Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комплекти постільної білизни з бязі
Очікувана вартість
3 639 384,00 UAH
UA-2016-10-11-000649-a 1199c72c80a34c53a780e8eb1ba3a8dc
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Угрюмова Ю.В.

+38 044 465-08-82 denis.rontal@czv.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Філія «Центр забезпечення виробництва» ПАТ «Українська залізниця»
Код ЄДРПОУ: 40081347
Місцезнаходження: 03049, Україна , Київська обл., Київ, м.Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15
Контактна особа: Угрюмова Ю.В.
+38 044 465-08-82
denis.rontal@czv.com.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 жовтня 2016 18:32
Звернення за роз’ясненнями: до 18 жовтня 2016 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 жовтня 2016 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 жовтня 2016 10:00
Початок аукціону: 31 жовтня 2016 14:00
Очікувана вартість: 3 639 384,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 18 196,92 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 109100 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Комплекти постільної білизни з бязі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
17430 комплект
Комплект постільної білизни
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03049, Україна, Київська обл., Київ, згідно рознарядки замовника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2016
ДК 021:2015: 39500000-7 — Текстильні вироби
ДК 016:2010: 13.92.1 — Вироби текстильні готові для домашнього господарства

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 жовтня 2016 18:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 жовтня 2016 18:29
Додаток №9.docx
11 жовтня 2016 18:29
191 ТД - постіль з бязі.doc

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2016-10-11-000649-a.a1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛОРІГОН", Код ЄДРПОУ:40245187
Дата подання: 22 жовтня 2016 23:15
СКАРГА на умови закупівлі (тендерну документацію Замовника)
Антимонопольний комітет України 03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45 Суб’єкт оскарження: Товариство з обмеженою відповідальністю «ЛОРІГОН», в особі директора Неверової Ліни Ігорівни 01014, м. Київ, вул. Звіринецька, буд. 63 Код ЄДРПОУ: 40245187 Замовник: Філія «Центр забезпечення виробництва» Публічного акціонерного товариства «Українська залізниця» 03049 м. Київ, Повітрофлотський проспект, буд. 11/15 Торговий майданчик: SMARTTENDER.BIZ Тендер № 362643 «Вироби текстильні готові для домашнього господарства» Номер у ЦБД: UA-2016-10-11-000649-a СКАРГА на умови закупівлі (тендерну документацію Замовника) 11.10.2016 року на електронному торговому майданчику SMARTTENDER.biz Філією «Центр забезпечення виробництва» ПАТ «УКРЗАЛІЗНИЦЯ» (далі – Замовник) було опубліковано інформацію про закупівлі «Вироби текстильні готові для домашнього господарства». Закупівлям було присвоєно номери: • №362643 (Номер у ЦБД UA-2016-10-11-000649-a) (далі – тендер). Ознайомившись з тендерною документацією Замовника, ТОВ «ЛОРІГОН» вбачає порушення Закону України «Про публічні закупівлі» у кваліфікаційних критеріях Замовника, які містяться в його тендерній документації до тендерів, зокрема: 1. Відповідно до пп. 2.2. п. 2. підрозділу 3.7. Розділі 3 тендерної документації Замовника: «2.2. Надати скановану копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи МОЗ України (з накладанням ЕЦП Учасника) або скановану копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів Міністерства аграрної політики та продовольства України на комплекти або тканину з якої виготовляється продукція, дійсні на момент розкриття». Відповідно до п. 7.10. Наказу Міністерства охорони здоров’я «Про затвердження Тимчасового порядку проведення державної санітарно-гігієнічної експертизи» від 09.10.2000 року № 247: «Термін виконання державної санітарно-епідеміологічної експертизи становить 30 діб з дати надходження передбачених цим Порядком документів до виконавців експертизи. Державна санітарно-епідеміологічна експертиза нових харчових продуктів проводиться протягом 90 робочих днів після отримання повної заявки на експертизу нових харчових продуктів. У цей термін не входить час, протягом якого об'єкт перебуває на додаткових дослідженнях, та час, що необхідний заявникові для усунення зауважень. Про необхідність додаткових досліджень виконавець повідомляє заявника письмово. Лист є підставою для продовження терміну проведення експертизи». Відповідно до інформації, яка міститься на сайті SMARTTENDER.biz, щодо тендерів: Прийом пропозиції по тендеру №362643 (Номер у ЦБД UA-2016-10-11-000649-a) розпочинається з 11.10.2016 року 18:32 і триває до 28.10.2016 року 10:00 (прийом 18 днів з врахуванням 11.10.2016 року). З аналізу вищевикладеного слідує, що Замовник вимагає надати висновок санітарно-епідеміологічної експертизи МОЗ України, який виготовляється мінімум 30 днів, без врахування того, що прийом тендерних пропозицій по тендерах здійснюється у 18 денний період, тобто, потенційний Учасник тендеру/Постачальник, у якого відсутній висновок санітарно-епідеміологічної експертизи МОЗ України на дату початку прийому тендерних пропозицій, позбавлений можливості прийняти участь у тендері. Вказане свідчить про порушення Замовником ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» - принципу недискримінації учасників та ч. 3 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників», яким в даному випадку є надання копії висновок санітарно-епідеміологічної експертизи МОЗ України, оскільки висновок виготовляється 30 днів, а термін прийняття тендерних пропозицій 18 днів (з врахуванням дати початку прийому пропозицій). 2. Крім того, звертаю Вашу увагу на те, що у пп. 1.3. п. 1. Додатку № 1 тендерної документації Замовника передбачається надання копій фінансової звітності підприємства, а саме: Балансу підприємства (форма № 1) та Звіту про фінансові результати (форма № 2), проте в тендерній документації не вказано жодних критеріїв щодо оцінки фінансової звітності учасника, що, при бажанні, надає можливість Замовнику здійснити маніпулювання зазначеним кваліфікаційним критерієм при кваліфікації учасників, оскільки: у випадку невідповідності балансів суб’єктивному погляду тендерної комісії такого учасника можна дискваліфікувати. Це може стосуватися фірм, які нещодавно почали свою роботу і ще не мають «гарних цифр» у балансі. Зазначене вище дає всі підстави стверджувати про наявність дискримінаційних умов у тендерній документації Замовника. Відповідно до ч. 9 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»: «За результатами розгляду скарги орган оскарження має право: прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про закупівлі, передбаченої цим Законом) та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов'язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз'яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі». Враховуючи вищевикладене, у проведенні закупівлі №362643 (Номер у ЦБД UA-2016-10-11-000649-a), наявне порушення Закону України «Про публічні закупівлі», а тому, керуючись ст.ст. 16, 17, 18, 22, 23, Закону України «Про публічні закупівлі», прошу: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Повідомити про дату, час та місце розгляду скарги. 3. Встановити порушення процедури закупівлі №362643 (Номер у ЦБД UA-2016-10-11-000649-a). 4. Зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації Замовника якими усунути наявні там дискримінаційні умови, про які було зазначено вище. Додаток: Сканкопія квитанції щодо сплати збору. Директор ТОВ «ЛОРІГОН» Л.І. Неверова «22» жовтня 2016 року
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
від 26.10.2016 1259 до публікації.pdf
Дата публікації: 26 жовтня 2016 17:16

