Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи з будівництва сучасного лікувально-діагностичного комплексу Національної дитячої спеціалізованої лікарні «ОХМАТДИТ» (ДСТУ БД.1.1-1.2013 (Код ДК:021-2015: 45200000-9 (Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва)
Очікувана вартість
23 759 129,48 UAH
UA-2016-09-30-001229-b d8386582ab03476c8e494ca816212402
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мельник Віта Вікторівна

380676063993 tenderumpb@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство "Укрмедпроктбуд"
Код ЄДРПОУ: 37700171
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., Київ, Грушевського 7
Контактна особа: Мельник Віта Вікторівна
380676063993
tenderumpb@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
Керуючись частиною 6 статтею 35 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: необхідність проведення додаткових будівельних робіт, не зазначених у початковому проекті, але які стали через непередбачувані обставини необхідними для виконання проекту за сукупності таких умов: договір буде укладено з попереднім виконавцем цих робіт, такі роботи технічно чи економічно пов'язані з головним (первинним) договором; загальна вартість додаткових робіт не перевищує 50 відсотків вартості головного (первинного) договору та відповідно до листа Державного підприємства «Державний науково-дослідний інститут будівельних конструкцій» № 609-2043 від 28.09.2016 року, який здійснює науково-технічний супровід та авторський нагляд за об’єктом «Будівництво сучасного лікувально-діагностичного комплексу Національної дитячої спеціалізованої лікарні «ОХМАТДИТ», підтверджує необхідність виконання додаткових будівельних робіт, також на підставі висновків Державного підприємства «Державний науково-дослідний інститут будівельних конструкцій» №ВРО-270-2016/НС/4912.16-П01 від 14.09.2016р., №ВРО-270-2016/НС/4912.16-П02 від 14.09.2016р, №ВРО-270-2016/НС/4912.16-П03 від 14.09.2016р. За сукупності висновків та рекомендацій з необхідності виконання додаткових робіт, які не були зазначені в початковому проекті і стали необхідним для виконання проекту, Замовник прийняв рішення в застосуванні переговорної процедури закупівлі на підставі ч.6 ст.35 ЗУ «Про публічні закупівлі».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 жовтня 2016 11:25
Оскарження наміру укласти договір: 14 жовтня 2016 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Виконання комплексу робіт з демонтажу теплової траси
Виконання комплексу робіт з демонтажу, вивезення та утилізації будівельних конструкції
Виконання комплексу робіт з демонтажу стяжки підлог на блоках "А" та "Б"
Виконання комплексу робіт з демонтажу покрівлі
Виконання комплексу робіт з влаштування інверсійної покрівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 роб
Роботи з будівництва сучасного лікувально-діагностичного комплексу Національної дитячої спеціалізованої лікарні «ОХМАТДИТ» (ДСТУ БД.1.1-1.2013 (Код ДК:021-2015: 45200000-9 (Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01135, Україна, Київ, Київ, Чорновола, 28/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 жовтня 2016  —  30 грудня 2016
ДК 021:2015: 45200000-9 — Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва

Тендерна документація

30 вересня 2016 18:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Ріола-Модуль ЛТД"
#21650831
Переможець 23 759 129,48
UAH з ПДВ
03 жовтня 2016 11:25

Документи

03 жовтня 2016 11:24
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 жовтня 2016 11:25

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Ріола-Модуль ЛТД"
#21650831
23 759 129,48
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 жовтня 2016 11:24
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
27 квітня 2018 12:20
Документ змін_ Продовження договору до 21.12.2018.docx зміни до договору
27 квітня 2018 12:19
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2017 11:46
Документ змін ТОВ Ріола Модуль ЛТД.docx зміни до договору
28 грудня 2017 11:34
Електронний підпис укладений
27 червня 2017 14:20
Електронний підпис укладений
05 травня 2017 16:00
Документ змін.docx зміни до договору
05 травня 2017 15:57
Рішення ТД щодо внесення змін до договору 2016-2.FR10.pdf зміни до договору
05 травня 2017 14:32
Електронний підпис укладений
30 березня 2017 13:00
Електронний підпис укладений
23 грудня 2016 13:00
ДУ Переговорна з Ріола-Модуль від 22.12.2016.FR10.pdf укладений
23 грудня 2016 12:59
Документ змін умов договору.docx укладений
15 грудня 2016 18:55
Електронний підпис укладений
02 листопада 2016 18:37
Договір підписаний.pdf укладений
02 листопада 2016 18:33

