Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
закупівля та розгортання програмно-апаратного комплексу ситуаційного центру із протидії загрозам у місті Києві, 1 черга
purchase and deployment of software and hardware complex situational center to counter threats in Kyiv, 1 part
purchase and deployment of software and hardware complex situational center to counter threats in Kyiv, 1 part
Очікувана вартість
25 000 000,00 UAH
UA-2016-10-07-000988-a ● 65be87cf340d484783a0fb1a07ae8308
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ""ІНФОРМАТИКА"" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) |
Код ЄДРПОУ: | 31024875 |
Місцезнаходження: | 03186, Україна , Київ обл., Київ, Соціалістична, 3 |
Контактна особа: |
Грицаєнко Ольга Валеріївна 380506440477 kp.informatika.kmda@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | State Enterprise Informatics |
National ID: | 31024875 |
Contact point: |
Gritsaenko Olga Valeriivna 380506440477 kp.informatika.kmda@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 07 жовтня 2016 17:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 листопада 2016 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 листопада 2016 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 листопада 2016 10:00 |
Початок аукціону: | 29 листопада 2016 12:26 |
Початок аукціону: | 29 листопада 2016 12:26 |
Очікувана вартість: | 25 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 125 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Publication date: | 07 жовтня 2016 17:26 |
Enquiries until: | 11 листопада 2016 10:00 |
Complaints submission until: | до 17 листопада 2016 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 21 листопада 2016 10:00 |
Planned auction date: | 29 листопада 2016 12:26 |
Information
Estimated total value: | 25 000 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 125 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Scope of the procurement
Детальний опис предмету закупівлі вказано у Додатку 3 до тендерної документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
закупівля та розгортання програмно-апаратного комплексу ситуаційного центру із протидії загрозам у місті Києві, 1 черга
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03186, Україна, Київська область, Київ, вул. Дегтярівська, 37
ДК 021:2015: 48800000-6 — Інформаційні системи та сервери
ДК 016:2010: 26.20.1 — "Машини обчислювальні, частини та приладдя до них"
purchase and deployment of software and hardware complex situational center to counter threats in Kyiv, 1 part
CPV: 48800000-6
Період постачання:
з 12 грудня 2016 по 22 грудня 2016
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 листопада 2016 10:35 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
14 листопада 2016 10:32 |
Зміни до ТД_ситуац.центр 2 від 14.11.16.doc | |
14 листопада 2016 10:32 |
ТД_ситуац.центр зі змінами 2 від 14.11.2016р..doc | |
04 листопада 2016 17:32 |
Зміни до ТД_ситуац.центр від 04.11.16.doc |
14 листопада 2016 10:35 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
14 листопада 2016 10:32 |
Зміни до ТД_ситуац.центр 2 від 14.11.16.doc
|
|||||||||
14 листопада 2016 10:32 |
ТД_ситуац.центр зі змінами 2 від 14.11.2016р..doc
|
|||||||||
04 листопада 2016 17:32 |
Зміни до ТД_ситуац.центр від 04.11.16.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Оплата за договором
Дата подання: 10 жовтня 2016 15:29
Виходячи з тендерної документації, строк виконання договору - грудень 2016 року. В проекті договору вказано, що розрахунки за товар здійснюються на умовах відстрочки платежу протягом 30 банківських днів з дня поставки (передачі) товару. Оплата за договором планується цього року чи наступного?
Відповідь: Оплату за договором буде проведено після отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. У разі, якщо розрахунки за договором не будуть здійснені у 2016 році, фінансові зобов'язання будуть перенесені на наступний рік.
Аванс на обладнання
Дата подання: 21 жовтня 2016 20:11
Дата відповіді: 26 жовтня 2016 13:41
Так як практично все обладнання для реалізації цієї програми виробляється за кордоном та завозиться під замовлення чи можливе отримання авансу на його оплату?
Відповідь: Шановний учасник! Наша установа є розпорядником бюджетних коштів, тому оплата буде здійснюватися згідно умов договору на умовах відстрочки платежу протягом 30 банківських днів з дня поставки (передачі) товару.
Вимоги до кількості жорстких дисків та їх розводілу
Дата подання: 28 жовтня 2016 15:12
Дата відповіді: 02 листопада 2016 11:55
В пункті 2 Технічних вимог (Додат 3 до Документації) вказано про необхідність поставити 9 cloud-відеосерверів (8 основних та 1 резервний), та окремо 240 накопичувачів для зберігання інформації. В той же час в пункті 3.3 даного Додатку, підпункт 19, вказано про необхідність встановлювати до відеосерверу 30 дисків ємністю по 6Тбайт кожний. Таким чином виходить, що один з відеосерверів не буде скомплектований жорсткими дисками, тобто фактично буде непрацездатним та не буде виконувати необхідну функцію - Failover. Просимо дати пояснення до кількості жорстких дисків та їх розподілу між серверами або внести зміни у відповідні пункти.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що Ваші зауваження прийняті до розгляду, та Замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації згідно ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами).
Розмір дискового простору відеосерверу
Дата подання: 28 жовтня 2016 15:19
Дата відповіді: 02 листопада 2016 12:03
В пункті 3.3 Технічних вимог (Додат 3 до Документації), підпункт 19,вказано, що розмір дискового простору, що підтримує сервер повинен складати 177 Тбайт і повинен складатися з 30 дисків ємністю по 6 Тбайт кожний. використовуючи 30 жорстких дисків ємністю по 6 Тбайт кожний неможливо забезпечити 177Тбайт дискового простору сервера. Але при такій кількості дисків можна отримати або 180 Тбайт, якщо рахувати загальний дисковий простір (30 дисків множимо на 6 Тбайт), або 174Тбай, якщо рахувати ефективний дисковий простір. Просимо дати пояснення або внести зміни у відповідні пункти.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що Ваші зауваження прийняті до розгляду, та Замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації згідно ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами).
Вимоги до обладнання
Дата подання: 28 жовтня 2016 15:37
Дата відповіді: 02 листопада 2016 12:06
В пункті 3.1 Технічних вимог (Додат 3 до Документації), підпункт 5, вказано про наявність підтримки SIP протоколу. Підтримка SIP протоколу без можливості вбудованих механізмів керування та маршрутизації голосових потоків потребує окремого додаткового обладнання і для маршрутизації голосових потоків, так і для організації контакт центра "Ситуаційного центру", не підтримується в поширених світових системах відеоспостереження, являється нетиповою функцією для таких систем. Таким чином даний функціонал не несе ніякої практичної користі для системи відеоспостереження та "Ситуаційного центру", звужує круг можливих учасників та пропозицій. Пропонуємо видалити вимогу щодо підтримки SIP в даному пункті.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що Ваші зауваження прийняті до розгляду, та Замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації згідно ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами).
вимоги до обладнанння
Дата подання: 28 жовтня 2016 15:56
Дата відповіді: 02 листопада 2016 12:04
У вимогах до відеокубів (Додаток 3 до Документації) пропонується поставка «кубів зворотної проекції». Вважаємо за доцільне проінформувати, що дане обладнання постачається виключно під проектне замовлення зі строком виробництва та постачання від 60 робочих днів, що збільшує ризики не виконати поставку у встановлені строки. Вважаємо за доцільне розширити вимоги альтернативним варіантом побудови відеостени на безшовних відеопанелях, які за своїми параметрами не гірші, дешевше, більш поширені та доступні. Просимо розглянути пропозицію та дати відповідь.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що Ваші зауваження прийняті до розгляду, та Замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації згідно ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами).
Щодо вимог до дешифрування потоків реального часу
Дата подання: 28 жовтня 2016 16:47
Дата відповіді: 02 листопада 2016 12:06
В розділі 1 Додатку 3 тендерної докуметаціїї вказана наступна вимога до "комплексу відеомоніторингу": "повинен забезпечити дешифрування потоків реального часу у стандарті, що використовує алгоритм AES256"
Просимо дати відповідь на питання: "Шифрування передбачається на мережевому рівні (IP-шифрування) чи на прикладному (HTTPS за допомогою SSL, TLS, тощо)?"
В свою чергу, для шифрування інформаційних потоків у відкритих каналах передачі даних використовуються два типи алгоритмів:
- з відкритим ключем - для аутентифікації клієнт-сервер і навпаки та визначення ключа сесії,
- алгоритми симетричного шифрування (до яких належить стандарт AES) - для шифрування великого обсягу даних.
Таким чином, у вимогах до забезпечення крипторгафічного захисту інформації (КЗІ) у відкритих каналах передачі даних повинен вказуватися не стандарт / алгоритм, а протокол, який забезпечує виконання повного циклу КЗІ.
Відповідно, вищевказана вимога щодо механізмів криптографічного захисту сформована некоректно та неповністю.
Просимо Вас надати грунтовну відповідь для відображення повноти інформації та внести уточнення до Технічних вимог (Додаток 3 до Тендерної документації) до початку проведення тендерної процедури.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що Ваші зауваження прийняті до розгляду, та Замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації згідно ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами).
Щодо підтримки стандартів шифрування cloud-відеосервером
Дата подання: 28 жовтня 2016 16:54
Дата відповіді: 02 листопада 2016 12:05
Згідно з пп.3.3.24 Додатку 3 Тендерної документації cloud-відеосервер повинен забезпечувати: «Підтримка стандартів шифрування, що використовують алгоритм AES256 з можливостями дешифрування потоків від відеокамер та шифрування потоків, що передаються на віддалені робочі місця зовнішнім користувачам».
Просимо дати відповідь на питання: «Шифрування передбачається на мережевому рівні (IP-шифрування) чи на прикладному (HTTPS за допомогою SSL, TLS, тощо)?».
Просимо Вас надати грунтовну відповідь для відображення повноти інформації та внести уточнення до Технічних вимог (Додаток 3 до Тендерної документації) до початку проведення тендерної процедури.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що Ваші зауваження прийняті до розгляду, та Замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації згідно ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами).
Щодо державної експертизи засобів КЗІ та статусу інформації
Дата подання: 28 жовтня 2016 17:07
Дата відповіді: 02 листопада 2016 12:05
Технічними вимогами (Додаток 3 до Тендерної документації) передбачено використання декількох механізмів криптографічного захисту інформації (КЗІ). Просимо дати відповідь на наступні питання:
1) Чи повинні засоби КЗІ мати висновок про державну експертизу в сфері криптографічного захисту інформації згідно «Положення про державну експертизу в сфері криптографічного захисту інформації»?
2) Чи визначена Замовником інформація, що буде передаватися / оброблятися за допомогою ПРОГРАМНО-АПАРАТНОГО КОМПЛЕКСУ СИТУАЦІЙНОГО ЦЕНТРУ, як така, що потребує захисту?
Просимо Вас надати грунтовну відповідь для відображення повноти інформації та внести уточнення до Технічних вимог Тендерної документації до початку проведення тендерної процедури.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що Ваші зауваження прийняті до розгляду, та Замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації згідно ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами).
Щодо відповідності обладнання технічним регламентам
Дата подання: 28 жовтня 2016 17:25
Дата відповіді: 02 листопада 2016 12:05
У кваліфікаційних критеріях та технічних умовах Тендерної документації не визначені вимоги щодо сертифікації в Україні обладнання, яке є предметом закупівлі. Просимо дати відповідь на питання: «Чи повинне обладнання, що постачається в рамках Тендеру бути сертифіковане в системі УкрСЕПРО, або мати відповідні декларації відповідності згідно з Постановою Кабінету Міністрів України №679 від 24 червня 2009 року, «Про затвердження Технiчного регламенту радiообладнання i телекомунiкацiйного кiнцевого (термiнального) обладнання»?»
Просимо Вас надати грунтовну відповідь для відображення повноти інформації та внести уточнення до Технічних вимог Тендерної документації до початку проведення тендерної процедури.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що Ваші зауваження прийняті до розгляду, та Замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації згідно ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами).
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 23 листопада 2016
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ""ІНФОРМАТИКА"" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) |
Код ЄДРПОУ: | 31024875 |
Місцезнаходження: | 03186, Україна, Київ обл., Київ, Соціалістична, 3 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ Спейс Ай Ті | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ Каргон | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ ВМ КОНСТРАКШН УКРАЇНА | Документи |
Відхилено
Документи
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Каргон #38241508 |
Переможець |
24 843 868,00
UAH з ПДВ
|
30 листопада 2016 16:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2016 16:50
|
Електронний підпис | укладений |
15 грудня 2016 11:55
|
Договор 4.pdf | укладений |
15 грудня 2016 11:55
|