Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 – 32354110-3 «Рентгенівська плівка» ДК 016:2010 - 20.59.1 «Фотопластинки й фотоплівки, плівка для миттєвого друку; фотохімікати та фотографічні незмішані речовини»
Очікувана вартість
25 000,00 UAH
UA-2016-09-22-000456-b ● e4d2e34e70864deeb976e2ce53d97da7
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Липоводолинська центральна районна лікарня |
Код ЄДРПОУ: | 02007561 |
Місцезнаходження: | 42500, Україна , Сумська обл., Липова Долина, Лікарняна,3 |
Контактна особа: |
Петрюченко Яна Іванівна +380545251349 ldolina_crl@mail.ru |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 вересня 2016 12:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 вересня 2016 16:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 вересня 2016 16:00 |
Початок аукціону: | 30 вересня 2016 13:39 |
Очікувана вартість: | 25 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 125,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
деталі у додатках
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 шт
ДК 021:2015 – 32354110-3 «Рентгенівська плівка» ДК 016:2010 - 20.59.1 «Фотопластинки й фотоплівки, плівка для миттєвого друку; фотохімікати та фотографічні незмішані речовини»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
42500, Україна, Сумська область, смт. Липова Долина, вул. Лікарняна,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 грудня 2016
ДК 021:2015: 32354110-3 — Рентгенівська плівка
ДК 016:2010: 20.59.1 — Фотопластинки й фотоплівки, плівка для миттєвого друку; фотохімікати та фотографічні незмішані речовини
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 вересня 2016 10:22 |
ОГОЛОШЕННЯ рентген заміна.doc |
23 вересня 2016 10:19 |
ОГОЛОШЕННЯ рентген заміна.doc |
23 вересня 2016 10:22 |
ОГОЛОШЕННЯ рентген заміна.doc
|
||
23 вересня 2016 10:19 |
ОГОЛОШЕННЯ рентген заміна.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2016-09-22-000456-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ІМЕД", Код ЄДРПОУ:38703629
Дата подання: 22 вересня 2016 16:17
Щодо дискримінації
В системі електронних закупівель ProZorro оприлюднено оголошення № UA-2016-09-22-000456-b про проведення закупівлі за ДК 021:2015 – 32354110-3 «Рентгенівська плівка» ДК 016:2010 - 20.59.1 «Фотопластинки й фотоплівки, плівка для миттєвого друку; фотохімікати та фотографічні незмішані речовини»
При проведенні вказаних торгів всі зацікавлені особи мають право подавати пропозиції. Враховуючи зазначене, маємо намір прийняти участь у зазначеній процедурі.
Проте, вивчивши технічні вимоги до предмета закупівлі вважаємо, що певні умови потрібно виключити, як дискримінаційні та такі, що порушують принципи проведення електронних закупівель, а також суперечать положенням ЗУ «Про публічні закупівлі» та Порядку проведення допорогових закупівель, що затверджений наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 № 35.
1. Зокрема, відповідно до абзацу 3 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі» під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору.
Крім того, на підставі абзацу 4 частини 1 статті 2 ЗУ “Про публічні закупівлі” та абзацу 21 пункту 12 Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків, затвердженого Постановою КМУ від 24.02.2016 № 166 ДП «Зовнішторгвидав України» розроблено Порядок проведення допорогових закупівель, що затверджений наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 № 35 (далі - Порядок проведення допорогових закупівель).
Відповідно до абзацу 2 п. 1.1 Порядку проведення допорогових закупівель, даний Порядок застосовується у разі проведення замовником відбору постачальника товару (товарів), надавала послуги (послуг) та виконавця робіт із використанням електро
Розгорнути
Згорнути
При проведенні вказаних торгів всі зацікавлені особи мають право подавати пропозиції. Враховуючи зазначене, маємо намір прийняти участь у зазначеній процедурі.
Проте, вивчивши технічні вимоги до предмета закупівлі вважаємо, що певні умови потрібно виключити, як дискримінаційні та такі, що порушують принципи проведення електронних закупівель, а також суперечать положенням ЗУ «Про публічні закупівлі» та Порядку проведення допорогових закупівель, що затверджений наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 № 35.
1. Зокрема, відповідно до абзацу 3 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі» під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору.
Крім того, на підставі абзацу 4 частини 1 статті 2 ЗУ “Про публічні закупівлі” та абзацу 21 пункту 12 Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків, затвердженого Постановою КМУ від 24.02.2016 № 166 ДП «Зовнішторгвидав України» розроблено Порядок проведення допорогових закупівель, що затверджений наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 № 35 (далі - Порядок проведення допорогових закупівель).
Відповідно до абзацу 2 п. 1.1 Порядку проведення допорогових закупівель, даний Порядок застосовується у разі проведення замовником відбору постачальника товару (товарів), надавала послуги (послуг) та виконавця робіт із використанням електро
Рішення замовника: Вимога задоволена
23 вересня 2016 10:40
Директору ТОВ «ІМЕД»
Заведено Н.А.
Ваша скарга з приводу закупівлі ДК 021:2015 – 24930000-2 «Фотохімікати»
ДК 016:2010 - 20.59.1 «Фотопластинки й фотоплівки, плівка для миттєвого друку; фотохімікати та фотографічні незмішані речовини» оголошення № UA - 2016 - 09 - 22 - 000456-b була розглянута тендерним комітетом Липоводолинської ЦРЛ та внесені зміни до тендерної документації.
Головний лікар О.М.Бадіон
Заведено Н.А.
Ваша скарга з приводу закупівлі ДК 021:2015 – 24930000-2 «Фотохімікати»
ДК 016:2010 - 20.59.1 «Фотопластинки й фотоплівки, плівка для миттєвого друку; фотохімікати та фотографічні незмішані речовини» оголошення № UA - 2016 - 09 - 22 - 000456-b була розглянута тендерним комітетом Липоводолинської ЦРЛ та внесені зміни до тендерної документації.
Головний лікар О.М.Бадіон
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 вересня 2016 14:06
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Парсек" |
18 900,00
UAH з ПДВ
|
14 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ІМЕД" |
16 305,73
UAH з ПДВ
|
14 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ АРІСТОВ ЮРІЙ ВЯЧЕСЛАВОВИЧ |
23 003,00
UAH з ПДВ
|
23 003,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Парсек" #22967470 |
Переможець |
14 000,00
UAH з ПДВ
|
04 жовтня 2016 16:12
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
договір | укладений |
21 жовтня 2016 14:09
|