Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ВАНТАЖНИЙ НАПІВВАГОН ЗАГАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ 50 од.
Freight rail wagon for general appointment 50 p.
Очікувана вартість
48 900 000,00 UAH
UA-2016-09-16-001001-a 25fd5cc2f56247df9d554c854110801f
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дмитрасевич М.

0442078585 dwrz-urist@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Філія "Дарницький вагоноремонтний завод" публічного акціонерного товариства "Українська залізниця"
Код ЄДРПОУ: 40081263
Місцезнаходження: 02092, Україна , Київська обл., Київ, м. Київ, вул. Алма-Атинська, будинок 74
Контактна особа: Дмитрасевич М.
0442078585
dwrz-urist@ukr.net
Додаткові контактні особи: Тимошенко Вікторія Юріївна
+380442078585
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: Affiliate "Darnytsia Car–Repair Plant" of Public Joint-Stock Company "Ukrainian Railway"
National ID: 40081263
Contact point: Дмитрасевич М.
0442078585
dwrz-urist@ukr.net
Additional contacts: Tymoshenko Viktoriya Yuriivna
+380442078585

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 16 вересня 2016 18:57
Звернення за роз’ясненнями: до 07 жовтня 2016 07:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 жовтня 2016 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 жовтня 2016 07:00
Початок аукціону: 26 жовтня 2016 15:03
Очікувана вартість: 48 900 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 24 450,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,05%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 489000 UAH
Publication date: 16 вересня 2016 18:57
Enquiries until: 07 жовтня 2016 07:00
Complaints submission until: до 13 жовтня 2016 00:00
Time limit for receipt of tenders: 17 жовтня 2016 07:00

Information

Estimated total value: 48 900 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 24 450 UAH
Minimal lowering step, %: 0,05 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Детально в тендерній документації.
Detailed tender documents.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50 шт
ВАНТАЖНИЙ НАПІВВАГОН ЗАГАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ 50 од.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02092, Україна, Київська обл., Київ, Алма-Атинська, 74
ДК 021:2015: 34621000-6 — Транспортні засоби для ремонту чи обслуговування залізничних доріг та вантажні залізничні вагони
ДК 016:2010: 30.20.3 — Рухомий склад, інший

Freight rail wagon for general appointment 50 p.
CPV: 34621000-6
Період постачання: по 31 грудня 2016

