Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Рукавички хірургічні та оглядові
Очікувана вартість
570 000,00 UAH
UA-2016-10-11-000066-c ● 0333244db7dc48128eb4726c33b22c98
Відкриті торги
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КУ "Міська лікарня №5" Департаменту охорони здоров'я Одеської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 01998957 |
Місцезнаходження: | 65011, Україна , Одеська обл., місто Одеса, вул. Троїцька, буд.38 |
Контактна особа: |
Манжос Інна Вікторівна +380487222370 tender_5@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 жовтня 2016 10:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 жовтня 2016 10:08 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 жовтня 2016 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 жовтня 2016 10:08 |
Початок аукціону: | 31 жовтня 2016 15:57 |
Очікувана вартість: | 570 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 200,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,04% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
246692 пар
Згідно документації
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65011, Україна, Одеська область, місто Одеса, вул. Троїцька, 38
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
17 листопада 2016
—
31 грудня 2016
ДК 021:2015: 33141000-0 — Медичні матеріали нехімічні та гематологічні одноразового застосування
ДК 016:2010: 22.19.6 — Предмети одягу та аксесуари одягу з вулканізованої ґуми (крім виготовлених з твердої ґуми)
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 жовтня 2016 10:28 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 жовтня 2016 10:04 |
проект договору рукавички.docx | |
11 жовтня 2016 10:04 |
ТД Рукавички.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Запит щодо надання роз'яснень стосовно виконання окремих вимог документації конкурсних торгів
Дата подання: 13 жовтня 2016 14:43
Дата відповіді: 17 жовтня 2016 12:41
Під час підготовки пропозиції конкурсних торгів виникли питання щодо виконання окремих вимог документації конкурсних торгів, що потребують роз'яснень з боку замовника для забезпечення належного виконання таких вимог.
Відповідно до вимог ч.1 ст.23 Закону України "Про здійснення державних закупівель", замовник повинен надати роз'яснення на звернення протягом трьох днів з дня їх оприлюднення.
Просимо надати роз'яснення стосовно пункту 6 розділу "Інструкція з підготовки тендерної документації", а саме "для підтвердження еквівалентності товару, запропонованому у тондерній документації , учасник повинен надати належним чином завірені документи, що підтверджують еквівалентність запропонованого товару предмету закупівлі, зазначеному у тендерній документації" - які саме, завірені документи, що підтверджують еквівалентність запропонованого товару предмету закупівлі, зазначеному у тендерній документації, повинен надати учасник?!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за питання.
Для підтвердження еквівалентності товару, учасник повинен надати ті ж самі документи, що і для підтвердження відповідності предмета закупівлі медико-технічним вимогам тендерної документації, а саме:
- учасник повинен надати належним чином завірену копію реєстраційного посвідчення МОЗ України, інструкції з використання на державній мові, зразок сертифікату якості виробника предмету закупівлі;
- термін придатності товару на момент поставки Замовнику повинен становити не менш 12 місяців;
- якщо учасник не є виробником медичних виробів, які є предметом закупівлі цих торгів, то з метою забезпечення безперебійної поставки обов’язковим є надання гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України, але при цьому вони безпосередньо не здійснюють комерційної діяльності), яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів, у кількості, зі строками придатності та в терміни поставки, визначені цією документацією та тендерною пропозицією учасника торгів.
- форма випуску, дозування предмету закупівлі, вміст упаковки повинні відповідати таким, що вказані в документації (Додаток 3).
- У складі пропозиції Учасники обов’язково надають витяг з реєстру оптово-відпускних цін МОЗ України на запропонований товар. У разі відсутності зареєстрованої оптово-відпускної ціни на запропоноване найменування з складу пропозиції учасника така пропозиція не допускається до процедури оцінки.
- учасник повинен надати таблицю відповідності медико-технічним вимогам Замовника (Додаток 3).
Ніякі додаткові документи, крім прописаних в тендерної документації не вимагаються.
Для підтвердження еквівалентності товару, учасник повинен надати ті ж самі документи, що і для підтвердження відповідності предмета закупівлі медико-технічним вимогам тендерної документації, а саме:
- учасник повинен надати належним чином завірену копію реєстраційного посвідчення МОЗ України, інструкції з використання на державній мові, зразок сертифікату якості виробника предмету закупівлі;
- термін придатності товару на момент поставки Замовнику повинен становити не менш 12 місяців;
- якщо учасник не є виробником медичних виробів, які є предметом закупівлі цих торгів, то з метою забезпечення безперебійної поставки обов’язковим є надання гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України, але при цьому вони безпосередньо не здійснюють комерційної діяльності), яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів, у кількості, зі строками придатності та в терміни поставки, визначені цією документацією та тендерною пропозицією учасника торгів.
- форма випуску, дозування предмету закупівлі, вміст упаковки повинні відповідати таким, що вказані в документації (Додаток 3).
- У складі пропозиції Учасники обов’язково надають витяг з реєстру оптово-відпускних цін МОЗ України на запропонований товар. У разі відсутності зареєстрованої оптово-відпускної ціни на запропоноване найменування з складу пропозиції учасника така пропозиція не допускається до процедури оцінки.
- учасник повинен надати таблицю відповідності медико-технічним вимогам Замовника (Додаток 3).
Ніякі додаткові документи, крім прописаних в тендерної документації не вимагаються.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2016-10-11-000066-c.b2
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ПП "Гермесфарм", Код ЄДРПОУ:39882504
Дата подання: 14 грудня 2016 11:37
Порушення норм чинного законодавства
Замовник порушив норми чинного законодавства, а саме:
ст. 25 п.3 ЗАКОНа УКРАЇНИ Про здійснення державних закупівель, тобто прийняв до розгляду нову тендерну пропозицію Учасника ТОВ УМ-Бізнес Інтернешенал, який в свою чергу доклав нову пропозицію з новим комплектом документів 05.12.2016 після закінчення строку подання тендерних пропозицій, який закінчився 28.10.2016 в 10:08, та оприлюднив рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ УМ-Бізнес Інтернешенал та про намір укласти з даним Учасником договір на веб-порталі Уповноваженого органу, прийняті згідно протоколу засідання тендерного комітету №3/9 від 05.12.2016р.
Розгорнути
Згорнути
ст. 25 п.3 ЗАКОНа УКРАЇНИ Про здійснення державних закупівель, тобто прийняв до розгляду нову тендерну пропозицію Учасника ТОВ УМ-Бізнес Інтернешенал, який в свою чергу доклав нову пропозицію з новим комплектом документів 05.12.2016 після закінчення строку подання тендерних пропозицій, який закінчився 28.10.2016 в 10:08, та оприлюднив рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ УМ-Бізнес Інтернешенал та про намір укласти з даним Учасником договір на веб-порталі Уповноваженого органу, прийняті згідно протоколу засідання тендерного комітету №3/9 від 05.12.2016р.
Рішення замовника: Очікується
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2016-10-11-000066-c.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПП "Гермесфарм", Код ЄДРПОУ:39882504
Дата подання: 11 листопада 2016 12:35
Дата подання: 11 листопада 2016 12:35
Оскарження результатів процедури, рішень та дій Замовника
Замовником порушено права та охоронювані законом інтереси Приватного підприємства «Гермесфарм» внаслідок прийняття тендерним комітетом КУ «Міська лікарня №5» Департаменту охорони здоров'я Одеської міської ради» (далі – Замовник) рішень, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель, а саме:
1. Рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника, прийняте згідно протоколу засідання тендерного комітету №3/5 від 03.11.2016.
2. Рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «Фарма-Світ» (далі – Учасник), рішення про намір укласти договір про закупівлю з ТОВ «Фарма-Світ» та оприлюднення повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, прийняті згідно протоколу засідання тендерного комітету №3/6 від 04.11.2016р.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 16 листопада 2016 21:12
№1530 від16.11.2016 + Запит.pdf
Дата публікації: 16 листопада 2016 21:12
про резулютивну частину рішення 1737.pdf
Дата публікації: 28 листопада 2016 20:04
від 28.11.2016№1734.pdf
Дата публікації: 01 грудня 2016 20:15
Коментар замовника щодо усунення порушення: Тендерний комітет КУ "Міська лікарня №5" Департаменту охорони здоров'я Одеської міської ради приймає до уваги і для подальшої роботи рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №1734 -р/пк-пз від 28.11.2016 року,
Дата виконання рішення замовником: 02 грудня 2016 13:30
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 жовтня 2016 16:24
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП "Гермесфарм" |
522 446,99
UAH з ПДВ
|
512 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ " Фарма-Світ" |
544 244,56
UAH з ПДВ
|
513 352,82
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ УМ-Бізнес Інтернешенал |
565 474,74
UAH з ПДВ
|
542 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "Гермесфарм" #39882504 |
Рішення скасоване |
512 000,00
UAH з ПДВ
|
02 грудня 2016 13:30
|
ТОВ " Фарма-Світ" #38479839 |
Рішення скасоване |
513 352,82
UAH з ПДВ
|
02 грудня 2016 13:30
|
ПП "Гермесфарм" #39882504 |
Відхилено |
512 000,00
UAH з ПДВ
|
02 грудня 2016 14:29
|
ТОВ " Фарма-Світ" #38479839 |
Відхилено |
513 352,82
UAH з ПДВ
|
02 грудня 2016 15:14
|
ТОВ УМ-Бізнес Інтернешенал #38638618 |
Переможець |
542 000,00
UAH з ПДВ
|
05 грудня 2016 16:40
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2017 09:55
|
Електронний підпис | укладений |
16 грудня 2016 10:59
|
Договір | укладений |
16 грудня 2016 10:59
|
Договір | укладений |
16 грудня 2016 10:59
|
Договір | укладений |
16 грудня 2016 10:59
|
Договір | укладений |
16 грудня 2016 10:59
|
Договір | укладений |
16 грудня 2016 10:59
|
Договір | укладений |
16 грудня 2016 10:59
|
Договір | укладений |
16 грудня 2016 10:59
|
Договір | укладений |
16 грудня 2016 10:59
|
Договір | укладений |
16 грудня 2016 10:59
|