Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт будівлі лазні № 1 по вул. Івана Франка, 28 в м. Хмельницькому
Очікувана вартість
4 551 820,00 UAH
UA-2016-09-27-001097-b dd42309a5d714b55b8d6a691fb584b1b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Миронюк Юлія Борисівна

+380382656535 muronyulia@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва департаменту архітектури, містобудування та земельних ресурсів Виконавчого комітету Хмельницької міської ради
Код ЄДРПОУ: 02498582
Місцезнаходження: 29013, Україна , Хмельницька обл., місто Хмельницький, вулиця Проскурівська, 15
Контактна особа: Миронюк Юлія Борисівна
+380382656535
muronyulia@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 вересня 2016 14:50
Звернення за роз’ясненнями: до 03 жовтня 2016 14:55
Оскарження умов закупівлі: до 09 жовтня 2016 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 жовтня 2016 14:55
Початок аукціону: 17 жовтня 2016 15:16
Очікувана вартість: 4 551 820,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 45 518,20 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 22750 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт будівлі лазні № 1 по вул. Івана Франка, 28 в м. Хмельницькому
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29000, Україна, Хмельницька область, місто Хмельницький, вулиця Івана Франка
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2016  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 вересня 2016 14:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 вересня 2016 14:51
4 ТД Лазня 27.09.2016 (1).doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 жовтня 2016 15:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ЕКОАЛЬТ 4 120 800,00
UAH з ПДВ
3 983 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП Приватне мале підприємство "Лідер" 4 489 622,00
UAH з ПДВ
4 028 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ЛІГА БУД ЦЕНТР 4 550 196,00
UAH з ПДВ
4 550 196,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 жовтня 2016 16:25
Електронний підпис
11 жовтня 2016 15:30
Електронний підпис

Публічні документи

20 жовтня 2016 15:56
Електронний підпис
13 жовтня 2016 14:44
реєстр.pdf
13 жовтня 2016 14:43
101.pdf
13 жовтня 2016 14:43
98-100.pdf
13 жовтня 2016 14:43
87-97.pdf
13 жовтня 2016 14:43
85-86.pdf
13 жовтня 2016 14:43
84.pdf
13 жовтня 2016 14:43
79-83.pdf
13 жовтня 2016 14:43
78.pdf
13 жовтня 2016 14:43
73-77.pdf
13 жовтня 2016 14:43
72.pdf
13 жовтня 2016 14:43
71.pdf
13 жовтня 2016 14:43
64-70.pdf
13 жовтня 2016 14:42
62-63.pdf
13 жовтня 2016 14:42
60-61.pdf
13 жовтня 2016 14:42
59.pdf
13 жовтня 2016 14:42
56-58.pdf
13 жовтня 2016 14:42
31-55.pdf
13 жовтня 2016 14:42
29-30.pdf
13 жовтня 2016 14:42
9-28.pdf
13 жовтня 2016 14:42
7-8.pdf
13 жовтня 2016 14:42
4-6.pdf
13 жовтня 2016 14:42
3.pdf
13 жовтня 2016 14:42
1-2.pdf
13 жовтня 2016 14:42
10_СД_ССР_5.rtf
13 жовтня 2016 14:42
10_СД_ИВР.rtf

