Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код 62.02.1 «Послуги щодо консультування стосовно апаратного забезпечення» (згідно ДК 021:2015 код: 72100000-6 «Консультаційні послуги з питань апаратного забезпечення» - надання послуг з системно – технологічного та технічного обслуговування комп’ютерної техніки, які розташовані в будинку за адресом: м.Київ, бул.Т.Шевченка,26.
Очікувана вартість
12 000,00 UAH
UA-2016-09-22-000668-b 6b4adf1c3d3045628096ed269618982d
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Нестеренко Валентина Вікторівна

380442348977 nesterenko_bux@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Служба у справах дітей Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37470112
Вебсайт: http://shev.gov.ua
Місцезнаходження: 01030, Україна , Київська обл., Київ, Т. Шевченка б.26/4,к.513
Контактна особа: Нестеренко Валентина Вікторівна
380442348977
nesterenko_bux@ukr.net
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 вересня 2016 14:21
Звернення за роз’ясненнями: до 26 вересня 2016 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 вересня 2016 13:45
Початок аукціону: 03 жовтня 2016 15:00
Початок аукціону: 03 жовтня 2016 15:00
Очікувана вартість: 12 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 60,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Загальні вимоги до предмету закупівлі: 1. В межах надання послуг повинно здійснюватися технічне та системно-технологічне обслуговування ПЕОМ автоматизованих робочих місць фахівців на протязі 2016 року. 2. Підлягають обслуговуванню та управлінню 15 ПЕОМ, які розташовані адміністративному будинку за адресом у м. Києві: бул.Т.Шевченка,26. 3. Послуги повинні надаватись на основі it-аутсорсингу, тобто: надання послуг включає прийняття до сфери відповідальності Виконавця всього комплексу послуг щодо забезпечення безперебійного функціонування ПЕОМ та комп’ютерної мережи; розробка рекомендацій щодо системно-технологічного обслуговування ПЕОМ; гарантування Виконавцем дотримання конфіденційності щодо інформації Замовника до якої він може мати доступ. 4. Виконавець має забезпечити підтримку в працюючому стані ПЕОМ та локальної мережі 24 години на добу, 7 днів на тиждень. Реагувати на звернення фахівців Замовника на можливі збої комп’ютерної техніки або недоліки в роботі системного та прикладного програмного забезпечення. Виконавець повинен знаходитись у Замовника 8 годин на тиждень. 5. Виконавець, який має надавати послуги, повинен мати досвід використання наступних системних та інструментальних програмних засобів: • знання, використання та надання консультацій щодо використання ОС сімейства Microsoft Windows XP PRO, 7 PRO, 8 PRO, 10 PRO; • знання, використання та надання консультацій щодо використання офісних програм сімейства Microsoft Office 2010-2016, OpenOffice, LibreOffice; • вміння адмініструвати та керувати антивірусом Аваст. 6. Виконавець, який має надавати послуги, повинен вміти виконувати наступні операції: • тестування та визначення несправності у випадках збоїв комп’ютерної техніки; • модернізація застарілих ПЕОМ та ремонтні роботи за заявками фахівців Замовника, в тому числі демонтаж та заміна комплектуючих, які надаються Замовником: (вентилятора, процесора, відеокарти, блоку живлення, материнської плати, жорсткого диску, CD-ROM, ОЗУ, налаштування драйверів, заміна пристроїв безперервної підтримки напруги та батарей до них, перевірка працездатності після ремонтних робіт, тощо); • підключення, настройка та налаштування різних периферійних пристроїв до ПЕОМ, пошук та налаштування драйверів (МФУ, сканера, аудіо-систем тощо); • установка та налаштування ПЗ: архіваторів, перекладачів, мультимедіа, програм для запису CD, DVD, програм моніторингу ПК, браузери тощо; • відновлення роботи ПЕОМ у випадках збоїв у роботі програмного забезпечення, в тому числі: відновлення працездатності операційної системи комп’ютера (ОС сімейства Microsoft Windows XP PRO, 7 PRO, 8 PRO, 10 PRO ); відновлення працездатності програмного забезпечення MS Office; Open Office, відновлення функціонування електронної пошти та/або програми доступу в Internet; • оптимізація налаштування ПЕОМ для більш швидкої роботи (звільнення вільного місця на дисках для більш швидкої роботи, видалення непотрібних програм, надання рекомендацій щодо усунення можливих помилок та конфліктів в роботі установленого програмного забезпечення); • обслуговування жорстких дисків ПЕОМ (розбивка HDD на логічні диски із збереженням даних, перевірка HDD на наявність помилок та збоїв, форматування HDD); • відновлення працездатності ПЕОМ після можливих вірусних атак або інших програмних збоїв; • встановлення мережевого програмного забезпечення на ПЕОМ; • надання консультацій користувачам щодо технології роботи ПЕОМ та в мережі Інтернет.

Загальні вимоги до предмету закупівлі:
1. В межах надання послуг повинно здійснюватися технічне та системно-технологічне обслуговування ПЕОМ автоматизованих робочих місць фахівців на протязі 2016 року.
2. Підлягають обслуговуванню та управлінню 15 ПЕОМ, які розташовані адміністративному будинку за адресом у м. Києві: бул.Т.Шевченка,26.
3. Послуги повинні надаватись на основі it-аутсорсингу, тобто: надання послуг включає прийняття до сфери відповідальності Виконавця всього комплексу послуг щодо забезпечення безперебійного функціонування ПЕОМ та комп’ютерної мережи; розробка рекомендацій щодо системно-технологічного обслуговування ПЕОМ; гарантування Виконавцем дотримання конфіденційності щодо інформації Замовника до якої він може мати доступ.
4. Виконавець має забезпечити підтримку в працюючому стані ПЕОМ та локальної мережі 24 години на добу, 7 днів на тиждень. Реагувати на звернення фахівців Замовника на можливі збої комп’ютерної техніки або недоліки в роботі системного та прикладного програмного забезпечення. Виконавець повинен знаходитись у Замовника 8 годин на тиждень.
5. Виконавець, який має надавати послуги, повинен мати досвід використання наступних системних та інструментальних програмних засобів:
• знання, використання та надання консультацій щодо використання ОС сімейства Microsoft Windows XP PRO, 7 PRO, 8 PRO, 10 PRO;
• знання, використання та надання консультацій щодо використання офісних програм сімейства Microsoft Office 2010-2016, OpenOffice, LibreOffice;
• вміння адмініструвати та керувати антивірусом Аваст.
6. Виконавець, який має надавати послуги, повинен вміти виконувати наступні операції:
• тестування та визначення несправності у випадках збоїв комп’ютерної техніки;
• модернізація застарілих ПЕОМ та ремонтні роботи за заявками фахівців Замовника, в тому числі демонтаж та заміна комплектуючих, які надаються Замовником: (вентилятора, процесора, відеокарти, блоку живлення, материнської плати, жорсткого диску, CD-ROM, ОЗУ, налаштування драйверів, заміна пристроїв безперервної підтримки напруги та батарей до них, перевірка працездатності після ремонтних робіт, тощо);
• підключення, настройка та налаштування різних периферійних пристроїв до ПЕОМ, пошук та налаштування драйверів (МФУ, сканера, аудіо-систем тощо);
• установка та налаштування ПЗ: архіваторів, перекладачів, мультимедіа, програм для запису CD, DVD, програм моніторингу ПК, браузери тощо;
• відновлення роботи ПЕОМ у випадках збоїв у роботі програмного забезпечення, в тому числі: відновлення працездатності операційної системи комп’ютера (ОС сімейства Microsoft Windows XP PRO, 7 PRO, 8 PRO, 10 PRO ); відновлення працездатності програмного забезпечення MS Office; Open Office, відновлення функціонування електронної пошти та/або програми доступу в Internet;
• оптимізація налаштування ПЕОМ для більш швидкої роботи (звільнення вільного місця на дисках для більш швидкої роботи, видалення непотрібних програм, надання рекомендацій щодо усунення можливих помилок та конфліктів в роботі установленого програмного забезпечення);
• обслуговування жорстких дисків ПЕОМ (розбивка HDD на логічні диски із збереженням даних, перевірка HDD на наявність помилок та збоїв, форматування HDD);
• відновлення працездатності ПЕОМ після можливих вірусних атак або інших програмних збоїв;
• встановлення мережевого програмного забезпечення на ПЕОМ;
• надання консультацій користувачам щодо технології роботи ПЕОМ та в мережі Інтернет.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15 штуки
Загальні вимоги до предмету закупівлі:
1. В межах надання послуг повинно здійснюватися технічне та системно-технологічне обслуговування ПЕОМ автоматизованих робочих місць фахівців на протязі 2016 року.
2. Підлягають обслуговуванню та управлінню 15 ПЕОМ, які розташовані адміністративному будинку за адресом у м. Києві: бул.Т.Шевченка,26.
3. Послуги повинні надаватись на основі it-аутсорсингу, тобто: надання послуг включає прийняття до сфери відповідальності Виконавця всього комплексу послуг щодо забезпечення безперебійного функціонування ПЕОМ та комп’ютерної мережи; розробка рекомендацій щодо системно-технологічного обслуговування ПЕОМ; гарантування Виконавцем дотримання конфіденційності щодо інформації Замовника до якої він може мати доступ.
4. Виконавець має забезпечити підтримку в працюючому стані ПЕОМ та локальної мережі 24 години на добу, 7 днів на тиждень. Реагувати на звернення фахівців Замовника на можливі збої комп’ютерної техніки або недоліки в роботі системного та прикладного програмного забезпечення. Виконавець повинен знаходитись у Замовника 8 годин на тиждень.
5. Виконавець, який має надавати послуги, повинен мати досвід використання наступних системних та інструментальних програмних засобів:
• знання, використання та надання консультацій щодо використання ОС сімейства Microsoft Windows XP PRO, 7 PRO, 8 PRO, 10 PRO;
• знання, використання та надання консультацій щодо використання офісних програм сімейства Microsoft Office 2010-2016, OpenOffice, LibreOffice;
• вміння адмініструвати та керувати антивірусом Аваст.
6. Виконавець, який має надавати послуги, повинен вміти виконувати наступні операції:
• тестування та визначення несправності у випадках збоїв комп’ютерної техніки;
• модернізація застарілих ПЕОМ та ремонтні роботи за заявками фахівців Замовника, в тому числі демонтаж та заміна комплектуючих, які надаються Замовником: (вентилятора, процесора, відеокарти, блоку живлення, материнської плати, жорсткого диску, CD-ROM, ОЗУ, налаштування драйверів, заміна пристроїв безперервної підтримки напруги та батарей до них, перевірка працездатності після ремонтних робіт, тощо);
• підключення, настройка та налаштування різних периферійних пристроїв до ПЕОМ, пошук та налаштування драйверів (МФУ, сканера, аудіо-систем тощо);
• установка та налаштування ПЗ: архіваторів, перекладачів, мультимедіа, програм для запису CD, DVD, програм моніторингу ПК, браузери тощо;
• відновлення роботи ПЕОМ у випадках збоїв у роботі програмного забезпечення, в тому числі: відновлення працездатності операційної системи комп’ютера (ОС сімейства Microsoft Windows XP PRO, 7 PRO, 8 PRO, 10 PRO ); відновлення працездатності програмного забезпечення MS Office; Open Office, відновлення функціонування електронної пошти та/або програми доступу в Internet;
• оптимізація налаштування ПЕОМ для більш швидкої роботи (звільнення вільного місця на дисках для більш швидкої роботи, видалення непотрібних програм, надання рекомендацій щодо усунення можливих помилок та конфліктів в роботі установленого програмного забезпечення);
• обслуговування жорстких дисків ПЕОМ (розбивка HDD на логічні диски із збереженням даних, перевірка HDD на наявність помилок та збоїв, форматування HDD);
• відновлення працездатності ПЕОМ після можливих вірусних атак або інших програмних збоїв;
• встановлення мережевого програмного забезпечення на ПЕОМ;
• надання консультацій користувачам щодо технології роботи ПЕОМ та в мережі Інтернет.
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01030, Україна, Київ, Київ, Бульвар Т.Шевченка 26/4, к.513
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 жовтня 2016  —  29 грудня 2016
ДК 021:2015: 72100000-6 — Консультаційні послуги з питань апаратного забезпечення
ДК 016:2010: 62.02.1 — Послуги щодо консультування стосовно апаратного забезпечення

