Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Природний газ
Очікувана вартість
1 108 800,00 UAH
UA-2016-09-08-000701-c 2f3e3b23de7148c7b85ab6774b6adcd0
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Медведєва Владлена Ігорівна

380973734736 medvedevavlada@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Центр первинної медико - санітарної допомоги Новомосковського району"
Код ЄДРПОУ: 37834197
Місцезнаходження: 51260, Україна , Дніпропетровська обл., с.Вільне, вул.Червоних партизанів, буд.37
Контактна особа: Медведєва Владлена Ігорівна
380973734736
medvedevavlada@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 вересня 2016 13:24
Звернення за роз’ясненнями: до 16 вересня 2016 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 вересня 2016 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 вересня 2016 10:00
Початок аукціону: 27 вересня 2016 13:03
Початок аукціону: 27 вересня 2016 13:03
Очікувана вартість: 1 108 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 544,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Природний газ - 140 000 м.куб.

Природний газ - 140 000 м.куб.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
140000 метри кубічні
Природний газ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51200, Україна, Дніпропетровська область, Новомосковськ, до фізичної точки входу в газорозподільну систему до якої підключено Замовник
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2016  —  30 грудня 2016
ДК 021:2015: 09123000-7 — Природний газ
ДК 016:2010: 06.20.1 — Газ природний, скраплений або в газоподібному стані

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 вересня 2016 13:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 вересня 2016 13:28
Проект договору.docx
08 вересня 2016 13:27
ТД .doc
08 вересня 2016 13:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 вересня 2016 13:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 вересня 2016 13:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 вересня 2016 13:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 вересня 2016 13:28
Проект договору.docx
08 вересня 2016 13:27
ТД .doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

невідповідність законодавству
Дата подання: 09 вересня 2016 12:28
В вашій тендерній документації а саме РОЗДІЛ ІІІ. ІНСТРУКЦІЯ З ПІДГОТОВКИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЙ в пункті 1.7 вакащано що до ціни природного газу повинна входити ціна на транспортування магістральними трубопроводами. Вважаємо, що включення до ціни газу послуг з транспортування не відповідає вимогам законодавства, з наступних підстав. Так, пунктом 18 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що предмет закупівлі – товари, роботи чи послуги, які закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі. Відповідно, у пункті 17 згаданої вище статті Закону міститься визначення послуг, у пункті 22 – робіт, у пункті 32 – товарів. Таким чином, у сфері державних закупівель законодавець дотримується загального підходу, що послуги, роботи, товари є окремими самостійними об’єктами цивільного обороту. Аналогічної позиції законодавець дотримується у газовій сфері, зокрема у Законі України «Про ринок природного газу. Так, у пункті 31 статті 1 даного Закону визначено, що природний газ, нафтовий (попутний) газ, газ (метан) вугільних родовищ та газ сланцевих товщ, газ колекторів щільних порід, газ центрально-басейнового типу (далі - природний газ) – суміш вуглеводнів та невуглеводневих компонентів, що перебуває у газоподібному стані за стандартних умов (тиск – 760 міліметрів ртутного стовпа і температура – 20 градусів за Цельсієм) і є товарною продукцією, тобто товаром. Реалізація природного газу як товару безпосередньо споживачам здійснюється на підставі укладених з ними договорів постачальниками, що становить сутність господарської діяльності з постачання природного газу. З метою імплементації Третього енергетичного пакету, Верховною Радою України в Законі України «Про ринок природного газу» відображена одна з основних вимог цього пакету: відокремлення постачання природного газу від його транспортування, що включає в собі розподіл та транспортування. Так, відповідно до пункту 35 статті 1 даного Закону розподіл природного газу – господарська діяльність, що підлягає ліцензуванню і пов’язана з переміщенням природного газу газорозподільною системою з метою його фізичної доставки споживачам, але що не включає постачання природного газу, а відповідно до пункту 45: транспортування природного газу – господарська діяльність, що підлягає ліцензуванню і пов’язана з переміщенням природного газу газотранспортною системою з метою його доставки до іншої газотранспортної системи, газорозподільної системи, газосховища, установки LNG або доставки безпосередньо споживачам, але що не включає переміщення внутрішньопромисловими трубопроводами (приєднаними мережами) та постачання природного газу. Крім того, що встановлена пряма заборона одночасно займатися одночасно такими видами господарської діяльності як постачання та транспортування і розподіл, сутністю діяльності з транспортування і розподілу є те, що це є послуги. Виходячи з положень пункту 1 статті 901 Цивільного кодексу України за договором про надання послуг одна сторона (виконавець) зобов'язується за завданням другої сторони (замовника) надати послугу, яка споживається в процесі вчинення певної дії або здійснення певної діяльності, а замовник зобов'язується оплатити виконавцеві зазначену послугу, якщо інше не встановлено договором. Тобто, послуга має споживатися замовником в процесі вчинення певної дії чи здійснення певної діяльності виконавцем, в даному випадку транспортування і розподіл. Проте, споживаючи природний газ у обсязі, споживач отримував товар – природний газ, а не послугу. Також, на відміну від ринку постачання природного газу, який є суміжним ринком, транспортування і розподіл природного газу знаходяться у стані природної монополії, і ці послуги можуть надаватися виключно окремими суб’єктами: Оператором ГТС (ПАТ «УКРТРАНСГАЗ») і відповідним Оператором ГРМ. Звертаю Вашу увагу на те, що відповідно до Державного класифікатора продукції та послуг, природний газ віднесений до продукції, а транспортування – до послуг. За наведених обставин, постачальник природного газу як учасник торгів не має можливості включати до ціни газу витрати на транспортування природного газу. Тому, пропонуємо привести документацію конкурсних торгів у відповідність до приписів законодавства України та виключити положення, що до ціни товару Учасника мають входити витрати на транспортування.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дані вимоги внесені відповідно до Закону України " Про публічні закупівлі" статті 1 пункту 32) трактування (товари - продукція, об’єкти будь-якого виду та призначення, у тому числі сировина, вироби, устаткування, технології, предмети у твердому, рідкому і газоподібному стані, а також послуги, пов’язані з постачанням таких товарів, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих товарів;), що надає право вимагати від постачальника забезпечити поставку товару споживачу відповідно до Статті 13. Права та обов’язки споживача до Закону України "Про ринок газу"
трактування
1.Споживач має право, зокрема, на:
1) вільний вибір постачальника;
Щодо магыстрального транспорту
Дата подання: 13 вересня 2016 17:56
Оскільки вимоги Тендерної документації не відповідають положенням законодавства, звертаємося до вас з вимогою про усунення порушення під час проведення процедури закупівлі та внесення змін до Тендерної документації з наступних підстав. Так, пунктом 18 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що предмет закупівлі – товари, роботи чи послуги, які закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі. Відповідно, у пункті 17 згаданої вище статті Закону міститься визначення послуг, у пункті 22 – робіт, у пункті 32 – товарів. Таким чином, у сфері державних закупівель законодавець дотримується загального підходу, що послуги, роботи, товари є окремими самостійними об’єктами цивільного обороту. Аналогічної позиції законодавець дотримується у газовій сфері, зокрема у Законі України «Про ринок природного газу». Так, у пункті 31 статті 1 даного Закону природний газ, нафтовий (попутний) газ, газ (метан) вугільних родовищ та газ сланцевих товщ, газ колекторів щільних порід, газ центрально-басейнового типу (далі – природний газ) – суміш вуглеводнів та невуглеводневих компонентів, що перебуває у газоподібному стані за стандартних умов (тиск - 760 міліметрів ртутного стовпа і температура – 20 градусів за Цельсієм) і є товарною продукцією, тобто товаром. Реалізація природного газу як товару безпосередньо споживачам здійснюється на підставі укладених з ними договорів постачальниками, що становить сутність господарської діяльності з постачання природного газу. З метою імплементації Третього енергетичного пакету, Верховною Радою України в Законі України «Про ринок природного газу» відображена одна з основних вимог цього пакету: відокремлення постачання природного газу від його транспортування, що включає в собі розподіл та транспортування. Так, відповідно до пункту 35 статті 1 даного Закону розподіл природного газу – господарська діяльність, що підлягає ліцензуванню і пов’язана з переміщенням природного газу газорозподільною системою з метою його фізичної доставки споживачам, але що не включає постачання природного газу, а відповідно до пункту 45: транспортування природного газу – господарська діяльність, що підлягає ліцензуванню і пов’язана з переміщенням природного газу газотранспортною системою з метою його доставки до іншої газотранспортної системи, газорозподільної системи, газосховища, установки LNG або доставки безпосередньо споживачам, але що не включає переміщення внутрішньопромисловими трубопроводами (приєднаними мережами) та постачання природного газу. Крім того, що встановлена пряма заборона одночасно займатися одночасно такими видами господарської діяльності як постачання, та транспортування і розподіл, сутністю діяльності з транспортування і розподілу є те, що це є послуги. Виходячи з положень пункту 1 статті 901 Цивільного кодексу України за договором про надання послуг одна сторона (виконавець) зобов'язується за завданням другої сторони (замовника) надати послугу, яка споживається в процесі вчинення певної дії або здійснення певної діяльності, а замовник зобов'язується оплатити виконавцеві зазначену послугу, якщо інше не встановлено договором. Тобто, послуга має споживатися замовником в процесі вчинення певної дії чи здійснення певної діяльності виконавцем, в даному випадку транспортування і розподіл. Проте, споживаючи природний газ у обсязі, споживач отримував товар – природний газ, а не послугу. Також, на відміну від ринку постачання природного газу, який є суміжним ринком, транспортування і розподіл природного газу знаходяться у стані природної монополії, і ці послуги можуть надаватися виключно окремими суб’єктами: Оператором ГТС (ПАТ «УКРТРАНСГАЗ») і відповідним Оператором ГРМ. Звертаю Вашу увагу на те, що відповідно до Державного класифікатора продукції та послуг, природний газ віднесений до продукції, а транспортування – до послуг. Постановою НКРЕКП від 30.09.2015 року № 2496 затверджені Правила постачання природного газу, пунктом 1 розділу ІІ яких зазначено, що підставою для постачання природного газу споживачу є: наявність у споживача, об’єкт якого підключений до газорозподільної системи, договору розподілу природного газу, укладеного в установленому порядку між споживачем та Оператором ГРМ…; наявність у споживача, об’єкт якого підключений до газотранспортної системи, договору транспортування природного газу, укладеного в установленому порядку між споживачем та Оператором ГТС, та присвоєння споживачу Оператором ГТС персонального ЕІС-коду як суб’єкту ринку природного газу; наявність у споживача укладеного з постачальником договору постачання природного газу та дотримання його умов. Зі змісту наведених норм договори транспортування природного газу та договори розподілу природного газу укладають виключно споживачі, а не постачальники. Законом України «Про ринок природного газу» НКРЕКП надані повноваження із затвердження методології визначення тарифів на послуги транспортування природного газу для точок входу і точок виходу, основною характеристикою яких є потужність. Відповідно до даної моделі розрахунку тарифів, оплачується не фізичне переміщення природного газу газотранспортною системою, а потужність точок входу і точок виходу з газотранспортної системи. Це знайшло своє відображення у главі 1 розділу IX Кодексу газотранспортної систем, затвердженого Постановою НКРЕКП від 30.09.2015 року № 2493: оператор газотранспортної системи надає потужність у фізичних точках входу та фізичних точках виходу на підставі договору транспортування природного газу. Потужність фізичної точки виходу з газотранспортної системи, до якої підключена газорозподільна система, надається виключно оператору газорозподільної системи на період не менше одного року. Потужність фізичної точки виходу з газотранспортної системи, до якої безпосередньо підключений споживач, надається виключно такому споживачу на період не