Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Система ситуаційного спостереження у м. Дніпро - 26.40.3 (32330000-5 Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу)
Situational surveillance system in the city. Dnipro - 26.40.3 (32330000-5 Equipment for recording and playback of audio and video)
Situational surveillance system in the city. Dnipro - 26.40.3 (32330000-5 Equipment for recording and playback of audio and video)
Очікувана вартість
19 000 000,00 UAH
UA-2016-10-02-000003-c ● d41561c4447841ceaeb2af6924d41974
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | КП "ІНФО-РАДА-ДНІПРО" ДМР |
Код ЄДРПОУ: | 36094821 |
Місцезнаходження: | 49100, Україна , Дніпропетровська область обл., Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 75 |
Контактна особа: |
Ісаєв Ігор Володимирович +380980177292 inforadadnipro@gmail.com |
Додаткові контактні особи: |
Ісаєв Ігор Володимирович +380980177292 inforadadnipro@gmail.com Петренко Володимир Володимирович +380682401016 inforadadnipro@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | ME "INFO-RADA-DNIPRO" Dnipropetrovsk city council |
National ID: | 36094821 |
Contact point: |
Isaev Igor +380980177292 inforadadnipro@gmail.com |
Additional contacts: |
Isaev Igor +380980177292 inforadadnipro@gmail.com Petrenko Vladymyr +380682401016 inforadadnipro@gmail.com |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 02 жовтня 2016 10:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 грудня 2016 10:11 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 грудня 2016 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 грудня 2016 10:11 |
Початок аукціону: | 17 січня 2017 14:23 |
Очікувана вартість: | 19 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 95 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 570000 UAH |
Publication date: | 02 жовтня 2016 10:06 |
Enquiries until: | 10 грудня 2016 10:11 |
Complaints submission until: | до 16 грудня 2016 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 20 грудня 2016 10:11 |
Information
Estimated total value: | 19 000 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 95 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплекти
Система ситуаційного спостереження у м. Дніпро - 26.40.3 (32330000-5 Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Дмитра Яворницького
ДК 021:2015: 32330000-5 — Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу
ДК 016:2010: 26.40.3 — Апаратура для записування та відтворювання звуку й зображення
Situational surveillance system in the city. Dnipro - 26.40.3 (32330000-5 Equipment for recording and playback of audio and video)
CPV: 32330000-5
Період постачання:
з 01 січня 2017 по 01 липня 2017
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 73% |
Безкоштовнi канали передавання даних від камер відеоспостереження до серверного комплексу та моніторингових центрів: | 7% |
Більше 12 місяців: | 7% |
Від 6 до 12 місяців: | 4% |
Менше 6 місяців: | 0% |
Термін поставки товару: | 10% |
Менше 150 днів: | 10% |
Від 150 до 180 днів: | 5% |
Більше 180 днів: | 0% |
Гарантійний період: | 10% |
Більше 24 місяців: | 10% |
Від 18 до 24 місяців: | 5% |
Від 12 до 18 місяців: | 0% |
10 грудня 2016 09:16 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
10 грудня 2016 08:49 |
Договір (проект) на закупівлю - Система ситуаційного спостереження у м. Дніпро.docx | |
10 грудня 2016 08:49 |
Тендерна документація на закупівлю Система ситуаційного спостереження у м. Дніпро від 24.10.2016 року.doc | |
09 грудня 2016 20:53 |
Протокол № 37 від 09.12.2016.PDF | |
24 жовтня 2016 15:50 |
Протокол № 20 від 24.10.2016.PDF | |
18 жовтня 2016 17:50 |
Протокол №17 від 17.10.2016 року.PDF |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо критеріїв оцінки тендерних пропозицій
Дата подання: 17 жовтня 2016 11:40
Дата відповіді: 18 жовтня 2016 16:45
Шановний замонику,
Критерії та їх питому вагу при оцінці тендерних пропозицій учасників Ви визначили наступним чином:
"Тендерна пропозиція, подана учасником, оцінюється за-мовником за приведеною ціною, яка розраховується авто-матично системою електронних закупівель на момент по-дання пропозиції учасником за математичною формулою
PP = P/(1 + (F1 + F2 + F3)/PV), де:
PP - приведена ціна;
P - ціна;
F1 – безкоштовнi канали передавання даних від камер відеоспостереження до серверного комплексу та монітори-нгових центрів: більше 12 місяців – 10%; від 6 до 12 міся-ців – 5%; менше 6 місяців – 0%
F2 – термін поставки товару: менше 150 днів - 10%; від 150 до 180 днів – 5%; більше 180 днів – 0%
F3 – гарантійне обслуговування: більше 24 місяців – 10%; від 18 до 24 місяців – 5%; від 12 до 18 місяців – 0%
PV - питома вага критерію “ціна” – 70 %"
Як ми розуміємо, під "безкоштовними каналами передавання даних" мається на увазі безкоштовна послуга.
