовник) було опубліковано інформацію про закупівлі «Вироби текстильні готові для домашнього господарства». Закупівлям було присвоєно номери:
• №362645 (Номер у ЦБД UA-2016-10-11-000650-a) (далі – тендер).
Ознайомившись з тендерною документацією Замовника, ТОВ «ЛОРІГОН» вбачає порушення Закону України «Про публічні закупівлі» у кваліфікаційних критеріях Замовника, які містяться в його тендерній документації до тендерів, зокрема:
1.
Відповідно до пп. 2.2. п. 2. підрозділу 3.7. Розділі 3 тендерної документації Замовника: «2.2. Надати скановану копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи МОЗ України (з накладанням ЕЦП Учасника) або скановану копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів Міністерства аграрної політики та продовольства України на комплекти або тканину з якої виготовляється продукція, дійсні на момент розкриття».
Відповідно до п. 7.10. Наказу Міністерства охорони здоров’я «Про затвердження Тимчасового порядку проведення державної санітарно-гігієнічної експертизи» від 09.10.2000 року № 247: «Термін виконання державної санітарно-епідеміологічної експертизи становить 30 діб з дати надходження передбачених цим Порядком документів до виконавців експертизи. Державна санітарно-епідеміологічна експертиза нових харчових продуктів проводиться протягом 90 робочих днів після отримання повної заявки на експертизу нових харчових продуктів. У цей термін не входить час, протягом якого об'єкт перебуває на додаткових дослідженнях, та час, що необхідний заявникові для усунення зауважень. Про необхідність додаткових досліджень виконавець повідомляє заявника письмово. Лист є підставою для продовження терміну проведення експертизи».
Відповідно до інформації, яка міститься на сайті SMARTTENDER.biz, щодо тендерів: Прийом пропозиції по тендеру №362645 (Номер у ЦБД UA-2016-10-11-000650-a) розпочинається з 11.10.2016 року 18:33 і триває до 31.10.2016 року 10:00 (прийом 21 день з врахуванням 11.10.2016 року).
З аналізу вищевикладеного слідує, що Замовник вимагає надати висновок санітарно-епідеміологічної експертизи МОЗ України, який виготовляється мінімум 30 днів, без врахування того, що прийом тендерних пропозицій по тендерах здійснюється у 21 денний період, тобто, потенційний Учасник тендеру/Постачальник, у якого відсутній висновок санітарно-епідеміологічної експертизи МОЗ України на дату початку прийому тендерних пропозицій, позбавлений можливості прийняти участь у тендері.
Вказане свідчить про порушення Замовником ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» - принципу недискримінації учасників та ч. 3 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників», яким в даному випадку є надання копії висновок санітарно-епідеміологічної експертизи МОЗ України, оскільки висновок виготовляється 30 днів, а термін прийняття тендерних пропозицій 21 день (з врахуванням дати початку прийому пропозицій).
2.
Крім того, звертаю Вашу увагу на те, що у пп. 1.3. п. 1. Додатку № 1 тендерної документації Замовника передбачається надання копій фінансової звітності підприємства, а саме: Балансу підприємства (форма № 1) та Звіту про фінансові результати (форма № 2), проте в тендерній документації не вказано жодних критеріїв щодо оцінки фінансової звітності учасника, що, при бажанні, надає можливість Замовнику здійснити маніпулювання зазначеним кваліфікаційним критерієм при кваліфікації учасників.
Враховуючи вищевикладене, у проведенні закупівлі №362645 (Номер у ЦБД UA-2016-10-11-000650-a), наявне порушення Закону України «Про публічні закупівлі», а тому, керуючись ст.ст. 22, 23, Закону України «Про публічні закупівлі», прошу:
1. Внести зміни до тендерної документації Замовника якими усунути наявні там дискримінаційні умови.
«20» жовтня 2016 року
Розгорнути
Згорнути
«ЛОРІГОН», в особі директора
Неверової Ліни Ігорівни
01014, м. Київ, вул. Звіринецька, буд. 63
Код ЄДРПОУ: 40245187
Замовник: Філія «Центр забезпечення виробництва» Публічного акціонерного товариства «Українська залізниця»
03049 м. Київ, Повітрофлотський проспект, буд. 11/15
Торговий майданчик: SMARTTENDER.BIZ
Тендер № 362645 «Вироби текстильні готові для домашнього господарства»
Номер у ЦБД: UA-2016-10-11-000650-a
ВИМОГА
на умови закупівлі
(тендерну документацію Замовника)
11.10.2016 року на електронному торговому майданчику SMARTTENDER.biz Філією «Центр забезпечення виробництва» ПАТ «УКРЗАЛІЗНИЦЯ» (далі – Замовник) було опубліковано інформацію про закупівлі «Вироби текстильні готові для домашнього господарства». Закупівлям було присвоєно номери:
• №362645 (Номер у ЦБД UA-2016-10-11-000650-a) (далі – тендер).
Ознайомившись з тендерною документацією Замовника, ТОВ «ЛОРІГОН» вбачає порушення Закону України «Про публічні закупівлі» у кваліфікаційних критеріях Замовника, які містяться в його тендерній документації до тендерів, зокрема:
1.
Відповідно до пп. 2.2. п. 2. підрозділу 3.7. Розділі 3 тендерної документації Замовника: «2.2. Надати скановану копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи МОЗ України (з накладанням ЕЦП Учасника) або скановану копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів Міністерства аграрної політики та продовольства України на комплекти або тканину з якої виготовляється продукція, дійсні на момент розкриття».
