Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Будівництво сучасного лікувально-діагностичного комплексу Національної дитячої спеціалізованої лікарні «ОХМАТДИТ» ДСТУ БД.1.1-1.2013 (Код ДК:021-2015: 45200000-9 (Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва) (Дахова котельня та зовнішні мережі газопостачання) (В тому числі поставка та монтаж обладнання).
Очікувана вартість
13 128 121,00 UAH
UA-2016-09-12-001322-c 021827b8e7a941afb660c9892fa7513b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мельник Віта Вікторівна

380676063993 tenderumpb@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство "Укрмедпроктбуд"
Код ЄДРПОУ: 37700171
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., Київ, Грушевського 7
Контактна особа: Мельник Віта Вікторівна
380676063993
tenderumpb@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 вересня 2016 13:54
Звернення за роз’ясненнями: до 26 вересня 2016 08:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 жовтня 2016 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 жовтня 2016 08:00
Початок аукціону: 07 жовтня 2016 12:12
Початок аукціону: 07 жовтня 2016 12:12
Очікувана вартість: 13 128 121,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,01%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 65640.61 UAH

Інформація про предмет закупівлі

«Будівництво сучасного лікувально-діагностичного комплексу Національної дитячої спеціалізованої лікарні «ОХМАТДИТ» ДСТУ БД.1.1-1.2013 (Код ДК:021-2015: 45200000-9 (Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва) (Дахова котельня та зовнішні мережі газопостачання) (В тому числі поставка та монтаж обладнання).

«Будівництво сучасного лікувально-діагностичного комплексу Національної дитячої спеціалізованої лікарні «ОХМАТДИТ» ДСТУ БД.1.1-1.2013 (Код ДК:021-2015: 45200000-9 (Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва) (Дахова котельня та зовнішні мережі газопостачання) (В тому числі поставка та монтаж обладнання).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
«Будівництво сучасного лікувально-діагностичного комплексу Національної дитячої спеціалізованої лікарні «ОХМАТДИТ» ДСТУ БД.1.1-1.2013 (Код ДК:021-2015: 45200000-9 (Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва) (Дахова котельня та зовнішні мережі газопостачання) (В тому числі поставка та монтаж обладнання).
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01135, Україна, Київ, Київ, Чорновола 28/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 жовтня 2016  —  22 грудня 2016
ДК 021:2015: 45200000-9 — Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 вересня 2016 10:49
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
29 вересня 2016 10:22
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
23 вересня 2016 10:55
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
23 вересня 2016 10:43
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
23 вересня 2016 10:43
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
23 вересня 2016 10:02
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
22 вересня 2016 14:44
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
22 вересня 2016 14:36
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
20 вересня 2016 17:13
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
20 вересня 2016 17:13
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
20 вересня 2016 15:47
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
20 вересня 2016 15:45
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
20 вересня 2016 15:44
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
20 вересня 2016 09:39
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
20 вересня 2016 09:38
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
14 вересня 2016 10:01
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
12 вересня 2016 17:26
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
23 вересня 2016 10:54
Роз'яснення котельня_реквізити для БГ.pdf
23 вересня 2016 10:43
Роз'яснення вогнезахист_реквізити для БГ.pdf
23 вересня 2016 10:43
Роз'яснення котельня_реквізити для БГ.pdf
23 вересня 2016 10:43
Зміни до ТД_котеляня 21.09.16.pdf
20 вересня 2016 17:12
Зміни до ТД_котельня 20.09.16.pdf
20 вересня 2016 09:32
ЕО_Охматдит_Дахова котельня.pdf
20 вересня 2016 09:32
ГПЗ_Охматдит_Дахова котельня.pdf
20 вересня 2016 09:32
ГПВ_Охматдит_Дахова котельня.pdf
20 вересня 2016 09:32
ВОГ_Охматдит_Дахова котельня.pdf
20 вересня 2016 09:32
АТМ_Охматдит_Дахова котельня.pdf
20 вересня 2016 09:32
АГПВ_Охматдит_Дахова котельня.pdf
14 вересня 2016 09:59
Відомість обсягів робіт (відредаговані орфографічні помилки).doc
12 вересня 2016 17:13
Креслення_(робоча_докуменатція).rar
12 вересня 2016 17:12
ТД _Дахова котельня.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Запит додаткової інформації
Дата подання: 16 вересня 2016 17:38
Для надання коректної пропозиції на конкурсні торги просимо надати повну інформацію, а саме, відсутні креслення та специфікації по розділам: - КВПіА - Газопостачання внутрішнє; - Силове електрообладнання та електроосвітлення - Зовнішнє газопостачання
Відповідь: У відповідь не ваше запитання, тендерний комітет долучив до предмета закупівлі затребувану інформацію.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 жовтня 2016 12:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АЛЬФАГАЗ" 12 400 000,00
UAH з ПДВ
9 990 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ГК "Термоінжиніринг"" 12 090 000,00
UAH з ПДВ
11 990 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АВТ ІНЖИНІРИНГ" 12 990 000,00
UAH з ПДВ
11 995 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ДОНБАС-ТЕРМО"" 13 125 000,00
UAH з ПДВ
12 990 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 жовтня 2016 09:27
Файл 4 Інші док-ти.rar
05 жовтня 2016 09:27
Файл 3 Технічні вимоги.rar

Публічні документи

06 жовтня 2016 10:18
Файл 5 Проект договору.rar
06 жовтня 2016 10:18
Файл 4 Інші документи.rar
06 жовтня 2016 10:18
Файл 3 Технічні вимоги.rar

Публічні документи

06 жовтня 2016 10:44
Файл №2.rar
06 жовтня 2016 10:44
Файл №1.rar
06 жовтня 2016 10:43
Файл №5.rar
06 жовтня 2016 10:43
Файл №4.rar
06 жовтня 2016 10:43
Файл №3.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АЛЬФАГАЗ"

ТОВ "ГК "Термоінжиніринг""

ТОВ "АВТ ІНЖИНІРИНГ"

ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ДОНБАС-ТЕРМО""

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "АЛЬФАГАЗ"
#33654331
Відхилено 9 990 000,00
UAH з ПДВ
13 жовтня 2016 12:44
ТОВ "ГК "Термоінжиніринг""
#39395692
Переможець 11 990 000,00
UAH з ПДВ
18 жовтня 2016 12:35
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "ГК "Термоінжиніринг"" #39395692

№ рішення у справі

60/52-р/к

Дата рішення у справі

14.05.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 жовтня 2016 12:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ГК "Термоінжиніринг""
#39395692
11 990 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
11 квітня 2019 10:36
Зміни до договру.docx зміни до договору
11 квітня 2019 10:36
Електронний підпис зміни до договору
19 грудня 2018 13:32
Продовження виконання робіт.docx зміни до договору
19 грудня 2018 13:32
Електронний підпис зміни до договору
02 жовтня 2018 16:02
Зміни до договору.docx зміни до договору
02 жовтня 2018 16:01
Електронний підпис зміни до договору
27 квітня 2018 12:34
Документ змін_ Продовження договору до 21.12.2018.docx зміни до договору
27 квітня 2018 12:33
Електронний підпис зміни до договору
28 березня 2018 10:28
Документ змін.docx зміни до договору
28 березня 2018 10:28
Електронний підпис зміни до договору
20 грудня 2017 13:59
Документ змін_1.docx зміни до договору
20 грудня 2017 13:55
Електронний підпис зміни до договору
27 вересня 2017 13:15
Електронний підпис зміни до договору
27 червня 2017 14:30
Електронний підпис укладений
31 травня 2017 15:10
Електронний підпис укладений
26 травня 2017 16:42
Електронний підпис укладений
26 травня 2017 16:42
Електронний підпис укладений
01 березня 2017 17:15
Електронний підпис укладений
23 грудня 2016 12:37
ДУ Термоінжиніринг від 22.12.2016.FR10.pdf укладений
23 грудня 2016 12:36
Електронний підпис укладений
07 листопада 2016 16:39
Договір 2016-4 котли.pdf укладений
07 листопада 2016 16:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2016
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2016
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Авансування може бути здійснено в порядку та розмірах, що передбачені постановою Кабінету Міністрів України від 23 квітня 2014 р. № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та постановою Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2001 № 1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва», а саме: авансування Робіт за Договором може бути здійснено в розмірі 100% від ціни будівельно-монтажних робіт та 100% від вартості обладнання. Продовження терміну дії договору до повного виконання сторонами обов'язків по договору.
Номер договору про закупівлю: 2016/4
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 2016/4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 лютого 2017
Дата публікації змін до договору:
01 березня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі Договору №28/11/16 від 28.11.2016р. ТОВ «Група компаній «Термоінжиніринг» здійснювала коригування проектно – кошторисної документації стадії «Р» по об’єкту: «Будівництво сучасного лікувально-діагностичного комплексу Національної дитячої спеціалізованої лікарні «ОХМАТДИТ», за результатами коригування вони надали відкориговану кошторисну документацію, в наслідок чого найменування обладнання по деяким позиціям було змінено по розділу «Дахова котельня та зовнішні мережі». Так, на підставі Листа №02/15/5 від 15.02.2017р., який надійшов від ТОВ «Група компаній «Термоінжиніринг», підрядник просить замінити деякі позиції обладнання по договору № 2016/4 від 07.11.2016 року, а саме Будівництво сучасного лікувально-діагностичного комплексу Національної дитячої спеціалізованої лікарні «ОХМАТДИТ» (Код ДК:021-2015: 45200000-9 (Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва) (Дахова котельня та зовнішні мережі газопостачання) (В тому числі поставка та монтаж обладнання), так як, заміна деяких позицій призведе до покращення якості та енергоефективності предмета закупівлі, а також відповідатиме відкоригованій кошторисній документації та додає пояснення щодо заміни цих позицій (Лист додається
Номер договору про закупівлю: 2016/4
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 2016/4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 травня 2017
Дата публікації змін до договору:
26 травня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни до договору 2016/4 від 07.11.2016 року укладеного між ДП «Укрмедпроектбуд» та ТОВ «Група компаній «Термоінжиніринг» в результаті зміни реквізитів підрядника та продовження терміну дії договору, відповідно до частини 4 пункту 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» в зв’язку з тим, що відбулися коригування проектних рішень. Термін дії договору продовжується до 30.09.2017 року.
Номер договору про закупівлю: 2016/4
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 2016/4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 травня 2017
Дата публікації змін до договору:
31 травня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі Договору №28/11/16 від 28.11.2016р. ТОВ «Група компаній «Термоінжиніринг» здійснювала коригування проектно – кошторисної документації стадії «Р» по об’єкту: «Будівництво сучасного лікувально-діагностичного комплексу Національної дитячої спеціалізованої лікарні «ОХМАТДИТ», за результатами перепроходження експертизи проекту вони надали відкориговану кошторисну документацію, в наслідок чого виникла необхідність заміни чотирьох позицій обладнання без зміни вартості такого обладнання. Листом №05/11/01 від 11.05.2017р., який надійшов від ТОВ «Група компаній «Термоінжиніринг», підрядник обгрунтував заміну деяких позиції обладнання по договору № 2016/4 від 07.11.2016 року, а саме Будівництво сучасного лікувально-діагностичного комплексу Національної дитячої спеціалізованої лікарні «ОХМАТДИТ» (Код ДК:021-2015: 45200000-9 (Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва) (Дахова котельня та зовнішні мережі газопостачання) (В тому числі поставка та монтаж обладнання), так як, заміна деяких позицій призведе до покращення якості та енергоефективності предмета закупівлі, а також відповідатиме відкоригованій кошторисній документації. Тендерний комітет вирішив внести відповідні зміни до договору.
Номер договору про закупівлю: 2016/4
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 2016/4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 червня 2017
Дата публікації змін до договору:
27 червня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Так як,авансування може бути здійснено в порядку та розмірах, що передбачені постановою Кабінету Міністрів України від 23 квітня 2014 р. № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та постановою Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2001 № 1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва», а саме: авансування Робіт за Договором може бути здійснено в розмірі 100% від ціни будівельно-монтажних робіт та 100% від вартості обладнання. Генпідрядник зобов’язується використати аванс протягом встановленого строку, а саме: протягом дев’яти календарних місяців після одержання авансу (проте в будь-якому випадку до закінчення строку виконання Робіт за Договором) та підтвердити його використання згідно з Актом приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма КБ-3) та проміжним актом-звітом про використання коштів за призначенням або видатковими накладними на матеріали та обладнання (устаткування). По закінченню строку (терміну) невикористані суми авансу підлягають поверненню Замовнику. Замовник має право контролювати використання наданих Генпідряднику сум авансу, а Генпідрядник зобов’язаний надавати відповідну інформацію стосовно використання наданого авансу Замовником відповідно до запитів Замовника».
Номер договору про закупівлю: 2016/4
Договір:
Номер додаткової угоди: 2016/4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 вересня 2017
