Проведення незалежного аудиту Комунального підприємства Полтавської обласної ради «Полтававодоканал» та Полтавського обласного комунального виробничого підприємства теплового господарства «Полтаватеплоенерго» за трьома напрямами: фінансово-економічний аудит, юридичний аудит, технологічно-енергетичний аудит
Очікувана вартість
500 000,00 UAH
UA-2016-09-29-000048-a 654e8d06fa4249439670ba6257368c9d
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Управління житлово-комунального господарства Полтавської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 03365891
Місцезнаходження замовника: 36020, Україна , Полтавська обл., Місто Полтава, вулиця Володимира Козака, 1А
Контактна особа замовника: Маргушин Владислав Вячеславович
+380532273678
gitlo.otd@ukr.net

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 вересня 2016
Звернення за роз’ясненнями: до 07 жовтня 2016 09:43
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 жовтня 2016 09:43
Початок аукціону: 18 жовтня 2016 11:08
Очікувана вартість: 500 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуги
Проведення незалежного аудиту Комунального підприємства Полтавської обласної ради «Полтававодоканал» та Полтавського обласного комунального виробничого підприємства теплового господарства «Полтаватеплоенерго» за трьома напрямами: фінансово-економічний аудит, юридичний аудит, технологічно-енергетичний аудит
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36020, Україна, Полтавська область, місто Полтава, вулиця Володимира Козака, 1А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2016  —  25 грудня 2016
ДК 021:2015: 79212000-3 — Аудиторські послуги
ДК 016:2010: 69.20.1 — Послуги щодо фінансового аудиту