Публічні документи

13 жовтня 2016 14:06
Електронний підпис
13 жовтня 2016 14:01
Сканировать20021.JPG
13 жовтня 2016 14:01
Сканировать20020.JPG
13 жовтня 2016 14:01
Сканировать20019.JPG
13 жовтня 2016 14:01
Сканировать20018.JPG
13 жовтня 2016 14:01
Сканировать20017.JPG
13 жовтня 2016 14:00
Сканировать20016.JPG
13 жовтня 2016 14:00
Сканировать20015.JPG
13 жовтня 2016 14:00
Сканировать20014.JPG
13 жовтня 2016 14:00
Сканировать20013.JPG
13 жовтня 2016 14:00
Сканировать20012.JPG
13 жовтня 2016 14:00
Сканировать20011.JPG
13 жовтня 2016 14:00
Сканировать20010.JPG
13 жовтня 2016 14:00
Сканировать20009.JPG
13 жовтня 2016 14:00
Сканировать20008.JPG
13 жовтня 2016 14:00
Сканировать20007.JPG
13 жовтня 2016 14:00
Сканировать20006.JPG
13 жовтня 2016 14:00
Сканировать20005.JPG
13 жовтня 2016 14:00
Сканировать20004.JPG
13 жовтня 2016 14:00
Сканировать20003.JPG
13 жовтня 2016 14:00
Сканировать20002.JPG
13 жовтня 2016 13:55
Сканировать20001.JPG
13 жовтня 2016 13:55
Сканировать2.JPG
12 жовтня 2016 16:29
Технічна частина.zip
12 жовтня 2016 16:29
Комерційна частина ч.2.pdf
12 жовтня 2016 16:29
Комерційна частина.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ЕКОАЛЬТ

ПП Приватне мале підприємство "Лідер"

ТОВ ЛІГА БУД ЦЕНТР

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ЕКОАЛЬТ
#37329476
Відхилено 3 983 000,00
UAH з ПДВ
19 жовтня 2016 14:24
ПП Приватне мале підприємство "Лідер"
#14148019
Переможець 4 028 000,00
UAH з ПДВ
20 жовтня 2016 17:09

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 жовтня 2016 17:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП Приватне мале підприємство "Лідер"
#14148019
4 028 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2018 14:43
Електронний підпис укладений
29 грудня 2017 18:17
д_у_3_28.12.2017.PDF зміни до договору
29 грудня 2017 18:14
Електронний підпис укладений
26 червня 2017 17:38
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
26 червня 2017 15:55
Електронний підпис укладений
19 квітня 2017 10:39
Додаткова угода.pdf зміни до договору
19 квітня 2017 10:14
Електронний підпис укладений
02 листопада 2016 16:06
Договір № 03-1-16 про закупівлю робіт від 01.11.2016 укладений
02 листопада 2016 15:50

