Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи пов'язані зі створенням проектної документації по об'єкту «Капітальний ремонт будівлі на вул. Леонтовича, 6 у Шевченківському районі міста Києва»
Очікувана вартість
895 000,00 UAH
UA-2016-10-11-000277-b 5c6ee904b5d047c6a99ab89263f3f214
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Альперович Людмила Миколаївна

380442026305 alperovich@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент транспортної інфраструктри виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 37405284
Місцезнаходження: 01030, Україна , Київ обл., Київ, вул. Леонтовича, 6
Контактна особа: Альперович Людмила Миколаївна
380442026305
alperovich@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 жовтня 2016 10:13
Звернення за роз’ясненнями: до 17 жовтня 2016 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 жовтня 2016 15:00
Очікувана вартість: 895 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 475,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Зазначені у документації на проведення допорогової закупівлі (умови закупівлі)

Зазначені у документації на проведення допорогової закупівлі (умови закупівлі)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Зазначені у документації на проведення допорогової закупівлі (умови закупівлі)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04070, Україна, Київська область, Київ, Набережне шосе, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 жовтня 2016  —  02 грудня 2016
ДК 021:2015: 71300000-1 — Інженерні послуги

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 жовтня 2016 15:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПАРТНЕР КОНСТРАКШИН ГРУП" 884 475,00
UAH з ПДВ
884 475,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПАРТНЕР КОНСТРАКШИН ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПАРТНЕР КОНСТРАКШИН ГРУП"
#39420477
Переможець 884 475,00
UAH з ПДВ
26 жовтня 2016 08:58

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 жовтня 2016 08:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПАРТНЕР КОНСТРАКШИН ГРУП"
#39420477
884 475,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
додаткова угода №1, 05.12.2016.docx зміни до договору
28 грудня 2016 12:10
Договір на проектування, 31.10.2016.docx укладений
31 жовтня 2016 18:01

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 грудня 2016
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2016
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): необхідність погодження статусу об'єкту у зв'язку з тим, що він знаходиться в ореолі історично-культурної спадщини
Номер договору про закупівлю: 3/10-2016
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML