Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Ремонтно-реставраційні роботи обеліску на честь міста-героя Києва на площі Перемоги в Шевченківському районі м. Києва» (памя’тка історії місцевого значення ).
Очікувана вартість
1 263 500,00 UAH
UA-2016-10-10-000794-c 30b4382e1b7e4aa3ab1602a20a7f7156
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Степічева Леся Влодимирівна

380442797290 lvs04@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент культури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 02231933
Вебсайт: http://dk.kievcity.gov.ua/
Місцезнаходження: 01004, Україна , Київська обл., Київ, бульвар Тараса Шевченка,3
Контактна особа: Степічева Леся Влодимирівна
380442797290
lvs04@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 жовтня 2016 16:49
Звернення за роз’ясненнями: до 13 жовтня 2016 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 жовтня 2016 15:30
Очікувана вартість: 1 263 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,95%

Інформація про предмет закупівлі

Спосіб виконання робіт: Переможець виконує роботи власними силами та засобами або залучає третіх осіб потрібної кваліфікації з обов’язковим погодженням з Замовником.
6. Строк виконання робіт: грудень 2016 року.
7. Опис предмета закупівлі, в тому числі інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі: У відповідності до проектно-кошторисної документації. (Додаток № 1).
8. Гарантійні вимоги: Гарантійний строк становить 1 (один) рік від дати прийняття робіт.
9. Вимоги до якості: Переможець забезпечує відповідність якості Робіт та матеріальних ресурсів, що поставляються ним, специфікаціям, технічним умовам, а також наявність сертифікатів, технічних паспортів, інших документів, що підтверджують їхні характеристики і якість. Роботи та матеріальні ресурси, що використовуються для їх виконання, повинні відповідати вимогам нормативно-правових актів і нормативних документів у галузі будівництва та проектно-кошторисній документації.
10. Особливі вимоги до предмету закупівлі:
Наявність у Учасника:
- Ліцензії на проведення реставраційних робіт категорії складності об’єкта будівництва – IV.
- Дозвіл підвищеної небезпеки на роботи передбачені проектною документацією.
Учасник до початку виконання Робіт забов’язаний отримати документи дозвільного характеру та інші документи, які необхідні для виконання Робіт.
Учасник забезпечує повне, якісне і своєчасне ведення виконавчої документації, що
передбачено вимогами нормативних документів.
Закупівля, замовлення, постачання, приймання, розвантаження, складування, охорона і подача на об’єкт матеріалів, конструкцій, виробів та інших матеріальних ресурсів, необхідних для виконання Робіт здійснюється силами та за рахунок Переможця.
Переможець відповідає за якість і відповідність вимогам, установленим нормативними документами, матеріалів, конструкцій, виробів та інших матеріальних ресурсів, необхідних для виконання Робіт.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Спосіб виконання робіт: Переможець виконує роботи власними силами та засобами або залучає третіх осіб потрібної кваліфікації з обов’язковим погодженням з Замовником.
6. Строк виконання робіт: грудень 2016 року.
7. Опис предмета закупівлі, в тому числі інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі: У відповідності до проектно-кошторисної документації. (Додаток № 1).
8. Гарантійні вимоги: Гарантійний строк становить 1 (один) рік від дати прийняття робіт.
9. Вимоги до якості: Переможець забезпечує відповідність якості Робіт та матеріальних ресурсів, що поставляються ним, специфікаціям, технічним умовам, а також наявність сертифікатів, технічних паспортів, інших документів, що підтверджують їхні характеристики і якість. Роботи та матеріальні ресурси, що використовуються для їх виконання, повинні відповідати вимогам нормативно-правових актів і нормативних документів у галузі будівництва та проектно-кошторисній документації.
10. Особливі вимоги до предмету закупівлі:
Наявність у Учасника:
- Ліцензії на проведення реставраційних робіт категорії складності об’єкта будівництва – IV.
- Дозвіл підвищеної небезпеки на роботи передбачені проектною документацією.
Учасник до початку виконання Робіт забов’язаний отримати документи дозвільного характеру та інші документи, які необхідні для виконання Робіт.
Учасник забезпечує повне, якісне і своєчасне ведення виконавчої документації, що
передбачено вимогами нормативних документів.
Закупівля, замовлення, постачання, приймання, розвантаження, складування, охорона і подача на об’єкт матеріалів, конструкцій, виробів та інших матеріальних ресурсів, необхідних для виконання Робіт здійснюється силами та за рахунок Переможця.
Переможець відповідає за якість і відповідність вимогам, установленим нормативними документами, матеріалів, конструкцій, виробів та інших матеріальних ресурсів, необхідних для виконання Робіт.
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01004, Україна, Київська область, Київ, бульвар Тараса Шевченка, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 жовтня 2016  —  03 листопада 2016
ДК 021:2015: 45453100-8 — Реставраційні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 жовтня 2016 16:54
Додаток№1.3.doc
10 жовтня 2016 16:54
Додаток№1.2.doc
10 жовтня 2016 16:53
Додаток№1.1.doc
10 жовтня 2016 16:50
ОГОЛОШЕННЯ 2.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 жовтня 2016 15:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕСТ УКРАЇНА" 1 252 008,00
UAH з ПДВ
1 252 008,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 жовтня 2016 17:04
Форма пропозиції.pdf
18 жовтня 2016 17:01
5.3 Довідка з банку.pdf
18 жовтня 2016 17:00
4.10 Протокол директор.pdf
18 жовтня 2016 17:00
4.10 Наказ директор.pdf
18 жовтня 2016 16:59
4.9 Довідка відомості.pdf
18 жовтня 2016 16:59
4.8 Свидетельство НДС.pdf
18 жовтня 2016 16:59
4.4 Довідка 4-ОПП.pdf
18 жовтня 2016 16:58
4.2 Довідка ЄДРПОУ.pdf
18 жовтня 2016 16:58
4.2 Довідка ЄДРПОУ.pdf
18 жовтня 2016 16:57
4.1 Статут.pdf
18 жовтня 2016 16:56
3.2 Договор Ушинского 28.pdf
18 жовтня 2016 16:55
3.2 Договор КМДА.pdf
18 жовтня 2016 16:54
2.4 Календарний план.pdf
18 жовтня 2016 16:53
2.2 Сертификат сметчика.pdf
18 жовтня 2016 16:52
2.1 Довідка персонал.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕСТ УКРАЇНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕСТ УКРАЇНА"
#38962473
Переможець 1 252 008,00
UAH з ПДВ
20 жовтня 2016 16:56

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 жовтня 2016 16:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕСТ УКРАЇНА"
#38962473
1 252 008,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
ДОДАТОК 7.pdf укладений
02 листопада 2016 13:41
ДОДАТОК 6.pdf укладений
02 листопада 2016 13:41
ДОДАТОК 5.pdf укладений
02 листопада 2016 13:41
ДОДАТОК 4.pdf укладений
02 листопада 2016 13:40
ДОДАТОК 3.pdf укладений
02 листопада 2016 13:40
ДОДОТОК 2.pdf укладений
02 листопада 2016 13:40
ДОДОТОК 1.pdf укладений
02 листопада 2016 13:40
Договір 01 11 16.pdf укладений
02 листопада 2016 13:40