Дата публікації змін до договору:
27 вересня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв’язку з тим, що відбулися коригування проектних рішень виникла необхідність продовження терміну дії договорів до 26.12.2017 року, на підставі частини 4 пункту 4 Закону України «Про публічні закупівлі, також необхідно внести зміни до сторонніх показників (перенесення бюджетних асигнувань та зміна реквізитів)
Номер договору про закупівлю: 2016/4
Договір:
Номер додаткової угоди: 2016/4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): в зв’язку з тим, що в генерального підрядника в основному договорі відбулися коригування проектних рішень, які спричинили затримку у виконанні робіт та відсутність будівельної готовності приміщень для виконання робіт по зазначеному договору, тому виникла необхідність продовження терміну дії договору
Номер договору про закупівлю: 2016/4
Договір:
Номер додаткової угоди: 2016/4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 березня 2018
Дата публікації змін до договору:
28 березня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Термін дії договору було продовжено в 2017 році, так як асигнування були здійсненні не в повному обсязі, необхідно зазначити та перенести асигнування по договору на 2018 рік. Зміни стосуються сторонніх показників в договорі, тому при заповненні повідомлення про внесення змін до договору зазначено відповідний пункт внесення змін.
Номер договору про закупівлю: 2016/4
Договір:
Номер додаткової угоди: 2016/4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 квітня 2018
Дата публікації змін до договору:
02 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Щодо продовження терміну дії договорy на виконання будівельно-монтажних робіт, так дані зміни пов’язані з в зв’язку з тим, що в генерального підрядника в основному договорі відбулися коригування проектних рішень, які спричинили затримку у виконанні робіт та відсутність будівельної готовності приміщень для виконання робіт по договору, тому виникла необхідність продовження терміну дії договору до 21.12.2018 року.
Номер договору про закупівлю: 2016/4
Договір:
Номер додаткової угоди: 2016/4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
02 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до укладеного договору №2016\4 від 07.11.2016 року між Державним підприємством Укрмедпроектбуд та ТОВ «Група компаній» Термоінжиніринг» термін дії якого було продовжено в 2017 на 2018 рік, відбулось часткове повернення коштів, тому виникла необхідність змінити план фінансування на 2018 рік та передбачити фінансування за договором, після виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 2016/4
Договір:
Номер додаткової угоди: 2016/4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
19 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Щодо продовження терміну дії договору на виконання будівельно-монтажних робіт, так дані зміни пов’язані з в зв’язку з тим, що в генерального підрядника в основному договорі відбулися коригування проектних рішень, які спричинили затримку у виконанні робіт та відсутність будівельної готовності приміщень для виконання робіт, тому виникла необхідність продовження терміну дії договору до 01.05.2019 року.
Номер договору про закупівлю: 2016/4
Договір:
Номер додаткової угоди: 2016/4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
11 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв’язку з завершенням виконання робіт по договору необхідно здійснити уточнення договірної ціни та привести її у відповідність до фактично закритих актів. Так як, вище перелічені зміни стосуються сторонніх показників в договорі, тому при заповненні повідомлення про внесення змін до договору буде зазначено відповідний пункт внесення змін. Так як, договір завершений, то необхідно розмістити в системі на підставі статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» звіт про виконання договору, відповідно, в терміни, визначені даною статтею.
Номер договору про закупівлю: 2016/4
Договір:
Номер додаткової угоди: 2016/4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 листопада 2016 — 01 травня 2019
Сума оплати за договором: 11 989 841,52
UAH