Відповідно до п. 7.10. Наказу Міністерства охорони здоров’я «Про затвердження Тимчасового порядку проведення державної санітарно-гігієнічної експертизи» від 09.10.2000 року № 247: «Термін виконання державної санітарно-епідеміологічної експертизи становить 30 діб з дати надходження передбачених цим Порядком документів до виконавців експертизи. Державна санітарно-епідеміологічна експертиза нових харчових продуктів проводиться протягом 90 робочих днів після отримання повної заявки на експертизу нових харчових продуктів. У цей термін не входить час, протягом якого об'єкт перебуває на додаткових дослідженнях, та час, що необхідний заявникові для усунення зауважень. Про необхідність додаткових досліджень виконавець повідомляє заявника письмово. Лист є підставою для продовження терміну проведення експертизи».
Відповідно до інформації, яка міститься на сайті SMARTTENDER.biz, щодо тендерів: Прийом пропозиції по тендеру №362645 (Номер у ЦБД UA-2016-10-11-000650-a) розпочинається з 11.10.2016 року 18:33 і триває до 31.10.2016 року 10:00 (прийом 21 день з врахуванням 11.10.2016 року).
З аналізу вищевикладеного слідує, що Замовник вимагає надати висновок санітарно-епідеміологічної експертизи МОЗ України, який виготовляється мінімум 30 днів, без врахування того, що прийом тендерних пропозицій по тендерах здійснюється у 21 денний період, тобто, потенційний Учасник тендеру/Постачальник, у якого відсутній висновок санітарно-епідеміологічної експертизи МОЗ України на дату початку прийому тендерних пропозицій, позбавлений можливості прийняти участь у тендері.
Вказане свідчить про порушення Замовником ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» - принципу недискримінації учасників та ч. 3 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників», яким в даному випадку є надання копії висновок санітарно-епідеміологічної експертизи МОЗ України, оскільки висновок виготовляється 30 днів, а термін прийняття тендерних пропозицій 21 день (з врахуванням дати початку прийому пропозицій).
2.
Крім того, звертаю Вашу увагу на те, що у пп. 1.3. п. 1. Додатку № 1 тендерної документації Замовника передбачається надання копій фінансової звітності підприємства, а саме: Балансу підприємства (форма № 1) та Звіту про фінансові результати (форма № 2), проте в тендерній документації не вказано жодних критеріїв щодо оцінки фінансової звітності учасника, що, при бажанні, надає можливість Замовнику здійснити маніпулювання зазначеним кваліфікаційним критерієм при кваліфікації учасників.
Враховуючи вищевикладене, у проведенні закупівлі №362645 (Номер у ЦБД UA-2016-10-11-000650-a), наявне порушення Закону України «Про публічні закупівлі», а тому, керуючись ст.ст. 22, 23, Закону України «Про публічні закупівлі», прошу:
1. Внести зміни до тендерної документації Замовника якими усунути наявні там дискримінаційні умови.
«20» жовтня 2016 року
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 жовтня 2016 14:06
Внесення змін не передбачено.
1. Замовник торгів, тобто філія «Центр забезпечення виробництва» проводить торги згідно чинного законодавства, та не несе відповідальності за наявність або відсутність у учасника торгів необхідних документів.
2. Баланс та фінансова звітність подається у разі наявності будь-яких обмежень щодо укладання договорів згідно установчих (статутних) документів.
1. Замовник торгів, тобто філія «Центр забезпечення виробництва» проводить торги згідно чинного законодавства, та не несе відповідальності за наявність або відсутність у учасника торгів необхідних документів.
2. Баланс та фінансова звітність подається у разі наявності будь-яких обмежень щодо укладання договорів згідно установчих (статутних) документів.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 листопада 2016 16:04
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "АТЛАНТІК" |
3 146 812,20
UAH з ПДВ
|
3 146 812,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛОРІГОН" |
3 451 140,00
UAH з ПДВ
|
3 451 140,00
UAH з ПДВ
|
Немає |
ТОВ "УКРТЕКСІМ" |
3 605 918,40
UAH з ПДВ
|
3 605 918,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Текстиль-Контакт" |
3 635 200,80
UAH з ПДВ
|
3 635 200,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "АТЛАНТІК" #39980472 |
Відхилено |
3 146 812,20
UAH з ПДВ
|
23 листопада 2016 20:02
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛОРІГОН" #40245187 |
Відхилено |
3 451 140,00
UAH з ПДВ
|
23 листопада 2016 20:04
|
ТОВ "УКРТЕКСІМ" #40137970 |
Переможець |
3 605 918,40
UAH з ПДВ
|
23 листопада 2016 20:06
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 квітня 2017 15:32
|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2016 10:52
|
ЦЗВ_02_07316_01_від_09.12.2016.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2016 10:49
|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2016 08:43
|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2016 16:18
|
доп ЦЗВ-02-07316-01.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2016 16:17
|
Електронний підпис | укладений |
09 грудня 2016 17:57
|
ЦЗВ-02-07316-01.pdf | укладений |
09 грудня 2016 17:57
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2016 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2016 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | на підставі п.5 ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | ЦЗВ-02-07316-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ЦЗВ-02-07316-01 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2016 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2016 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.8 ч.4 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | ЦЗВ-02-07316-01 |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | ЦЗВ-02-07316-01 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2016 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2016 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.8 ч.4 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | ЦЗВ-02-07316-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ЦЗВ-02-07316-01 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |