Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Підручники для учнів 4 та 7 класів загальноосвітніх навчальних закладів
Очікувана вартість
3 516,48 UAH
UA-2016-10-06-000408-a 456b9e13571f4cf68af6af9c9fb7c051
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пундик Вікторія Констянтинівна

380961519451 40506248@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент гуманітарної політики Дніпропетровська міська рада
Код ЄДРПОУ: 40506248
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпропетровськ, проспект Дмитра Яворницького, 75 А
Контактна особа: Пундик Вікторія Констянтинівна
380961519451
40506248@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Закупівля творів мистецтва або закупівля, пов’язана із захистом прав інтелектуальної власності, або укладення договору про закупівлю з переможцем архітектурного чи мистецького конкурсу
Обґрунтування
Переговорна процедура застосовується як виняток, згідно з рішенням комітету з конкурсних торгів департаменту гуманітарної політики Дніпропетровської міської ради, прийнятим відповідно до пп. 1,2 та 5 ч. 2 ст. 39 Закону України «Про здійснення державних закупівель», а саме, у зв’язку з наявністю наступних підстав:
- здійснення закупівлі творів мистецтва або закупівлі, пов’язаної із захистом прав інтелектуальної власності, або укладення договору про закупівлю з переможцем архітектурного чи мистецького конкурсу;
- відсутності конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи;
- потреба здійснити додаткову закупівлю в того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами чи послугами, якщо заміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням.
Зазначене рішення прийнято у зв’язку з тим, що Державною службою інтелектуальної власності України прийняті рішення про реєстрацію авторських прав на твори (підручники для загальноосвітніх навчальних закладів), майнові права на які передані видавництвам, перелік підручників та видавництв були визначені листами Міністерства освіти і науки України №1/9-83 від 17.02.2016 та №1/9-99 від 24.02.2016, що не дає умов для конкуренції, а також у зв’язку з тим, що частина підручників вже була поставлена за кошти державного бюджету.
Зазначене рішення узгоджується з нормами пп. 1,2 та 5 ч. 2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі», який набрав чинності з 01.08.2016 р.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 жовтня 2016 15:24
Оскарження наміру укласти договір: 17 жовтня 2016 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Предмет закупівлі: код 58.11.1 (22111000-1) – книжки друковані (підручники для учнів 4 та 7 класів загальноосвітніх навчальних закладів). Вимоги до товару: Поліграфічне оформлення книг повинно бути якісним. Текст та ілюстрації повинні бути читабельними, тобто розмір і накреслення (гарнітура) шрифту повинні бути зручним для читача. Формат книги та її розміри мають бути зручними для використання. Чіткість відтворення елементів шрифту повинна бути чіткою, друк чистим і незабрудненим, без підтоків і плям, папір не повинен просвічувати і відблискувати. Скріплення блоку книги та його обрізання повинні бути якісними, розрахованими на багатократне використання читачами. Воно має бути міцним, витривалим на розрив і частоту розкриття, мати зручний кут розкриття, краї сторінок книги мають бути рівними, акуратно обрізаними. Палітурка зі всіма її захисними і рекламно-інформаційними функціями (міцність, твердість), повинна бути якісною і естетично оформленою. Дитяча література повинна відповідати «Гігієнічним вимогам до друкованої продукції для дітей» (наказ Міністерства охорони здоров'я від 18.01.2007).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
96 штуки
№ п/п Автор та назва видання Кіль-кість примір-ників Ціна 1 примір-ника грн., (без ПДВ)* Вартість, грн. (без ПДВ)*


Підручники для загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання (4 клас)
1 «Англійська мова» підручник для 4 класу загальноосвітніх навчальних закладів (авт. Буренко В.М., Михайлик О.П.) 96 36,63 3516,48
Разом для навчальних закладів з українською мовою навчання: 96 3516,48
РАЗОМ ПО ПЕРЕЛІКУ: 96 3 516,48
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпропетровськ, просп. Дмитра Яворницького, 75 (самовивіз зі складу постачальника)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 жовтня 2016  —  30 жовтня 2016
ДК 021:2015: 22111000-1 — Шкільні підручники
ДК 016:2010: 58.11.1 — Книжки друковані

Тендерна документація

06 жовтня 2016 14:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 жовтня 2016 12:22
НАМІР_ІНКОС.doc

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «Фірма «ІНКОС»
#31128122
Переможець 3 516,48
UAH з ПДВ
06 жовтня 2016 15:24

Документи

06 жовтня 2016 14:40
Електронний підпис
06 жовтня 2016 14:37
протокол інкос.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 жовтня 2016 15:24

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «Фірма «ІНКОС»
#31128122
3 516,48
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 жовтня 2016 14:40
Електронний підпис
06 жовтня 2016 14:37
протокол інкос.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 грудня 2016 16:33
ДУ_1_ІНКОС_НАЗВА.pdf зміни до договору
02 грудня 2016 16:17
Електронний підпис укладений
31 жовтня 2016 15:54
Договір_ фірма Інкос (підручники англ. мова).pdf укладений
31 жовтня 2016 15:53

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 грудня 2016
Дата публікації змін до договору:
02 грудня 2016
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Рішенням Дніпровської міської ради від 20.10.2016 № 40/15 «Про затвердження Положення про департамент гуманітарної політики Дніпровської міської ради» змінено найменування замовника з «Департамент гуманітарної політики Дніпропетровської міської ради» на «Департамент гуманітарної політики Дніпровської міської ради». Вказані зміни зареєстровано в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
Номер договору про закупівлю: 3110-І
Договір:
Номер додаткової угоди: 3110-І
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML