Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вісь напівоброблена РУ1Ш
Очікувана вартість
2 508 000,00 UAH
UA-2016-10-03-001458-b 84d27ead94d747c894e2927acb5104c9
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тимошенко В.Ю.

0442078585 dwrz-urist@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Філія "Дарницький вагоноремонтний завод" публічного акціонерного товариства "Українська залізниця"
Код ЄДРПОУ: 40081263
Місцезнаходження: 02092, Україна , Київська обл., Київ, м. Київ, вул. Алма-Атинська, будинок 74
Контактна особа: Тимошенко В.Ю.
0442078585
dwrz-urist@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 жовтня 2016
Звернення за роз’ясненнями: до 08 жовтня 2016 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 жовтня 2016 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 жовтня 2016 20:00
Початок аукціону: 19 жовтня 2016 11:30
Очікувана вартість: 2 508 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12 540,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 50160 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Детально в тендерній документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
200 шт
Вісь напівоброблена РУ1Ш
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02092, Україна, Київська обл., Київ, Алма-Атинська 74
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2016
ДК 021:2015: 34631000-9 — Частини локомотивів чи рухомого складу
ДК 016:2010: 30.20.4 — Частини залізничних локомотивів, трамвайних моторних вагонів і рухомого складу; кріплення та арматура і їхні частини; механічне устатковання для керування рухом

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Предмет закупівлі
Дата подання: 04 жовтня 2016 12:03
Доброго дня! В Додатку №8 до тендерної документації у Вас зазначено найменування товару, який планується закупатися - "Полотно кришки люка" в кількості 905 штук. В опису окремої частини або частин предмета закупівлі на сайті Rrozorro зазначена "Вісь напівоброблена РУ1Ш" у кількості 200 штук. Надайте будь ласка інформацію, що саме планує закупати Ваше підприємство і у якій кількості.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за Ваше звернення!
Допущено механічну помилку при завантаженні тендерної документації.
Замовником будуть внесені відповідні зміни.
Надати роз'яснення щодо документів підтверджуючих якість продукції
Дата подання: 05 жовтня 2016 16:13
Відповідно затвердженій Вами ТД участник повинен надати: "Оригінал чи завірена печаткою учасника* копія паспорта та/або сертифіката якості, що підтверджують якість продукції, запропонованої до постачання. ** та/або копію сертифікату відповідності, що має дійсний термін дії на дату розкриття пропозиції або дійсний на період виготовлення продукції". Чи правильно ми розуміємо, що надавши сертіфікат якості на партію без сертіфіката відповідності на виробництва, претензій до учасника не буде?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за Ваше запитання!
Відповідно до нормативних документів ПАТ "Укрзалізниця" предмет закупівлі підлягає сертифікації, відповідно надання сертифікату є обов*язковим.
Сертифікація
Дата подання: 05 жовтня 2016 16:17
Чи потрібно мати в обов'язковому порядку сертифікат відповідності виробництва на продукцію яку ви замовляєте (вісі напівоброблені РУ-1Ш)?
Відповідь: Дякуємо за Ваше запитання!
Відповідь була надана у попередньому запитанні.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 жовтня 2016 11:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УТМК" 2 505 600,00
UAH з ПДВ
2 505 600,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство "Техторгбізнес" 2 508 000,00
UAH з ПДВ
2 508 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 жовтня 2016 17:42
Електронний підпис
18 жовтня 2016 17:40
Витяг_ЄДР_ЕЦП.PDF
18 жовтня 2016 17:39
Витяг_ПДВ.pdf
18 жовтня 2016 17:39
Договір поставки.pdf
18 жовтня 2016 17:39
4014_УТМК_Гарантія_18_10_2016.rar
18 жовтня 2016 17:39
Статут_ЕЦП.pdf
18 жовтня 2016 17:39
1201-16 от 17.10.2016 ДВРЗ ст.17.pdf

Публічні документи

18 жовтня 2016 13:37
Лист_згода.PDF
18 жовтня 2016 13:37
Копія Статуту.pdf
18 жовтня 2016 13:37
Копія Свідоцтва ПДВ.PDF
18 жовтня 2016 13:37
Договір поставки.pdf
18 жовтня 2016 13:37
Довідка_кваліф._прац..PDF
18 жовтня 2016 13:37
Довідка від.під..pdf
18 жовтня 2016 13:37
Пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УТМК"

