Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Пральна машина. Вартість доставки оплачує постачальник.
Очікувана вартість
72 000,00 UAH
UA-2016-09-21-000556-c 936c5878a5564d43bce645bfcff17c6a
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Олена Михайлівна

+380671664584 bahcrl1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Бахмацька центральна районна лікарня
Код ЄДРПОУ: 02006159
Місцезнаходження: 16500, Україна , Чернігівська обл., Чернигов, м.Бахмач вул.Соборності 66
Контактна особа: Олена Михайлівна
+380671664584
bahcrl1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 вересня 2016 12:19
Звернення за роз’ясненнями: до 26 вересня 2016 13:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 вересня 2016 12:09
Початок аукціону: 30 вересня 2016 12:42
Очікувана вартість: 72 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 720,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Пральна машина (промислова). Вартість доставки оплачує постачальник.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
пральна машина
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 16500, Україна, Чернігівська область, м.Бахмач, вул. Соборності, 66
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 04 жовтня 2016  —  15 жовтня 2016
ДК 021:2015: 42716000-8 — Пральні машини, машини для сухого чищення та сушильні машини
ДК 016:2010: 27.51.1 — Холодильники та морозильники; машини пральні; електроковдри; вентилятори

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2016-09-21-000556-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Др. Рьодгер Сервіс Менеджмент", Код ЄДРПОУ:35534488
Дата подання: 23 вересня 2016 14:51
СКАРГА на дії Замовника при проведенні процедури закупівлі UA-2016-09-21-000556-c
Бахмацька центральна районна лікарня

Вих. № 081/09
від 23 вересня 2016р.


СКАРГА
на дії Замовника при проведенні процедури закупівлі за
ДК 016-2010: 27.51.1 «Холодильники та морозильники; машини пральні; електроковдри; вентелятори» (42716000-8 пральні машини, машини для сухого чищення та сушильні машини).
Закупівля UA-2016-09-21-000556-c.

