Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Будівництво сучасного лікувально-діагностичного комплексу Національної дитячої спеціалізованої лікарні «ОХМАТДИТ» ДСТУ БД.1.1-1.2013 (Код ДК:021-2015: 45200000-9 (Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва)(Вогнезахист залізобетонного перекриття та інженерних проходів)).
Очікувана вартість
14 307 892,00 UAH
UA-2016-09-13-000842-a b8dfa3951e0a4c0ab1914e32861dd81d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мельник Віта Вікторівна

380676063993 tenderumpb@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство "Укрмедпроктбуд"
Код ЄДРПОУ: 37700171
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., Київ, Грушевського 7
Контактна особа: Мельник Віта Вікторівна
380676063993
tenderumpb@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 вересня 2016 14:46
Звернення за роз’ясненнями: до 26 вересня 2016 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 жовтня 2016 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 жовтня 2016 09:00
Початок аукціону: 07 жовтня 2016 13:11
Початок аукціону: 07 жовтня 2016 13:11
Очікувана вартість: 14 307 892,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,01%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 71539.46 UAH

Інформація про предмет закупівлі

«Будівництво сучасного лікувально-діагностичного комплексу Національної дитячої спеціалізованої лікарні «ОХМАТДИТ» ДСТУ БД.1.1-1.2013 (Код ДК:021-2015: 45200000-9 (Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва)(Вогнезахист залізобетонного перекриття та інженерних проходів)).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
«Будівництво сучасного лікувально-діагностичного комплексу Національної дитячої спеціалізованої лікарні «ОХМАТДИТ» ДСТУ БД.1.1-1.2013 (Код ДК:021-2015: 45200000-9 (Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва)(Вогнезахист залізобетонного перекриття та інженерних проходів)).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01135, Україна, Київ, Київ, Чорновола 28/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 11 жовтня 2016  —  29 листопада 2016
ДК 021:2015: 45200000-9 — Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 вересня 2016 11:16
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
29 вересня 2016 11:00
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
29 вересня 2016 10:51
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
28 вересня 2016 12:36
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
22 вересня 2016 16:47
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
22 вересня 2016 14:50
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
22 вересня 2016 14:49
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
21 вересня 2016 17:52
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
20 вересня 2016 17:12
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
20 вересня 2016 15:42
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
20 вересня 2016 15:40
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
19 вересня 2016 15:05
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
15 вересня 2016 16:37
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
13 вересня 2016 17:54
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
13 вересня 2016 17:50
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
22 вересня 2016 16:46
Роз'яснення вогнезахист_реквізити для БГ.pdf
21 вересня 2016 17:51
Зміни до ТД_вогнезахист_21.09.16.pdf
20 вересня 2016 17:10
Зміни до ТД_вогнезахист 20.09.16.pdf
19 вересня 2016 15:04
Зміни до ТД_вогнезахист.pdf
15 вересня 2016 16:26
Роз'яснення до технічних умов закупівлі.pdf
13 вересня 2016 17:52
2016_ТД_ вогнезахист.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 жовтня 2016 13:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВТП Трансекпо" 13 860 473,00
UAH з ПДВ
9 200 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР "ЕНЕРГОСИСТЕМИ" 13 741 445,00
UAH з ПДВ
11 450 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ВИРОБНИЧО - ТЕХНОЛОГІЧНА КОМПАНІЯ "ДАКМАС" 13 880 059,20
UAH з ПДВ
13 600 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 жовтня 2016 11:53
Файл 1.pdf
05 жовтня 2016 22:48
Файл 3.pdf
05 жовтня 2016 22:48
Файл 5_часть2.pdf
05 жовтня 2016 22:48
Файл 5_часть1.pdf
05 жовтня 2016 22:11
Файл 4.pdf
05 жовтня 2016 22:11
Файл 2_часть 2.pdf
05 жовтня 2016 22:11
Файл 2_часть 1.pdf
05 жовтня 2016 22:11
Файл 1.pdf