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 квітня 2017
Дата публікації змін до договору:
19 квітня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Згідно пункту 11.14 Договору, за взаємною згодою Сторін, Сторони вирішили абзац 2 пункту 3.1. виключити. 2. Пункт 3.1. Договору доповнити підпунктом 3.1.1. у наступній реакції: “Вартість виконаних робіт у 2016 році становить 904 032 (дев'ятсот чотири тисячі тридцять дві) гривні 06 копійок, в тому числі ПДВ 150672,01 грн.”. 3. Згідно рішення тринадцятої сесії Хмельницької міської ради “Про внесення змін до бюджету міста Хмельницького на 2017 рік” від 22.03.2017 №2 , пункт 3.1. Договору доповнити підпунктом 3.1.2.: “Вартість виконання робіт у 2017 році становить 3 123 967 (три мільйони сто двадцять три тисячі дев'ятсот шістдесят сім) гривень 94 копійки, в тому числі ПДВ 520661,32 грн.”. 4. Пункт 4.1. Договору доповнити підпунктом 4.1.1. у наступній редакції: “На підставі норм Постанови КМУ “Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти” від 23.04.2014 № 117 і Постанови КМУ “Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва” від 27.12.2001 №1764, Замовник перераховує попередню оплату (аванс) на організацію виконання робіт та придбання і постачання матеріалів, конструкцій у 2017 році в розмірі 937 190 (дев'ятсот тридцять сім тисяч сто дев'яносто) гривень 00 копійок, в тому числі ПДВ 156198,33 грн.”. 5. Пункт 4.2. Договору доповнити підпунктом 4.2.1. у наступній редакції: “Підрядник у 2017 році протягом трьох місяців з дня надходження коштів як попередньої оплати (авансу) підтверджує їх використання згідно з актом приймання виконаних будівельних робіт (ПФ № КБ-2в) або проміжним актом-звітом про використання коштів за призначенням.”. 6. Пункт 4.3. Договору доповнити підпунктом 4.3.1. у наступній реакції: “У 2017 році по закінченні тримісячного терміну невикористанні суми попередньої оплати (авансу) Підрядником повертаються Замовнику.”.
Номер договору про закупівлю: 03-1-16
Договір:
Номер додаткової угоди: ДОДАТКОВА УГОДА №1 від 19.04.2017 до договору про закупівлю робіт № 03-1-16 від 01.11.2016
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 червня 2017
Дата публікації змін до договору:
26 червня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно п. 7 ч. 4 ст. 36 Закону України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами) та п. 3.4., п. 11.14. Договору, за взаємною згодою Сторін, Сторони вирішили загальну суму Договору, що становить 4 028 000 (чотири мільйони двадцять вісім тисяч) гривень 00 копійок збільшити на 240 545 (двісті сорок тисяч п'ятсот сорок п'ять) гривень 53 копійки. 2. Пункт 3.1. Договору викласти в наступній редакції: “Загальна сума цього Договору становить 4 268 545 (чотири мільйони двісті шістдесят вісім тисяч п'ятсот сорок п'ять) гривень 53 копійки, в тому числі ПДВ 711 424,26 гривень (із них вартість виконаних робіт становить 904 032,06 гривень та вартість залишку робіт, що підлягають виконанню складає 3 364 513,47 гривень).”. 3. Згідно рішення 13-ї сесії Хмельницької міської ради “Про внесення змін до бюджету міста Хмельницького на 2017 рік” від 22.03.2017 №2, Сторони вирішили вартість робіт, які підлягають виконанню у 2017 році та становить 3 123 967 (три мільйони сто двадцять три тисячі дев'ятсот шістдесят сім) гривень 94 копійки збільшити на 240 545,53 гривень. 4. Підпункт 3.1.2. Договору викласти в наступній редакції: “Вартість робіт, що підлягають виконанню у 2017 році становить 3 364 513 (три мільйони триста шістдесят чотири тисячі п'ятсот тринадцять) гривень 47 копійок, в тому числі ПДВ 560 752,25 грн.”. 5. Всі інші умови вищезазначеного Договору, які не змінені в цій Угоді, залишаються чинними у попередній редакції, і Сторони підтверджують їх обов'язковість для себе
Номер договору про закупівлю: 03-1-16
Договір:
Номер додаткової угоди: 03-1-16
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Згідно п. 3.4., п. 11.14. Договору та за взаємною згодою Сторін, Сторони вирішили загальну суму Договору, що становить 4 268 545 грн. 53 коп. зменшити на 131 060 грн. 02 коп. 2. Пункт 3.1. Договору викласти в наступній редакції: “Загальна сума цього Договору становить 4 137 485 (чотири мільйони сто тридцять сім тисяч чотириста вісімдесят п'ять) грн. 51 коп., в тому числі ПДВ 689 580,92 грн.”. 3. Підпункт 3.1.2. Договору викласти в наступній редакції: “Вартість виконаних робіт у 2017 році становить 3 233 453 (три мільйони двісті тридцять три тисячі чотириста п'ятдесят три) грн. 45 коп., в тому числі ПДВ 538 908,91 грн.”. 4. Всі інші умови вищезазначеного Договору, які не змінені в цій Угоді, залишаються чинними у попередній редакції, і Сторони підтверджують їх обов'язковість для себе. 5. Ця Угода з моменту набрання нею чинності є невід'ємною частиною Договору. 6. Цю Угоду складено українською мовою, на одній сторінці, у двох оригінальних примірниках - по одному для кожної Сторони. 7. Ця Угода набирає чинності з моменту підписання її Сторонами та скріплення її печатками Сторін.
Номер договору про закупівлю: 03-1-16
Договір:
Номер додаткової угоди: 03-1-16
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 листопада 2016 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 4 137 485,51
UAH з ПДВ