В системі електронних закупівель ProZorro оприлюднено оголошення № UA-2016-09-21-000556-c про проведення закупівлі за ДК 016-2010: 27.51.1 «Холодильники та морозильники; машини пральні; електроковдри; вентелятори» (42716000-8 пральні машини, машини для сухого чищення та сушильні машини).
При проведенні вказаних торгів всі зацікавлені особи мають право подавати пропозиції. Враховуючи зазначене, маємо намір прийняти участь у зазначеній процедурі.
Проте, вивчивши технічні вимоги (технічні характеристики) до предмета закупівлі вважаємо, що певні умови потрібно виключити, як дискримінаційні та такі, що порушують принципи проведення електронних закупівель, а також суперечать положенням ЗУ «Про публічні закупівлі» та Порядку проведення допорогових закупівель, що затверджений наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 № 35.
Зокрема, відповідно до абзацу 3 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі» під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору.
Крім того, на підставі абзацу 4 частини 1 статті 2 ЗУ “Про публічні закупівлі” та абзацу 21 пункту 12 Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків, затвердженого Постановою КМУ від 24.02.2016 № 166 ДП «Зовнішторгвидав України» розроблено Порядок проведення допорогових закупівель, що затверджений наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 № 35 (далі - Порядок проведення допорогових закупівель).
Відповідно до абзацу 2 п. 1.1 Порядку проведення допорогових закупівель, даний Порядок застосовується у разі проведення замовником відбору постачальника товару (товарів), надавала послуги (послуг) та виконавця робіт із використанням електронної системи закупівель (далі - Системи) під час здійснення закупівель товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 Закону.
Відповідно до п. 6.2. Порядку проведення допорогових закупівель під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель:
добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія та ефективність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників;
об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій;
запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно з п. 6.4. Порядку проведення допорогових закупівель вимоги до предмета Закупівлі можуть встановлюватися Замовником у доданих файлах або в екранних формах Закупівлі. У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників.
Відповідно до п. 6.3. Порядку проведення допорогових закупівель під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі. Інформація, зазначена під час оголошення Закупівлі, повинна збігатися з інформацією, що зазначена у прикріплених документах (за наявності). У разі невідповідності пріоритетною вважається інформація, зазначена Замовником під час оголошення Закупівлі.
Всупереч вищезазначеним вимогам чинного законодавства технічні вимоги (технічні характеристики), які визначені в оголошенні про проведення торгів містить дискримінаційну вимогу, а саме посилання на конкретну технічну характеристику: «Сталевий корпус покритий порошковою фарбою білого кольору». Вказана вище технічна характеристика не яким чином не впливає на якість прання та експлуатацію даного обладнання, але суперечить головним принципам здійснення закупівель, що може призвести до не об’єктивної і упередженої оцінки пропозицій конкурсних торгів і, як наслідок, до не ефективного використання бюджетних коштів.
А також п.п. 6 п. 3 Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних торгів містить наступну дискримінаційну вимогу:
«Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: протягом одного робочого дня з моменту підписання договору.»
Зважаючи на те, що Замовник вказує місце поставки товарів: м. Бахмач, вул.Соборності, 66, а Учасники аукціону (їх склади) можуть територіально будити розміщені у других регіонів України, так чином вище вказана дискримінаційна вимога обмежує коло учасників які можуть взяти участь у аукціоні.
Виходячи з наведеного вище, прошу привести документацію закупівель у відповідність до вимог чинного законодавства, усунувши наведені порушення, шляхом виключення дискримінаційного пункту технічної характеристики («Сталевий корпус покритий порошковою фарбою білого кольору») або шляхом внесення вказівки про надання можливості учасникам пропонувати товар, який не відповідає дискримінаційній вимогі до предмету закупівлі та внести зміни до умови поставки, шляхом збільшення терміну поставки.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
26 вересня 2016 10:42
Ваші зауваження були прийняті до уваги. Зміни внесені до кваліфікаційних вимог.
Бажаємо успіхів.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 вересня 2016 13:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Соломка Наталія Олексіївна 48 933,00
UAH з ПДВ
48 933,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ СМЕНА 66 999,00
UAH з ПДВ
51 280,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП Діана 55 680,00
UAH з ПДВ
51 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Нова Колор" 63 990,00
UAH з ПДВ
53 500,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Др. Рьодгер Сервіс Менеджмент" 64 000,00
UAH з ПДВ
54 280,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "Костіров Андрій Андрійович" 71 000,00
UAH з ПДВ
71 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 жовтня 2016 10:50
дилер вірпул
29 вересня 2016 10:47
соломко3.JPG
29 вересня 2016 10:47
соломко 2.JPG
29 вересня 2016 10:46
соломко 1.JPG
29 вересня 2016 10:46
витяг Соломка.PDF
29 вересня 2016 10:45
опис вірпул.xlsx
29 вересня 2016 10:45
лист вырпул.jpg
29 вересня 2016 10:45
декларация вирпул 2.pdf
29 вересня 2016 10:45
декларация вирпул 1.pdf
29 вересня 2016 10:45
Гигиена Вирпул.pdf
29 вересня 2016 10:45
Вирпул паспорт.pdf
29 вересня 2016 10:45
цінова вірпул.doc

Публічні документи

29 вересня 2016 11:59
пропозиція.pdf
29 вересня 2016 11:59
Дані підприємства.pdf
29 вересня 2016 11:59
ПДВ Діана.jpg
29 вересня 2016 11:58
витяг 02 09 2016.pdf
29 вересня 2016 11:58
img145.jpg
29 вересня 2016 11:58
img144.jpg

Публічні документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Соломка Наталія Олексіївна

ТОВ СМЕНА

ПП Діана

ТОВ "Нова Колор"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Др. Рьодгер Сервіс Менеджмент"

ФОП "Костіров Андрій Андрійович"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Соломка Наталія Олексіївна
#2926015809
Переможець 48 933,00
UAH з ПДВ
03 жовтня 2016 14:47

Документи

03 жовтня 2016 14:27
IMG_20161003_0003.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 жовтня 2016 14:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Соломка Наталія Олексіївна
#2926015809
48 933,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 жовтня 2016 14:27
IMG_20161003_0003.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
IMG_20161013_0001.pdf укладений
13 жовтня 2016 09:15