Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір та канцелярські товари.
Очікувана вартість
25 000,00 UAH
UA-2016-09-09-000435-a 84b90c6289e44abd8dfd6aec4ef6d13a
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис не накладено

Контакти

Ярослав Валерійович Швалюк

0958795222
0981757068
pharm_zt@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КВНЗ "Житомирський базовий фармацевтичний коледж ім. Г.С. Протасевича"
Код ЄДРПОУ: 02011261
Вебсайт: http://www.pharm.zt.ua/
Місцезнаходження: Украина , Житомирская обл., 10005 м. Житомир, вул. Черняховського, 99
Контактна особа: Ярослав Валерійович Швалюк
0958795222, 0981757068
pharm_zt@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 вересня 2016 15:57
Звернення за роз’ясненнями: до 13 вересня 2016 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 вересня 2016 16:00
Очікувана вартість: 25 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 125,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Детальний перелік товарів, що закуповуються, та їх кількість зазаначено в документації допоргових торгів.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
615 штуки
• папір (А-4 45 г/м2/500) – 10 пач.; • папір (А-4 65 г/м2/500) – 300 пач.; • папір (А-4 80 г/м2/500, клас А або В) – 100 пач.; • зошит (96 арк. кліт.) – 10 шт.; • зошит (48 арк. кліт.) – 20 шт.; • блокнот на спіралі (А-5, горизонтальна (верхня )спіраль, кліт., 80-96 арк.) - 15 шт.; • блок для заміток (з клейким шаром, 75*75, 400 л.) – 10 шт.; • маркери до білої дошки (чорні) – 10 шт.; • коректор-ручка (10 мг) – 20 шт.; • скотч (середній вузький, 19*33 мм) – 20шт.; • скотч (широкий, 48*66 мм) – 15 шт.; • клей-олівець (твердий, 15 г) – 20 шт.; • клей ПВА (з дозатором, 200 г) – 30 шт.; • скріпки округлі (25 мм/100 шт.) – 20 уп.; • скоби для степлерів № 23/8 (1000 шт. в уп.) – 15 уп.
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10005, Україна, Житомирська, м. Житомир, вул. Черняховського, буд. 99
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 вересня 2016  —  23 вересня 2016
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
ДК 016:2010: 17.23.1 — Вироби канцелярські, паперові

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 вересня 2016 16:22
papr-ta-kantselyarsk-tovari-09092016.doc

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій