Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 016-2010 81.30.1 - Послуги щодо благоустрою території, код ДК 021:2015 90900000-6 Послуги з прибирання та санітарно-гігієнічні послуги (лот №1 – послуги з прибирання, навантаження та вивозу листя в осінньо-зимовий період Дніпровського району; лот №2 - послуги з прибирання, навантаження та вивозу листя в осінньо-зимовий період Заводського району; лот №3 - послуги з прибирання, навантаження та вивозу листя в осінньо-зимовий період Вознесенівського району; лот №4 - послуги з прибирання, навантаження та вивозу листя в осінньо-зимовий період Олександрівського району; лот №5 - послуги з прибирання, навантаження та вивозу листя в осінньо-зимовий період Комунарського району; лот №6 - послуги з прибирання, навантаження та вивозу листя в осінньо-зимовий період Хортицького району; лот №7 - послуги з прибирання, навантаження та вивозу листя в осінньо-зимовий період Шевченківського району)
Code DK 016-2010 81.30.1 - Services for accomplishment of territory, code DK 021:2015 90900000-6 Services of cleaning and sanitation services (Lot №1 - services in cleaning, loading and removal of the leaves in autumn and winter Dniprovskiy district, Lot №2 - services in cleaning, loading and removal of the leaves in autumn and winter Zavodskoy district, Lot №3 - services in cleaning, loading and removal of the leaves in autumn and winter Voznesenivskoho district, Lot №4 - services in cleaning, loading and removal of the leaves in autumn and winter Alexandrovsky district, Lot №5 - services in cleaning, loading and removal of the leaves in autumn and winter Komunarskyi district, Lot №6 - services in cleaning, loading and removal of the leaves in autumn and winter Khortytskyi district, Lot №7 - services in cleaning, loading and removal of the leaves in autumn and winter Shevchenko district)
Очікувана вартість
13 743 610,46 UAH
UA-2016-10-07-000356-c 1aeb7a114e7c4fe98f82d89505e737c8
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Прекваліфікація
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олексій Панченко

0668699517
380668699517
panchenko.nashe-misto@mail.ru

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Комунальне підприємство "Наше місто" Запорізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 40545596
Місцезнаходження: Украина , Запорожская область обл., м. Запоріжжя, 69095, ул. Українська, 29а
Контактна особа: Олексій Панченко
0668699517, 380668699517
panchenko.nashe-misto@mail.ru
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: The communal enterprise "Our City" Of Zaporizhzhya city council
National ID: 40545596
Contact point: Panchenko A. S.
0668699517, 380668699517
panchenko.nashe-misto@mail.ru

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 07 жовтня 2016 16:04
Звернення за роз’ясненнями: до 29 жовтня 2016 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 листопада 2016 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 листопада 2016 16:00
Очікувана вартість: 13 743 610,46 UAH з ПДВ
Publication date: 07 жовтня 2016 16:04
Enquiries until: 29 жовтня 2016 16:00
Complaints submission until: до 04 листопада 2016 00:00
Time limit for receipt of tenders: 08 листопада 2016 16:00

Information

Estimated total value: 13 743 610 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
послуги з прибирання, навантаження та вивозу листя в осінньо-зимовий період, згідно вимог Замовника
services in cleaning, loading and removal of the leaves in autumn and winter, according to customer requirements

Тендерна документація

31 жовтня 2016 16:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 жовтня 2016 16:36
zmni-3.pdf
31 жовтня 2016 16:35
td-pribirannya-listya.docx
18 жовтня 2016 16:32
zmni-2.pdf
11 жовтня 2016 16:21
zmni.pdf
31 жовтня 2016 16:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 жовтня 2016 15:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 жовтня 2016 18:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 жовтня 2016 16:36
zmni-3.pdf
31 жовтня 2016 16:35
td-pribirannya-listya.docx
18 жовтня 2016 16:33
td-pribirannya-listya.docx
11 жовтня 2016 16:20
td-pribirannya-listya.docx
11 жовтня 2016 10:13
td-pribirannya-listya.docx
07 жовтня 2016 16:08
td-pribirannya-listya.docx
18 жовтня 2016 16:32
zmni-2.pdf
11 жовтня 2016 16:21
zmni.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

просим уточнить информацию
Дата подання: 10 жовтня 2016 12:09
Добрый день, подскажите не допущена ли ошибка в ДКТ?! Указано, что работы должны проводится до конца года (т.е. до 31.12.2016г.). Но сами закупки (начало аукциона датируются датой 13.12.2016г.), т.е. на выполнение работ предусматривается всего полмесяца...К тому же, процедура подписания договора согласно ДКТ: "Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, якого визнано переможцем торгів, протягом строку дії його пропозиції не пізніше ніж через двадцять днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця." Также просим уточнить документацию подавать отдельно по каждому лоту?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: «Но сами закупки (начало аукциона датируются датой 13.12.2016г.)» - система закупівель визначила максимальний строк до аукціону.
Згідно ч.3 ст. 21 ЗУ «Про публічні закупівлі» строк подачі тендерних пропозицій не пізніше 30 днів, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує суму, еквіваленту для товарів та послуг 133 тисячі євро.
Після завершення періоду подачі пропозицій, розкриваються всі деталі технічної частини пропозицій Учасників. Замовник проводить передкваліфікацію (максимально триває 20 робочих днів) відповідності Учасників технічним вимогам та завантажуєте в систему протокол рішення по кожній з поданих пропозицій. Відповідно, до участі в аукціоні допускаються лише ті Учасники, які були підтверджені Замовником як ті, що відповідають технічним вимогам та кваліфікаційним вимогам. Система планує аукціон таким чином, щоб час до початку аукціону становив не менше 5 днів.
Тому електрона система закупівель визначила максимальний строк до аукціону.
Згідно ч.1 ст.25 ЗУ «Про публічні закупівлі» документи що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та документи, що містять технічний опис предмета закупівлі, подаються в окремому файлі.
Кожен учасник має право подати тільки одну тендерну пропозицію (у тому числі до визначеної в тендерній документації частини предмета закупівлі (лота). Отримана тендерна пропозиція вноситься автоматично до реєстру, форма якого встановлюється Уповноваженим органом.
у якому вигляді повинен бути розрахунок?
Дата подання: 11 жовтня 2016 11:10
Добрий ранок! Цікавить питання: у якому вигляді повинен надаватися розрахунок ціни та/або калькуляція??? Чи є обов'язковим надання розрахунків сформованих у програмі АВК, або будь-якій іншій програмі для складання кошторисів?!
Відповідь: Тендерна документація не містить форми розрахунку та вимог, щодо програми в якій буде сформовано розрахунок. Розрахунок повинен містити всі витрати учасника.
Просимо надати роз'яснення
Дата подання: 11 жовтня 2016 13:15
Розглянувши ДКТ, у п.4.4 стор.2 зазначено,що термін надання послуг-до 31 грудня 2016 року, в Додатку №9 Істотні умови договору та додатку №10 Договір про надання послуг п.4.1 також визначено, що термін надання послуг-до 31 грудня 2016 року. Що стосується Технічного завдання (додаток №5) п.2 Термін надання послуг: листопад 2016р.-31.12.2017року. Просимо дати відповідь, щодо терміну надання послуг: до 2016 чи 2017 року?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякую за Ваше запитання, дійсно в технічному завданні була допущена помилка, а саме зазначено 2017 рік замість 2016.
Термін надання послуг до 31.12.2016. Найближчим часом буде внесено відповідні зміни.
стосовно кількості працівників
Дата подання: 27 жовтня 2016 12:10
Дата відповіді: 28 жовтня 2016 09:31
ДКТ, Додаток №10, пункт 6. Дайте будь ласка роз'яснення, для участі у тендері штат працівників підприємства повинен складатися не меньше ніж 100 робітників? Чи ця вимога стосується тільки переможців?
Відповідь: Згідно ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, вимоги тендерної документації в тому числі:
1. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід згідно додатку №3 тендерної документації;

2. Гарантій лист від учасника про залучення достатньої кількості працівників (наявність у учасника та/або субпідрядника на момент укладення договору не менш 100 працівників за кожним лотом) до укладення договору».
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2016-10-07-000356-c.b3
Статус:
Задоволено
Скаржник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БІЗНЕС-ОФІС № 6", Код ЄДРПОУ:33611015
Дата подання: 16 листопада 2016 16:20
скарга ПП «Бізнес-офіс №6» В порядку ст. 18 ЗУ «Про публічні Закупівлі»
До постійно діючої Адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Антимонопольного комітету України 03680 м. Київ – 35, Вул. Урицького 45. тел 044 594 64 12 Суб’єкт оскарження: Приватне Підприємство «Бізнес офіс №6» 69096, Запорізька обл., місто Запоріжжя, ВУЛИЦЯ ЛЕНСЬКА, будинок 19, кімната 5. Код ЄДРПОУ 33611015 Замовник процедури закупівлі Копунальне підприємство «Наше місто» Запорізької міської ради 69095, м. Запоріжжя, вул. Українська, 29 код ЄДРПОУ 40545596 СКАРГА В порядку ст. 18 ЗУ «Про публічні Закупівлі» КП «Наше місто» Запорізької міської ради було оголошено проведення процедури закупівлі (відкриті торги), розміщене Замовником на вебпорталі офіційного учасника системи Прозоро за іденттифікаторомзакупівлі UA-2016-10-07-000356-c Код ДК 016-2010 81.30.1 - Послуги щодо благоустрою території, код ДК 021:2015 90900000-6 Послуги з прибирання та санітарно-гігієнічні послуги (лот №1 – послуги з прибирання, навантаження та вивозу листя в осінньо-зимовий період Дніпровського району; лот №2 - послуги з прибирання, навантаження та вивозу листя в осінньо-зимовий період Заводського району; лот №3 - послуги з прибирання, навантаження та вивозу листя в осінньо-зимовий період Вознесенівського району; лот №4 - послуги з прибирання, навантаження та вивозу листя в осінньо-зимовий період Олександрівського району; лот №5 - послуги з прибирання, навантаження та вивозу листя в осінньо-зимовий період Комунарського району; лот №6 - послуги з прибирання, навантаження та вивозу листя в осінньо-зимовий період Хортицького району; лот №7 - послуги з прибирання, навантаження та вивозу листя в осінньо-зимовий період Шевченківського району) 07.11.2016 року ПП «Бізнес-офіс №6» було подано тендерну пропозицію участі в процедурі закупівлі UA-2016-10-07-000356-c Відповідно до тендерної документації, затвердженої рішенням тендерного комітету №68 від 07 жовтня 2016 року , на закупівлю Код ДК 016-2010 81.30.1 - Послуги щодо благоустрою території, код ДК 021:2015 90900000-6 Послуги з прибирання та санітарно-гігієнічні послуги (лот №1 – послуги з прибирання, навантаження та вивозу листя в осінньо-зимовий період Дніпровського району; лот №2 - послуги з прибирання, навантаження та вивозу листя в осінньо-зимовий період Заводського району; лот №3 - послуги з прибирання, навантаження та вивозу листя в осінньо-зимовий період Вознесенівського району; лот №4 - послуги з прибирання, навантаження та вивозу листя в осінньо-зимовий період Олександрівського району; лот №5 - послуги з прибирання, навантаження та вивозу листя в осінньо-зимовий період Комунарського району; лот №6 - послуги з прибирання, навантаження та вивозу листя в осінньо-зимовий період Хортицького району; лот №7 - послуги з прибирання, навантаження та вивозу листя в осінньо-зимовий період Шевченківського району), учасник повинен підготувати тендерну пропозицію та подати у відповідності до вимог цієї Документації. Згідно тендерної документації, тендерна пропозиція, яку учасник подає відповідно до вимог документації повинна складатися з: Пропозиції за формою «Тендерна пропозиція» Документів, на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, а саме: Наявнисть обладнання та матеріально-технічної бази Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Інформації про необхідні технічні, якісні та кількістні характеристики предмета закупівлі. Інформації щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у ст. 17 Закону. Документів, що підтверджують повноваження посадової особи щодо підпису документів тендерної пропозиції Довідка яка містить відомості про підприємство. Істотні умови які обов’язково включаються до договору про закупівлю Інших документів, відповідно до вимог Документації. У відповідності до наведених вимог ПП Бізнес-офіс №6 в складі своєї тендерної пропозиції, оформленої та поданої у відповідності до ст. 25 ЗУ «Про публічні закупівлі» було подано всю необхідну документацію, яка вимагалась замовником та передбачена чинним законодавством України. 11 листопада ПП «Бізнес-офіс №6» було повідомлено про відхилення пропозиції учасника процедури закупівлі. Відвовідно до Протоколу розгляду тендерних пропозицій № 82 від 11 листопада 2016 року: п 7.1 Під час розгляду тендерної пропозиції ПП «Бізнес-офіс №6» на відповідність учасника технічним вимогам тендерної документації, кваліфікаційним критеріям та вимогам встановленим ст.17 ЗУ Про публічні закупівлі було виявлено наступне: 1. Всі документи в складі тендерної пропозиції, які подани учасником мають статус – «конфіденційно» що є порушенням основних принципів Закону. ПП «Бізнес-офіс №6» вважае підстави викладені в наведеному вище пункти Протоколу незаконними та безпідставними, оскільки вичерпний перелік підстав відхилення тендерної пропозиції встановлений ст. 17 ЗУ Про публічні закупівлі, та в наведеній статті така підстава як відхилення тендерної пропозиції, в звязку з присвоєнням учасником статусу «конфіденційно» поданим документам, відсутня, таким чином у наведеному пункті протоколу комісія керувалась не Законом, а суб’єктивними доводами. 2 Учасником надана тендерна проп Учасником надана тендерна пропозиція на 7 лотів та у складі тендерної пропозиції надано гарантійний лист про те, що «підтверджує наявність достатьньої кількості працівників (не меньше 100 осіб для виконання послуг з прибирання)», в супереч квалифікаційним вимогам Замовника, а саме пункт 6. Додатку 10 тендерної документації «Гарантійний лист від учасника про залучення достатьньої кількості працівників не меньше 100 працівників за кожним лотом до укладення договору» Також неможливо погодитись з такою позицією оскільки ПП Бізнес-офіс №6 надало 7 гарантійних писем про залучення працівників, по 1 гарантійному листу про залучення не меньш як 100 працівників на кожен лот. 3. У складі тендерної документації відсутня – копія рішення засновника Учасника про призначення особи, яка має право підпису договорів. Наведений пункт також не відповідає дійсності оскільки відповідно до додатку 7 1. Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі підтверджується випискою з протоколу засновників, наказом про призначення, довіреністю, дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи Учасника на підписання документів: тендерної пропозиції, договору на виконання послуг. У разі, якщо Учасником торгів є фізична особа, то тендерна пропозиція може містити лише підписи Учасника - фізичної особи (у разі відсутності печатки). 2. Документи, що підтверджують правомочність на укладення договору про закупівлю, зокрема: - копію Статуту Учасника; - копію рішення засновника (засновників) Учасника про призначення особи, яка має право підпису договорів. В складі тендерної пропозиції, нами було надано Статут, Наказ про призначення, та витяг з ЄДРПОУ з відомостями про повноваження призначеного підписанта. Таким чином, підстави відхилення тендерної пропозиції ПП «Бізнес-офіс №6» є безпідставними та такими що не грунтуются на законі. Крім того, відповідно до ст 3 ЗУ Про публічні закупівлі, Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. В супереч наведеним нормам тендерний комітет з надуманих та необгрунтованих підстав відхилив тендерну пропозицію ПП «Бізнес-офіс №6» . Про те не звернув уваги на чисельні порушення ЗУ Про публічні закупівлі іншим учасником ТОВ «Еко-Січ». Так, в додатоку 9.1 відсутній підпис, В супереч пункт 6. Додатку 10 тендерної документації ТОВ «Еко-Січ» в загалі не надало гарантійного листа з підтвердженям кількості власних працівників та працівників підрядників; додаток 7.1 не має підпису та печатки; в Додатку 10.3, лот. 1 взагалі вказує про залученя підрядників для виконання інших видів робіт, а сама для прибирання снігу. Майже всі технічні завдання не підписані На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 1,3,5,8,18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та вимогами тендерної документації, ПРОСИМО: 1. Скасувати рішення КП «Наше місто» Запорізької міської ради, оформлене Прогтоколом розгляду тендерних пропозицій №82 від 11.11.2016 року про відхилення тендерної пропозиції ПП «Бізнес-офіс №6». 2. 