Публічні документи

03 жовтня 2016 11:01
Рєестр документов.pdf
30 вересня 2016 10:23
Ліцензії.rar
30 вересня 2016 10:08
5 Проект Договору.rar
30 вересня 2016 10:08
4 Інші документи.rar
30 вересня 2016 10:08
3 Технічні вимоги.rar
30 вересня 2016 10:08
1 Тендерна пропозиція.rar
30 вересня 2016 10:08
Підписаний_GarLIST.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ВТП Трансекпо"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР "ЕНЕРГОСИСТЕМИ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ВИРОБНИЧО - ТЕХНОЛОГІЧНА КОМПАНІЯ "ДАКМАС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВТП Трансекпо"
#39521561
Переможець 9 200 000,00
UAH з ПДВ
13 жовтня 2016 11:50

Документи

13 жовтня 2016 11:47
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 жовтня 2016 11:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВТП Трансекпо"
#39521561
9 200 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 жовтня 2016 11:47
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2017 11:55
Документ змін ТОВ ВТП Трансекспо.docx зміни до договору
28 грудня 2017 11:53
Електронний підпис укладений
27 вересня 2017 11:20
Електронний підпис укладений
27 червня 2017 14:26
Електронний підпис укладений
30 березня 2017 13:11
Рішення ТД щодо внесення змн до договору 2016-3.FR10.pdf зміни до договору
30 березня 2017 13:11
Електронний підпис укладений
23 грудня 2016 13:14
Електронний підпис укладений
23 грудня 2016 13:07
Електронний підпис укладений
23 грудня 2016 12:40
ДУ Трансекспо від 22.12.2016.FR10.pdf укладений
23 грудня 2016 12:40
Зміни №1 до договору 2016-3.pdf зміни до договору
18 листопада 2016 16:06
Електронний підпис укладений
03 листопада 2016 18:19
Договір підписаний вогнезахист.pdf укладений
03 листопада 2016 18:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2016
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2016
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до пункту 20. Додатки до Договору: Додано Додаток 4 до договору - "Перелік матеріалів" - Додаткова угода №1 від 16.11.2016р.
Номер договору про закупівлю: 2016/3
Договір:
Номер додаткової угоди: 2016/3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2016
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2016
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Авансування може бути здійснено в порядку та розмірах, що передбачені постановою Кабінету Міністрів України від 23 квітня 2014 р. № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та постановою Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2001 № 1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва», а саме: авансування Робіт за Договором може бути здійснено в розмірі 100% від ціни будівельно-монтажних робіт та 100% від вартості обладнання. Продовження терміну дії договору до повного виконання сторонами обов'язків по договору.
Номер договору про закупівлю: 2016/3
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 2016/3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 березня 2017
Дата публікації змін до договору:
30 березня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв’язку з тим, що для завершального етапу виконання робіт з вогнезахисту залізобетонного перекриття та інженерних проходів ТОВ «ВТП «Трансекспо» необхідна повна будівельна готовність приміщень (прокладені інженерні мережі, встановленні стіни, перегородки), проте монтажно-будівельні роботи не виконанні в повному обсязі, що в свою чергу потребує продовження терміну дії договору.
Номер договору про закупівлю: 2016/3
Договір:
Номер додаткової угоди: 2016/3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 червня 2017
Дата публікації змін до договору:
