Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Системний блок
Очікувана вартість
7 000,00 UAH
UA-2016-09-21-000432-a abae71d6407e497fa34d18db52370498
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Шульга Наталія Анаиоліївна

+380362266698 derjinsp@rivne.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна служба з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Рівненській області
Код ЄДРПОУ: 37083166
Вебсайт: http://region.diklz.gov.ua/control/riv/uk/index
Місцезнаходження: 33028, Україна , Рівненська обл., місто, Рівне 16 Липня,38
Контактна особа: Шульга Наталія Анаиоліївна
+380362266698
derjinsp@rivne.com
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 вересня 2016 18:01
Звернення за роз’ясненнями: до 26 вересня 2016 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 вересня 2016 16:00
Початок аукціону: 30 вересня 2016 13:23
Очікувана вартість: 7 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 50,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,71%

Інформація про предмет закупівлі

Системний блок – 4 шт. Процесор: Intel Pentium N3700 (1.60-2.40 GHz, 2 Mb L3 cache, Number of Cores-4); ОП: 4 ГБ DDR3 (1x4096); Накопичувач: 500 Гб SATA (7200 об/хв); Без оптичного накопичувача; Інтерфейси: USB 3.0x4, USB 2.0x2 Наявність встановленої операційної системи – так Тип відео карти – інтегрований.Оплата по факту доставки, Товар тільки новий, з гарантією
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 шт
Системний блок Оплата по факту доставки, Товар тільки новий, з гарантією
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33028, Україна, Рівненська область, місто, м. Рівне вул. 16 Липня ,38
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 жовтня 2016
ДК 021:2015: 30200000-1 — Комп’ютерне обладнання та приладдя
ДК 016:2010: 26.20 — Комп’ютери та периферійні пристрої

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

по кількості
Дата подання: 21 вересня 2016 21:03
написано 7000,00 очікувана вартість це ціна за 4 системних блока?
Відповідь: оріентована вартість за 1 одиницю

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2016-09-21-000432-a.b1
Статус:
Скасована
Учасник: ФОП "Ковалишин Любомир Юрійович", Код ЄДРПОУ:3059812152
Дата подання: 04 жовтня 2016 11:07
Невідповідність вимогам
Наказ ДП "Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 N 35. "6.4. Вимоги до предмета Закупівлі можуть встановлюватися Замовником у доданих файлах або в екранних формах Закупівлі. У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників"; "9.1. Замовник розглядає Учасника, який надав за результатами Аукціону найнижчу пропозицію, та приймає рішення щодо відповідності пропозиції вимогам, зазначеним у період оголошення Закупівлі"; "6.2. Під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням". Учасник ФОП Гусарук О.В. подав пропозицію, яка не відповідає умовам закупівлі, а саме: запропонований учасником процесор Pentium G3250 суттєво поступається заявленому Вами Pentium N3700 в таких параметрах - кількість ядер, кількість потоків, літографія, підтримка типу пам'яті, об'єм відеопам'яті графічної системи та ін. Учасник запропонував суттєво дешевший товар, який абсолютно не відповідає умовам закупівлі, чим мав намір отримати перевагу в ціні перед іншими учасниками, та розраховує на необізнаність Замовника. Прошу Вас дискваліфікувати пропозицію учасника та дотримуватись порядку проведення закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 05 жовтня 2016 11:41
Причина: cancelled
Номер вимоги: UA-2016-09-21-000432-a.c2
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "СІ-ЕЛ", Код ЄДРПОУ:30404738
Дата подання: 04 жовтня 2016 15:18
Не відповідність технічно-якісних характеристик пропозиції ФОП Гусарук О.В.
Просимо звернути увагу Начальника служби, на той факт, що в поданій пропозиції від ФОП Гусарук О.В., системний блок містить компонент, який не відповідає зазначеним технічним вимогам до товару тендеру, вказаним в документації, розміщеній на сайті Prozorro Замовником. А саме - материнська плата ASrock H81M, яка не є аналогом, та не містить зазначену в умовах закупівлі кількість інтерфейсів: USB 3.0x4, USB 2.0x2.
Згідно ЗУ "Про публічні закупівлі", Замовник повинен дотримуватись усіх вимог, забезпечивши проведення тендерних закупівель за наступними принципами:
добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія та ефективність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
не допущення дискримінації учасників;
об’єктивна та не упереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів;
запобігання корупційним діям і зловживанням.
В даному випадку порушено принципи добросовісної конкуренції та ефективності закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 05 жовтня 2016 11:41
Причина: cancelled
Рішення замовника: Вимога задоволена
05 жовтня 2016 11:41
Дискваліфіковано учасника ФОП Гусарук

Документи подані скаржником

Звернення до розгляду Комісією

Номер скарги: UA-2016-09-21-000432-a.b3
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ФОП "Ковалишин Любомир Юрійович", Код ЄДРПОУ:3059812152
Дата подання: 08 жовтня 2016 13:05
Необгрунтована дискваліфікація
Наказ ДП "Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 N 35, "6.4. Вимоги до предмета Закупівлі можуть встановлюватися Замовником у доданих файлах або в екранних формах Закупівлі. У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників"; "9.1. Замовник розглядає Учасника, який надав за результатами Аукціону найнижчу пропозицію, та приймає рішення щодо відповідності пропозиції вимогам, зазначеним у період оголошення Закупівлі"; "9.3. Якщо пропозиція Учасника відповідає умовам Закупівлі, Замовник визначає такого Учасника Переможцем та публікує в Системі скан-копію документа з відповідним рішенням. Наступним етапом Закупівлі є підписання договору". Замовник відхилив пропозицію учасника ФОП Ковалишин Л.Ю. з обгрунтуванням "відсутнє вбудоване ліцензійне програмне забезпечення OC Microsoft Windows, яке використовується у замовника". Дане обгрунтування суперечить оголошенню Замовника, а саме: наявність встановленої операційної системи – так. Замовник не вказував яке саме ОС потрібно, тому учасник ФОП Ковалишин Л.Ю. в пропозиції вказав ОС DOS, відповідно до реальної ціни, так як встановлення ліцензійної OC Microsoft Windows не відповідає заявленій вартості. Заявлені обгрунтування в рішенні про дискваліфікацію суперечать умовам закупівлі. Прошу переглянути рішення та дотримуватись порядку проведення закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Комісії: Залишено без розгляду
.docx UA-2016-09-21-000432-a.b3.pdf
Дата публікації: 17 жовтня 2016 20:50
Номер скарги: UA-2016-09-21-000432-a.b4
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ФОП "Ковалишин Любомир Юрійович", Код ЄДРПОУ:3059812152
Дата подання: 08 жовтня 2016 13:28
Невідповідність вимогам
Наказ ДП "Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 N 35. "6.4. Вимоги до предмета Закупівлі можуть встановлюватися Замовником у доданих файлах або в екранних формах Закупівлі. У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників"; "9.1. Замовник розглядає Учасника, який надав за результатами Аукціону найнижчу пропозицію, та приймає рішення щодо відповідності пропозиції вимогам, зазначеним у період оголошення Закупівлі"; "6.2. Під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням". Учасник ФОП Рудяк Володимир Миколайович подав пропозицію, яка не відповідає умовам закупівлі, а саме: запропонований учасником процесор Pentium G4400 суттєво поступається заявленому Вами Pentium N3700 в таких параметрах - кількість ядер, кількість потоків, частота відеопам'яті графічної системи та ін. (детальніше вказано в прикріплених файлах з порівняльними таблицями). Також заявлені материнська плата та корпус не забезпечують вимогу по інтерфейсах: USB 3.0x4, USB 2.0x2. Учасник запропонував товар, який абсолютно не відповідає умовам закупівлі. Прошу Вас дискваліфікувати пропозицію учасника та дотримуватись порядку проведення закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Комісії: Залишено без розгляду
DBR_UA-2016-09-21-000432-a.b4 .pdf
Дата публікації: 17 жовтня 2016 23:17
Номер скарги: UA-2016-09-21-000432-a.c5
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ "СІ-ЕЛ", Код ЄДРПОУ:30404738
Дата подання: 09 жовтня 2016 11:11
Порушення регламенту проведення публічної закупівлі
Цінова пропозиція запропонована ТОВ “СІ-ЕЛ” повністю відповідає умовам закупівлі. І ми вважаємо, що дискваліфікація нас як учасника закупівлі проведена з порушеннями, оскільки: Процесор Pentium G3260 не поступається технічними характеристиками заявленому Pentium N3700 (враховуючи той факт, що вказаний мобільний процесор має конструктивне виконання BGA і розпаюється на материнській платі та призначений переважно для використання в мобільних системах). В тендерній документації Замовника вимагалась наявність встановленої операційної системи, яка ж саме операційна система в документації не вказувалось. Тому вказування в протоколі після проведення аукціону, про необхідність надання саме ОС MS Windows є зміною умов закупівлі, та грубо порушує порядок проведення закупівлі, передбачений ЗУ “Про публічні закупівлі”, а саме стаття 10, Замовником не було надано додаткових роз'яснень з приводу предмету закупівлі. Відповідно, для дотримання принципів максимальної ефективності та економії державних коштів, нами було запропоновано встановлену операційну систему Linux, яка на відміну від ОС MS Windows є безоплатною. На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 28, 30 ЗУ “Про публічні закупівлі”, звертаємось до Вас за проханням: відповідно до ч.3 ст. 30 ЗУ “Про публічні закупівлі”, детально аргументувати причини невідповідності та вказати джерела інформації, на основі яких було в протоколі зроблено висновок про те, що процесор Pentium G3260 суттєво поступається заявленому Pentium N3700.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Комісії: Залишено без розгляду
DBR_UA-2016-09-21-000432-a.c5.pdf
Дата публікації: 18 жовтня 2016 11:29