2. Зобов’язати Комунальне підприємство «Наше місто» Запорізької міської ради провести повторний розгляд тендерних пропозицій Учасників процедури закупівлі UA-2016-10-07-000356-c Код ДК 016-2010 81.30.1 - Послуги щодо благоустрою території, код ДК 021:2015 90900000-6 Послуги з прибирання та санітарно-гігієнічні послуги (лот №1 – послуги з прибирання, навантаження та вивозу листя в осінньо-зимовий період Дніпровського району; лот №2 - послуги з прибирання, навантаження та вивозу листя в осінньо-зимовий період Заводського району; лот №3 - послуги з прибирання, навантаження та вивозу листя в осінньо-зимовий період Вознесенівського району; лот №4 - послуги з прибирання, навантаження та вивозу листя в осінньо-зимовий період Олександрівського району; лот №5 - послуги з прибирання, навантаження та вивозу листя в осінньо-зимовий період Комунарського району; лот №6 - послуги з прибирання, навантаження та вивозу листя в осінньо-зимовий період Хортицького району; лот №7 - послуги з прибирання, навантаження та вивозу листя в осінньо-зимовий період Шевченківського району) 3. Відхилити тендерну пропозицію ТОВ «Еко Січ» ДОДАТКИ: 1. Копія тендерної документації Комунального підприємства «Наше місто» Запорізької міської ради до процедури закупівлі UA-2016-10-07-000356-c Код ДК 016-2010 81.30.1 - Послуги щодо благоустрою території, код ДК 021:2015 90900000-6 Послуги з прибирання та санітарно-гігієнічні послуги (лот №1 – послуги з прибирання, навантаження та вивозу листя в осінньо-зимовий період Дніпровського району; лот №2 - послуги з прибирання, навантаження та вивозу листя в осінньо-зимовий період Заводського району; лот №3 - послуги з прибирання, навантаження та вивозу листя в осінньо-зимовий період Вознесенівського району; лот №4 - послуги з прибирання, навантаження та вивозу листя в осінньо-зимовий період Олександрівського району; лот №5 - послуги з прибирання, навантаження та вивозу листя в осінньо-зимовий період Комунарського району; лот №6 - послуги з прибирання, навантаження та вивозу листя в осінньо-зимовий період Хортицького району; лот №7 - послуги з прибирання, навантаження та вивозу листя в осінньо-зимовий період Шевченківського району) 2. Копія тендерної пропозиції ПП «Бізнес-офіс №6» до процедури закупівлі UA-2016-10-07-000356-c Код ДК 016-2010 81.30.1 - Послуги щодо благоустрою території, код ДК 021:2015 90900000-6 Послуги з прибирання та санітарно-гігієнічні послуги (лот №1 – послуги з прибирання, навантаження та вивозу листя в осінньо-зимовий період Дніпровського району; лот №2 - послуги з прибирання, навантаження та вивозу листя в осінньо-зимовий період Заводського району; лот №3 - послуги з прибирання, навантаження та вивозу листя в осінньо-зимовий період Вознесенівського району; лот №4 - послуги з прибирання, навантаження та вивозу листя в осінньо-зимовий період Олександрівського району; лот №5 - послуги з прибирання, навантаження та вивозу листя в осінньо-зимовий період Комунарського району; лот №6 - послуги з прибирання, навантаження та вивозу листя в осінньо-зимовий період Хортицького району; лот №7 - послуги з прибирання, навантаження та вивозу листя в осінньо-зимовий період Шевченківського району) 3. Копія протоколу розгляду тендерних пропозицій № 82 від 11.11.2016 року. 4. Доказ здійснення ПП «Бізнес-офіс №6» оплати за подання скарги до органу оскарження. Директор ПП «Бізнес-офіс №6» Підпис___________/_____________/ Дата: 16.11.2016 року.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 21 листопада 2016 13:11
від 18.11.2016 1565 + Запит до публікації.pdf
Дата публікації: 21 листопада 2016 13:11
запит Замовнику (Бізнес-Офіс № 6).pdf
Дата публікації: 05 грудня 2016 18:20
про резулютивну частину рішення 1883.pdf
Дата публікації: 07 грудня 2016 11:28
від 06.12.2016 1883 до публікації.pdf
Дата публікації: 09 грудня 2016 20:49
Номер скарги: UA-2016-10-07-000356-c.a2
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ "ДЕЛЬТАІНВЕСТ", Код ЄДРПОУ:40021377
Дата подання: 15 листопада 2016 13:29
Оскарження прекваліфікації ТОВ "ДЕЛЬТАІНВЕСТ"
Прийняти скаргу до розгляду Товариство з обмеженою відповідальністю «ДЕЛЬТАІНВЕСТ» на рішення Комунальним підприємством «Наше місто» Запорізької міської ради, оформлене Протоколом розгляду тендерних пропозицій № 82 від 11.11.2016 року, про відхилення тендерної пропозиції.
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
від 17.11.2016 № 1553.pdf
Дата публікації: 17 листопада 2016 21:06
Номер скарги: UA-2016-10-07-000356-c.a1
Статус:
Задоволено
Скаржник: ТОВ "ДЕЛЬТАІНВЕСТ", Код ЄДРПОУ:40021377
Дата подання: 15 листопада 2016 13:24
Оскарження прекваліфікації ТОВ "ДЕЛЬТАІНВЕСТ"
Просимо прийняти до розгляду скаргу Товариство з обмеженою відповідальністю «ДЕЛЬТАІНВЕСТ» на рішення Комунальним підприємством «Наше місто» Запорізької міської ради, оформлене Протоколом розгляду тендерних пропозицій № 82 від 11.11.2016 року, про відхилення тендерної пропозиції.
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 17 листопада 2016 17:37
від 17.11.2016 1545 + Запит до публікації.pdf
Дата публікації: 17 листопада 2016 17:36
про резулютивну частину рішення 1884.pdf
Дата публікації: 07 грудня 2016 10:53
від 06.12.2016 1884 до публікації.pdf
Дата публікації: 09 грудня 2016 20:57

Документи подані скаржником

16 листопада 2016 16:19
Додаток 1.1.PDF
16 листопада 2016 16:19
Додаток 1.2.PDF
16 листопада 2016 16:19
Додаток 1.3.PDF
16 листопада 2016 16:19
Додаток 1.4.PDF
16 листопада 2016 16:19
Додаток 1.5.PDF
16 листопада 2016 16:19
Додаток 1.6.PDF
16 листопада 2016 16:19
Скарга (3).PDF
16 листопада 2016 16:20
td-pribirannya-listya (1).docx
16 листопада 2016 16:20
Квитанция про оплату.PDF
16 листопада 2016 16:20
protokol-rozglyadu.pdf
16 листопада 2016 16:21
Додаток 1.7.PDF

Документи подані замовником

02 грудня 2016 09:22
Пояснення 2.pdf

Документи подані скаржником

15 листопада 2016 13:29
Скарга.PDF
15 листопада 2016 13:29
protokol-rozglyadu.pdf
15 листопада 2016 13:29
td-pribirannya-listya.docx
15 листопада 2016 13:29
zmni.pdf
15 листопада 2016 13:29
zmni-2.pdf
15 листопада 2016 13:29
zmni-3.pdf
15 листопада 2016 13:29
Цінова пропозиція Лот 5.PDF
15 листопада 2016 13:29
protokol-rozglyadu.pdf
15 листопада 2016 13:29
Платіжне доручення.5000 грн..PDF
15 листопада 2016 13:29
Платіжне доручення.5000 грн..PDF

Документи Органу Оскарження

17 листопада 2016 21:06
від 17.11.2016 № 1553.pdf

Документи подані скаржником

15 листопада 2016 13:24
protokol-rozglyadu.pdf
15 листопада 2016 13:24
td-pribirannya-listya.docx
15 листопада 2016 13:24
zmni.pdf
15 листопада 2016 13:24
zmni-2.pdf
15 листопада 2016 13:24
zmni-3.pdf
15 листопада 2016 13:24
Лот 2.Зводський район.PDF
15 листопада 2016 13:24
Цінова пропозиція.Лот2.PDF
15 листопада 2016 13:24
Скарга.PDF
15 листопада 2016 13:24
Платіжне доручення.5000 грн..PDF
15 листопада 2016 13:24
Платіжне доручення.5000 грн..PDF

