Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комплекти постільної білизни з бязі
Очікувана вартість
3 639 384,00 UAH
UA-2016-10-11-000650-a 03b9639f9f404d8f946e782b9a7a2fec
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Угрюмова Ю.В.

+38 044 465-08-82 tender@czv.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Філія «Центр забезпечення виробництва» ПАТ «Українська залізниця»
Код ЄДРПОУ: 40081347
Місцезнаходження: 03049, Україна , Київська обл., Київ, м.Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15
Контактна особа: Угрюмова Ю.В.
+38 044 465-08-82
tender@czv.com.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 жовтня 2016 18:33
Звернення за роз’ясненнями: до 25 жовтня 2016 14:30
Оскарження умов закупівлі: до 31 жовтня 2016 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 листопада 2016 14:30
Початок аукціону: 07 листопада 2016 15:31
Очікувана вартість: 3 639 384,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 18 196,92 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 109100 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Комплекти постільної білизни з бязі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
17430 комплект
Комплект постільної білизни
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03049, Україна, Київська обл., Київ, згідно рознарядки замовника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2016
ДК 021:2015: 39500000-7 — Текстильні вироби
ДК 016:2010: 13.92.1 — Вироби текстильні готові для домашнього господарства

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 жовтня 2016 14:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 жовтня 2016 18:30
Додаток №9.docx
11 жовтня 2016 18:30
193 ТД - постіль з бязі.doc
28 жовтня 2016 14:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 жовтня 2016 18:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 жовтня 2016 18:30
Додаток №9.docx
11 жовтня 2016 18:30
193 ТД - постіль з бязі.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2016-10-11-000650-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛОРІГОН", Код ЄДРПОУ:40245187
Дата подання: 20 жовтня 2016 18:29
ВИМОГА на умови закупівлі (тендерну документацію Замовника)
Суб’єкт звернення: Товариство з обмеженою відповідальністю
«ЛОРІГОН», в особі директора
Неверової Ліни Ігорівни
01014, м. Київ, вул. Звіринецька, буд. 63
Код ЄДРПОУ: 40245187

Замовник: Філія «Центр забезпечення виробництва» Публічного акціонерного товариства «Українська залізниця»
03049 м. Київ, Повітрофлотський проспект, буд. 11/15

Торговий майданчик: SMARTTENDER.BIZ
Тендер № 362645 «Вироби текстильні готові для домашнього господарства»
Номер у ЦБД: UA-2016-10-11-000650-a

ВИМОГА
на умови закупівлі
(тендерну документацію Замовника)

11.10.2016 року на електронному торговому майданчику SMARTTENDER.biz Філією «Центр забезпечення виробництва» ПАТ «УКРЗАЛІЗНИЦЯ» (далі – Замовник) було опубліковано інформацію про закупівлі «Вироби текстильні готові для домашнього господарства». Закупівлям було присвоєно номери:
• №362645 (Номер у ЦБД UA-2016-10-11-000650-a) (далі – тендер).

Ознайомившись з тендерною документацією Замовника, ТОВ «ЛОРІГОН» вбачає порушення Закону України «Про публічні закупівлі» у кваліфікаційних критеріях Замовника, які містяться в його тендерній документації до тендерів, зокрема:

1.
Відповідно до пп. 2.2. п. 2. підрозділу 3.7. Розділі 3 тендерної документації Замовника: «2.2. Надати скановану копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи МОЗ України (з накладанням ЕЦП Учасника) або скановану копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів Міністерства аграрної політики та продовольства України на комплекти або тканину з якої виготовляється продукція, дійсні на момент розкриття».
Відповідно до п. 7.10. Наказу Міністерства охорони здоров’я «Про затвердження Тимчасового порядку проведення державної санітарно-гігієнічної експертизи» від 09.10.2000 року № 247: «Термін виконання державної санітарно-епідеміологічної експертизи становить 30 діб з дати надходження передбачених цим Порядком документів до виконавців експертизи. Державна санітарно-епідеміологічна експертиза нових харчових продуктів проводиться протягом 90 робочих днів після отримання повної заявки на експертизу нових харчових продуктів. У цей термін не входить час, протягом якого об'єкт перебуває на додаткових дослідженнях, та час, що необхідний заявникові для усунення зауважень. Про необхідність додаткових досліджень виконавець повідомляє заявника письмово. Лист є підставою для продовження терміну проведення експертизи».
Відповідно до інформації, яка міститься на сайті SMARTTENDER.biz, щодо тендерів: Прийом пропозиції по тендеру №362645 (Номер у ЦБД UA-2016-10-11-000650-a) розпочинається з 11.10.2016 року 18:33 і триває до 31.10.2016 року 10:00 (прийом 21 день з врахуванням 11.10.2016 року).
З аналізу вищевикладеного слідує, що Замовник вимагає надати висновок санітарно-епідеміологічної експертизи МОЗ України, який виготовляється мінімум 30 днів, без врахування того, що прийом тендерних пропозицій по тендерах здійснюється у 21 денний період, тобто, потенційний Учасник тендеру/Постачальник, у якого відсутній висновок санітарно-епідеміологічної експертизи МОЗ України на дату початку прийому тендерних пропозицій, позбавлений можливості прийняти участь у тендері.
Вказане свідчить про порушення Замовником ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» - принципу недискримінації учасників та ч. 3 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників», яким в даному випадку є надання копії висновок санітарно-епідеміологічної експертизи МОЗ України, оскільки висновок виготовляється 30 днів, а термін прийняття тендерних пропозицій 21 день (з врахуванням дати початку прийому пропозицій).

2.
Крім того, звертаю Вашу увагу на те, що у пп. 1.3. п. 1. Додатку № 1 тендерної документації Замовника передбачається надання копій фінансової звітності підприємства, а саме: Балансу підприємства (форма № 1) та Звіту про фінансові результати (форма № 2), проте в тендерній документації не вказано жодних критеріїв щодо оцінки фінансової звітності учасника, що, при бажанні, надає можливість Замовнику здійснити маніпулювання зазначеним кваліфікаційним критерієм при кваліфікації учасників.






Враховуючи вищевикладене, у проведенні закупівлі №362645 (Номер у ЦБД UA-2016-10-11-000650-a), наявне порушення Закону України «Про публічні закупівлі», а тому, керуючись ст.ст. 22, 23, Закону України «Про публічні закупівлі», прошу:

1. Внести зміни до тендерної документації Замовника якими усунути наявні там дискримінаційні умови.

«20» жовтня 2016 року

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 жовтня 2016 14:06
Внесення змін не передбачено.
1. Замовник торгів, тобто філія «Центр забезпечення виробництва» проводить торги згідно чинного законодавства, та не несе відповідальності за наявність або відсутність у учасника торгів необхідних документів.
2. Баланс та фінансова звітність подається у разі наявності будь-яких обмежень щодо укладання договорів згідно установчих (статутних) документів.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 листопада 2016 16:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "АТЛАНТІК" 3 146 812,20
UAH з ПДВ
3 146 812,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛОРІГОН" 3 451 140,00
UAH з ПДВ
3 451 140,00
UAH з ПДВ
Немає
ТОВ "УКРТЕКСІМ" 3 605 918,40
UAH з ПДВ
3 605 918,40
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Текстиль-Контакт" 3 635 200,80
UAH з ПДВ
3 635 200,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 листопада 2016 18:34
Банківська_ліцензія.pdf.(1).P7S
03 листопада 2016 18:34
Банківська_ліцензія.pdf
03 листопада 2016 18:34
Банківська Ліцензія.rar
03 листопада 2016 18:34
4316_АТЛАНТІК_Гарантія_28_10_2016.rar
03 листопада 2016 18:34
4316_АТЛАНТІК_Гарантія_28_10_2016.pdf
03 листопада 2016 18:34
30. проект договору..pdf.(1).P7S
03 листопада 2016 18:34
30. проект договору..pdf
03 листопада 2016 18:34
28.пор¦вняльна таблиця.xlsx.(1).P7S
03 листопада 2016 18:34
28.пор¦вняльна таблиця.xlsx
03 листопада 2016 18:34
27.дан¦ на товар.xlsx.(1).P7S
03 листопада 2016 18:33
27.дан¦ на товар.xlsx
03 листопада 2016 18:33
26.Сертифiкат ISO 492 SIC-06.2015.pdf.(1).P7S
03 листопада 2016 18:33
26.Сертифiкат ISO 492 SIC-06.2015.pdf
03 листопада 2016 18:33
25.Дилерский договір.pdf.(1).P7S
03 листопада 2016 18:33
25.Дилерский договір.pdf
03 листопада 2016 18:33
23.паспорт виробу.pdf.(1).P7S
03 листопада 2016 18:33
23.паспорт виробу.pdf
03 листопада 2016 18:33
19.Висновок СЕС.pdf.(1).P7S
03 листопада 2016 18:33
19.Висновок СЕС.pdf
03 листопада 2016 18:33
17.сертиф¦кат в¦дпов¦дност¦.pdf
03 листопада 2016 18:32
13.Лист щодо коду доступу.pdf
03 листопада 2016 18:32
12.протокол ¦2.pdf.(1).P7S
03 листопада 2016 18:32
12.протокол ¦2.pdf
03 листопада 2016 18:32
11.протокол ¦1.pdf.(1).P7S
03 листопада 2016 18:32
11.протокол ¦1.pdf
03 листопада 2016 18:32
9.Копія витягу з ЄДРЮФОП.pdf
03 листопада 2016 18:32
6.паспорт директора.pdf.(1).P7S
03 листопада 2016 18:32
6.паспорт директора.pdf
03 листопада 2016 18:31
2.заявка-пропозиція.pdf.(1).P7S
03 листопада 2016 18:31
2.заявка-пропозиція.pdf
03 листопада 2016 18:31
1.Реєстр.pdf.(1).P7S
03 листопада 2016 18:31
1.Реєстр.pdf

Публічні документи

25 листопада 2016 16:27
Пропозиція переможця.pdf
04 листопада 2016 10:27
Кваліфікаційна частина.zip
04 листопада 2016 10:27
Пропозиція (ТД 193).zip
04 листопада 2016 10:27
Лист згода.zip
04 листопада 2016 10:27
Банковская гарантия.zip

Публічні документи

04 листопада 2016 11:50
пропозиція 3.pdf.p7s
04 листопада 2016 11:50
пропозиція 3.pdf
04 листопада 2016 11:50
Електрона 208.xlsx.p7s.p7s
04 листопада 2016 11:50
Електрона 208.xlsx.p7s
04 листопада 2016 11:50
Електрона 208.xlsx
04 листопада 2016 11:50
пропозиція 3.pdf.p7s.p7s
04 листопада 2016 10:43
Довіреність_ПУМБ_Малов Д.М..pdf
04 листопада 2016 10:43
gen_license.pdf.p7s.p7s
04 листопада 2016 10:43
gen_license.pdf.p7s
04 листопада 2016 10:43
gen_license.pdf
04 листопада 2016 10:43
banking_licence.pdf.p7s.p7s
04 листопада 2016 10:43
banking_licence.pdf.p7s
04 листопада 2016 10:43
banking_licence.pdf
04 листопада 2016 10:43
03-11-2016_14-04-35 (2).zip.p7s.p7s
04 листопада 2016 10:43
03-11-2016_14-04-35 (2).zip.p7s
04 листопада 2016 10:43
03-11-2016_14-04-35 (2).zip
03 листопада 2016 15:27
штат.розп-ilovepdf-compressed.pdf.p7s.p7s
03 листопада 2016 15:27
штат.розп-ilovepdf-compressed.pdf.p7s
03 листопада 2016 15:27
штат.розп-ilovepdf-compressed.pdf
03 листопада 2016 15:27
Статут.pdf.p7s.p7s
03 листопада 2016 15:27
Статут.pdf.p7s
03 листопада 2016 15:27
Статут.pdf
03 листопада 2016 15:27
ст.17 (8).pdf.p7s.p7s
03 листопада 2016 15:27
ст.17 (8).pdf.p7s
03 листопада 2016 15:27
ст.17 (8).pdf
03 листопада 2016 15:27
пасп.Д-ilovepdf-compressed.pdf.p7s.p7s
03 листопада 2016 15:27
пасп.Д-ilovepdf-compressed.pdf.p7s
03 листопада 2016 15:27
пасп.Д-ilovepdf-compressed.pdf
03 листопада 2016 15:27
пасп.Г-ilovepdf-compressed.pdf.p7s.p7s
03 листопада 2016 15:27
пасп.Г-ilovepdf-compressed.pdf.p7s
03 листопада 2016 15:27
пасп.Г-ilovepdf-compressed.pdf
03 листопада 2016 15:26
баланс-фін.звіт-ilovepdf-compressed.pdf
03 листопада 2016 15:26
selection (3).pdf.p7s.p7s
03 листопада 2016 15:26
selection (3).pdf.p7s
03 листопада 2016 15:26
selection (3).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "АТЛАНТІК"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛОРІГОН"

ТОВ "УКРТЕКСІМ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Текстиль-Контакт"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "АТЛАНТІК"
#39980472
Відхилено 3 146 812,20
UAH з ПДВ
23 листопада 2016 20:02
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛОРІГОН"
#40245187
Відхилено 3 451 140,00
UAH з ПДВ
23 листопада 2016 20:04
ТОВ "УКРТЕКСІМ"
#40137970
Переможець 3 605 918,40
UAH з ПДВ
23 листопада 2016 20:06

Документи

23 листопада 2016 20:02
Електронний підпис
23 листопада 2016 20:02
193-134.pdf
10 листопада 2016 17:30
Електронний підпис
10 листопада 2016 17:30
77-495.pdf

Документи

23 листопада 2016 20:04
Електронний підпис
23 листопада 2016 20:03
193-134.pdf

Документи

23 листопада 2016 20:06
Електронний підпис
23 листопада 2016 20:06
193-134.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 листопада 2016 20:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УКРТЕКСІМ"
#40137970
3 605 918,40
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 листопада 2016 20:06
Електронний підпис
23 листопада 2016 20:06
193-134.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 квітня 2017 15:32
Електронний підпис укладений
30 грудня 2016 10:52
ЦЗВ_02_07316_01_від_09.12.2016.pdf зміни до договору
30 грудня 2016 10:49
Електронний підпис укладений
30 грудня 2016 08:43
Електронний підпис укладений
29 грудня 2016 16:18
доп ЦЗВ-02-07316-01.pdf зміни до договору
29 грудня 2016 16:17
Електронний підпис укладений
09 грудня 2016 17:57
ЦЗВ-02-07316-01.pdf укладений
09 грудня 2016 17:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2016
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2016
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): на підставі п.5 ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: ЦЗВ-02-07316-01
Договір:
Номер додаткової угоди: ЦЗВ-02-07316-01
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2016
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2016
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.8 ч.4 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: ЦЗВ-02-07316-01
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: ЦЗВ-02-07316-01
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2016
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2016
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.8 ч.4 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: ЦЗВ-02-07316-01
Договір:
Номер додаткової угоди: ЦЗВ-02-07316-01
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 грудня 2016 — 31 березня 2017
Сума оплати за договором: 4 318 317,36
UAH з ПДВ