Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з інформаційно-технологічного супроводу програмного забезпечення автоматизованої інформаційної системи «Облік використання електроенергії та ведення фінансових розрахунків з споживачами»
Очікувана вартість
689 000,00 UAH
UA-2016-09-16-000901-c 4f7af232926c4c0887ed4bb3179b23b3
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Геннадій Галайчук

+380444653514
+380672498636
genagal@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: філія "Енергозбут" ПАТ "Українська залізниця"
Код ЄДРПОУ: 40150221
Вебсайт: http://uz.gov.ua
Місцезнаходження: 01135, Украина , Киев обл., Київ, вул.Жилянська,буд.97
Контактна особа: Геннадій Галайчук
+380444653514,+380672498636
genagal@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
П. 5 ч.2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі» (потреба здійснити додаткову закупівлю в того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами чи послугами, якщо заміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов'язаних з експлуатацією та обслуговуванням).
Обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі (посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі): п. 2 ч. 2 ст. 35 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме: відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи.
Впродовж 1993 – 2015 років на підприємствах, що увійшли до складу ПАТ «Укрзалізниця» під час її реорганізації, проводились роботи з розробки, впровадження та супроводу інформаційної системи управління господарською діяльністю, що виконувались Товариством з обмеженою відповідальністю «ПАМАК», у ході яких на базі комп’ютерної програми «Система управління підприємством «ПАМАК: ALT» (тут і надалі – «Основне ПЗ», авторські майнові права на які зареєстровано за Товариством з обмеженою відповідальністю «ПАМАК», що підтверджується Свідоцтвом про реєстрацію авторського права на твір № 16900, виданим Державним департаментом інтелектуальної власності Міністерства освіти і науки України 13.06.2006) було розроблено та впроваджено систему управління, до складу якої включено компоненти, за допомогою яких здійснюється автоматизація процесів з обліку та обробки бухгалтерської, податкової, фінансової, економічної, управлінської інформації та автоматизація технологічних процесів підрозділів ПАТ «Укрзалізниця», зокрема:
- Облік електроенергії та ведення фінансових розрахунків з споживачами. Юридичні споживачі;
- Облік електроенергії та ведення фінансових розрахунків з побутовими абонентами;
- Облік використання електроенергії. Енергозбут;
- Бухгалтерський облік;
Розробка, впровадження та супровід зазначеного вище програмного забезпечення здійснювалась Товариством з обмеженою відповідальністю «ПАМАК»
Виходячи зі змісту зазначених вище договорів, авторські майнові права на об’єкти права інтелектуальної власності, створені за договорами, передаються замовнику. При цьому, у вказаних договорах не визначено, що замовникам передаються права дозволяти третім особам використовувати ПЗ навіть для цілей обслуговування (супроводу, модернізації тощо) ПЗ на замовлення вказаних підприємств (замовників).
Частиною 8 ст.33 Закону України «Про авторське право і суміжні права» визначено, що «усі майнові права на використання твору, які передаються за авторським договором, мають бути у ньому визначені. Майнові права, не зазначені в авторському договорі як передані суб'єктом авторського права, вважаються такими, що не передані, і зберігаються за ним».
Беручи до уваги зазначене, на підставі зазначених вище договорів виконавцем (Товариством з обмеженою відповідальністю «ПАМАК») на користь замовників (підприємств, що увійшли до складу ПАТ «Укрзалізниця» у результаті реорганізації, - правопопередників ПАТ «Укрзалізниця») передано невиключні майнові права у обсязі, що не дозволяє замовляти супровід та обслуговування ПЗ третім особам без порушення майнових прав інтелектуальної власності ТОВ «ПАМАК».
Так, ТОВ «ПАМАК» є єдиним вітчизняним виконавцем послуг по авторському інформаційно-технологічному супроводу, модернізації та доповненню функціональними контурами автоматизації процесів з обліку та обробки бухгалтерської, фінансової, податкової, економічної, управлінської інформації та автоматизації технологічних процесів, впроваджених на базі розробленого програмного забезпечення «Система управління підприємством «ПАМАК: ALT» на виробничих підприємствах і філіях ПАТ «Укрзалізниця», що підтверджується Довідкою про єдиного вітчизняного виконавця послуг по авторському інформаційно-технологічному супроводу, модернізації та доповненню функціональними контурами автоматизації процесів з обліку і обробки бухгалтерської, фінансової. Податкової, економічної, управлінської інформації та автоматизації технологічних процесів на виробничих підприємствах і філіях ПАТ «Українська залізниця» від 23.03.2016 № 2245/08.2-7.3, виданою Торгово-промисловою палатою України.
Під час експлуатації програмного забезпечення постійно виникає необхідність його супроводу, організації і забезпечення технічної підтримки та надання консультацій користувачам, що зумовлено наступними обставинами:
 щомісячне постачання оновлень програмного забезпечення, випущених у зв’язку із змінами нормативно-правової бази та розширенням функціональних можливостей, в межах версії;
 постачання спільно з оновленням програмного забезпечення оновлених комплектів вихідних форм та звітів, по мірі їх виходу, випущених в зв’язку із змінами нормативно-правової бази
 внесення змін в склад нормативно-довідкової інформації:
 забезпечення наявності і працездатності необхідних форм звітностей;
 необхідності оптимізації роботи системи;
 необхідності аналізу та усунення нештатних ситуації;
 телефонні консультації щодо використання програмного забезпечення (послуги «гарячої лінії»).
З огляду на зазначене вище, а також враховуючи тривалий характер договірних відносин, доцільним вбачається застосування переговорної процедури закупівлі з ТОВ «ПАМАК» на підставі п.2, 5 ч.2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 вересня 2016 17:55
Оскарження наміру укласти договір: 27 вересня 2016 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 услуга
Послуги з інформаційно-технологічного супроводу програмного забезпечення автоматизованої інформаційної системи «Облік використання електроенергії та ведення фінансових розрахунків з споживачами»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01135, Украина, Киев, Київ, вул.Жилянська, буд.97.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 вересня 2016  —  31 грудня 2016
ДК 021:2015: 72261000-2 — Послуги з обслуговування програмного забезпечення
ДК 016:2010: 62.02.2 — Послуги щодо консультування стосовно систем і програмного забезпечення

Тендерна документація

16 вересня 2016 17:50
Довідка ТПП_1.jpg
16 вересня 2016 17:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 вересня 2016 17:30
Експертний висновок Кіберн._1.jpg
16 вересня 2016 17:30
Експертний висновок Кіберн._2.jpg
16 вересня 2016 17:29
Повідомл про намір..pdf
16 вересня 2016 17:29
Інформ лист.doc
16 вересня 2016 17:29
Довідка ТПП_3.jpg
16 вересня 2016 17:29
Експертний висновок Кіберн._4.jpg
16 вересня 2016 17:29
Технічні вимоги.pdf
16 вересня 2016 17:29
Експертний висновок Кіберн._3.jpg
16 вересня 2016 17:29
Довідка ТПП_2.jpg
16 вересня 2016 17:29
Рішення прозастосування.pdf
16 вересня 2016 17:29
Проект договору.doc

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПАМАК"
#19130165
Переможець 689 000,00
UAH з ПДВ
16 вересня 2016 17:55

Документи

16 вересня 2016 17:55
Електронний підпис
16 вересня 2016 17:54
Повідомл про намір..pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 вересня 2016 17:55

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПАМАК"
#19130165
689 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 вересня 2016 17:55
Електронний підпис
16 вересня 2016 17:54
Повідомл про намір..pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 травня 2017 08:42
Електронний підпис укладений
27 вересня 2016 09:32
Підписаний Договір_Додатки.pdf укладений
27 вересня 2016 09:31

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 вересня 2016 — 31 грудня 2016
Сума оплати за договором: 407 454,55
UAH з ПДВ