Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція будівлі дошкільного навчального закладу № 144 Комунарського району
Очікувана вартість
6 967 448,60 UAH
UA-2016-10-04-001549-b 5eb376a66a2242c6974b969f76ccd4a7
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Мірошниченко Ольга

+380502424541 olga.miroshnischenko.zp@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Управління капітального будівництва"
Код ЄДРПОУ: 04054151
Місцезнаходження: 69037, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, вул. 40 років Радянської України, 60Б
Контактна особа: Мірошниченко Ольга
+380502424541
olga.miroshnischenko.zp@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
Обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі (посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі):
Технічні: відкоригована ПКД «Реконструкція будівлі дошкільного навчального закладу № 144 Комунарського району», в якому зазначені види та обсяги додаткових робіт.
Експертні: позитивний експертний звіт №08-0549-16 від 12.09.2016.
Інші: договір, укладений за результатом проведення відкритих торгів, з ТОВ «Верховина» №1/16 від 13.01.2016 р., на виконання робіт по початковому проекту, який підтверджує що договір буде укладено з попереднім виконавцем цих робіт, тому що роботи технічно та економічно пов'язані з головним договором; звіт про результати проведення процедур відкритих і двоступеневих торгів та попередньої кваліфікації №1 від 27.01.2016 р, який підтверджує що дана процедура застосована як виняток, оскільки основною є процедура відкритих торгів.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 жовтня 2016 16:51
Оскарження наміру укласти договір: 15 жовтня 2016 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Реконструкція будівлі дошкільного навчального закладу № 144 Комунарського району
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69000, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, вул. Радгоспна, 37
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2016  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи

Тендерна документація

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «ВЕРХОВИНА»
#13616180
Переможець 6 686 446,33
UAH з ПДВ
04 жовтня 2016 16:51

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 жовтня 2016 16:51

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ВЕРХОВИНА»
#13616180
6 686 446,33
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 липня 2018 10:19
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2017 11:10
ДУ №6 до дог 010 902.pdf зміни до договору
22 грудня 2017 11:08
Електронний підпис укладений
19 жовтня 2016 14:55
ДОГОВІР.pdf укладений
19 жовтня 2016 14:54

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до договору відбулися у зв'язку зі зміною обсягів фінансування та подовженням строку дії договору.
Номер договору про закупівлю: 010/902
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 жовтня 2016 — 30 червня 2018
Сума оплати за договором: 2 381 758,98
UAH з ПДВ