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 грудня 2016
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2016
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. На підставі частини першої статті 651 Цивільного Кодексу України та пункту 17.1 Договору Сторони за взаємною згодою домовилися внести наступні зміни до Договору: 1.1. Змінити пункт 4.1. Договору, виклавши його в такій редакції: «4.1. Договірна ціна (ціна Договору) є приблизною (динамічною) та визначається на підставі Додатку № 1, що є невід’ємною частиною Договору (Договірна ціна), враховує всі можливі податки, збори та інші обов’язкові платежі, в тому числі податок на додану вартість (ПДВ) та становить: 17 872 377,00 грн. сімнадцять мільйонів вісімсот сімдесят дві тисячі триста сімдесят сім гривень 00 копійок), крім того ПДВ – 3 574 475,40 грн. (три мільйони п’ятсот сімдесят чотири тисячі чотириста сімдесят п’ять гривень 40 копійок), загальна вартість – 21 446 852,40 грн. (двадцять один мільйон чотириста сорок шість тисяч вісімсот п’ятдесят дві гривні 40 копійок).» 1.2. Внести зміни до розділу 22 Договору та викласти його в такій редакції: «22. Місцезнаходження Сторін, їх поштові та платіжні реквізити Замовник Державне підприємство «Укрмедпроектбуд» ЄДРПОУ 37700171, Р/рах 3523 9087 0791 57 в ГУДКСУ у м. Києва, МФО 820172. Свідоцтва платника ПДВ № 200131195, ІПН 377 00 172 65 55 Тел./факс (044) 209-14-80; Є платником податку на прибуток на загальних підставах. Місцезнаходження: 01601, м. Київ, вул. Грушевського, буд. 7 В.о. начальника ______________Б. В. Боруховський Генеральний підрядник Товариство з обмеженою відповідальність «РІОЛА-МОДУЛЬ ЛТД» ЄДРПОУ 21650831, Р/рах 26000010043913 в ПАТ «Державний експортно-імпорний банк України» м. Київ, МФО 322313. Витяг з реєстру платників податку на додану вартість №1426564500390, ІПН 216508326557 Тел./факс 579-22-86 (87); E-mail: office@rmodul.com.ua Є платником податку на прибуток на загальних підставах. Місцезнаходження: 07300, Київська обл., Вишгородський р-н, м. Вишгород, вул. Шлюзова, 4 Поштова адреса: 07300, Київська обл., Вишгородський р-н, м. Вишгород, вул. Шлюзова, 4 Директор _____________ В. Р. Духович 1.3. Внести зміни до Додатку № 1 до Договору – Договірна ціна, виклавши його в редакції, що додається (Додаток № 1 до даної Угоди) та є невід’ємною частиною даної Угоди. 1.4. Внести зміни до Додатку № 3 до Договору – Графік фінансування будівництва, виклавши його в редакції, що додається (Додаток № 2 до даної Угоди) та є невід’ємною частиною даної Угоди 2. Всі інші умови Договору, що не змінені/не доповнені цією Угодою, залишаються дійсними та обов’язковими для Сторін. 3. Угода до Договору набирає чинності з дати її підписання уповноваженими представниками Сторін та її скріплення печатками Сторін. 4. Ця Угода складена на двох аркушах у двох примірниках, що мають однакову юридичну силу, по одному примірнику для кожної із Сторін. 5. Угода містить наступні додатки: - Додаток № 1 – Договірна ціна. - Додаток № 2 - Графік фінансування будівництва.
Номер договору про закупівлю: 2016/2
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 2016/2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2016
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2016
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Авансування може бути здійснено в порядку та розмірах, що передбачені постановою Кабінету Міністрів України від 23 квітня 2014 р. № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та постановою Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2001 № 1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва», а саме: авансування Робіт за Договором може бути здійснено в розмірі 100% від ціни будівельно-монтажних робіт та 100% від вартості обладнання. Продовження терміну дії договору до повного виконання сторонами обов'язків по договору.
Номер договору про закупівлю: 2016/2
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 2016/2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 березня 2017
Дата публікації змін до договору:
30 березня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв’язку з коригуванням проектних рішень під час виконання умов договору, що спричинило необхідність продовження терміну дії договору.
Номер договору про закупівлю: 2016/2
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 2016/2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 квітня 2017
Дата публікації змін до договору:
05 травня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв’язку з тим, що в генерального підрядника в основному договорі відбулися коригування проектних рішень, а додаткові роботи, які передбачені договором 2016/2 від 31.10.2016 року технічно та економічно пов’язані з договором генерального підряду, таким чином, відповідно необхідно внести зміни до договору 2016/2 від 31.10.2016 року.
Номер договору про закупівлю: 2016/2
Договір:
Номер додаткової угоди: 2016/2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 червня 2017
Дата публікації змін до договору:
27 червня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Так як, авансування може бути здійснено в порядку та розмірах, що передбачені постановою Кабінету Міністрів України від 23 квітня 2014 р. № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та постановою Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2001 № 1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва», а саме: авансування Робіт за Договором може бути здійснено в розмірі 100% від ціни будівельно-монтажних робіт та 100% від вартості обладнання. Генпідрядник зобов’язується використати аванс протягом встановленого строку, а саме: протягом дев’яти календарних місяців після одержання авансу (проте в будь-якому випадку до закінчення виконання Робіт за Договором) та підтвердити його використання згідно з Актом приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма КБ-3) та проміжним актом-звітом про використання коштів за призначенням або видатковими накладними на матеріали та обладнання (устаткування). По закінченню строку (терміну) невикористані суми авансу підлягають поверненню Замовнику. Замовник має право контролювати використання наданих Генпідряднику сум авансу, а Генпідрядник зобов’язаний надавати відповідну інформацію стосовно використання наданого авансу Замовником відповідно до запитів Замовника». Закінчення виконання Робіт – до 01.10.2017 року включно, але в будь-якому випадку до повного виконання Робіт. Обсяги виконання Робіт та обсяги фінансування не збільшуються.». Договір набуває чинності з дати його підписання та діє до 01.10.2017 року, але в будь-якому випадку до повного виконання обов`язків Сторін по Договору. Обсяги виконання Робіт та обсяги фінансування не збільшуються. Внести зміни до Додатку № 2 до Договору – Календарний графік виконання робіт, виклавши його в редакції, що додається (Додаток № 1 до даної Угоди) та є невід’ємною частиною даної Угоди.
Номер договору про закупівлю: 2016/2
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 2016/2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. На підставі частини першої статті 651 Цивільного Кодексу України та пункту 17.1 Договору Сторони за взаємною згодою домовилися внести наступні зміни до Договору: 1.1. Сторони вирішили змінити пункт 6.3. Договору, виклавши його в такій редакції: «6.3. Закінчення виконання Робіт – до 01.05.2018 року включно, але в будь-якому випадку до повного виконання Робіт. Обсяги виконання Робіт та обсяги фінансування не збільшуються». 1.2. Сторони вирішили змінити пункт 20.1. Договору, виклавши його в такій редакції: «20.1. Договір набуває чинності з дати його підписання та діє до 01.05.2018 року, але в будь-якому випадку до повного виконання обов`язків Сторін по Договору. Обсяги виконання Робіт та обсяги фінансування не збільшуються. Закінчення строку Договору не звільняє Сторони від відповідальності за його порушення, яке мало місце під час дії Договору». 1.3. Внести зміни до Додатку № 2 до Договору – Календарний графік виконання робіт, виклавши його в редакції, що додається (Додаток № 1 до даної Угоди) та є невід’ємною частиною даної Угоди. 2. Всі інші умови Договору, що не змінені/не доповнені цією Угодою, залишаються дійсними та обов’язковими для Сторін. Також необхідно внести зміни до договірної ціни, в зв'язку зі зменшенням обсягів закупівлі .
Номер договору про закупівлю: 2016/2
Договір:
Номер додаткової угоди: 2016/2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 квітня 2018
Дата публікації змін до договору:
27 квітня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Щодо продовження терміну дії договору на виконання будівельно-монтажних робіт, так дані зміни пов’язані з в зв’язку з тим, що в генерального підрядника в основному договорі відбулися коригування проектних рішень, які спричинили затримку у виконанні робіт та відсутність будівельної готовності приміщень для виконання робіт по договору, тому виникла необхідність продовження терміну дії договору до 21.12.2018 року.
Номер договору про закупівлю: 2016/2
Договір:
Номер додаткової угоди: 2016/2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 жовтня 2016 — 31 грудня 2016
Сума оплати за договором: 21 211 860,00
UAH