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 жовтня 2016 21:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 жовтня 2016 21:05
Напіввагони 50 (1).doc
08 жовтня 2016 21:05
Проект договору.doc
08 жовтня 2016 21:05
перелік змін.doc
16 вересня 2016 18:54
Додаток 3 технічної специфікації.pdf
08 жовтня 2016 21:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 вересня 2016 18:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 жовтня 2016 21:05
Напіввагони 50 (1).doc
16 вересня 2016 18:54
Напіввагони 50.doc
08 жовтня 2016 21:05
Проект договору.doc
16 вересня 2016 18:54
Проект договору.doc
08 жовтня 2016 21:05
перелік змін.doc
16 вересня 2016 18:54
Додаток 3 технічної специфікації.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Умови поставки викладені в вимогах тендерної документації
Дата подання: 21 вересня 2016 08:19
Здається викладені умови некоректні до Товару що передбачається до поставки згідно тендерної пропозиції
Відповідь: Дякуємо за Ваше звернення!
Просимо Вас вказати, в чому саме полягає некоректність умов поставки товару?
Рік випуску матеріалів для вагонів
Дата подання: 03 жовтня 2016 14:52
Підкажіть, будь ласка, чи дозволяється при виробництві вагонів використання наступних нових матеріалів 2013 року випуску: рама бокова, балка надресорна, автозчеп, хомут тяговий виробництва ПАТ "Кременчуцький сталеливарний завод", які мають сертифікати УкрСЕПРО?
Відповідь: Дякуємо за Ваше запитання!
Повідомляємо, що з метою забезпечення терміну служби вагонів їх вузлів та деталей, рік виготовлення комплектуючих повинен відповідати року виготовлення вантажних вагонів.
Технічна частина
Дата подання: 06 жовтня 2016 18:01
Детально опрацювавши тендерну документацію (далі - ТД) на закупівлю вагонів, просимо розглянути можливість внести зміни до технічних вимог щодо предмета закупівлі (додаток № 8 ТД), а саме: 1. Замість редакції: “Рік виготовлення - 2016”. Викласти в редакції: “Рік виготовлення напіввагона - 2016, при цьому допускається застосування литва та комплектуючи 2014-2016р.р. виготовлення” 2. Додаток № 8 п. 2.6 ТД — викласти в наступній редакції: “Постачальник повинен комплектувати напіввагони запропоновані до постачання, основними компонентами (такими як колісні пари, рами візків, гальмівне обладнання, автозчепи та інші згідно з переліком затвердженим протоколом № 6 засідання Ради із залізничного транспорту держав-учасниць співдружності від 17-19.05.2007)які повинні мати сертифікати відповідності стандарту ISO 9001, та іншими органами сертифікації відповідної галузі акредитації.” 3. Додаток № 8 п. 4.10 ТД Замість редакції: хребтові балки, нижня обв'язка, стійки бокових стін, каркас торцевих стін класу міцності не нижче 325 МПа шкворневі і проміжні балки, обшива торцевих стін, поперечні елементи рами класу міцності не нижче 345 МПа обшива бокової стіни, кришки люків класу міцності не нижче 325 МПа Викласти в редакції: хребтові балки, нижня обв'язка, стійки бокових стін, каркас торцевих стін класу міцності не нижче 325 МПа шкворневі і проміжні балки, обшива торцевих стін, поперечні елементи рами класу міцності не нижче 345 МПа при товщині металу більш 10мм класу міцності не нижче 325 МПа обшива бокової стіни, кришки люків класу міцності не нижче 325 МПа 4. Додаток № 8 п. 4.11 ТД Замість редакції: Несучі елементи важільної передачі гальма повинні виготовлятися з низьколегованих сталей класу міцності не нижче 325 МПа. Викласти в редакції Несучі елементи важільної передачі гальма повинні виготовлятися з низьколегованих сталей при товщині металу менш 20мм- класу міцності не нижче 325 МПа, при товщині металу більш 20мм- класу міцності не нижче 295 МПа, при товщині металу більш 30мм- класу міцності не нижче 265 МПа, 5. Додаток № 8 п. 6.4 ТД Замість редакції: Основні несучі елементи візків (бокові рами і надресорні балки) повинні бути відлиті з низьколегованої сталі мартенівським (або подібним) способом виробництва і піддані термообробці (нормалізації або загартуванню з відпуском) з коефіцієнтом запасу опору втоми не менше 2,0. Викласти в редакції: Основні несучі елементи візків (бокові рами і надресорні балки) повинні бути відлиті з низьколегованої сталі мартенівським (або подібним) способом виробництва і піддані термообробці (нормалізації або загартуванню з відпуском) з коефіцієнтом запасу опору втоми не менше 1,8.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за Ваше звернення!
Щодо можливості внесення змін повідомляємо наступне.
1. Замість редакції: “Рік виготовлення - 2016”. Викласти в редакції: “Рік виготовлення напіввагона - 2016, при цьому допускається застосування литва та комплектуючи 2014-2016р.р. виготовлення”
Вимога Учасника не може бути задоволена оскільки з метою забезпечення терміну служби вагонів їх вузлів та деталей, рік виготовлення комплектуючих повинен відповідати року виготовлення вантажних вагонів.
2. Додаток № 8 п. 2.6 ТД — викласти в наступній редакції: “Постачальник повинен комплектувати напіввагони запропоновані до постачання, основними компонентами (такими як колісні пари, рами візків, гальмівне обладнання, автозчепи та інші згідно з переліком затвердженим протоколом № 6 засідання Ради із залізничного транспорту держав-учасниць співдружності від 17-19.05.2007)які повинні мати сертифікати відповідності стандарту ISO 9001, та іншими органами сертифікації відповідної галузі акредитації.”
Замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
3. Додаток № 8 п. 4.10 ТД Замість редакції: хребтові балки, нижня обв'язка, стійки бокових стін, каркас торцевих стін класу міцності не нижче 325 МПа шкворневі і проміжні балки, обшива торцевих стін, поперечні елементи рами класу міцності не нижче 345 МПа обшива бокової стіни, кришки люків класу міцності не нижче 325 МПа Викласти в редакції: хребтові балки, нижня обв'язка, стійки бокових стін, каркас торцевих стін класу міцності не нижче 325 МПа шкворневі і проміжні балки, обшива торцевих стін, поперечні елементи рами класу міцності не нижче 345 МПа при товщині металу більш 10мм класу міцності не нижче 325 МПа обшива бокової стіни, кришки люків класу міцності не нижче 325 МПа
Замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.