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 жовтня 2016 15:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Стилик Василь Миколайович 11 250,00
UAH з ПДВ
5 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Анапрейчик 11 500,00
UAH з ПДВ
6 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Ребров Роман Сергійович 11 990,00
UAH з ПДВ
11 990,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 вересня 2016 12:30
Відомості про учасника.pdf

Публічні документи

30 вересня 2016 13:11
Пропозиція.pdf

Публічні документи

27 вересня 2016 17:04
паспорт код Ребров.pdf
27 вересня 2016 17:03
Відомості про ФОП.pdf
27 вересня 2016 17:03
ФОП Ребров доки.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа-підприємець Стилик Василь Миколайович

ФОП Анапрейчик

Фізична особа-підприємець Ребров Роман Сергійович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Стилик Василь Миколайович
#2259216052
Рішення скасоване 5 999,00
UAH з ПДВ
24 жовтня 2016 14:17
Фізична особа-підприємець Стилик Василь Миколайович
#2259216052
Відхилено 5 999,00
UAH з ПДВ
24 жовтня 2016 15:30
ФОП Анапрейчик
#2872801196
Переможець 6 000,00
UAH з ПДВ
31 жовтня 2016 11:24

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 жовтня 2016 11:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Анапрейчик
#2872801196
6 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір № 01-11 005.jpg укладений
09 листопада 2016 11:15
Договір № 01-11 004.jpg укладений
09 листопада 2016 11:15
Договір № 01-11 003.jpg укладений
09 листопада 2016 11:15
Договір № 01-11 002.jpg укладений
09 листопада 2016 11:15
Договір № 01-11 001.jpg укладений
09 листопада 2016 11:15
Договір № 01-11.jpg укладений
09 листопада 2016 11:15