Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

капітальний ремонт мосту на автомобільній дорозі державного значення Одеса-Рені (на Бухарест), км 52+789
Очікувана вартість
70 771 946,00 UAH
UA-2016-10-03-000365-c ec401b1749c34016ac5140a26c678529
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Носуленко А.С.

+0972732673 asnn@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Служба автомобільних доріг в Одеській області
Код ЄДРПОУ: 25829550
Місцезнаходження: 65031, Україна , Одеська обл., Одеса, м. Одеса, вул. М. Грушевського, 49
Контактна особа: Носуленко А.С.
+0972732673
asnn@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 жовтня 2016 16:36
Звернення за роз’ясненнями: до 09 жовтня 2016 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 жовтня 2016 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 жовтня 2016 10:00
Початок аукціону: 20 жовтня 2016 12:54
Очікувана вартість: 70 771 946,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 100 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,14%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 350000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Работы
капітальний ремонт мосту на автомобільній дорозі державного значення Одеса-Рені (на Бухарест), км 52+789
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65031, Україна, Одеська обл., Одеса, місце поставки зазначено в ТД
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 45221000-2 — Будівництво мостів і тунелів, шахт і метрополітенів

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 жовтня 2016 11:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 жовтня 2016 16:33
ТД Міст з забезпеченням.doc
03 жовтня 2016 16:33
Договір підряду проект+.doc
04 жовтня 2016 11:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 жовтня 2016 16:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 жовтня 2016 16:33
ТД Міст з забезпеченням.doc
03 жовтня 2016 16:33
Договір підряду проект+.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Стосовно відповідності обраної технології виконання робіт фактичним умовам
Дата подання: 07 жовтня 2016 22:46
Після розгляду об’ємів робіт, які викладені в додатку 5 «Технічне завдання» та огляду об’єкта в натурі, ми дійшли до висновку, що технологія виконання робіт не повністю визначена і відповідно відображена в умовах даного будівельного майданчику, який стиснутий і обмежений (роботи виконуються в зоні відводу дороги шириною орієнтовно 20 м, межі якої з двох сторін по довшій стороні, є фактично державним кордоном між Україною і Молдовою), наявністю на майданчику слабких грунтів (див. п 49 додаток 5 «Технічне завдання») на глибину до 30 м та інженерних мереж. Для прикладу. «Технічним завданням» передбачено влаштування тимчасових майданчиків та острівців ( п.41, п 42) з щебеню і покриття зверху дорожніми залізобетонними плитами. Враховуючи, що роботи по спорудженню фундаменту – палі діаметром 1420 мм і довжиною 30 м зможуть виконувати тільки бурові машини вага яких більше 100 т, запропонований варіант влаштування тимчасових майданчиків в існуючих геологічних умовах не раціональний (неможливо здійснити відсипку в нестійких грунтах, глибина залягання яких складає 30 м). У зв’язку з вищенаведеним, просимо Вас розглянути наше звернення, при необхідності внести зміни в «Технічне завдання» або обґрунтувати проектну технологію в частині спорудження проміжкових опор.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У 2011 р. міст зі смугою відведення загальною шириною 23 м передано у власність України та прийнято на баланс Служби автомобільних доріг в Одеській області.
Виконання робіт передбачено в межах смуги відведення автомобільної дороги.
Згідно проекту організації будівництва (ПОБ) «занурення вібратором обсадних металевих трубах діаметром 1420мм до верхньої границі шару ІГЕ 10 (глина тверда) з подальшим зануренням до проектної відмітки та одночасною виїмкою ґрунту буровим агрегатом, ймовірно, типу Като модель 3OTHC-Sii». Загалом, вага вказаної бурової та навісного обладнання складає до 40 т.
Відповідно до ДБН А.3.1-5-2009 «Організація будівельного виробництва» п. 6.1: «Механізація будівельно-монтажних робіт на об’єкті (застосування будівельних машин, устаткування та засобів малої механізації) здійснюється із врахуванням :
- індивідуальних властивостей об’єкта та умов його будівництва»;
- строків будівництва об’єктів;
- забезпечення комплексної безпеки будівництва;
- організаційно-технічних можливостей підрядника.
Загальний характер механізації робіт на об’єкті визначається у ПОБ. …..».
Організація руху
Дата подання: 08 жовтня 2016 20:49
Відповідно до п.4.4 (Тендерна документація. І. Загальні положення) виконання робіт передбачено до 31.12.18 р. У зв’язку з тим, що роботи будуть проводитись майже два роки, автотранспорт: легкові автомашини, вантажний транспорт, дорожня техніка, яка задіяна на ремонті автодороги і транзитний транспорт з Балкан і на Балкани буде проходити через курортну зону (смт. Затока) чи через будівельний майданчик?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно проектних рішень, щодо організації дорожнього руху на час проведення ремонтних робіт, передбачено:
1) закрити автомобільний рух по мосту на час проведення капітального ремонту мосту;
2) рух транзитного автомобільного транспорту виконувати в об’їзд по автомобільній дорозі Одеса – Білгород-Дністровський – Монаші – /М-15/ з під’їздом до порту Іллічівськ.
Рух технологічного транспорту виконується по технологічному проїзді.
Електроенергія на будівельному майданчику
Дата подання: 08 жовтня 2016 21:24
В Тендерній документації не наведено відомостей про підключення будівельного майданчика до ЛЕП. Прошу Вас уточнити: це упущення в документації чи електроенергія на будівельний майданчик майже два роки буде подаватись з дизельгенераторів?
Відповідь: Згідно проектних рішень, енергопостачання здійснюється за допомогою пересувної електростанції підрядника. Можливість підключення до існуючих ЛЕП може бути розроблена в ПВР з попереднім погодженням Замовника, власника мереж тощо.
Шпунтове огородження
Дата подання: 08 жовтня 2016 21:59
У п.44 і п. 45 додатку 5 «Технічне завдання» передбачено влаштування шпунтового огородження. Відповідно до діючих нормативних документів шпунтове огородження влаштовується в щільних грунтах основи, а на даному будівельному майданчику слабкі грунти (іли) на глибину залягання до 30 м. Прошу Вас внести зміни у «Технічне завдання» або підтвердити можливість улаштування шпунтового огородження в ілистих грунтах.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно проектних рішень, ростверки проміжних опор виконуються в шпунтовій огорожі, влаштованій з тимчасового острівця. Відповідно, стійкість шпунтової огорожі в даних геологічних умовах буде підтверджено (або замінено на інше рішення) в рамках науково-технічного супроводу будівництва, вартість якого врахована в зведеному кошторисному розрахунку.
Невідповідності наведених робіт з фактичними
Дата подання: 08 жовтня 2016 23:35
Прошу Вас уточнити наступне. Якщо при будівництві даного об’єкту виникнуть суттєві невідповідності об’ємів робіт зазначених у «Технічному завданні» з фактичними об’ємами робіт, прив’язаними до даного будівельного майданчику, за чиї кошти Підрядника чи Замовника вони будуть виконуватись і чи буде проводитись новий тендер при виявлені вищенаведених невідповідностей.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Всі додаткові роботи, що виникають в процесі ремонтних робіт за тих, чи інших обставин мають бути відображені в Акті на додаткові роботи, а витрати на їх виконання мають бути лише в рамках затвердженої кошторисної вартості об’єкту.
У разі потреби закупівлі додаткових робіт, вони будуть проводитися у відповідності до діючого законодавства у сфері публічних закупівель.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 жовтня 2016 13:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МОСТОБУДІВЕЛЬНИЙ ЗАГІН № 112" 67 963 201,48
UAH з ПДВ
67 963 201,48
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Підприємство "Маст-Буд" 70 719 966,54
UAH з ПДВ
70 619 966,54
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 жовтня 2016 11:43
Довідка МВС Тагун В.М..pdf
31 жовтня 2016 11:43
Тендерна пропозиція.pdf
18 жовтня 2016 19:12
Ст.17 ЗУ.pdf
18 жовтня 2016 19:12
наказ Зламанюк.pdf
18 жовтня 2016 19:12
Лист-підтв.jpg
18 жовтня 2016 19:12
Лист-підтв УМ.jpg
18 жовтня 2016 19:12
Лист-підтв БУМ.jpg
18 жовтня 2016 19:12
Лист з розр.jpg
18 жовтня 2016 19:12
Інформація про субпід..pdf
18 жовтня 2016 19:12
захист довкілля.pdf
18 жовтня 2016 19:12
додаток 5.pdf
18 жовтня 2016 19:11
додаток 3.3.pdf
18 жовтня 2016 19:11
додаток 3.1.3.pdf
18 жовтня 2016 19:11
додаток 3.1.2.pdf
18 жовтня 2016 19:11
додаток 3.1.1.pdf
18 жовтня 2016 19:11
довіреність.pdf

Публічні документи

19 жовтня 2016 09:51
Технічні якісні хар-ки.pdf
19 жовтня 2016 09:51
Інші доки.pdf
18 жовтня 2016 19:00
Стаття 17.pdf
18 жовтня 2016 19:00
4 док на директора.pdf
18 жовтня 2016 19:00
Технічні якісні хар-ки.pdf
18 жовтня 2016 19:00
Інші доки.pdf
18 жовтня 2016 19:00
Досвід.pdf
18 жовтня 2016 19:00
Накази.pdf
18 жовтня 2016 19:00
Працівники.pdf
18 жовтня 2016 19:00
Акредитация1.1.pdf
18 жовтня 2016 19:00
1.1 договор лаборатории.pdf
18 жовтня 2016 19:00
Техника.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МОСТОБУДІВЕЛЬНИЙ ЗАГІН № 112"

ТОВ Підприємство "Маст-Буд"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МОСТОБУДІВЕЛЬНИЙ ЗАГІН № 112"
#22202218
Переможець 67 963 201,48
UAH з ПДВ
26 жовтня 2016 14:57

Документи

26 жовтня 2016 14:57
Електронний підпис
26 жовтня 2016 14:56
протокол.jpg
26 жовтня 2016 14:56
повідомлення.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 жовтня 2016 14:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МОСТОБУДІВЕЛЬНИЙ ЗАГІН № 112"
#22202218
67 963 201,48
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 жовтня 2016 14:57
Електронний підпис
26 жовтня 2016 14:56
протокол.jpg
26 жовтня 2016 14:56
повідомлення.jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 червня 2018 13:13
Електронний підпис зміни до договору
01 червня 2018 13:12
Електронний підпис зміни до договору
23 квітня 2018 13:13
ДУ№11 _71 К (1).pdf зміни до договору
23 квітня 2018 13:13
Електронний підпис зміни до договору
30 листопада 2017 13:59
Електронний підпис укладений
14 листопада 2016 14:55
71К.pdf укладений
14 листопада 2016 14:55

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 листопада 2017
Дата публікації змін до договору:
30 листопада 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Відповідно до абз. 2, п. 21.3 розділу ХХІ «Порядок внесення змін до Договору і його розірвання» та абз. 5, п.3.5. розділу ІІІ «Ціна договору» - суму договору зменшити на 5 658,35 грн та пункт 3.1. викласти в наступній редакції: «3.1. Ціна договору становить 67 957 543,13 грн. (Шістдесят сім мільйонів дев’ятсот п’ятдесят сім тисяч п’ятсот сорок три грн. 13 коп.). в тому числі ПДВ – 11 326 256,69 (одинадцять мільйонів триста двадцять шість тисяч двісті п’ятдесят шість грн. 69 коп.). Договірна ціна є динамічною.» 2. Відповідно до абз.3 пункту 21.3. розділу ХХІ. «Порядок внесення змін до Договору і його розірвання», п.5.1. розділу «Строк та місце виконання робіт» та пункт 22.1. розділу XXII. «Строк дії Договору», викласти у такій редакції: п. 5.1. Строк виконання робіт: 2016-2018рр. Підрядник розпочинає їх виконання з моменту підписання Договору і забезпечує їх завершення до 30 квітня 2018 року, відповідно до календарного плану. п. 22.1. Договір набирає чинності з дати його підписання і діє до 30.04.2018 року, а в частині оплати до повного виконання Замовником своїх грошових зобов’язань.
Номер договору про закупівлю: 71К
Договір:
Номер додаткової угоди: 71К
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 квітня 2018
Дата публікації змін до договору:
23 квітня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до абз.3 пункту 21.3. розділу XXI. «Порядок внесення змін до Договору і його розірвання», п.5.1. розділу V. «Строк та місце виконання робіт» та пункт 22.1. розділу XXII. «Строк дії Договору», викласти у такій редакції: п. 5.1. Строк виконання робіт: 2016-2018рр. Підрядник розпочинає їх виконання з моменту підписання Договору і забезпечує їх завершення до 31 травня 2018 року, відповідно до календарного плану. п. 22.1. Договір набирає чинності з дати його підписання і діє до 31.05.2018 року, а в частині оплати до повного виконання Замовником своїх грошових зобов’язань. 2. Календарний план викласти у новій редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 71К
Договір:
Номер додаткової угоди: 71К
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 травня 2018
Дата публікації змін до договору:
01 червня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку з закінченням виконання робіт по договору та відповідно до абз.4 пункту 21.3. розділу ХХІ. «Порядок внесення змін до Договору і його розірвання», а саме - узгодження ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості робіт), пункт 3.1. розділу ІІІ. «Ціна договору», викласти в наступній редакції: п. 3.1. Ціна договору становить 67 692 745,43 грн. (Шістдесят сім мільйонів шістсот дев’яносто дві тисячі сімсот сорок п’ять грн.43 коп.), у тому числі ПДВ – 11 282 124,24 грн. (Одинадцять мільйонів двісті вісімдесят дві тисячі сто двадцять чотири грн. 24 коп.). Договірна ціна є динамічною.
Номер договору про закупівлю: 71К
Договір:
Номер додаткової угоди: 71К
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 листопада 2016 — 31 травня 2018
Сума оплати за договором: 67 692 745,43
UAH з ПДВ