4. Додаток № 8 п. 4.11 ТД Замість редакції: Несучі елементи важільної передачі гальма повинні виготовлятися з низьколегованих сталей класу міцності не нижче 325 МПа. Викласти в редакції Несучі елементи важільної передачі гальма повинні виготовлятися з низьколегованих сталей при товщині металу менш 20мм- класу міцності не нижче 325 МПа, при товщині металу більш 20мм- класу міцності не нижче 295 МПа, при товщині металу більш 30мм- класу міцності не нижче 265 МПа,
Замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.

5. Додаток № 8 п. 6.4 ТД Замість редакції: Основні несучі елементи візків (бокові рами і надресорні балки) повинні бути відлиті з низьколегованої сталі мартенівським (або подібним) способом виробництва і піддані термообробці (нормалізації або загартуванню з відпуском) з коефіцієнтом запасу опору втоми не менше 2,0. Викласти в редакції: Основні несучі елементи візків (бокові рами і надресорні балки) повинні бути відлиті з низьколегованої сталі мартенівським (або подібним) способом виробництва і піддані термообробці (нормалізації або загартуванню з відпуском) з коефіцієнтом запасу опору втоми не менше 1,8.
Замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Запитання щодо умов торгів
Дата подання: 06 жовтня 2016 18:04
Просимо Вас надати роз’яснення наступних питань, щодо тендерної документації проведення відкритих торгів на закупівлю: ДК 016:2010: 30.20.3 — Рухомий склад, інший ДК 021:2015: 34621000-6 — Транспортні засоби для ремонту чи обслуговування залізничних доріг та вантажні залізничні вагони вантажний напіввагон загального призначення: 1. Розділ 1 п.4.3. – Чи можливо здійснювати поставку Товару партіями по 25 одиниць у зв’язку з тим, що у Учасника (Виробника) відсутня технічна можливість (обмежена довжина внутрішньо заводської колії) постачати вагони партіями по 50 одиниць? 2. Розділ 1 п.4.4. - Чи можливо, враховуючи ч.5 ст.36 ЗУ «Про публічні закупівлі», продовжити дію договору про закупівлю на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного (2017) року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому (2016) році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку? 3. Розділ 3 п.2. – Чи допускається у якості забезпечення тендерної пропозиції надання Учасником (Виробником) договору добровільного страхування фінансового ризику невиконання або неналежного виконання страхувальником (учасником) вимог документації конкурсних торгів в замін електронної банківської гарантії? 4. Додаток №8 п. 1. – Чи допускається при виготовленні вантажних напіввагонів загального призначення використання комплектуючих рік виготовлення яких є не раніше 2013 року і сталевого литва, рік виготовлення якого є не раніше 2014 року? 5. Додаток №9, розділ 6 – Чи можлива зміна порядку розрахунків за Товар, на умовах здійснення попередньої оплати? 6. Додато1 п.6. - В якому вигляді Учасник (Виробник) повинен надати інвентаризаційний опис та на яку дату, якщо він може містити до 40 000 записів – чи обов’язково його надавати? Якщо так, то чи має бути завірена уповноваженою особою та печаткою підприємства кожна сторінка такого опису і які обов’язкові графи для заповнення він має містити? 7. Додаток 8 п.2.6. - . Чи необхідно копії сертифікатів відповідності виробників основних компонентів завіряти надписами «копія згідно з оригіналом» з печаткою такого виробника? Вказано,що одночасне підтвердження наявності сертифікату відповідності ISO 9001 та органу УкрСЕПРО, але якщо такий компонент імпортується та постачальник не має сертифікату відповідності УкрСЕПРО – ця вимога діє? Чи є можливість надання підтвердження наявності сертифікату відповідності, виданого іншим органом підтвердження, країни походження компонента. 8. Додаток 9 п.3 - У якій тарі та упаковці повинна відвантажуватися продукція? 9. Додаток № 9 п. 4.1 - Просимо надати детальні роз'яснення, що мається на увазі під навчанням працівників. 10. Додаток № 9 п. 5.4; Додаток № 9 п. 7.1 - надаання податкової накладної є неможливим – згідно із змінами в податковому законодавстві, цей документ Постачальник складає в електронному вигляді і надає у Єдиний реєстр податкових накладних через систему електронного документообігу «M.E.Doc». 11. В який колір повинна бути пофарбована зовнішня поверхня кузова напіввагона? 12. Чи повен напіввагон бути додатково укомплектований засобами антивандального захисту? 13. Якщо не вказано, що документ подається у вигляді копії (наприклад: технічні умови, чинна редакція Статуту, сертифікат УкрСЕПРО, антикорупційна програма), то скановане зображення отримується шляхом сканування оригіналу документа чи копії документа, кожна сторінка якого засвідчена підписом уповноваженої особи та завірена печаткою? 14. Просимо конкретизувати – кого вказувати бенифіціаром в електронній банківській гарантії: ПАТ «Укрзалізниця» чи Філія «ДВРЗ» ПАТ «Укрзалізниця»? 15. П.1 Розділу 3 - Чи допускається об’єднання документів згідно кожної частини, з яких складається тендерна пропозиція в єдиний pdf-файл з накладенням ЕЦП на кожну сформовану частину (файл)? 16. Чи має право подати особисто документи переможця згідно Додатка №6 будь-яка уповноважена особа Учасника за довіреністю без обов’язку надання будь-яких інших документів на підтвердження повноважень?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за Ваше звернення!
Щодо надання роз*яснень відповідно до переліку питань повідомляємо наступне.
1.Розділ 1 п.4.3. – Чи можливо здійснювати поставку Товару партіями по 25 одиниць у зв’язку з тим, що у Учасника (Виробника) відсутня технічна можливість (обмежена довжина внутрішньо заводської колії) постачати вагони партіями по 50 одиниць?
Відповідно до умов поставки предмет закупівлі повинен постачатися партіями по 50 одиниць.
2. Розділ 1 п.4.4. - Чи можливо, враховуючи ч.5 ст.36 ЗУ «Про публічні закупівлі», продовжити дію договору про закупівлю на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного (2017) року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому (2016) році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку?
Відповідно до ч. 5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку.
3. Розділ 3 п.2. – Чи допускається у якості забезпечення тендерної пропозиції надання Учасником (Виробником) договору добровільного страхування фінансового ризику невиконання або неналежного виконання страхувальником (учасником) вимог документації конкурсних торгів в замін електронної банківської гарантії?
Відповідно до п. 2. Забезпечення тендерної пропозиції тендерної документації Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції лише у вигляді електронної банківської гарантії.
4. Додаток №8 п. 1. – Чи допускається при виготовленні вантажних напіввагонів загального призначення використання комплектуючих рік виготовлення яких є не раніше 2013 року і сталевого литва, рік виготовлення якого є не раніше 2014 року?
З метою забезпечення терміну служби вагонів їх вузлів та деталей, рік виготовлення комплектуючих повинен відповідати року виготовлення вантажних вагонів.
5. Додаток №9, розділ 6 – Чи можлива зміна порядку розрахунків за Товар, на умовах здійснення попередньої оплати?
Відповідно до вимог Додатка № , №3 встановлено відтермінування платежу в кількості ___ днів (але не менше 15 календарних днів), що відповідає потребам виробництва та фінансовим можливостям Замовника.
6. Додато1 п.6. - В якому вигляді Учасник (Виробник) повинен надати інвентаризаційний опис та на яку дату, якщо він може містити до 40 000 записів – чи обов’язково його надавати? Якщо так, то чи має бути завірена уповноваженою особою та печаткою підприємства кожна сторінка такого опису і які обов’язкові графи для заповнення він має містити?
Відповідно до вимог Додатка № 1 тендерної документації Учасник надає Довідку довільної форми про наявність обладнання та матеріально-технічної бази з документами, що підтверджує право власності, користування, копії договорів оренди, витяг з реєстру права власності, інвентаризаційний опис, довідка про наявність на балансі тощо). У випадку якщо Учасником буде наданий інвентаризаційний опис, то він повинен містити перелік матеріально-технічної бази, який буде підтверджувати можливість виготовлення чи поставки предмета закупівлі. Усі довідки складені у довільній формі учасника повинні бути надані станом в термін з дати публікації оголошення про проведення торгів та дати розкриття тендерних пропозицій. У випадку коли Замовником не вказано надання копій документів, Учасником повинен бути наданий сканований кольоровий оригінал документа.
7. Додаток 8 п.2.6. - . Чи необхідно копії сертифікатів відповідності виробників основних компонентів завіряти надписами «копія згідно з оригіналом» з печаткою такого виробника? Вказано,що одночасне підтвердження наявності сертифікату відповідності ISO 9001 та органу УкрСЕПРО, але якщо такий компонент імпортується та постачальник не має сертифікату відповідності УкрСЕПРО – ця вимога діє? Чи є можливість надання підтвердження наявності сертифікату відповідності, виданого іншим органом підтвердження, країни походження компонента.
Учасником повинен бути наданий сертифікат відповідності, виданий органом сертифікації УкрСЕПРО на напіввагон. Надання Учасником у складі пропозицій сертифікатів відповідності виробників основних компонентів не передбачено умовами тендерної документації.
8. Додаток 9 п.3 - У якій тарі та упаковці повинна відвантажуватися продукція?
Тара та упаковка передбачає вантаж на власних осях.
9. Додаток № 9 п. 4.1 - Просимо надати детальні роз'яснення, що мається на увазі під навчанням працівників.
Щодо вказаного Вами пункту проекту договору Замовником будуть внесені відповідні зміни у зв’язку з механічною помилкою при редагуванні.
10. Додаток № 9 п. 5.4; Додаток № 9 п. 7.1 - надання податкової накладної є неможливим – згідно із змінами в податковому законодавстві, цей документ Постачальник складає в електронному вигляді і надає у Єдиний реєстр податкових накладних через систему електронного документообігу «M.E.Doc».
Учасником надання податкової накладної здійснюється з урахуванням вимог чинного законодавства.
11. В який колір повинна бути пофарбована зовнішня поверхня кузова напіввагона?
Червоно-коричневий та/або зелений.
12. Чи повен напіввагон бути додатково укомплектований засобами антивандального захисту?
Додаткове укомплектовування засобами антивандального захисту не передбачено вимогами до предмета закупівлі.
13. Якщо не вказано, що документ подається у вигляді копії (наприклад: технічні умови, чинна редакція Статуту, сертифікат УкрСЕПРО, антикорупційна програма), то скановане зображення отримується шляхом сканування оригіналу документа чи копії документа, кожна сторінка якого засвідчена підписом уповноваженої особи та завірена печаткою?
У випадку коли Замовником не вказано надання копій документів, Учасником повинен бути наданий сканований кольоровий оригінал документа.
14. Просимо конкретизувати – кого вказувати бенифіціаром в електронній банківській гарантії: ПАТ «Укрзалізниця» чи Філія «ДВРЗ» ПАТ «Укрзалізниця»?
Бенефіціаром в електронній банківській гарантії необхідно зазначати ПАТ «Укрзалізниця» в особі філії «ДВРЗ» ПАТ «Укрзалізниця».
15. П.1 Розділу 3 - Чи допускається об’єднання документів згідно кожної частини, з яких складається тендерна пропозиція в єдиний pdf-файл з накладенням ЕЦП на кожну сформовану частину (файл)?
Відповідно до вимог тендерної документації Учасником надається окремо кожен документ.
16. Чи має право подати особисто документи переможця згідно Додатка №6 будь-яка уповноважена особа Учасника за довіреністю без обов’язку надання будь-яких інших документів на підтвердження повноважень?
Документи переможця відповідно до Додатка № 6 тендерної документації можуть бути подані Уповноваженою особою за довіреністю з наданням документа, що підтверджує особу, що зазначена в тексті довіреності.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 20 жовтня 2016
UA-2016-09-16-001001-a25fd5cc2f56247df9d554c854110801f
Найменування: Філія "Дарницький вагоноремонтний завод" публічного акціонерного товариства "Українська залізниця"
Код ЄДРПОУ: 40081263
Місцезнаходження: 02092, Україна, Київська обл., Київ, м. Київ, вул. Алма-Атинська, будинок 74
Учасник Документи Рішення
ТДВ Попаснянський вагоноремонтний завод Документи
Допущено до аукціону
Документи
Публічне акціонерне товариство "Дніпровагонмаш" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХІНВЕСТПОСТАЧ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

20 жовтня 2016 13:54
рішення кваліфікація.doc
20 жовтня 2016 13:56
Електронний підпис

Публічні документи

04 листопада 2016 14:28
Електронний підпис
13 жовтня 2016 16:25
Електронний підпис
13 жовтня 2016 16:25
Електронний підпис
13 жовтня 2016 16:14
19 Паспорт ВУ4М.PDF
13 жовтня 2016 14:32
17.2 Техничні данні.pdf
13 жовтня 2016 14:32
17.1 Дані на товар..pdf
13 жовтня 2016 14:31
14.4 Відгук Лемтранс.pdf
13 жовтня 2016 14:31
13.2 Опис обладнання.pdf
13 жовтня 2016 14:30
2 Проект договору.pdf
13 жовтня 2016 14:30
1 Заявка-пропозиція.pdf
13 жовтня 2016 14:30
Гарантія.pdf
13 жовтня 2016 14:30
15.2 Сертифікат ISO.pdf

Документи

20 жовтня 2016 13:58
рішення кваліфікація 1.doc
20 жовтня 2016 13:58
Електронний підпис

Публічні документи

13 жовтня 2016 22:29
Гарантия ДВМ_LGI 106-16CR_1.pdf
13 жовтня 2016 22:29
416474E1-1C8F-4A00-B3D5-52763AAF52F8.CRF
13 жовтня 2016 22:29
Додаток №9.pdf.p7s
13 жовтня 2016 22:29
Додаток №9.pdf
13 жовтня 2016 22:29
Підтвердження ВТУ 1167.pdf
13 жовтня 2016 22:29
Довідка довкілля 1192.pdf.p7s
13 жовтня 2016 22:29
Довідка довкілля 1192.pdf
13 жовтня 2016 22:29
Дод.4 1147.pdf.p7s
13 жовтня 2016 22:29
Дод.4 1147.pdf
13 жовтня 2016 22:29
Техпаспорт - зразок.pdf.p7s
13 жовтня 2016 22:29
Техпаспорт - зразок.pdf
13 жовтня 2016 22:29
ТУ на вагон мод.12-4106.pdf.p7s
13 жовтня 2016 22:29
ТУ на вагон мод.12-4106.pdf
13 жовтня 2016 22:29
Серт.ИСО - ДВМ.pdf.p7s
13 жовтня 2016 22:29
Серт.ИСО - ДВМ.pdf
13 жовтня 2016 22:28
Контракт 1047-оригинал.pdf
13 жовтня 2016 22:28
Лист відгук МТ.pdf.p7s
13 жовтня 2016 22:28
Лист відгук МТ.pdf
13 жовтня 2016 22:28
Договор 20кп-оригинал.pdf
13 жовтня 2016 22:28
Довідка договори 1140.pdf.p7s
13 жовтня 2016 22:28
Довідка договори 1140.pdf
13 жовтня 2016 22:28
Техпаспорти.pdf.p7s
13 жовтня 2016 22:28
Техпаспорти.pdf
13 жовтня 2016 22:28
Інвентариз.опис ДВМ.pdf.p7s
13 жовтня 2016 22:28
Інвентариз.опис ДВМ.pdf
13 жовтня 2016 22:28
Виписка балансу 1188.pdf.p7s
13 жовтня 2016 22:28
Виписка балансу 1188.pdf
13 жовтня 2016 22:28
Наказ 12-2-ОПАО- ФДМ.pdf.p7s
13 жовтня 2016 22:28
Наказ 12-2-ОПАО- ФДМ.pdf
13 жовтня 2016 22:28
Акт п-п майна від 08.08.97.pdf
13 жовтня 2016 22:28
Довідка МТБ 1181.pdf.p7s
13 жовтня 2016 22:28
Довідка МТБ 1181.pdf
13 жовтня 2016 22:27
Довідка працівники 1161.pdf
13 жовтня 2016 22:27
Довідка ст17 1143.pdf.p7s
13 жовтня 2016 22:27
Довідка ст17 1143.pdf
13 жовтня 2016 22:27
Довідка про статут 1157.pdf
13 жовтня 2016 22:27
Статут ДВМ-ориг..pdf.p7s
13 жовтня 2016 22:27
Статут ДВМ-ориг..pdf
13 жовтня 2016 22:27
Лист згода 1176.pdf.p7s
13 жовтня 2016 22:27
Лист згода 1176.pdf
13 жовтня 2016 22:27
Уповноважена особа 1174.pdf

Документи

20 жовтня 2016 14:00
рішення кваліфікація.doc
20 жовтня 2016 14:01
Електронний підпис

Публічні документи

14 жовтня 2016 14:55
Сертификаты Карпаты.PDF
14 жовтня 2016 14:55
ТУ.pdf
14 жовтня 2016 14:55
ТУ У 35.pdf
14 жовтня 2016 14:55
проект договору.PDF
14 жовтня 2016 14:55
Додаток 3 (до Додатка 1).PDF
14 жовтня 2016 14:55
додаток 8.PDF
14 жовтня 2016 14:55
дилер договір.pdf
14 жовтня 2016 14:55
Договір Адамант ТІП.pdf
14 жовтня 2016 14:54
Свід-во платника ПДВ.pdf
14 жовтня 2016 14:54
виписка.PDF
14 жовтня 2016 14:54
Опис СТАТУТ ТІП.PDF
14 жовтня 2016 14:54
Лист-згода фіз.соби.PDF
14 жовтня 2016 14:54
Наказ № 9.pdf

Конфіденційні документи

14 жовтня 2016 14:54
Паспорт директора.pdf

Обґрунтування конфіденційності

паспортні дані це конфіденційна інформація

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТДВ Попаснянський вагоноремонтний завод

