Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ремонтування та технічне обслуговування медичного та хірургічного обладнання
Очікувана вартість
25 000,00 UAH
UA-2016-10-03-001239-b 50149c5cc7334b6594cdaadccbe55a41
Спрощена закупівля    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Юлія Борисівна

+380629513228 likarnya9@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "Маріупольська міська лікарня №9 - медико-санітарна частина працівників департаменту морського флоту"
Код ЄДРПОУ: 05480826
Місцезнаходження: 87510, Україна , Донецька обл., місто Маріуполь, вулиця Гагаріна, будинок 114/116
Контактна особа: Юлія Борисівна
+380629513228
likarnya9@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 жовтня 2016 16:27
Звернення за роз’ясненнями: до 06 жовтня 2016 23:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 жовтня 2016 23:00
Початок аукціону: 13 жовтня 2016 15:11
Очікувана вартість: 25 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,00%

Інформація про предмет закупівлі

Забезпечити постійну експлуатаційну готовність устаткування,
що обслуговується, згідно тендерної документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30 штуки
Ремонтування та технічне обслуговування медичного та хірургічного обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87510, Україна, Донецька область, м.Маріуполь, вул.Гагаріна 114/116
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 жовтня 2016  —  31 грудня 2016
ДК 021:2015: 50420000-5 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання
ДК 016:2010: 33.13.1 — Ремонтування та технічне обслуговування електронного й оптичного устатковання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

ремонты
Дата подання: 04 жовтня 2016 15:54
у вас нет перечня и количества предполагаемых ремонтных работ и запасных частей. каким образом это можно рассчитать? у вас может выйти из строя трубка рентгеновская или подшипник - это совершенно разные суммы.
Відповідь: День добрый. Благодарим за вопрос.
В связи с правомерно возникшими вопросами, относительно тендерной документации, внесены корректировки в составляющие, разъясняющие ваш вопрос, и загружены.
С уважением,
форма ценового предложения
Дата подання: 06 жовтня 2016 10:00
пожалуйста, опубликуйте Форму ценового предложения, чтобы было понятно как она должна быть заполнена. Вы написали в ТЗ - вартість запчастин, необ-хідних для поточного ремо-нту, з метою підтримки працездатності (не більше 3500 грн на період до 31.12.2016р. ). Где должны быть указаны запчасти в какой строчке в Форме ценового предложения? В данный момент в ваших документах строчки для суммы запчастей нет. Формулировка "не больше 3500грн" означает, что они могут быть меньше чем 3500,00грн в результате снижения суммы на аукционе.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2016-10-03-001239-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Еліттехмедсервіс", Код ЄДРПОУ:35455663
Дата подання: 10 жовтня 2016 14:43
Вимога до технічного завдання
Вважаємо, що в документах Замовника (технічне завдання, специфікації до договору, проект договору) допущені суперечливі неточності, які не дозволяють нам як Учаснику підготувати Цінову пропозицію.
В технічному завданні зазначено … «У вартість послуг з технічного обслуговування включена: * вартість витратних матеріалів; * вартість запчастин, необхідних для поточного ремонту, з метою підтримки працездатності (не більше 3500 грн на період до 31.12.2016р. У випадку необхідності заміни запчастин, вартість яких більше 3500грн, складається додаткова угода); …».
В проекті Договору вказано «1.2. Послуги надаються с заміною деталей, вузлів, агрегатів (надалі «запчастин»), необхідних для підтримки працездатності обладнання».
Однак в Технічному завданні та в специфікації відсутній рядок для суми запасних частин. Не опублікована Форма цінової пропозиції. На прохання пояснити дане питання через електронну торгову площадку відповідь від Замовника не отримано.
Відповідно до прейскуранта на обслуговування медичної техніки, в вартість робіт включається вартість допоміжних матеріалів - припій, каніфоль, ізоляційна стрічка, кріпильні матеріали і т. п. (дрібні матеріали список яких може бути визначено чітко).
Але Замовник зазначає, що у вартість послуг входять запасні частини, перелік кількість і рядок для яких не передбачає. Розмита фраза «сума ...не більше 3500грн» – неприйнятна. Одночасно в проекті Договору обумовлює штраф у розмірі 100% від не поставлених у строк послуг.
Нам як Учаснику не зрозуміло, які саме зобов'язання ми беремо на себе, і за якою формою ми повинні подати цінову пропозицію.
Замовник зазначає, що для запчастин вартість яких більше 3500грн укладається додаткова угода. Це суперечить Положенню про порядок придбання товарів, робіт та послуг Додаток 1 до рішення міської ради 19.05.16 №7/7-348, в якому вказано:
п. 4.11. У разі необхідності придбання додаткового обсягу ТМЦ, які раніше були придбані за допомогою авторизованого майданчика, замовник має право заключити додаткову угоду на придбання ТМЦ (за ціною основного договору) на суму що не перевищує 20% раніше укладеного договору, у випадку якщо відбувся аукціон за участю не менш ніж 3-х учасників.
В даному договорі Замовника ціна запчастин не буде передбачена так як немає переліку та кількості запасних частин, наявність 3-х учасників швидше за все неможлива. Яким чином буде укладено додаткову угоду?
Просимо скасувати аукціон і внести зміни в технічне завдання.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
10 жовтня 2016 17:06
Ваше питання залишилося без відповіді з технічних причин: не задовільну якість роботи комп'ютера і обмеженнями у доступі до мережі інтернет .
Готові погодитися з висунутими зауваженнями.
Скасовуємо аукціон і повертаємо технічне завдання на допрацьовання.
Якщо є можливість, зорієнтуйте, будь ласка: надішліть нам на ел.адресу likarnya9@ukr.net приклад того, як повинно, по-вашому, виглядати технічне завдання замовника, в якому можна передбачити найменування, кількість і вартість запчастин таких як тени, електроди, термо регістрі і тд.
Будемо вдячні за співпрацю у створенні документів, які задовольнять постачальника послуг з тех. обслуговування медобладнання, яке вже гостро потребує догляду.
З повагою, бухгалтерія КУ "ММЛ №9 - МСЧ працівників ДМФ"

Документи подані скаржником

10 жовтня 2016 14:43
Скарга на ТЗ.pdf

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 10 жовтня 2016 17:47
Коментар щодо відміни: У зв'язку з претензіями до технічного завдання повертаємо його на доопрацювання.
Документи:
10 жовтня 2016 17:47
Рішення №15 про скасування аукціону.docx