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

29 вересня 2016 09:58
Електронний цифровий підпис
29 вересня 2016 09:40
тендерна документація.pdf
29 вересня 2016 09:40
договір.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Забезпечення тендерної пропозиції
Дата подання: 30 вересня 2016 10:55
Прошу надати роз'яснення щодо надання забезпечення тендерної пропозиції у вигляді банківської гарантії, так як в тендерній документації чітко не визначено розмір забезпечення, посилаючись на частину першу ст. 24 Закону, в якій визначено лише максимальний рівень такого забезпечення - 3% від очікуваної вартості закупівлі.
Відповідь: Відповідь: 3% від очикуваної вартості закупівлі - 15000,00 грн. у вигляді банківської гарантії.
Банківська гарантія
Дата подання: 03 жовтня 2016 15:25
В тендерній документації в Додатку 1 , п. 9 вказано "Учасник має банківську гарантію забезпечення тендерної пропозиції". Проте не зазначено якого виду повинна бути банківська гарантія: електронна чи паперова, відзивна чи безвідзивна?
Відповідь: Відповідь: Банківська гарантія: безвідклична, безумовна, паперова.
Банківська гарантія
Дата подання: 04 жовтня 2016 09:56
Для оформлення банківської гарантії банк вимагає таку інформацію, яка відсутня в тендерній документації:Повне найменування банку Бенефіціара та його місцезнаходження, а такожа номер рахунку Бенефіціара, відкритого в цьому банку.
Відповідь: Відповідь: Державна казначейська служба України, м. Київ; МФО 820172 р/р 3711304106105, код ЄДРПОУ управління житлово-комунального господарства Полтавської обласної державної адміністрації 03365891
Банківське забезпечення
Дата подання: 04 жовтня 2016 10:14
В тендерній документації не вказано банк бініфіціара та його реквізити: поточний рахунок, назва банку, МФО, місцезнаходження банку. Вкажіть будь-ласка.
Відповідь: Відповідь: Державна казначейська служба України, м. Київ; МФО 820172 р/р 3711304106105, код ЄДРПОУ управління житлово-комунального господарства Полтавської обласної державної адміністрації 03365891
Щодо встановлення дискримінаційних кваліфікаційних критеріїв
Дата подання: 05 жовтня 2016 16:46
Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Статтею 11 Закону, зокрема закріплено, що тендерний комітет діє на засадах колегіальності та неупередженості. Відповідно до частини 1 пункт 2 Статті 12 Закону України «Захист економічної конкуренції» суб'єкт господарювання займає монопольне (домінуюче) становище на ринку товару, якщо не зазнає значної конкуренції внаслідок обмеженості можливостей доступу інших суб'єктів господарювання щодо закупівлі сировини, матеріалів та збуту товарів, наявності бар'єрів для доступу на ринок інших суб'єктів господарювання, наявності пільг чи інших обставин. Проведення процедури закупівлі незалежного аудиту Комунального підприємства Полтавської обласної ради «Полтававодоканал» та Полтавського обласного комунального виробничого підприємства теплового господарства «Полтаватеплоенерго» за трьома напрямами: фінансово-економічний аудит, юридичний аудит, технологічно-енергетичний аудит без поділу на лоти ставить учасників в нерівні умови та значно звужує коло потенційних учасників. В Україні здійснює діяльність досить обмежена кількість аудиторських фірм, що спеціалізуються за всіма трьома напрямками проведення аудиту. А відповідно до тендерної документації, саме договір про надання всіх трьох напрямків аудиту одночасно є наявністю документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Разом з тим, вимога щодо Замовника аналогічних послуг у підприємств комунальної та енергетичної сфер з обігом коштів не менше 50 млн. грн. протягом останніх п’яти років, робить таку закупівлю майже унікальною. Крім того, яким чином Замовником було визначено, що саме досвід надання протягом останніх п’яти років у замовників з таким обігом коштів буде достатнім для якісного надання послуг? Чому останні п’ять років?? Чому обіг коштів 50 мільйонів? Як Замовником була визначена необхідність встановлення такого кваліфікаційного критерію? Відповідно до даних сайту Державного агентства енергоефективності та енергозбереження України (http://saee.gov.ua/uk/business/energetichny-audit-ta-manadzhment) до переліку підприємств, що здійснюють послуги з енергетичного аудиту, енергосервісу, впроваджують системи енергоменеджменту, входять 35 господарюючих суб’єктів. Офіційні сайти даних аудиторських фірм пропонують лише послуги пов’язані з енергоаудитом. А отже, для виконання двох інших аудитів: фінансово-економічного та юридичного передбачається залучення спеціалістів по окремим договорам або юридичних осіб на умовах субпідряду. Враховуючи кваліфікаційні критерії та дані аналізу діяльності аудиторських фірм з відкритих джерел, приходимо до висновку, що потенційними Учасниками по даній тендерній закупівлі можуть бути лише: ПП «НВЦ Теплокомплект» (ЄДРПОУ: 34873982, адреса: 36022, м. Полтава вул. Панянка, 36) та його попередньо домовлений партнер. При цьому, ПП «НВЦ Теплокомплект» вже має досвід перевірки об’єктів аудиту. Тобто, Замовник, встановивши такі дискримінаційні вимоги, свідомо створив ситуацію створення антиконкурентних узгоджених дій, оскільки реальної конкуренції скласти за такими кваліфікаційними вимогами може лише зовсім обмежене коло учасників. Крім того, обмеження кола учасників тендерних закупівель приведе до неможливості отримати найменшу можливу ціну, оскільки Замовником свідомо створена можливість проведення номінального аукціону, що в свою чергу призводить до неможливості забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері та розвитку добросовісної конкуренції Відповідно до пункту 1 розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 р. за № 448/28578, предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, за показником п'ятого знака із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників третьої – п'ятої цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, а також конкретної назви товару чи послуги. Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками шостого – десятого знаків Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Отже, законотворцями передбачена можливість поділу предмету закупівлі на лоти за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Якщо послуги відповідають одному й тому самому коду ДК 016:2010 за показником п’ятого знаку, то розбивати предмет закупівель на лоти не обов’язково, за винятком коли відмова Замовника від поділу предмета закупівлі на окремі лоти зумовлює дискримінацію учасників, тобто якщо учасник має можливість в повній мірі здійснити поставку одного лота, але не має можливості та не зобов’язаний у відповідності до законодавства поставляти інший. Отже, поділ предмету закупівлі на 3 (три) окремі лоти є необхідним та дозволить здійснення конкурентного відбору між всіма потенційними учасниками, що мають досвід виконання аналогічних договорів за окремими напрямками, та дозволить відбутись чесному аукціону. При цьому, Замовник буде мати можливість отримати якісні послугу на вигідних умовах. Враховуючи вище викладене, не зрозуміло чому Замовником встановлені свідомо дискримінаційні умови. Таким чином, з метою максимальної економії та ефективності використання коштів і створення конкурентного середовища звертаємось до вас із проханням внести зміни до тендерної документації: - поділити предмет закупівлі на три лоти: 1) фінансово-економічний аудит, 2) юридичний аудит та 3) технологічно-енергетичний аудит, або надати роз’яснення чому Замовником було свідомо встановлено такі дискримінаційні вимоги та порушено основні принципи здійснення закупівель, закріплених статтею 3 Закону; - виключити вимогу щодо наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору лише у Замовників: підприємств комунальної та енергетичної сфер з обігом коштів не менше 50 млн. грн. протягом останніх п’яти років, або надати роз’яснення чому Замовником було свідомо встановлено такі дискримінаційні вимоги та порушено основні принципи здійснення закупівель, закріплених статтею 3 Закону