Документи подані скаржником

05 жовтня 2016 13:01
Протокол 4.PDF

Документи Органу Оскарження

17 жовтня 2016 20:50
.docx UA-2016-09-21-000432-a.b3.pdf

Документи подані скаржником

05 жовтня 2016 13:24
1.jpg
05 жовтня 2016 13:24
2.jpg

Документи Органу Оскарження

17 жовтня 2016 23:17
DBR_UA-2016-09-21-000432-a.b4 .pdf

Документи подані скаржником

Документи Органу Оскарження

18 жовтня 2016 11:29
DBR_UA-2016-09-21-000432-a.c5.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 вересня 2016 13:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Гусарук О.В. 5 483,00
UAH з ПДВ
4 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СІ-ЕЛ" 5 654,40
UAH з ПДВ
5 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "Ковалишин Любомир Юрійович" 6 747,00
UAH з ПДВ
6 747,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Рудяк Володимир Миколайович 6 870,00
UAH з ПДВ
6 870,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

Публічні документи

29 вересня 2016 12:51
Установчі_документи
29 вересня 2016 12:50
Пропозиція.docx

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Гусарук О.В.

ТОВ "СІ-ЕЛ"

ФОП "Ковалишин Любомир Юрійович"

ФОП Рудяк Володимир Миколайович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Гусарук О.В.
#2969913153
Рішення скасоване 4 999,00
UAH з ПДВ
05 жовтня 2016 11:41
ФОП Гусарук О.В.
#2969913153
Відхилено 4 999,00
UAH з ПДВ
05 жовтня 2016 12:10
ТОВ "СІ-ЕЛ"
#30404738
Відхилено 5 000,00
UAH з ПДВ
05 жовтня 2016 12:24
ФОП "Ковалишин Любомир Юрійович"
#3059812152
Відхилено 6 747,00
UAH з ПДВ
05 жовтня 2016 12:28
ФОП Рудяк Володимир Миколайович
#2913105590
Переможець 6 870,00
UAH з ПДВ
05 жовтня 2016 12:44

Документи

04 жовтня 2016 10:31
Протокол

Документи

05 жовтня 2016 12:09
Протокол 2

Документи

05 жовтня 2016 12:24
Протокол

Документи

05 жовтня 2016 12:27
Протокол

Документи

05 жовтня 2016 12:41
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 жовтня 2016 12:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Рудяк Володимир Миколайович
#2913105590
6 870,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 жовтня 2016 12:41
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір укладений
17 жовтня 2016 12:17