Запитання таке: Чи не є на Вашу думку "безкоштовна" послуга, питома вага якої складає до 10% вартості тендерної пропозиції участника, маніпуляцією?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Надаємо роз'яснення щодо загального питання від 17.10.2016,
Додаткові коефіцієнти на надання нетарифікованих послуг передачі даних, терміну поставки товару, гарантійного обслуговування Комплексу мають питому вагу оцінки критерію на підставі статті 28 Закону, оскільки закупівля має спеціалізований характер. Надання Учасником додаткових критеріїв для визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції маніпуляцією не вважаємо.
Додаткові коефіцієнти на надання нетарифікованих послуг передачі даних, терміну поставки товару, гарантійного обслуговування Комплексу мають питому вагу оцінки критерію на підставі статті 28 Закону, оскільки закупівля має спеціалізований характер. Надання Учасником додаткових критеріїв для визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції маніпуляцією не вважаємо.
Щодо уточнення визначення "безкоштовнi канали передавання даних"
Дата подання: 20 жовтня 2016 22:19
Дата відповіді: 22 жовтня 2016 19:52
Шановний Замовнику, п. 1. Перелік критеріїв та методика оцінки тенде-рної пропозиції із зазна-ченням питомої ваги критерію статті V. Оцінка пропозицій конкурсних торгів та визначення переможця Тендерної документації серед інших містить критерій F1 – безкоштовнi канали передавання даних від камер відеоспостереження до серверного комплексу та монітори-нгових центрів: більше 12 місяців – 10%; від 6 до 12 міся-ців – 5%; менше 6 місяців – 0% **** Що мається на увазі під терміном "безкоштовнi канали передавання даних"? Чи мається на увазі безкоштовне надання послуги Учасником-переможцем для Замовника або отримувача таких послуг та їх отримання Замовником або отримувачем?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Під терміном "безкоштовнi канали передавання даних" мається на увазі надання безкоштовних для Замовника відповідних послуг на термін заявлений Учасником.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2016-10-02-000003-c.c1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРО-ТЕХНОЦЕНТР", Код ЄДРПОУ:19089304
Дата подання: 16 листопада 2016 10:44
Вимога стосовно усунення незаконних вимог
На підставі ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі»,
Прошу Замовника:
внести в Тендерну документацію відповідні зміни, виключивши незаконні вимоги.
Прошу Замовника:
внести в Тендерну документацію відповідні зміни, виключивши незаконні вимоги.
Скасована
Дата: 16 листопада 2016 10:49
Причина: виправлення граматичних помилок тексту
Номер вимоги: UA-2016-10-02-000003-c.c2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРО-ТЕХНОЦЕНТР", Код ЄДРПОУ:19089304
Дата подання: 16 листопада 2016 10:52
Щодо усунення дискриминаційних вимог, встановлених Тендерною документацією
На підставі ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», Прошу Замовника: внести в Тендерну документацію відповідні зміни, виключивши незаконні вимоги.
Рішення замовника: Вимога відхилена
23 листопада 2016 16:21
Перевіривши тендерну документацію, вважаємо, що викладені у скарзі посилання є необгрунтованими зважаючи на наступне.
Твердження заявника про те, що п. 1.3. та п.1.4. Додатку 4 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до Закону, вимоги, встановлені Закону та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством» містить серед переліку документів необхідних для підтердження кваліфікації документи, що дикримінують учасника, а саме – «підтвердження наявності обладнання опорної мережі передачі даних, щонайменше 4 (чотири) маршрутизатори ядра мереж з підтримкої протоколу третього рівня MPLS та підтримкою механізмів комутації пакетів на другому рівні QNQ у формi договору на поставку, податкових та видаткових накладних» та «документальне підтвердження наявності точок росташування телекомунікаційної мережі учасніка по близу місць росташування IP камер (до 1000 метрів довжини кабельної траси від мережі Учасника). У формі договорів сервітуту або аренди на розміщення телекомунікаційних вузлів учасника, договорів на постачання електроживлення поблизу місць росташування IP камер згідно Додатка 5» є помилковим.