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь:
На сьогодняшній день Власника підприємств турбують причини збитковості підприємств, шляхи виходу комунальних підприємств на точку беззбитковості, покращення якості надання послуг та оптимізації тарифів.
Для отримання результату, на підставі якого можна здійснити управлінські рішення щодо покращення роботи комунальних підприємств, Полтавською ОДА, була створена відповідна комісія з фахівців комунальних підприємств, оперативного керуючого, представників громадськості та депутатського корпусу, яка розробила пропозиції та вимоги до потенційних виконавців аудиторських послуг, які лягли в основу запропонованої тендерної документації, а тому поділ на лоти не доцільний.
Що стосується обігу коштів у розмірі не менше 50 млн.грн. протягом останніх п’яти років, то підприємства на яких заплановано провести даний аудит мають річний дохід не менше 200 млн.грн КП ПОР «Полтававодоканал», та не менше 400 млн.грн ПОКВПТГ «Полтаватеплоенерго», а тому замовника цікавить кваліфікований аудит.
Що стосується кваліфікаційних критеріїв, якщо у статуті Вашого підприємства, або організації немає повноважень щодо проведення інших видів аудиторської діяльності, рекомендуємо внести відповідні зміни для того щоб в майбутньому Ви мали можливість приймати участь у подібних комплексних аудитах.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2016-09-29-000048-a.c1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ ЕЙЧ ЕЛ БІ ЮКРЕЙН, Код ЄДРПОУ:23731031
Дата подання: 04 жовтня 2016 14:32
Вимога щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі
ВИМОГА
щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі
(в порядку ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі»)
Скасована
Дата: 04 жовтня 2016 14:42
Причина: Під час розміщення, супровідний файл (у форматі PDF) не прикріпився.
Номер вимоги: UA-2016-09-29-000048-a.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ ЕЙЧ ЕЛ БІ ЮКРЕЙН, Код ЄДРПОУ:23731031
Дата подання: 04 жовтня 2016 14:39
Вимога щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі
ВИМОГА
щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі
(в порядку ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі»)
customer_decision: Вимога не задоволена
07 жовтня 2016 14:36
Управління житлово-комунального господарства розглянуло Вашу вимогу щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі на проведення незалежного аудиту Комунального підприємства Полтавської обласної ради «Полтававодоканал» та Полтавського обласного комунального виробничого підприємства теплового господарства «Полтаватеплоенерго» та повідомляє наступне.
Власником підприємств КП ПОР «Полтававодоканал» та ПОКВПТГ «Полтаватеплоенерго» є територіальна громада Полтавської області, яка делегувала власні повноваження Засновнику підприємств Полтавській обласній раді, депутати якої , за ініціативи громадськості, виділили кошти в розмірі 500 тис.грн з метою визначення причин збитковості своїх підприємств.
Відповідно до Конституції України, право власності складається з права володіти, користуватися та розпоряджатися. Власник майна використовує своє право розпоряджатися власними коштами, гарантоване йому Конституцією України і проводить це врамках чинного законодавства.
Відповідно до Закону України «Про аудиторську діяльність»: «Аудит — перевірка даних бухгалтерського облікуі показників фінансової звітності суб'єкта господарювання з метою висловлення незалежної думки аудитора про її достовірність в усіх суттєвих аспектах та відповідність вимогам законів України, положень (стандартів) бухгалтерського обліку або інших правил (внутрішніх положень суб'єктів господарювання) згідно із вимогами користувачів.»
Поняття аудиту дуже широке, в тому числі:
- Інвестиційний аудит;
- Зовнішній аудит;
- Спеціальний аудит.
Враховуючи, що аудиторські послуги можуть бути як обов’язковими, так і не обов’язковими, то в данному випадку Власник підприємств проводить цю роботу за власною ініціативою, за власні кошти, розмір яких він може собі дозволити витратити.
Для отримання результату, на підставі якого можна здійснити управлінські рішення щодо покращення роботи комунальних підприємств, Полтавською облдержадміністрацією, була створена відповідна комісія з фахівців комунальних підприємств, оперативного керуючого, представників громадськості та депутатського корпусу, яка розробила пропозиції та вимоги до потенційних виконавців аудиторських послуг, які лягли в основу запропонованої тендерної документації.
На сьогоднішній день Власника підприємств турбують причини збитковості підприємств, шляхи виходу комунальних підприємств на точку беззбитковості, покращення якості надання послуг та оптимізації тарифів.
Поставлену Власником задачу можна вирішити тільки комплексно, вивчивши проблеми економічного, технологічного та правового характеру, тому розділяти ці проблеми на якісь частини є недоцільним.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 жовтня 2016 11:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Аудиторська фірма "Капітал груп" 380 000,00
UAH з ПДВ
380 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КРЕСТОН ДЖІ СІ ДЖІ АУДИТ" 500 000,00
UAH з ПДВ
500 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 жовтня 2016 17:01
39_Опис документів.pdf
13 жовтня 2016 17:01
34_Проект договору.pdf
13 жовтня 2016 17:01
33_Технічне завдання.pdf
13 жовтня 2016 17:01
32_Тендерна пропозиція.pdf
13 жовтня 2016 17:01
30_Страх. сертеф_АРМА 17.pdf
13 жовтня 2016 17:01
29_Страх. Договір_АРМА 17.pdf
13 жовтня 2016 17:00
24_Лист пояснення.pdf
13 жовтня 2016 17:00
19_Подяка_Метрополітен.pdf
13 жовтня 2016 17:00
18_Довідка про досвід.pdf
13 жовтня 2016 17:00
16_Наказ_Клименко__.pdf
13 жовтня 2016 17:00
15_СТАТУТ.pdf
13 жовтня 2016 17:00
13_Довідка АА_ЄДРПОУ.pdf
13 жовтня 2016 17:00
9_Трудові_11.pdf
13 жовтня 2016 16:59
6_Витяг з реєстру ПЄП.pdf
13 жовтня 2016 16:59
2_Витяг ЄДР_24.06.16.pdf

