Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Лікарські засоби
Очікувана вартість
195 000,00 UAH
UA-2016-09-29-000148-a 3f3e7eaa8052441da08b0a64026f5fec
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Круцик Василь Володимирович

+380365622054 vozdmr3@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ охорони здоров'я Дубенської міської ради
Код ЄДРПОУ: 37624735
Місцезнаходження: 35600, Україна , Рівненська обл., Дубно, Грушевського 103
Контактна особа: Круцик Василь Володимирович
+380365622054
vozdmr3@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 вересня 2016 11:37
Звернення за роз’ясненнями: до 07 жовтня 2016 11:42
Оскарження умов закупівлі: до 13 жовтня 2016 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 жовтня 2016 11:42
Початок аукціону: 18 жовтня 2016 11:30
Очікувана вартість: 195 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,15%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
74 уп
Програф капс. 0.5мг N50
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 35600, Україна, Рівненська область, Дубно, Грушевського 103
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2016  —  31 грудня 2016
ДК 021:2015: 33690000-3 — Лікарські засоби різні
ДК 016:2010: 21.20.1 — Ліки
4 уп
Сертикан табл. 75мг N60
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 35600, Україна, Рівненська область, Дубно, Грушевського 103
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2016  —  31 грудня 2016
ДК 021:2015: 33690000-3 — Лікарські засоби різні
ДК 016:2010: 21.20.1 — Ліки
3 уп
Медрол таб. 16мг N50
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 35600, Україна, Рівненська область, Дубно, Грушевського 103
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2016  —  31 грудня 2016
ДК 021:2015: 33690000-3 — Лікарські засоби різні
ДК 016:2010: 21.20.1 — Ліки
7 уп
Сандімун-неорал капс. 50мг N50
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 35600, Україна, Рівненська область, Дубно, Грушевського 103
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2016  —  31 грудня 2016
ДК 021:2015: 33690000-3 — Лікарські засоби різні
ДК 016:2010: 21.20.1 — Ліки
7 уп
Міфортик табл. 180мг N120
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 35600, Україна, Рівненська область, Дубно, Грушевського 103
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2016  —  31 грудня 2016
ДК 021:2015: 33690000-3 — Лікарські засоби різні
ДК 016:2010: 21.20.1 — Ліки

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 жовтня 2016 14:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 жовтня 2016 14:26
Тендерна документація зі змінами.docx
07 жовтня 2016 14:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 жовтня 2016 14:26
Тендерна документація зі змінами.docx
06 жовтня 2016 22:48
Тендерна документація.docx
04 жовтня 2016 14:47
Тендерна документація.docx
29 вересня 2016 11:38
Технічна специфікація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Копія документу виробника
Дата подання: 30 вересня 2016 15:08
Добрий день! У п. 10 Додатку 2 "Тендерної документації" міститься вимога надати у складі тендерної пропозиції гарантійний лист від учасника та КОПІЮ ДОКУМЕНТУ ВИРОБНИКА, якими підтверджується, що в разі поставки товару, що не відповідає вимогам замовника, він буде замінений. У складі тендерної документації учасника є ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ ВИРОБНИКА, яким підтверджується можливість поставки вказаного замовником у "Тендерній документації" товару необхідної кількості та якості (відповідно до заявлених вимог замовника). Цей гарантійний лист унеможливлює поставку виробником товару, що не відповідає вимогам замовника. Що Ви маєте на увазі під поставкою товару, що не відповідає вимогам замовника?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Прошу пункт п. 10 Додатку 2 "Тендерної документації"виключити.
Документи переможця
Дата подання: 30 вересня 2016 15:18
Конкретизуйте, будь ласка, які саме документи повинен надати переможець торгів в 5-денний термін з дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір (з вказанням вимог до цих документів).
Відповідь: 1. Інформаційну довідку про те, щослужбову (посадову) особу учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення;
2. Інформаційну довідку про юридичну особу, яка є учасником, про те, що учасник не внесений до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення;
3. Інформаційну довідку з реєстру Департаменту інформаційно-аналітичного забезпечення МВС України про те, що фізична особа, яка є учасником, не була засуджена за злочин, учинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку;
4. Інформаційну довідку з реєстру Департаменту інформаційно-аналітичного забезпечення МВС України про те, щослужбова (посадова) особа учасника, яка підписала тендерну пропозицію, не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку;
5. Інформаційню довідку з Єдиної бази данихпро те, щоучасник не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього відкрита ліквідаційна процедура.
Документи тендерної пропозиції у паперовому вигляді
Дата подання: 30 вересня 2016 15:27
Чи потрібно буде надавати переможцю торгів на адресу замовника всі документи тендерної пропозиції у паперовому вигляді?
Відповідь: Так, потрібно.
Термін придатності товару
Дата подання: 30 вересня 2016 15:40
У п.4 додатка 2 "Тендерної документації" зазначено, що термін придатності товару на момент постачання на склад замовника потрібен бути не менш ніж 75% від загального терміну придатності, але не меншим 12 місяців від загального терміну придатності, а в п. 4.3 розділу 4 проекту договору поставки - 80%. Уточніть, будь ласка, яким повинен бути термін придатності товару, що постачається.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 80% від загального терміну придатності, але не меншим 12 місяців від загального терміну придатності.
Термін поставки товару
Дата подання: 30 вересня 2016 16:12
У п. 9 додатку 2 до "Тендерної документації" зазначено, що термін поставки товару повинен становити не більше 10 днів з моменту отримання заявки. У п.5.1 проекту договору поставки зазначено, що постачальник здійснює поставку товару покупцеві протягом трьох робочих днів з дня визначення переможця, але не пізніше п'яти робочих днів від дня підписання договору. Крім того, у п.2 розділу "Результати торгів та укладання договору про закупівлю" "Тендерної документації" зазначено, що договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір. Як може бути здійснена поставка товару покупцеві протягом трьох робочих днів з дня визначення переможця без укладання договору? Уточніть термін поставки товару стосовно дати укладання договору (в "Тендерній документації" і в проекті договору).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Прошу пункт 5.1. проекту договору викласти у наступній редакції – «Термін поставки товару повинен становити не більше 10 днів з моменту отримання заявки».
Цінова пропозиція з цінами після аукціону
Дата подання: 30 вересня 2016 16:20
Чи потрібо буде переможцю торгів надавати форму "Пропозиція тендерної документації" з цінами за результатами аукціону? Якщо так, то в якому вигляді - електронному чи паперовому?
Відповідь: Так, потрібно в паперовому вигляді.
Внесення змін до "Тендерної документації"
Дата подання: 04 жовтня 2016 12:23
Добрий день! Дякуємо за відповіді на запитання. Чи будуть внесені зміни до "Тендерної документації", що враховують Ваші роз'яснення, у вигляді нової редакції тендерної документації (відповідно до п.2 розділу "Унесення змін до тендерної документації")?
Відповідь: Так зміни будуть внесені
Підтвердження переможцем відсутності підстав, визначених ч.2 ст.17
Дата подання: 04 жовтня 2016 12:53
Чи потрібно переможцю торгів підтверджувати документально відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначених частиною другою ст.17 Закону України "Про публічні закупівлі" (відсутність заборгованості із сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)? Якщо потрібно, то який документ повинен надати переможець?
Відповідь: так потрібно, інформаційна довідка
Нова редакція "Тендерної документації"
Дата подання: 04 жовтня 2016 15:58
Чому нова редакція "Тендерної документації", яку Ви розмістили 04.10.2016 р., не містить повного переліку документів, які повинен надати переможець торгів, а також вимоги до переможця надати у паперовому вигляді остаточну форму тендерної пропозиції і всіх документів, що розміщуються учасником на майданчику в електронному вигляді?
Відповідь: Всі зауваження врахованні та вписанні в п. 7 тендерної документації
Інформаційні довідки щодо відсутності підстав по ч.1 та ч. 2 ст.17
Дата подання: 04 жовтня 2016 16:05
Інформаційна довідка щодо відсутності підстав по ч.2 ст.17 повинна бути виписана учасником чи органом фіскальної служби? Якщо другий варіант, то якою датою повинна бути виписана ця довідка? Якою датою повинна бути виписана Інформаційна довідка з реєстру Департаменту інформаційно-аналітичного забезпечення МВС України про те, що фізична особа, яка є учасником, не була засуджена за злочин, учинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Інформаційну довідку про юридичну особу, яка є учасником, про те, що учасник не внесений до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, повинна бути виписана органом фіскальної служби з датою видачі не більше 30-денної давнини відносно дати закінчення торгів;

2. Інформаційну довідку з реєстру Департаменту інформаційно-аналітичного забезпечення МВС України про те, що фізична особа, яка є учасником, не була засуджена за злочин, учинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку, з датою видачі не більше 30-денної давнини відносно дати закінчення торгів;
Щодо змін у "Тендерній документації" (документи переможця)
Дата подання: 07 жовтня 2016 10:52
Доброго дня! Дякуємо за відповіді. Але Ви надали відповідь НЕ ПО ЧАСТИНІ 2 СТ.17 (щодо заборгованості з податків - запитання від 04.10.16 в 12:53 та в 16:05), а по ПУНКТУ 2 ЧАСТИНИ ПЕРШОЇ СТ.17 (щодо корупційних правопорушень) і внесли некоректні зміни в «Тендерну документацію» (Переможець повинен надати Інформаційну довідку про юридичну особу, яка є учасником, про те, що учасник не внесений до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, повинна бути виписана ОРГАНОМ ФІСКАЛЬНОЇ СЛУЖБИ). Питання, що стосуються корупційних правопорушень, - НЕ В КОМПЕТЕНЦІЇї органів фіскальної (податкової) служби, і ці органи не можуть надати таку довідку. Можливо, Ви мали на увазі, що: 1. Переможець повинен надати Інформаційну довідку про те, що відомості про юридичну особу, яка є учасником, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення. 2. Переможець повинен надати Довідку про відсутність у учасника заборгованості з податків і зборів (обов’язкових платежів), що є чинною на дату розкриття пропозиції торгів, виписану органом фіскальної служби?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Так довідку виписану органом фіскальної служби
Розгорнути всі запитання: 11 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 жовтня 2016 11:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Людмила-Фарм" 174 903,58
UAH з ПДВ
174 903,58
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Бадм 182 663,01
UAH з ПДВ
182 663,01
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 жовтня 2016 11:47
1.Реєстр UA-2016-09-29-000148-a.pdf
13 жовтня 2016 11:47
7.Довідки UA-2016-09-29-000148-a.pdf
13 жовтня 2016 11:47
4. Ст.17 UA-2016-09-29-000148-a.pdf

Публічні документи

17 жовтня 2016 09:33
Технічна.pdf
17 жовтня 2016 09:33
Комерційна.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Людмила-Фарм"

ТОВ Бадм

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Людмила-Фарм"
#24741764
Переможець 174 903,58
UAH з ПДВ
24 жовтня 2016 15:19

Документи

24 жовтня 2016 15:17
Електронний підпис
24 жовтня 2016 15:10
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 жовтня 2016 15:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Людмила-Фарм"
#24741764
174 903,58
UAH з ПДВ
Документи

Документи

24 жовтня 2016 15:17
Електронний підпис
24 жовтня 2016 15:10
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 листопада 2016 13:25
Договір укладений
11 листопада 2016 13:25