Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Меблі, інші
Очікувана вартість
140 000,00 UAH
UA-2016-10-05-000450-c 7bbe823743374c5dbd878d838ccb9aec
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Варода Оксана Володимирівна

+380352253964 oksana_pudaylo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: тмклшд
Код ЄДРПОУ: 02001297
Місцезнаходження: 46008, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, Шпитальна 2
Контактна особа: Варода Оксана Володимирівна
+380352253964
oksana_pudaylo@ukr.net
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 жовтня 2016 16:45
Звернення за роз’ясненнями: до 10 жовтня 2016 16:50
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 жовтня 2016 16:50
Очікувана вартість: 140 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 700,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
94 шт
Меблі, інші
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46008, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, Шпитальна 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 жовтня 2016  —  25 жовтня 2016
ДК 021:2015: 39100000-3 — Меблі
ДК 016:2010: 31.09.1 — Меблі, інші

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 жовтня 2016 10:32
ДОГОВІР. меблі.docx
10 жовтня 2016 10:32
ОГОЛОШЕННЯ меблі.docx
10 жовтня 2016 10:32
ДОГОВІР. меблі.docx
05 жовтня 2016 16:46
ДОГОВІР. меблі.docx
10 жовтня 2016 10:32
ОГОЛОШЕННЯ меблі.docx
05 жовтня 2016 16:53
ОГОЛОШЕННЯ меблі.docx
05 жовтня 2016 16:46
ОГОЛОШЕННЯ меблі.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічні вимоги
Дата подання: 10 жовтня 2016 12:49
1. Яка товщину ДСП? 2. Який матеріал фасаду для Шафи для верхнього одягу? 3. Щоб сформувати ціну потрібно розміра для Стіл кутовий; Тумба приставна з 4-ма шухлядами; Тумба приставна з дверима;Полиця надставна;Стелаж
Відповідь: 1. Товщина ДСП 22 мм.
2. Фасад МДФ.
3. У приблизні габарити сестринських постів ширина: 1300 мм, довжина: 2100 мм. розмістити Стіл кутовий; Тумба приставна з 4-ма шухлядами; Тумба приставна з дверима;Полиця надставна;Стелаж 2000 мм. Для більш точних даних просимо вашого представника на заміри, що і було прописано в технічних вимогах.