Замовником не встановлено дискримінаційних вимог в пункті 1.3 Додатку 4 до тендерної документації щодо підтвердження наявності обладнання опорної мережі передачі даних, а саме маршрутизаторів з підтримкою протоколу третього рівня MPLS, оскільки це є вимоги до надання каналів передачі даних для гарантованої роботи Системи в умовах великої розподіленої мережі і цими документами, що передбачені чинним законодавством (договір на поставку, податкова та видаткова накладна) Учасник підтвердить той факт, що володіє технічними можливостями, необхідними для виконання ним прийнятих зобов'язань за договором, якщо Учасник буде визнаний переможцем конкурсу. Жодних складностей для подання таких видів документів Учасниками, які можуть виконати зазначений у тендерній документації обсяг поставки товару не повинно виникати, а тому позиція заявника є суб’єктивною.
Також замовником не встановлено дискримінаційних вимог у пункті 1.4. Додатку 4 до тендерної документації щодо наявності телекомунікаційної мережі Учасника по близу міст розташування IP камер (до 1000 метрів довжини кабельної траси від мережі Учасника), оскільки це є підтвердженням гарантуванням роботи Системи через телекомунікаційну мережу Учасника та здійснення всіх необхідних дій для підключення обладнання телекомунікаційної мережі відео спостереження м. Дніпро до мережі 220В (технічні умови, лічильник, тощо).
Таким чином, Замовник вимагає від Учасника інформацію для підтвердження відповідності умов функціонування Системи у відповідності до ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі": необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, отримання яких можливо для всіх потенційних Учасників і передбачено чинним законодавством та нормативною документацією на продукцію.
Щодо, оскарження п.2.2 Додатку 2 до Тендерної документації необхідно зазначити, що оптоволоконна мережа повинна належати одному оператору (Учаснику) послуги передачі даних, тому-що має бути одна юридична особа яка буде нести юридичну відповідальність за передачу даних з метою швидкого реагування при можливих аварійних ситуаціях на кабельній мережі передачі даних оператора (Учасника), як наслідок гарантувати роботу Системи в цілому. Це виключає рiзноманiтнi варіанти, коли мережа пошкоджена на фізичному рівні, а відповідальність за аварійно відновлювальні роботи розділена на невизначену кількість провайдерів, які не несуть прямої відповідальності перед Замовником. Так само, коли мережа належить одному оператору(Учаснику) стає неможливим перехоплення даних(трафiку), в місцях точок демаркації з провайдерами які не несуть прямої юридичної відповідальності перед Замовником. Таким чином забезпечується безпека і не розповсюдження даних(трафiку), що передаються до кінцевого адресата мережі - ЦОД Замовника. Оскільки збереження і цінність даних які передаються від відеокамер несе максимальний пріоритет, оптоволоконна мережа передачі даних повинна належати одному оператору (Учаснику), та обслуговуватися тим ж оператором (Учасником).
Вимога щодо несправедливості критеріїю оцінки тендерних пропозицій по закупівлі «Система ситуаційного спостереження у м. Дніпропетровську - 26.40.3 (32330000-5 Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу)» а саме «безкоштовнi канали передавання даних від камер відеоспостереження до серверного комплексу та моніторингових центрів», є необгрунтованою, оскільки додаткові коефіцієнти на надання не тарифікованих послуг передачі даних, терміну поставки товару, гарантійного обслуговування Комплексу мають питому вагу оцінки критерію на підставі статті 28 Закону, оскільки закупівля має спеціалізований характер, отже самим ЗУ «Про публічні закупівлі» надається таке право Замовнику, а тому посилання Учасника на те, що Замовник порушує ЗУ «Про запобігання корупції» та права учасників є безпідставним та нічим не підтвердженим.