Документи подані скаржником

Документи Органу Оскарження

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 жовтня 2016 14:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "АТЛАНТІК" 3 146 812,20
UAH з ПДВ
3 146 812,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛОРІГОН" 3 451 140,00
UAH з ПДВ
3 451 140,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Текстиль-Контакт" 3 605 918,40
UAH з ПДВ
3 605 918,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРТЕКСІМ" 3 635 200,80
UAH з ПДВ
3 635 200,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 жовтня 2016 22:48
Банківська_ліцензія.pdf
27 жовтня 2016 22:48
Банківська Ліцензія.rar
27 жовтня 2016 22:48
28.пор¦вняльна таблиця.xlsx
27 жовтня 2016 22:48
27.дан¦ на товар.xlsx.(1).P7S
27 жовтня 2016 22:48
27.дан¦ на товар.xlsx
27 жовтня 2016 22:47
25.Дилерский договір.pdf
27 жовтня 2016 22:47
23.паспорт виробу.pdf.(1).P7S
27 жовтня 2016 22:47
23.паспорт виробу.pdf
27 жовтня 2016 22:47
19.Висновок СЕС.pdf.(1).P7S
27 жовтня 2016 22:47
19.Висновок СЕС.pdf
27 жовтня 2016 22:47
12.протокол ¦2.pdf.(1).P7S
27 жовтня 2016 22:47
12.протокол ¦2.pdf
27 жовтня 2016 22:47
11.протокол ¦1.pdf.(1).P7S
27 жовтня 2016 22:47
11.протокол ¦1.pdf
27 жовтня 2016 22:46
6.паспорт директора.pdf
27 жовтня 2016 22:46
2.Заявка-пропозиція.pdf
27 жовтня 2016 22:46
1.Реєстр.pdf.(1).P7S
27 жовтня 2016 22:46
1.Реєстр.pdf

