Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з інформаційно-технологічного супроводу програмного забезпечення автоматизованої інформаційної системи «Облік використання електроенергії та ведення фінансових розрахунків з споживачами»
Очікувана вартість
689 000,00 UAH
UA-2016-09-16-000901-c ● 4f7af232926c4c0887ed4bb3179b23b3
Переговорна процедура
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | філія "Енергозбут" ПАТ "Українська залізниця" |
Код ЄДРПОУ: | 40150221 |
Вебсайт: | http://uz.gov.ua |
Місцезнаходження: | 01135, Украина , Киев обл., Київ, вул.Жилянська,буд.97 |
Контактна особа: |
Геннадій Галайчук +380444653514,+380672498636 genagal@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
П. 5 ч.2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі» (потреба здійснити додаткову закупівлю в того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами чи послугами, якщо заміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов'язаних з експлуатацією та обслуговуванням).
Обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі (посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі): п. 2 ч. 2 ст. 35 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме: відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи.
Впродовж 1993 – 2015 років на підприємствах, що увійшли до складу ПАТ «Укрзалізниця» під час її реорганізації, проводились роботи з розробки, впровадження та супроводу інформаційної системи управління господарською діяльністю, що виконувались Товариством з обмеженою відповідальністю «ПАМАК», у ході яких на базі комп’ютерної програми «Система управління підприємством «ПАМАК: ALT» (тут і надалі – «Основне ПЗ», авторські майнові права на які зареєстровано за Товариством з обмеженою відповідальністю «ПАМАК», що підтверджується Свідоцтвом про реєстрацію авторського права на твір № 16900, виданим Державним департаментом інтелектуальної власності Міністерства освіти і науки України 13.06.2006) було розроблено та впроваджено систему управління, до складу якої включено компоненти, за допомогою яких здійснюється автоматизація процесів з обліку та обробки бухгалтерської, податкової, фінансової, економічної, управлінської інформації та автоматизація технологічних процесів підрозділів ПАТ «Укрзалізниця», зокрема:
- Облік електроенергії та ведення фінансових розрахунків з споживачами. Юридичні споживачі;
- Облік електроенергії та ведення фінансових розрахунків з побутовими абонентами;
- Облік використання електроенергії. Енергозбут;
- Бухгалтерський облік;
Розробка, впровадження та супровід зазначеного вище програмного забезпечення здійснювалась Товариством з обмеженою відповідальністю «ПАМАК»
Виходячи зі змісту зазначених вище договорів, авторські майнові права на об’єкти права інтелектуальної власності, створені за договорами, передаються замовнику. При цьому, у вказаних договорах не визначено, що замовникам передаються права дозволяти третім особам використовувати ПЗ навіть для цілей обслуговування (супроводу, модернізації тощо) ПЗ на замовлення вказаних підприємств (замовників).
Частиною 8 ст.33 Закону України «Про авторське право і суміжні права» визначено, що «усі майнові права на використання твору, які передаються за авторським договором, мають бути у ньому визначені. Майнові права, не зазначені в авторському договорі як передані суб'єктом авторського права, вважаються такими, що не передані, і зберігаються за ним».
Беручи до уваги зазначене, на підставі зазначених вище договорів виконавцем (Товариством з обмеженою відповідальністю «ПАМАК») на користь замовників (підприємств, що увійшли до складу ПАТ «Укрзалізниця» у результаті реорганізації, - правопопередників ПАТ «Укрзалізниця») передано невиключні майнові права у обсязі, що не дозволяє замовляти супровід та обслуговування ПЗ третім особам без порушення майнових прав інтелектуальної власності ТОВ «ПАМАК».
Так, ТОВ «ПАМАК» є єдиним вітчизняним виконавцем послуг по авторському інформаційно-технологічному супроводу, модернізації та доповненню функціональними контурами автоматизації процесів з обліку та обробки бухгалтерської, фінансової, податкової, економічної, управлінської інформації та автоматизації технологічних процесів, впроваджених на базі розробленого програмного забезпечення «Система управління підприємством «ПАМАК: ALT» на виробничих підприємствах і філіях ПАТ «Укрзалізниця», що підтверджується Довідкою про єдиного вітчизняного виконавця послуг по авторському інформаційно-технологічному супроводу, модернізації та доповненню функціональними контурами автоматизації процесів з обліку і обробки бухгалтерської, фінансової. Податкової, економічної, управлінської інформації та автоматизації технологічних процесів на виробничих підприємствах і філіях ПАТ «Українська залізниця» від 23.03.2016 № 2245/08.2-7.3, виданою Торгово-промисловою палатою України.
Під час експлуатації програмного забезпечення постійно виникає необхідність його супроводу, організації і забезпечення технічної підтримки та надання консультацій користувачам, що зумовлено наступними обставинами:
щомісячне постачання оновлень програмного забезпечення, випущених у зв’язку із змінами нормативно-правової бази та розширенням функціональних можливостей, в межах версії;
постачання спільно з оновленням програмного забезпечення оновлених комплектів вихідних форм та звітів, по мірі їх виходу, випущених в зв’язку із змінами нормативно-правової бази
внесення змін в склад нормативно-довідкової інформації:
забезпечення наявності і працездатності необхідних форм звітностей;
необхідності оптимізації роботи системи;
необхідності аналізу та усунення нештатних ситуації;
телефонні консультації щодо використання програмного забезпечення (послуги «гарячої лінії»).
З огляду на зазначене вище, а також враховуючи тривалий характер договірних відносин, доцільним вбачається застосування переговорної процедури закупівлі з ТОВ «ПАМАК» на підставі п.2, 5 ч.2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі».
Обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі (посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі): п. 2 ч. 2 ст. 35 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме: відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи.
Впродовж 1993 – 2015 років на підприємствах, що увійшли до складу ПАТ «Укрзалізниця» під час її реорганізації, проводились роботи з розробки, впровадження та супроводу інформаційної системи управління господарською діяльністю, що виконувались Товариством з обмеженою відповідальністю «ПАМАК», у ході яких на базі комп’ютерної програми «Система управління підприємством «ПАМАК: ALT» (тут і надалі – «Основне ПЗ», авторські майнові права на які зареєстровано за Товариством з обмеженою відповідальністю «ПАМАК», що підтверджується Свідоцтвом про реєстрацію авторського права на твір № 16900, виданим Державним департаментом інтелектуальної власності Міністерства освіти і науки України 13.06.2006) було розроблено та впроваджено систему управління, до складу якої включено компоненти, за допомогою яких здійснюється автоматизація процесів з обліку та обробки бухгалтерської, податкової, фінансової, економічної, управлінської інформації та автоматизація технологічних процесів підрозділів ПАТ «Укрзалізниця», зокрема:
- Облік електроенергії та ведення фінансових розрахунків з споживачами. Юридичні споживачі;
- Облік електроенергії та ведення фінансових розрахунків з побутовими абонентами;
- Облік використання електроенергії. Енергозбут;
- Бухгалтерський облік;
Розробка, впровадження та супровід зазначеного вище програмного забезпечення здійснювалась Товариством з обмеженою відповідальністю «ПАМАК»
Виходячи зі змісту зазначених вище договорів, авторські майнові права на об’єкти права інтелектуальної власності, створені за договорами, передаються замовнику. При цьому, у вказаних договорах не визначено, що замовникам передаються права дозволяти третім особам використовувати ПЗ навіть для цілей обслуговування (супроводу, модернізації тощо) ПЗ на замовлення вказаних підприємств (замовників).
Частиною 8 ст.33 Закону України «Про авторське право і суміжні права» визначено, що «усі майнові права на використання твору, які передаються за авторським договором, мають бути у ньому визначені. Майнові права, не зазначені в авторському договорі як передані суб'єктом авторського права, вважаються такими, що не передані, і зберігаються за ним».
Беручи до уваги зазначене, на підставі зазначених вище договорів виконавцем (Товариством з обмеженою відповідальністю «ПАМАК») на користь замовників (підприємств, що увійшли до складу ПАТ «Укрзалізниця» у результаті реорганізації, - правопопередників ПАТ «Укрзалізниця») передано невиключні майнові права у обсязі, що не дозволяє замовляти супровід та обслуговування ПЗ третім особам без порушення майнових прав інтелектуальної власності ТОВ «ПАМАК».
Так, ТОВ «ПАМАК» є єдиним вітчизняним виконавцем послуг по авторському інформаційно-технологічному супроводу, модернізації та доповненню функціональними контурами автоматизації процесів з обліку та обробки бухгалтерської, фінансової, податкової, економічної, управлінської інформації та автоматизації технологічних процесів, впроваджених на базі розробленого програмного забезпечення «Система управління підприємством «ПАМАК: ALT» на виробничих підприємствах і філіях ПАТ «Укрзалізниця», що підтверджується Довідкою про єдиного вітчизняного виконавця послуг по авторському інформаційно-технологічному супроводу, модернізації та доповненню функціональними контурами автоматизації процесів з обліку і обробки бухгалтерської, фінансової. Податкової, економічної, управлінської інформації та автоматизації технологічних процесів на виробничих підприємствах і філіях ПАТ «Українська залізниця» від 23.03.2016 № 2245/08.2-7.3, виданою Торгово-промисловою палатою України.
Під час експлуатації програмного забезпечення постійно виникає необхідність його супроводу, організації і забезпечення технічної підтримки та надання консультацій користувачам, що зумовлено наступними обставинами:
щомісячне постачання оновлень програмного забезпечення, випущених у зв’язку із змінами нормативно-правової бази та розширенням функціональних можливостей, в межах версії;
постачання спільно з оновленням програмного забезпечення оновлених комплектів вихідних форм та звітів, по мірі їх виходу, випущених в зв’язку із змінами нормативно-правової бази
внесення змін в склад нормативно-довідкової інформації:
забезпечення наявності і працездатності необхідних форм звітностей;
необхідності оптимізації роботи системи;
необхідності аналізу та усунення нештатних ситуації;
телефонні консультації щодо використання програмного забезпечення (послуги «гарячої лінії»).
З огляду на зазначене вище, а також враховуючи тривалий характер договірних відносин, доцільним вбачається застосування переговорної процедури закупівлі з ТОВ «ПАМАК» на підставі п.2, 5 ч.2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі».
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 вересня 2016 17:55 |
Оскарження наміру укласти договір: | 27 вересня 2016 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 услуга
Послуги з інформаційно-технологічного супроводу програмного забезпечення автоматизованої інформаційної системи «Облік використання електроенергії та ведення фінансових розрахунків з споживачами»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01135, Украина, Киев, Київ, вул.Жилянська, буд.97.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
27 вересня 2016
—
31 грудня 2016
ДК 021:2015: 72261000-2 — Послуги з обслуговування програмного забезпечення
ДК 016:2010: 62.02.2 — Послуги щодо консультування стосовно систем і програмного забезпечення
Тендерна документація
16 вересня 2016 17:50 |
Довідка ТПП_1.jpg | |
16 вересня 2016 17:31 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 вересня 2016 17:30 |
Експертний висновок Кіберн._1.jpg | |
16 вересня 2016 17:30 |
Експертний висновок Кіберн._2.jpg | |
16 вересня 2016 17:29 |
Повідомл про намір..pdf | |
16 вересня 2016 17:29 |
Інформ лист.doc | |
16 вересня 2016 17:29 |
Довідка ТПП_3.jpg | |
16 вересня 2016 17:29 |
Експертний висновок Кіберн._4.jpg | |
16 вересня 2016 17:29 |
Технічні вимоги.pdf | |
16 вересня 2016 17:29 |
Експертний висновок Кіберн._3.jpg | |
16 вересня 2016 17:29 |
Довідка ТПП_2.jpg | |
16 вересня 2016 17:29 |
Рішення прозастосування.pdf | |
16 вересня 2016 17:29 |
Проект договору.doc |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ПАМАК" #19130165 |
Переможець |
689 000,00
UAH з ПДВ
|
16 вересня 2016 17:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 травня 2017 08:42
|
Електронний підпис | укладений |
27 вересня 2016 09:32
|
Підписаний Договір_Додатки.pdf | укладений |
27 вересня 2016 09:31
|