Документи подані замовником

02 грудня 2016 09:21
пояснення.pdf

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: лот №1 – послуги з прибирання, навантаження та вивозу листя в осінньо-зимовий період Дніпровського району
Опис предмету закупівлі:
послуги з прибирання, навантаження та вивозу листя в осінньо-зимовий період
Статус: Активний
Очікувана вартість: 2 633 526,36 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 13 167,63 UAH з ПДВ


Title: Lot №1 - services in cleaning, loading and removal of the leaves in autumn and winter Dniprovskiy district
Description: services in cleaning, loading and removal of the leaves in autumn and winter
Current status: Active
Estimated total value: 2 633 526,36 UAH including VAT
Minimal lowering step: 13 167,63 UAH including VAT

Аукціон

Початок: 08 грудня 2016 13:46
Auction planned date: 08 грудня 2016 13:46

Позиції

11849 тис м.куб
послуги з прибирання, навантаження та вивозу листя в осінньо-зимовий період
ДК 021:2015: 90900000-6 — Послуги з прибирання та санітарно-гігієнічні послуги
ДК 016:2010: 81.30.1 — Послуги щодо благоустрою території
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69095, Украина, Запорізька, м. Запоріжжя, вул. Українська, 29А
Дата доставки: 21 листопада 2016  —  31 грудня 2016

services in cleaning, loading and removal of the leaves in autumn and winter
CPV: 90900000-6

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
UA-2016-10-07-000356-c1aeb7a114e7c4fe98f82d89505e737c8
Найменування: Комунальне підприємство "Наше місто" Запорізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 40545596
Місцезнаходження: Украина, Запорожская область обл., м. Запоріжжя, 69095, ул. Українська, 29а
Учасник Документи Рішення
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БІЗНЕС-ОФІС № 6"
Відхилено
Документи
ТОВ "ЕКО-СІЧ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "УМВЕЛЬТ-Запоріжжя" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

11 листопада 2016 11:31
protokol-rozglyadu.pdf

Документи

11 листопада 2016 11:29
protokol-rozglyadu.pdf

Публічні документи

08 листопада 2016 15:51
10.3.pdf
08 листопада 2016 12:54
10.6.pdf
08 листопада 2016 12:45
2.pdf
08 листопада 2016 12:45
5.1.pdf
08 листопада 2016 12:45
7.1.pdf
08 листопада 2016 12:45
Статут.rar
08 листопада 2016 12:43
5.2.pdf
08 листопада 2016 12:43
7.3 приказ.pdf
08 листопада 2016 12:43
10.5.pdf
08 листопада 2016 12:43
3.pdf
08 листопада 2016 12:43
9.1.pdf
08 листопада 2016 12:43
Справки.rar
08 листопада 2016 12:43
10.1.pdf
08 листопада 2016 12:43
10.6.pdf
08 листопада 2016 12:43
8.pdf
08 листопада 2016 12:43
10.4.pdf
08 листопада 2016 12:43
9.2.pdf
08 листопада 2016 12:43
7.2.pdf

Документи

11 листопада 2016 11:26
protokol-rozglyadu.pdf
11 листопада 2016 11:28
protokol-rozglyadu.pdf

Публічні документи

08 листопада 2016 13:23
статут.pdf
08 листопада 2016 13:23
справка.pdf
08 листопада 2016 13:23
протокол зборів.pdf
08 листопада 2016 13:23
наказ.pdf
08 листопада 2016 13:23
лист довідка з іст умовами.pdf
08 листопада 2016 13:23
істотні умови до договору.pdf
08 листопада 2016 13:23
інформація про закупівлі.pdf
08 листопада 2016 13:23
інформаційна довідка.pdf
08 листопада 2016 13:23
інформаційна довідка 2.pdf
08 листопада 2016 13:23
звіт.pdf
08 листопада 2016 13:22
договір прибирання листя.pdf
08 листопада 2016 13:22
витяг з реєстру податку.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БІЗНЕС-ОФІС № 6"

ТОВ "ЕКО-СІЧ"

ТОВ "УМВЕЛЬТ-Запоріжжя"