Твердження заявника про те, що п. 1.3. та п.1.4. Додатку 4 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до Закону, вимоги, встановлені Закону та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством» містить серед переліку документів необхідних для підтердження кваліфікації документи, що дикримінують учасника, а саме – «підтвердження наявності обладнання опорної мережі передачі даних, щонайменше 4 (чотири) маршрутизатори ядра мереж з підтримкої протоколу третього рівня MPLS та підтримкою механізмів комутації пакетів на другому рівні QNQ у формi договору на поставку, податкових та видаткових накладних» та «документальне підтвердження наявності точок росташування телекомунікаційної мережі учасніка по близу місць росташування IP камер (до 1000 метрів довжини кабельної траси від мережі Учасника). У формі договорів сервітуту або аренди на розміщення телекомунікаційних вузлів учасника, договорів на постачання електроживлення поблизу місць росташування IP камер згідно Додатка 5» є помилковим.
Замовником не встановлено дискримінаційних вимог в пункті 1.3 Додатку 4 до тендерної документації щодо підтвердження наявності обладнання опорної мережі передачі даних, а саме маршрутизаторів з підтримкою протоколу третього рівня MPLS, оскільки це є вимоги до надання каналів передачі даних для гарантованої роботи Системи в умовах великої розподіленої мережі і цими документами, що передбачені чинним законодавством (договір на поставку, податкова та видаткова накладна) Учасник підтвердить той факт, що володіє технічними можливостями, необхідними для виконання ним прийнятих зобов'язань за договором, якщо Учасник буде визнаний переможцем конкурсу. Жодних складностей для подання таких видів документів Учасниками, які можуть виконати зазначений у тендерній документації обсяг поставки товару не повинно виникати, а тому позиція заявника є суб’єктивною.
Також замовником не встановлено дискримінаційних вимог у пункті 1.4. Додатку 4 до тендерної документації щодо наявності телекомунікаційної мережі Учасника по близу міст розташування IP камер (до 1000 метрів довжини кабельної траси від мережі Учасника), оскільки це є підтвердженням гарантуванням роботи Системи через телекомунікаційну мережу Учасника та здійснення всіх необхідних дій для підключення обладнання телекомунікаційної мережі відео спостереження м. Дніпро до мережі 220В (технічні умови, лічильник, тощо).
Таким чином, Замовник вимагає від Учасника інформацію для підтвердження відповідності умов функціонування Системи у відповідності до ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі": необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, отримання яких можливо для всіх потенційних Учасників і передбачено чинним законодавством та нормативною документацією на продукцію.
Щодо, оскарження п.2.2 Додатку 2 до Тендерної документації необхідно зазначити, що оптоволоконна мережа повинна належати одному оператору (Учаснику) послуги передачі даних, тому-що має бути одна юридична особа яка буде нести юридичну відповідальність за передачу даних з метою швидкого реагування при можливих аварійних ситуаціях на кабельній мережі передачі даних оператора (Учасника), як наслідок гарантувати роботу Системи в цілому. Це виключає рiзноманiтнi варіанти, коли мережа пошкоджена на фізичному рівні, а відповідальність за аварійно відновлювальні роботи розділена на невизначену кількість провайдерів, які не несуть прямої відповідальності перед Замовником. Так само, коли мережа належить одному оператору(Учаснику) стає неможливим перехоплення даних(трафiку), в місцях точок демаркації з провайдерами які не несуть прямої юридичної відповідальності перед Замовником. Таким чином забезпечується безпека і не розповсюдження даних(трафiку), що передаються до кінцевого адресата мережі - ЦОД Замовника. Оскільки збереження і цінність даних які передаються від відеокамер несе максимальний пріоритет, оптоволоконна мережа передачі даних повинна належати одному оператору (Учаснику), та обслуговуватися тим ж оператором (Учасником).
Вимога щодо несправедливості критеріїю оцінки тендерних пропозицій по закупівлі «Система ситуаційного спостереження у м. Дніпропетровську - 26.40.3 (32330000-5 Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу)» а саме «безкоштовнi канали передавання даних від камер відеоспостереження до серверного комплексу та моніторингових центрів», є необгрунтованою, оскільки додаткові коефіцієнти на надання не тарифікованих послуг передачі даних, терміну поставки товару, гарантійного обслуговування Комплексу мають питому вагу оцінки критерію на підставі статті 28 Закону, оскільки закупівля має спеціалізований характер, отже самим ЗУ «Про публічні закупівлі» надається таке право Замовнику, а тому посилання Учасника на те, що Замовник порушує ЗУ «Про запобігання корупції» та права учасників є безпідставним та нічим не підтвердженим.
Номер вимоги: UA-2016-10-02-000003-c.a3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ДНІПРО-ТЕХНОЦЕНТР", Код ЄДРПОУ:19089304
Дата подання: 22 листопада 2016 22:36
Щодо просрочення термінів розгляду Вимоги
Звертаю увагу Замовника на порушення ним ч. 1 ст. 23 Закону України "Про публічні закупівлі", відповідно до якої він мав розглянути подану нами Вимогу Вих. № 1611-1 від 16 листопада 2016 р. в термін не пізніше 21 листопада 2016 р., надати роз’яснення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 Закону.
Рішення замовника: Вимога задоволена
23 листопада 2016 16:21
Зважаючи на те, що Замовник розглянув вимогу ТОВ «ДНІПРО-Техноцентр» 23.11.2016 року, пропонується надати учасникам додатковий час для уточнень, та у зв’язку з цим виправити в розділі ІV Тендерної документації кінцевий строк подання тендерних пропозицій з 09.12.2016 року на 20.12.2016 року. Чим задовольнити вимогу ТОВ «ДНІПРО-Техноцентр» від 22.11.2016 року (ID: UA-2016-10-02-000003-C.A3).
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2016-10-02-000003-c.b4
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРО-ТЕХНОЦЕНТР", Код ЄДРПОУ:19089304
Дата подання: 28 листопада 2016 14:47
Дата подання: 28 листопада 2016 14:47
Щодо усунення дискриминаційних вимог, встановлених Тендерною документацією
Прошу:
Зобов’язати Замовника внести до Тендерної документації відповідні зміни, виключивши зазначені незаконні вимоги
Рішення Органу оскарження:
Залишено без розгляду
від 01.12.2016 № 1803.PDF
Дата публікації: 01 грудня 2016 19:36
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 11 січня 2017
UA-2016-10-02-000003-c●d41561c4447841ceaeb2af6924d41974
Найменування: | КП "ІНФО-РАДА-ДНІПРО" ДМР |
Код ЄДРПОУ: | 36094821 |
Місцезнаходження: | 49100, Україна, Дніпропетровська область обл., Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 75 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ ИДТ | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ Мегалинк | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 січня 2017 14:44
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Коефіціент | Приведена ціна | Документи |
---|---|---|---|---|---|
ТОВ Мегалинк |
19 000 000,00
UAH з ПДВ
|
19 000 000,00
UAH з ПДВ
|
1.3698630137 | 13 870 000 | Документи |
ТОВ ИДТ |
19 000 000,00
UAH з ПДВ
|
19 000 000,00
UAH з ПДВ
|
1.1232876712 | 16 914 634.15 | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Мегалинк #33769837 |
Переможець |
19 000 000,00
UAH з ПДВ
|
19 січня 2017 12:15
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 травня 2019 16:02
|
Електронний підпис | укладений |
15 серпня 2017 11:40
|
Додаткова угода 2 від 14.08.2017.PDF | зміни до договору |
15 серпня 2017 11:36
|
Електронний підпис | укладений |
09 червня 2017 11:37
|
Додаткова угода № 1 від 08.06.2017 року до договору № 01/02 від 01.02.2017 року | зміни до договору |
09 червня 2017 11:32
|
Електронний підпис | укладений |
02 лютого 2017 14:28
|
Договір № 01/02 від 01.02.2017 року | укладений |
02 лютого 2017 14:28
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 08 червня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 09 червня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Основною складовою «Системи ситуаційного спостереження у м. Дніпро - 26.40.3 (32330000-5 Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу)», яку Виконавець повинен створити та встановити Замовнику, є камери відеоспостереження, які є технічно складними пристроями та мають містити аналітичні функції та оптичний інтерфейс 100 Base TX/FX, та які на даний час ще проходять модернізацію на заводі-виробника та заводом-виробником проводиться оновлення та налагодження їх програмної складової для підвищення безпеки пристрою і підвищення продуктивності, тому наявні об’єктивні обставини, незалежні від Виконавця, які підтвердженні документально, що призводять до затримки передання товару. Враховуючи зазначене та документи надані ТОВ «Мега Лінк», Сторони дійшли згоди щодо внесення змін до п. 6.1. Договору № 01-02 від 01.02.2017 року виклавши його в нові редакції: «Створення і поставка Системи здійснюється з моменту укладання договору та не пізніше 01.11.2017 року» |
Номер договору про закупівлю: | 01/02 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 серпня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 15 серпня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Часткова зміна місць встановлення частин Системи |
Номер договору про закупівлю: | 01/02 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 01/02 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |