Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

47.00.6 Роздрібна торгівля виробами культурно-відпочинкової призначеності ( 30192000-1 Офісне приладдя ) (Канцелярські витрати)
Очікувана вартість
9 095,00 UAH
UA-2016-09-13-000827-a 86f48a131a7044caa6a4d36dc2bad5b4
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Трофимов Олексій Станіславович

380442782594 kyiv_sport@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент освіти і науки, молоді та спорту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 02147629
Вебсайт: http://don.kievcity.gov.ua
Місцезнаходження: 01004, Україна , Київська обл., Київ, бульвар Т. Шевченка, 3
Контактна особа: Трофимов Олексій Станіславович
380442782594
kyiv_sport@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 вересня 2016 17:29
Звернення за роз’ясненнями: до 14 вересня 2016 14:30
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 вересня 2016 14:30
Очікувана вартість: 9 095,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,20%

Інформація про предмет закупівлі

Канцелярські витрати: 1)папір А4, 80г/м² - 5шт. 2)папір різнокольоровий - 10шт. 3)блок паперу для фліпчарту, 20арк., 620х930, в еквіваленті Buromax - 5шт. 4)фломастери(1 уп/5 шт. товщина лінії 2 мл.) - 20 шт. 5)фарби гуаш в еквіваленті фарба гуаш Гамма Захоплення, 12 кол., 20 мл. - 30шт. 6)пензлики - 150шт. 7)ватман формат - А1 / щільність - 240 г/м2 / розміри - 594 × 841 мм - 150шт. 8)клей олівець - 150шт. 9)ножиці - 30шт. 10)крейда кольорова, 15 шт, відро, в еквіваленті ZiBi - 15 шт. На реалізацію (проведення): молодіжної акції «Молодь за мир»; Канцелярські витрати необхідно доставити на вул.Дегтярівська, 31а до 18:00 години 22 вересня 2016 року, контактна особа Яремійчук Л.В. тел. 067 453 99 82

Канцелярські витрати:

1)папір А4, 80г/м² - 5шт.
2)папір різнокольоровий - 10шт.
3)блок паперу для фліпчарту, 20арк., 620х930, в еквіваленті Buromax - 5шт.
4)фломастери(1 уп/5 шт. товщина лінії 2 мл.) - 20 шт.
5)фарби гуаш в еквіваленті фарба гуаш Гамма Захоплення, 12 кол., 20 мл. - 30шт.
6)пензлики - 150шт.
7)ватман формат - А1 / щільність - 240 г/м2 / розміри - 594 × 841 мм - 150шт.
8)клей олівець - 150шт.
9)ножиці - 30шт.
10)крейда кольорова, 15 шт, відро, в еквіваленті ZiBi - 15 шт.

На реалізацію (проведення): молодіжної акції «Молодь за мир»;

Канцелярські витрати необхідно доставити на вул.Дегтярівська, 31а до 18:00 години 22 вересня 2016 року, контактна особа Яремійчук Л.В. тел. 067 453 99 82
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 найменування
Канцелярські витрати:

1)папір А4, 80г/м² - 5шт.
2)папір різнокольоровий - 10шт.
3)блок паперу для фліпчарту, 20арк., 620х930, в еквіваленті Buromax - 5шт.
4)фломастери(1 уп/5 шт. товщина лінії 2 мл.) - 20 шт.
5)фарби гуаш в еквіваленті фарба гуаш Гамма Захоплення, 12 кол., 20 мл. - 30шт.
6)пензлики - 150шт.
7)ватман формат - А1 / щільність - 240 г/м2 / розміри - 594 × 841 мм - 150шт.
8)клей олівець - 150шт.
9)ножиці - 30шт.
10)крейда кольорова, 15 шт, відро, в еквіваленті ZiBi - 15 шт.

На реалізацію (проведення): молодіжної акції «Молодь за мир»;

Канцелярські витрати необхідно доставити на вул.Дегтярівська, 31а до 18:00 години 22 вересня 2016 року, контактна особа Яремійчук Л.В. тел. 067 453 99 82
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03057, Україна, Київ, Київ, Дегтярівська, 31а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 вересня 2016  —  21 вересня 2016
ДК 021:2015: 30192000-1 — Офісне приладдя
ДК 016:2010: 47.00.6 — Роздрібна торгівля виробами культурно-відпочинкової призначеності

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 вересня 2016 14:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ООО "ТФ "Долина Мрій"" 5 183,00
UAH з ПДВ
5 183,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 вересня 2016 16:47
Канцтовари ДМ.pdf
15 вересня 2016 16:47
справка счет.jpg
15 вересня 2016 16:47
Статистика_Стр2.JPG
15 вересня 2016 16:47
Выписка_Стр2.JPG
15 вересня 2016 16:47
Приказ директора.jpg
15 вересня 2016 16:46
Выписка_Стр1.JPG
15 вересня 2016 16:46
Статистика_Стр1.JPG
15 вересня 2016 16:46
Витяг_ПДВ новый.JPG

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ООО "ТФ "Долина Мрій""

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ООО "ТФ "Долина Мрій""
#38076982
Переможець 5 183,00
UAH з ПДВ
21 вересня 2016 16:14

Документи

21 вересня 2016 16:04
152 Rishenny pro peremozcy.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 вересня 2016 16:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ООО "ТФ "Долина Мрій""
#38076982
5 183,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 вересня 2016 16:04
152 Rishenny pro peremozcy.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
273.pdf укладений
27 вересня 2016 16:56