27 червня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): так як авансування може бути здійснено в порядку та розмірах, що передбачені постановою Кабінету Міністрів України від 23 квітня 2014 р. № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та постановою Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2001 № 1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва», а саме: авансування Робіт за Договором може бути здійснено в розмірі 100% від ціни будівельно-монтажних робіт та 100% від вартості обладнання. Генпідрядник зобов’язується використати аванс протягом встановленого строку, а саме: протягом дев’яти календарних місяців після одержання авансу (проте в будь-якому випадку до закінчення строку виконання Робіт за Договором) та підтвердити його використання згідно з Актом приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма КБ-3) та проміжним актом-звітом про використання коштів за призначенням або видатковими накладними на матеріали та обладнання (устаткування). По закінченню строку (терміну) невикористані суми авансу підлягають поверненню Замовнику. Замовник має право контролювати використання наданих Генпідряднику сум авансу, а Генпідрядник зобов’язаний надавати відповідну інформацію стосовно використання наданого авансу Замовником відповідно до запитів Замовника. Закінчення виконання Робіт – до 29.09.2017 року включно, але в будь-якому випадку до повного виконання Робіт. Обсяги виконання Робіт та обсяги фінансування не збільшуються. Договір набуває чинності з дати його підписання та діє до 29.09.2017 року, але в будь-якому випадку до повного виконання обов`язків Сторін по Договору. Обсяги виконання Робіт та обсяги фінансування не збільшуються. Внести зміни до Розділу 21 Договору «Місцезнаходження Сторін, їх поштові та платіжні реквізити» та викласти його у новій редакції Внести зміни до Додатку № 2 до Договору – Календарний графік виконання робіт, виклавши його в редакції, що додається (Додаток № 1 до даної Угоди) та є невід’ємною частиною даної Угоди.
Номер договору про закупівлю: 2016/3
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 2016/3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 вересня 2017
Дата публікації змін до договору:
27 вересня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Узгоджене зменшення ціни
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв’язку з тим, що відбулися коригування проектних рішень будівельна готовність для виконання робіт ТОВ «ВТП «Трансекспо» не була завершена вчасно, так підрядник не міг приступити до виконання робіт, тому виникла необхідність продовження терміну дії договору до 26.12.2017 року, на підставі частини 4 пункту 4 Закону України «Про публічні закупівлі», також в процесі виконання договору відбулося зменшення вартості по деяким позиціям робіт, а тому в частині зменшення договірної ціни необхідно внести зміни на підставі частини 4 пункту 5 Закону України «Про публічні закупівлі» без зміни обсягів, також необхідно внести зміни до сторонніх показників (перенесення бюджетних асигнувань)
Номер договору про закупівлю: 2016/3
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 2016/3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): За договором 2016/3 від 02.11.2016 року, в зв’язку з коригуванням проектних рішень, відбулась зміна обсягів закупівлі в бік зменшення, тому, необхідно внести зміни до договірної ціни та привести у відповідність. Тому, 1. На підставі частини першої статті 651 Цивільного Кодексу України та пункту 17.1 Договору Сторони за взаємною згодою домовилися внести наступні зміни до Договору: 1.1. Змінити пункт 4.1. Договору, виклавши його в такій редакції: «4.1. Договірна ціна (ціна Договору) є приблизною (динамічною) та визначається на підставі Додатку № 1, що є невід’ємною частиною Договору (Договірна ціна), враховує всі можливі податки, збори та інші обов’язкові платежі, в тому числі податок на додану вартість (ПДВ) та становить: 6 979 645,00 грн. (шість мільйонів дев’яносто сімдесят дев’ять тисяч шістсот сорок п’ять гривень 00 копійок), крім того ПДВ (20%) – 1 395 929,00 грн. (один мільйон триста дев’яносто п’ять тисяч дев’ятсот двадцять дев’ять гривень 00 копійок), загальна вартість – 8 375 574,00 грн. (вісім мільйонів триста сімдесят п’ять тисяч п’ятсот сімдесят чотири гривні 00 копійок). 1.2. Внести зміни до Додатку № 1 до Договору – Договірна ціна, виклавши його в редакції, що додається (Додаток № 1 до даної Угоди) та є невід’ємною частиною даної Угоди. 2. Всі інші умови Договору, що не змінені/не доповнені цією Угодою, залишаються дійсними та обов’язковими для Сторін.
Номер договору про закупівлю: 2016/3
Договір:
Номер додаткової угоди: 2016/3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 листопада 2016 — 23 грудня 2016
Сума оплати за договором: 8 375 574,00
UAH