Публічне акціонерне товариство "Дніпровагонмаш"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХІНВЕСТПОСТАЧ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 жовтня 2016 15:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТДВ Попаснянський вагоноремонтний завод 48 900 000,00
UAH з ПДВ
48 846 210,00
UAH з ПДВ
Документи
Публічне акціонерне товариство "Дніпровагонмаш" 48 900 000,00
UAH з ПДВ
48 870 660,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХІНВЕСТПОСТАЧ" 48 900 000,00
UAH з ПДВ
48 900 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 листопада 2016 14:28
Електронний підпис
13 жовтня 2016 16:25
Електронний підпис
13 жовтня 2016 16:25
Електронний підпис
13 жовтня 2016 16:14
19 Паспорт ВУ4М.PDF
13 жовтня 2016 14:32
17.2 Техничні данні.pdf
13 жовтня 2016 14:32
17.1 Дані на товар..pdf
13 жовтня 2016 14:31
14.4 Відгук Лемтранс.pdf
13 жовтня 2016 14:31
13.2 Опис обладнання.pdf
13 жовтня 2016 14:30
2 Проект договору.pdf
13 жовтня 2016 14:30
1 Заявка-пропозиція.pdf
13 жовтня 2016 14:30
Гарантія.pdf
13 жовтня 2016 14:30
15.2 Сертифікат ISO.pdf

Публічні документи

13 жовтня 2016 22:29
Гарантия ДВМ_LGI 106-16CR_1.pdf
13 жовтня 2016 22:29
416474E1-1C8F-4A00-B3D5-52763AAF52F8.CRF
13 жовтня 2016 22:29
Додаток №9.pdf.p7s
13 жовтня 2016 22:29
Додаток №9.pdf
13 жовтня 2016 22:29
Підтвердження ВТУ 1167.pdf
13 жовтня 2016 22:29
Довідка довкілля 1192.pdf.p7s
13 жовтня 2016 22:29
Довідка довкілля 1192.pdf
13 жовтня 2016 22:29
Дод.4 1147.pdf.p7s
13 жовтня 2016 22:29
Дод.4 1147.pdf
13 жовтня 2016 22:29
Техпаспорт - зразок.pdf.p7s
13 жовтня 2016 22:29
Техпаспорт - зразок.pdf
13 жовтня 2016 22:29
ТУ на вагон мод.12-4106.pdf.p7s
13 жовтня 2016 22:29
ТУ на вагон мод.12-4106.pdf
13 жовтня 2016 22:29
Серт.ИСО - ДВМ.pdf.p7s
13 жовтня 2016 22:29
Серт.ИСО - ДВМ.pdf
13 жовтня 2016 22:28
Контракт 1047-оригинал.pdf
13 жовтня 2016 22:28
Лист відгук МТ.pdf.p7s
13 жовтня 2016 22:28
Лист відгук МТ.pdf
13 жовтня 2016 22:28
Договор 20кп-оригинал.pdf
13 жовтня 2016 22:28
Довідка договори 1140.pdf.p7s
13 жовтня 2016 22:28
Довідка договори 1140.pdf
13 жовтня 2016 22:28
Техпаспорти.pdf.p7s
13 жовтня 2016 22:28
Техпаспорти.pdf
13 жовтня 2016 22:28
Інвентариз.опис ДВМ.pdf.p7s
13 жовтня 2016 22:28
Інвентариз.опис ДВМ.pdf
13 жовтня 2016 22:28
Виписка балансу 1188.pdf.p7s
13 жовтня 2016 22:28
Виписка балансу 1188.pdf
13 жовтня 2016 22:28
Наказ 12-2-ОПАО- ФДМ.pdf.p7s
13 жовтня 2016 22:28
Наказ 12-2-ОПАО- ФДМ.pdf
13 жовтня 2016 22:28
Акт п-п майна від 08.08.97.pdf
13 жовтня 2016 22:28
Довідка МТБ 1181.pdf.p7s
13 жовтня 2016 22:28
Довідка МТБ 1181.pdf
13 жовтня 2016 22:27
Довідка працівники 1161.pdf
13 жовтня 2016 22:27
Довідка ст17 1143.pdf.p7s
13 жовтня 2016 22:27
Довідка ст17 1143.pdf
13 жовтня 2016 22:27
Довідка про статут 1157.pdf
13 жовтня 2016 22:27
Статут ДВМ-ориг..pdf.p7s
13 жовтня 2016 22:27
Статут ДВМ-ориг..pdf
13 жовтня 2016 22:27
Лист згода 1176.pdf.p7s
13 жовтня 2016 22:27
Лист згода 1176.pdf
13 жовтня 2016 22:27
Уповноважена особа 1174.pdf

Публічні документи

14 жовтня 2016 14:55
Сертификаты Карпаты.PDF
14 жовтня 2016 14:55
ТУ.pdf
14 жовтня 2016 14:55
ТУ У 35.pdf
14 жовтня 2016 14:55
проект договору.PDF
14 жовтня 2016 14:55
Додаток 3 (до Додатка 1).PDF
14 жовтня 2016 14:55
додаток 8.PDF
14 жовтня 2016 14:55
дилер договір.pdf
14 жовтня 2016 14:55
Договір Адамант ТІП.pdf
14 жовтня 2016 14:54
Свід-во платника ПДВ.pdf
14 жовтня 2016 14:54
виписка.PDF
14 жовтня 2016 14:54
Опис СТАТУТ ТІП.PDF
14 жовтня 2016 14:54
Лист-згода фіз.соби.PDF
14 жовтня 2016 14:54
Наказ № 9.pdf

Конфіденційні документи

14 жовтня 2016 14:54
Паспорт директора.pdf

Обґрунтування конфіденційності

паспортні дані це конфіденційна інформація

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТДВ Попаснянський вагоноремонтний завод

Публічне акціонерне товариство "Дніпровагонмаш"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХІНВЕСТПОСТАЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТДВ Попаснянський вагоноремонтний завод
#34502350
Переможець 48 846 210,00
UAH з ПДВ
31 жовтня 2016 13:58

Документи

31 жовтня 2016 13:57
Електронний підпис
31 жовтня 2016 13:57
рішення про намір.doc

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 жовтня 2016 13:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТДВ Попаснянський вагоноремонтний завод
#34502350
48 846 210,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

31 жовтня 2016 13:57
Електронний підпис
31 жовтня 2016 13:57
рішення про намір.doc

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 січня 2017 09:17
Електронний підпис укладений
18 листопада 2016 19:25
11-16-18-01-Т додаткова угода.PDF зміни до договору
18 листопада 2016 19:24
Електронний підпис укладений
18 листопада 2016 19:16
Електронний підпис укладений
18 листопада 2016 17:51
11-16-18-01-Т.PDF укладений
18 листопада 2016 17:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
не вказано
Дата публікації змін до договору:
18 листопада 2016
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Публічне акціонерне товариство «Українська залізниця» (ПАТ «Укрзалізниця»), м. Київ, іменоване надалі ЗАМОВНИК, в особі головного інженера філії «Дарницький вагоноремонтний завод» публічного акціонерного товариства «Українська залізниця» Повха Юрія Ісаковича, який діє на підставі довіреності, посвідченої приватним нотаріусом Київського міського нотаріального округу Шиповською А.В. та зареєстрованої в реєстрі за № 586 від 27.10.2016 року, та в особі заступника начальника філії «Дарницький вагоноремонтний завод» публічного акціонерного товариства «Українська залізниця» Ділігодіна Євгенія Володимировича, який діє на підставі довіреності, посвідченої приватним нотаріусом Київського міського нотаріального округу Заїзжай К.М. та зареєстрованої в реєстрі за № 922 від 20.10.2016 року, з однієї сторони, та Товариство з додатковою відповідальністю „Попаснянський вагоноремонтний завод”, м. Попасна, іменоване надалі ПОСТАЧАЛЬНИК, в особі в.о. генерального директора Нетюхайла Анатолія Івановича, який діє на підставі Статуту, з іншої сторони, разом Сторони, уклали цю додаткову угоду про наступне. 1. Сторони дійшли згоди про внесення наступних змін до договору про закупівлю № 11/16/18/01-Т від 18 листопада 2016 року (надалі - Договір) у зв’язку із зміною вартості предмета закупівлі. 1.1. Пункт 4.3 Договору викласти у наступній редакції: “4.3. Загальна сума даного Договору складає 47 556 000,00 грн. (сорок сім мільйонів п’ятсот п’ятдесят шість тисяч гривень 00 коп.) у тому числі ПДВ 20% - 7 926 000,00 грн. (сім мільйонів дев’ятсот двадцять шість тисяч гривень 00 коп.)”. 1.2. Доповнити Договір Специфікацією № 2. 2. Специфікація № 1 втрачає свою чинність з моменту набрання чинності цією додатковою угодою. 3. Ця додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання Сторонами. 4. Ця додаткова угода укладена у двох екземплярах, українською мовою, по одному екземпляру для кожної із Сторін.
Номер договору про закупівлю: 11-16-18-01-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 11-16-18-01-Т
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 листопада 2016 — 31 грудня 2016
Сума оплати за договором: 47 556 000,00
UAH з ПДВ