Звернення до розгляду Комісією

Номер скарги: UA-2016-10-05-000450-c.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Рудий Василь Іванович, Код ЄДРПОУ:2429504271
Дата подання: 10 жовтня 2016 11:54
Технічні вимоги до товару
У технічних вимогах відсутньо багато необхідної інформації для розрахунку вартості меблів надання цінової пропозиції. Необхідна інформація: - не вказано товщину ДСП; - не вказано колір МДФ фасадів; - для позиції 1 "Комплект меблів для сестринського поста основний з пеналом" вказано лише загальні габарити на комплект "Кутовий стіл із полицями та стелажами для зберігання інформації". Вкажіть, будьласка, окремо розміра для кожного елементу комплекту: стіл кутовий; тумба приставна з шухлядами; тумба приставна з дверима;полиця надставна;стелаж. Не вказано кількість шухляд для тумби приставної. - для позиції 2 "Комплект меблів для сестринського поста додатковий" вказано лише загальні габарити на комплект "Кутовий стіл із полицями для зберігання інформації". Вкажіть, будьласка, окремо розміра для кожного елементу комплекту: стіл кутовий; тумба приставна з шухлядами; тумба приставна з дверима;полиця надставна. Не вказано кількість шухляд для тумби приставної. - для позиції 4-11 не вказано матеріал фасаду для Шафи для верхнього одягу. - для столів письмових не вказано кількість шухляд. Не відміну від меблів для крісел на колесах та стільців вказано дуже детальні характиристика, що характерно лише для одного виробника і не дає можливості запропонувати аналогічні товари. В технічних вивогах вказано строк поставки протягом трьох робочих днів з моменту підписання договору, а в проекті договору два дні від отримання замовлення. Це є нереальний строк поставки оскільки меблі виготовляються за розмірами замовника і не є меблями серійного виробництва. Термін виготовлення повинен складати від десяти робочих днів. Прохання зробити коректний додаток з технічними вимогами до товару та встановити реальний строк поставки меблів, оскільки дана форма оголошення про проведення закупівлі може тлумачитись неоднозначно і наводить на думку про певні домовленості.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
Дата: 10 жовтня 2016 10:58
На вашу вимогу було проведено можливі зміни у даній закупівлі:
1. Колір меблів був вказаний у загальному заголовку технічних вимог закупівлі: Яблуня.
2. Конкретних розмірів елементів меблів не вказували, тому що в Додатку 1 технічних вимог закупівлі прописано про обов’язковий виїзд представника учасника на об’єкт замовника для заміру меблів.
3. У вимогах до стільців звичайних прописано :"або еквівалент".
Оцінка скаржника: Рішенням Замовника не задоволений
Дата звернення до Комісії з розгляду звернень: 10 жовтня 2016 11:54
Рішення Комісії:
_373_UA-2016-10-05-000450-c.a1.pdf
Дата публікації: 22 жовтня 2016 23:49
Номер скарги: UA-2016-10-05-000450-c.a2
Статус:
Скасовано
Скаржник: Рудий Василь Іванович, Код ЄДРПОУ:2429504271
Дата подання: 11 жовтня 2016 17:35
Технічні вимоги до товщини ДСП
Відповідно до відповіді на запитання "№1 Технічні вимоги 10 окт. 2016, 12:49" до даної заупівлі, просимо внести товщину ДСП 22мм до Технічних вимог
Рішення замовника: Вимога залишена без розгляду
Дата: 11 жовтня 2016 16:40
У період подання пропозицій, така послуга як "редагувати" для замовника стає недоступною. В цінову пропозицію до даної закупівлі врахуйте відповідь на запитання "№1 Технічні вимоги 10 окт. 2016, 12:49" до даної заупівлі
Оцінка скаржника: Рішенням Замовника не задоволений
Дата звернення до Комісії з розгляду звернень: 11 жовтня 2016 17:35
Рішення Комісії:
Скарга відкликана скаржником
Причина: Розглянуто і вирішено попередню вимогу.
Дата: 24 жовтня 2016 09:50

Документи Органу Оскарження

22 жовтня 2016 23:49
_373_UA-2016-10-05-000450-c.a1.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 жовтня 2016 16:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП"Фабрика меблів "НОВА" 114 131,00
UAH з ПДВ
114 131,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП"Фабрика меблів "НОВА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП"Фабрика меблів "НОВА"
#30344990
Переможець 114 131,00
UAH з ПДВ
17 жовтня 2016 12:28

Документи

17 жовтня 2016 12:27
протокол
17 жовтня 2016 12:27
протокол
17 жовтня 2016 12:27
протокол
17 жовтня 2016 12:27
протокол
17 жовтня 2016 12:27
протокол
17 жовтня 2016 12:27
протокол
17 жовтня 2016 12:27
протокол
17 жовтня 2016 12:27
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 жовтня 2016 12:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП"Фабрика меблів "НОВА"
#30344990
114 131,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 жовтня 2016 12:27
протокол
17 жовтня 2016 12:27
протокол
17 жовтня 2016 12:27
протокол
17 жовтня 2016 12:27
протокол
17 жовтня 2016 12:27
протокол
17 жовтня 2016 12:27
протокол
17 жовтня 2016 12:27
протокол
17 жовтня 2016 12:27
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
протокол укладений
26 жовтня 2016 14:21
протокол укладений
26 жовтня 2016 14:21
договір укладений
26 жовтня 2016 14:21
договір укладений
26 жовтня 2016 14:21
договір укладений
26 жовтня 2016 14:21
договір укладений
26 жовтня 2016 14:21
договір укладений
26 жовтня 2016 14:21
договір укладений
26 жовтня 2016 14:21
договір укладений
26 жовтня 2016 14:21
договір укладений
26 жовтня 2016 14:21
договір укладений
26 жовтня 2016 14:21

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 жовтня 2016 — 31 грудня 2016
Сума оплати за договором: 114 131,00
UAH з ПДВ