Публічні документи

27 жовтня 2016 16:49
рахунок 110.PDF
27 жовтня 2016 16:49
Договор 110.PDF
27 жовтня 2016 16:49
Фін.звіт.PDF
27 жовтня 2016 16:49
СЕС тканина вафельна.pdf
27 жовтня 2016 16:49
протокол №5.PDF
27 жовтня 2016 16:49
Протокол 5.pdf
27 жовтня 2016 16:49
Протокол 4.pdf
27 жовтня 2016 16:48
Протокол 3.pdf
27 жовтня 2016 16:48
Протокол 2 .pdf
27 жовтня 2016 16:48
Протокол 1.pdf
27 жовтня 2016 16:48
Протокол .PDF
27 жовтня 2016 16:48
Перелік уповн.осіб.pdf
27 жовтня 2016 16:48
ПДВ ЛОРІГОН.PDF
27 жовтня 2016 16:48
Паспорти виробу.pdf
27 жовтня 2016 16:48
Паспорт Неверова.PDF
27 жовтня 2016 16:48
Опис.pdf
27 жовтня 2016 16:48
Опис статут 20.07.16.pdf
27 жовтня 2016 16:48
Наказ.PDF
27 жовтня 2016 16:48
МОЗ.pdf
27 жовтня 2016 16:48
Ліцензія.pdf
27 жовтня 2016 16:48
Лист-згода.pdf
27 жовтня 2016 16:48
Коди.pdf
27 жовтня 2016 16:48
заявка-пропозиція 1.PDF
27 жовтня 2016 16:48
Додаток 12.PDF
27 жовтня 2016 16:48
Додаток 11.pdf
27 жовтня 2016 16:48
Додаток 10.pdf
27 жовтня 2016 16:48
ДОДАТОК 9.PDF
27 жовтня 2016 16:48
ДОДАТОК 4.xlsx
27 жовтня 2016 16:48
Додаток 4.pdf
27 жовтня 2016 16:48
Дилерський договір .PDF
27 жовтня 2016 16:48
ВИТЯГ.pdf
27 жовтня 2016 16:48
висновок СЕС 18038.pdf
27 жовтня 2016 16:48
Аналог.договори.pdf
27 жовтня 2016 16:48
ISI сертификат.pdf

Публічні документи

27 жовтня 2016 20:24
уповноважені особи.pdf.p7s
27 жовтня 2016 20:24
уповноважені особи.pdf
27 жовтня 2016 18:41
штат.розп-ilovepdf-compressed.pdf.p7s
27 жовтня 2016 18:41
штат.розп-ilovepdf-compressed.pdf
27 жовтня 2016 18:41
Тимчук 2016-ilovepdf-compressed (1).pdf
27 жовтня 2016 18:41
Статут.pdf.p7s.p7s
27 жовтня 2016 18:41
Статут.pdf.p7s
27 жовтня 2016 18:41
Статут.pdf
27 жовтня 2016 18:41
пропозиція.pdf.p7s.p7s
27 жовтня 2016 18:41
пропозиція.pdf.p7s
27 жовтня 2016 18:41
пропозиція.pdf
27 жовтня 2016 18:41
пасп.Д-ilovepdf-compressed.pdf.p7s.p7s
27 жовтня 2016 18:41
пасп.Д-ilovepdf-compressed.pdf.p7s
27 жовтня 2016 18:41
пасп.Д-ilovepdf-compressed.pdf
27 жовтня 2016 18:41
пасп.Г-ilovepdf-compressed.pdf.p7s.p7s
27 жовтня 2016 18:41
пасп.Г-ilovepdf-compressed.pdf.p7s
27 жовтня 2016 18:41
пасп.Г-ilovepdf-compressed.pdf
27 жовтня 2016 18:41
док.compressed.pdf.p7s.p7s
27 жовтня 2016 18:41
док.compressed.pdf.p7s
27 жовтня 2016 18:41
док.compressed.pdf

Публічні документи

28 жовтня 2016 09:22
Лист згода.zip
27 жовтня 2016 19:48
банк гарантия тд 191.zip
27 жовтня 2016 19:48
Пропозиція (тд 191).zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "АТЛАНТІК"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛОРІГОН"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Текстиль-Контакт"

ТОВ "УКРТЕКСІМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "АТЛАНТІК"
#39980472
Відхилено 3 146 812,20
UAH з ПДВ
18 листопада 2016 18:25
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛОРІГОН"
#40245187
Переможець 3 451 140,00
UAH з ПДВ
18 листопада 2016 18:27

Документи

18 листопада 2016 18:24
Електронний підпис
18 листопада 2016 18:24
191 протокол розгляду.pdf
01 листопада 2016 17:26
Електронний підпис
01 листопада 2016 17:26
71.pdf

Документи

18 листопада 2016 18:26
Електронний підпис
18 листопада 2016 18:26
191 протокол розгляду.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 листопада 2016 18:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛОРІГОН"
#40245187
3 451 140,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 листопада 2016 18:26
Електронний підпис
18 листопада 2016 18:26
191 протокол розгляду.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 квітня 2017 14:39
Електронний підпис укладений
30 грудня 2016 09:36
ЦЗВ_02_06916_01_від_01.12.2016.pdf зміни до договору
30 грудня 2016 09:35
Електронний підпис укладений
01 грудня 2016 17:20
ЦЗВ-02-06916-01.pdf укладений
01 грудня 2016 17:20

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2016
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2016
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.8 ч.4 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: ЦЗВ-02-06916-01
Договір:
Номер додаткової угоди: ЦЗВ-02-06916-01
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 грудня 2016 — 31 березня 2017
Сума оплати за договором: 4 141 368,00
UAH з ПДВ