Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Чверть курчат бройлерів, заморожена
Очікувана вартість
74 000,00 UAH
UA-2016-10-11-000338-a 2dfba4a5d75c48f59c8a61691e1b8c68
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Ткаченко Людмила Анатоліївна

+380577412078 lmiskvo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Люботинської міської ради Харківської області
Код ЄДРПОУ: 21174187
Місцезнаходження: 62433, Україна , Харківська обл., Люботин, вул.Чудновського,2
Контактна особа: Ткаченко Людмила Анатоліївна
+380577412078
lmiskvo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 жовтня 2016 14:17
Звернення за роз’ясненнями: до 18 жовтня 2016 14:22
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 жовтня 2016 14:22
Очікувана вартість: 74 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 740,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2000 кг
Чверть курчат бройлерів, заморожена
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62433, Україна, Харківська область, м.Люботин, загальноосвітні заклади освіти м. Люботина
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 11 жовтня 2016  —  31 грудня 2016
ДК 021:2015: 15112000-6 — М’ясо свійської птиці
ДК 016:2010: 10.12.2 — М’ясо свійської птиці, заморожене

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Поясніть, будь-ласка, зміст п. 5.1.4. ТД "5.1.4. Копію довідки про визначення кваліфікаційних даних (для фізичних осіб-підприємців), виданою державною службою статистики України". Можливо малось на увазі "класифікаційні данні"?
Дата подання: 11 жовтня 2016 15:01
Поясніть, будь-ласка, зміст п. 5.1.4. ТД "5.1.4. Копію довідки про визначення кваліфікаційних даних (для фізичних осіб-підприємців), виданою державною службою статистики України". Можливо малось на увазі "класифікаційні данні"?
Відповідь: так, "довідка про визначення класифікаційних даних (для фізичних осіб-підприємців), виданою державною службою статистики України"
замовник вимагає документи, які вже не видають уповноважені органи
Дата подання: 12 жовтня 2016 13:31
в документації є вимога надати висновок сес на товар та санітарний паспорт на автотранспорт. Дані документи не видаються органами держсанепідслужби з вересня 2015 року, по-перше у органів санепідслужби відсутні повноваження на створення тких документів, по-друге дані органи ліквідовані згідно чинного законодавства. Просимо пояснити чи буде відхилена пропозиція учасника без надання санітарного паспорту та висновку сес на товар
Розгорнути Згорнути
Відповідь: в пункті 5 тендерної документації Замовника відсутня вимога надати висновок на товар та санітарний паспорт на автотранспорт саме органами держсанепідслужби.
замовник вимагає документи, які вже не видають уповноважені органи
Дата подання: 13 жовтня 2016 09:09
висновок на товар та санітарний паспорт на автотранспорт не видає жоден уповноважений орган
Відповідь: Вимогу щодо висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи буде виключено із документації .В телефонному режимі 13.10.2016р. нами отримано роз'яснення Держпродспоживслужби ,що транспорт, який використовується для перевезення харчових продуктів повинен мати санітарний паспорт. Видачу відповідного документу покладено на Держпродспоживслужбу.
Про висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи
Дата подання: 13 жовтня 2016 16:09
Дата відповіді: 17 жовтня 2016 12:18
Закон України "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення" вважається діючим. Цим законом встановлен єдиний документ, що засвідчує якість товару-висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи. У зв'язку з цим прошу вимогу щодо висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи включити до складу тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В телефонному режимі було отримано роз'яснення Держпродспоживслужби, що видачу висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на даний час призупинено Держпродспоживслужбою, тому вимогу щодо надання висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи виключено з документації
Про декларацію виробника
Дата подання: 13 жовтня 2016 16:14
Дата відповіді: 17 жовтня 2016 11:58
Чи потрібно надавати загальну декларацію виробника з відбитком ветеринарного клейма в оригіналі у відділ освіти Люботинської міської ради на кожну партію товару?
Відповідь: Якщо постачальник є виробником, тоді декларація виробника повинна бути надана в оригіналі з відбитком ветеринарного клейма, а якщо постачальник не є виробником, тоді декларація виробника повинна бути надана у вигляді копії з відбитком ветеринарного клейма та завірена печаткою ветеринарного лікаря.
Про санітарні паспорта на автотранспортні засоби
Дата подання: 17 жовтня 2016 11:03
Дата відповіді: 17 жовтня 2016 12:07
Розділом VII Закону України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів" встановлено гігієнічні вимоги до транспортних засобів, якими не передбачено оформлення санітарних паспортів. Та згідно із Законом України від 22 липня 2014 року №1602-VII зазначений Розділ набирає чинності з 20 вересня 2016 року. Таким чином ваша вимога надати санітарний паспорт на спеціалізований транспортний засіб є неправомірною.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно Наказу Міністерства транспорту України від 14.10.1997 № 363 "Про затвердження «Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні» передбачно, що рухомий склад, що перевозить харчові продукти, повинен мати санітарний паспорт, на даний час цей Закон є чинним.
Про декларацію виробника
Дата подання: 17 жовтня 2016 13:09
При відвантаженні продуції до навчальних закладів упаковка виробника пошкоджується (наприклад ДНЗ №3 -3 кг, інший -5 кг). Потрібна нова розфасовка, котра повинна супроводжуваться новим документом в оригіналі з відбитком ветеринарного клейма. Також повинна бути маркировка у формі етикеткі з відбитком ветеринарного клейма. Якщо зроблена нова фасовка чвертей курчат бройлерів, то це є виробництво.Таким чином повина бути загальна декларація виробника у Відділ освіти в оригіналі з відбитком ветеринарного клейма.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Про висновок
Дата подання: 17 жовтня 2016 13:22
Дата відповіді: 18 жовтня 2016 11:38
Ви пишете,що Наказ Міністерства транспорту України від 14.10.1997 № 363 "Про затвердження «Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні» є діючим. А Закон України "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення" також вважається діючим. Цим законом встановлен єдиний документ, що засвідчує якість товару-висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Ви протиречите самі собі. Складається враження, що Ви робити документацію для певного учасника, т.к. Ви трактуєте Закони України вибірково.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Відповідно до Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 22.07.2015 № 1602-VІІ, який набув чинності через рік з дня, наступного за днем його опублікування, а саме з 20.09.2015 скасовано санітарно-епідеміологічну експертизу продуктів харчування підрозділами СЕС та відповідно видачу висновків санітарно-епідеміологічної експертизи. Враховуючи вищевикладене ми виключили вимогу про надання учасником висновків санітарно-епідеміологічної експертизи.
2. Відповідно до Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 22.07.2015 № 1602-VІІ, розділ VІІ цього Закону набув чинності через два роки з дня, наступного за днем його опублікування, а саме з 20.09.2016 скасовано видачу санітарних паспортів на автомобільний транспорт. Оскільки дія Закону вступила в силу лише місяць тому, можливо у учасників ще не закінчився строк дії вже отриманого раніше санітарного паспорту на транспорт. Якщо у учасника закінчився термін дії даного паспорту після 20.09.2016, йому необхідно надати копію цього санітарного паспорту.
Про відповіді Держпродспоживслужби
Дата подання: 17 жовтня 2016 13:32
Дата відповіді: 18 жовтня 2016 11:39
Яким документом Ви можете підтвердити відповіді Управління Держпродспоживслужби крім телефонних розмов, які не є юридично обгрунтованими та не мають статусу доказів.
Відповідь: 1. Відповідно до Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 22.07.2015 № 1602-VІІ, який набув чинності через рік з дня, наступного за днем його опублікування, а саме з 20.09.2015 скасовано санітарно-епідеміологічну експертизу продуктів харчування підрозділами СЕС та відповідно видачу висновків санітарно-епідеміологічної експертизи. Враховуючи вищевикладене ми виключили вимогу про надання учасником висновків санітарно-епідеміологічної експертизи.
2. Відповідно до Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 22.07.2015 № 1602-VІІ, розділ VІІ цього Закону набув чинності через два роки з дня, наступного за днем його опублікування, а саме з 20.09.2016 скасовано видачу санітарних паспортів на автомобільний транспорт. Оскільки дія Закону вступила в силу лише місяць тому, можливо у учасників ще не закінчився строк дії вже отриманого раніше санітарного паспорту на транспорт. Якщо у учасника закінчився термін дії даного паспорту після 20.09.2016, йому необхідно надати копію цього санітарного паспорту.
Розгорнути всі запитання: 9 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 жовтня 2016 14:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КУЗЬМЕНКО АНДРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ 73 200,00
UAH з ПДВ
73 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 жовтня 2016 17:21
Статистика.pdf
19 жовтня 2016 17:21
Реквзиты.pdf
19 жовтня 2016 17:21
Паспорт.pdf
19 жовтня 2016 17:21
Идентиф. код.pdf
19 жовтня 2016 17:21
Додаток 4.pdf
19 жовтня 2016 17:21
Додаток 3.pdf
19 жовтня 2016 17:21
Додаток 2.pdf
19 жовтня 2016 17:21
Додаток 1.pdf
19 жовтня 2016 17:21
Декларация виробника.pdf
19 жовтня 2016 17:21
Выписка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КУЗЬМЕНКО АНДРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КУЗЬМЕНКО АНДРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ
#3260806811
Переможець 73 200,00
UAH з ПДВ
21 жовтня 2016 11:16

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 жовтня 2016 11:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КУЗЬМЕНКО АНДРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ
#3260806811
73 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір.PDF укладений
26 жовтня 2016 08:31