Приватне підприємство "Техторгбізнес"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "УТМК"
#39284872
Переможець 2 505 600,00
UAH з ПДВ
31 жовтня 2016 17:17

Документи

31 жовтня 2016 17:17
Електронний підпис
31 жовтня 2016 17:16
рішення про намір.doc
26 жовтня 2016 17:27
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 жовтня 2016 17:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УТМК"
#39284872
2 505 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

31 жовтня 2016 17:17
Електронний підпис
31 жовтня 2016 17:16
рішення про намір.doc
26 жовтня 2016 17:27
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 листопада 2016 11:30
11-16-14-04-Т.PDF укладений
14 листопада 2016 11:29
Електронний підпис укладений
03 квітня 2017 17:22
Електронний підпис зміни до договору
31 березня 2017 16:34
Електронний підпис укладений
04 січня 2017 17:41
Електронний підпис укладений
14 листопада 2016 12:38

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2016
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни внесені на підставі п. 4 ч. 4 ст. 36 Закону України від 25.12.2015, № 922-VIII «Про публічні закупівлі» - продовження строку дії Договору до 31.03.2017 року та виконання зобов'язань щодо передання товару без збільшення суми, визначеної у цьому Договорі.
Номер договору про закупівлю: 11-16-14-04-Т
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 11-16-14-04-Т
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 березня 2017
Дата публікації змін до договору:
31 березня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Публічне акціонерне товариство “Українська залізниця” іменоване надалі “Замовник”, в особі заступника начальника філії “Дарницький вагоноремонтний завод” публічного акціонерного товариства “Українська залізниця” Ділігодіна Євгенія Володимировича, який діє на підставі Довіреності, посвідченої приватним нотаріусом Київського міського нотаріального округу Заїзжай К.М. та зареєстрованої в реєстрі за № 922 від 20.10.2016 року та головного інженера філії Повха Юрія Ісаковича, який діє на підставі Довіреності, посвідченої приватним нотаріусом Київського міського нотаріального округу Шиповською А.В. та зареєстрованої в реєстрі за № 586 від 27.10.2016, з однієї сторони та Товариство з обмеженою відповідальністю “УКРАЇНСЬКА ТРАНСПОРТНО МАШИНОБУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ” (ТОВ “УТМК”), іменоване надалі «ПОСТАЧАЛЬНИК», в особі директора Кравченко А.І., які діють на підставі Статуту з другої сторони, на підставі ч. 1 п. 4 ст. 36 Закону України від 25.12.2015, № 922-VIII «Про публічні закупівлі», дійшли згоди про наступне: 1. Укласти цю додаткову угоду на зменшення обсягів закупівлі до Договору № 11/16/14/04 – Т від 14.11.2016 р.(надалі – Договір). 2. Виконана частина по Специфікації №1 складає: 2 129 760, 00 грн. ( два мільйони сто двадцять дев'ять тисяч сімсот шістдесят грн. 00 коп.). 3. Невиконана частина по Специфікації №1 складає: 375 840,00 грн. (триста сімдесят п'ять тисяч вісімсот сорок грн. 00 коп.) та втрачає свою чинність. 4. Внести наступні зміни до Договору: 5. п. 4.2. Договору змінити та викласти у наступній редакції: “Загальна сума по Договору складає – 2 129 760, 00 грн. ( два мільйони сто двадцять дев'ять тисяч сімсот шістдесят грн. 00 коп.). з урахуванням 20% ПДВ – 354 960,00 грн. (триста п'ятдесят чотири тисячі дев'ятсот шістдесят грн. 00 коп.). 6. Всі інші умови Договору залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання. 7. .Ця додаткова угода складена у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із Сторін. 8. Ця Додаткова угода є невід’ємною частиною Договору № 11/16/14/04 – Т від 14.11.2016 р.
Номер договору про закупівлю: 11-16-14-04-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 11-16-14-04-Т
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 листопада 2016 — 31 березня 2017
Сума оплати за договором: 2 129 760,00
UAH з ПДВ