Публічні документи

17 жовтня 2016 09:17
Статут.PDF
17 жовтня 2016 09:17
Банківська гарантія.pdf
17 жовтня 2016 09:17
Технічне завдання.PDF
17 жовтня 2016 09:17
Витяг з ЄДРПОУ.PDF
17 жовтня 2016 09:17
Свідоцтво АПУ.PDF
17 жовтня 2016 09:17
Тендерна пропозиція.PDF
17 жовтня 2016 09:17
Працівники.PDF
17 жовтня 2016 09:17
Матеріальна база.PDF
17 жовтня 2016 09:17
Договір оренди.PDF
17 жовтня 2016 09:17
Виписка з ЄДРПОУ.PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Аудиторська фірма "Капітал груп"
#33236268
Переможець 380 000,00
UAH з ПДВ
25 жовтня 2016 17:08

Документи

25 жовтня 2016 17:08
sign.p7s

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 жовтня 2016 17:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Аудиторська фірма "Капітал груп"
#33236268
380 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 жовтня 2016 17:08
sign.p7s

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
11 листопада 2016 16:20
Договір укладений
11 листопада 2016 16:14
sign.p7s укладений
04 січня 2017 09:16
Акт здачі-прийняття робіт(надання послуг) укладений
04 січня 2017 09:15

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 листопада 2016 — 25 грудня 2016
Сума оплати за договором: 380 000,00
UAH з ПДВ

Актуальні тендери

До пошуку