менше одного року. Пункт 4 глави 1 розділу I Кодексу газорозподільних систем, затвердженого Постановою НКРЕКП від 30.09.2015 року № 2494, визначає договір розподілу природного газу як правочин, укладений між оператором газорозподільної системи та споживачем (у тому числі побутовим споживачем) відповідно до вимог цього Кодексу, згідно з яким забезпечується фізична доставка природного газу, належного споживачу, та/або цілодобовий доступ об’єкта споживача до газорозподільної системи; Відповідно до пункту 1 глави 6 розділу VI Кодексу газорозподільних систем розрахунки споживача за договором розподілу природного газу здійснюються за тарифом, встановленим Регулятором для відповідного Оператора ГРМ, виходячи з величини приєднаної потужності об’єкта споживача. Таким чином, запроваджена НКРЕКП правова конструкція, дозволяє виключно споживачам мати договірні відносини з Оператором ГТС та Операторами ГРМ, і відповідно, споживач, безпосередньо підключений до газотранспортної системи, оплачує послуги транспортування Оператору ГТС, а споживач, приєднаний до газорозподільної системи, оплачує послуги транспортування у складі послуг розподілу природного газу Оператору ГРМ. За наведених обставин, постачальник природного газу як учасник торгів не має можливості включати до ціни газу тариф на транспортування природного газу. Тому, звертаємося до вас з вимогою привести Тендерну документацію до приписів законодавства України та виключити положення, що до цінової пропозиції Учасника мають входити витрати на транспортування магістральними трубопроводами
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до Закону України " Про публічні закупівлі" статті 1 пункту 32 "товари - продукція, об’єкти будь-якого виду та призначення, у тому числі сировина, вироби, устаткування, технології, предмети у твердому, рідкому і газоподібному стані, а також послуги, пов’язані з постачанням таких товарів, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих товарів;" та відповідно до Наказу Мінекономрозвитку і торгівлі України стаття 2 пункт 5 "Якщо під час здійснення замовником закупівлі товарів передбачається також закупівля послуги (послуг), пов'язаної (пов'язаних) з поставкою товарів (зокрема послуги з транспортування, установки, монтажу, наладки, інсталяції програмного забезпечення, навчання персоналу тощо), предметом закупівлі в такому разі є товари за умови, що вартість такої послуги (таких послуг) не перевищує вартості самих товарів.", нами виріщено включити до предмету закупівлі (природного газу) послугу, пов'язану з транспортуванням газу до газорозподільних систем ПАТ "Дніпропетровськгаз", яке відповідно укладеного договору на розподіл природного газу здійснює переміщення природного газу розподільними трубопроводами. Також слід зазначити, що відповідно до статті 19 Закону України «Про ринок природного газу» (далі – Закон) "суб'єкти ринку природного газу є рівними у праві на отримання доступу до газотранспортних та газорозподільних систем, газосховищ, установки LNG та на приєднання до газотранспортних і газорозподільних систем."
Відповідно до пункту 39 статті 1 Закону "суб'єкт ринку природного газу – оператор газотранспортної системи, оператор газорозподільної системи, оператор газосховища, оператор установки LNG, замовник, оптовий продавець, оптовий покупець, постачальник, споживач." З чого вбачається, що кожний постачальник має право укласти з оператором газотранспортної системи договір на транспортування природного газу магістральними трубопроводами для своїх споживачів до точок входу в газорозподільні системи. А отдже, Ваща вимога не знаходить свого підтвердження.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2016-09-08-000701-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Нафтогаз-Альянс", Код ЄДРПОУ:34881820
Дата подання: 09 вересня 2016 12:30
невідповідність законодавству
В вашій тендерній документації а саме РОЗДІЛ ІІІ. ІНСТРУКЦІЯ З ПІДГОТОВКИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЙ в пункті 1.7 вакащано що до ціни природного газу повинна входити ціна на транспортування магістральними трубопроводами. Вважаємо, що включення до ціни газу послуг з транспортування не відповідає вимогам законодавства, з наступних підстав. Так, пунктом 18 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що предмет закупівлі – товари, роботи чи послуги, які закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі. Відповідно, у пункті 17 згаданої вище статті Закону міститься визначення послуг, у пункті 22 – робіт, у пункті 32 – товарів. Таким чином, у сфері державних закупівель законодавець дотримується загального підходу, що послуги, роботи, товари є окремими самостійними об’єктами цивільного обороту. Аналогічної позиції законодавець дотримується у газовій сфері, зокрема у Законі України «Про ринок природного газу. Так, у пункті 31 статті 1 даного Закону визначено, що природний газ, нафтовий (попутний) газ, газ (метан) вугільних родовищ та газ сланцевих товщ, газ колекторів щільних порід, газ центрально-басейнового типу (далі - природний газ) – суміш вуглеводнів та невуглеводневих компонентів, що перебуває у газоподібному стані за стандартних умов (тиск – 760 міліметрів ртутного стовпа і температура – 20 градусів за Цельсієм) і є товарною продукцією, тобто товаром. Реалізація природного газу як товару безпосередньо споживачам здійснюється на підставі укладених з ними договорів постачальниками, що становить сутність господарської діяльності з постачання природного газу. З метою імплементації Третього енергетичного пакету, Верховною Радою України в Законі України «Про ринок природного газу» відображена одна з основних вимог цього пакету: відокремлення постачання природного газу від його транспортування, що включає в собі розподіл та транспортування. Так, відповідно до пункту 35 статті 1 даного Закону розподіл природного газу – господарська діяльність, що підлягає ліцензуванню і пов’язана з переміщенням природного газу газорозподільною системою з метою його фізичної доставки споживачам, але що не включає постачання природного газу, а відповідно до пункту 45: транспортування природного газу – господарська діяльність, що підлягає ліцензуванню і пов’язана з переміщенням природного газу газотранспортною системою з метою його доставки до іншої газотранспортної системи, газорозподільної системи, газосховища, установки LNG або доставки безпосередньо споживачам, але що не включає переміщення внутрішньопромисловими трубопроводами (приєднаними мережами) та постачання природного газу. Крім того, що встановлена пряма заборона одночасно займатися одночасно такими видами господарської діяльності як постачання та транспортування і розподіл, сутністю діяльності з транспортування і розподілу є те, що це є послуги. Виходячи з положень пункту 1 статті 901 Цивільного кодексу України за договором про надання послуг одна сторона (виконавець) зобов'язується за завданням другої сторони (замовника) надати послугу, яка споживається в процесі вчинення певної дії або здійснення певної діяльності, а замовник зобов'язується оплатити виконавцеві зазначену послугу, якщо інше не встановлено договором. Тобто, послуга має споживатися замовником в процесі вчинення певної дії чи здійснення певної діяльності виконавцем, в даному випадку транспортування і розподіл. Проте, споживаючи природний газ у обсязі, споживач отримував товар – природний газ, а не послугу. Також, на відміну від ринку постачання природного газу, який є суміжним ринком, транспортування і розподіл природного газу знаходяться у стані природної монополії, і ці послуги можуть надаватися виключно окремими суб’єктами: Оператором ГТС (ПАТ «УКРТРАНСГАЗ») і відповідним Оператором ГРМ. Звертаю Вашу увагу на те, що відповідно до Державного класифікатора продукції та послуг, природний газ віднесений до продукції, а транспортування – до послуг. За наведених обставин, постачальник природного газу як учасник торгів не має можливості включати до ціни газу витрати на транспортування природного газу. Тому, пропонуємо привести документацію конкурсних торгів у відповідність до приписів законодавства України та виключити положення, що до ціни товару Учасника мають входити витрати на транспортування.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 вересня 2016 16:21
Дані вимоги внесені відповідно до Закону України " Про публічні закупівлі" статті 1 пункту 32) трактування (товари - продукція, об’єкти будь-якого виду та призначення, у тому числі сировина, вироби, устаткування, технології, предмети у твердому, рідкому і газоподібному стані, а також послуги, пов’язані з постачанням таких товарів, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих товарів;), що надає право вимагати від постачальника забезпечити поставку товару споживачу відповідно до Статті 13. Права та обов’язки споживача до Закону України "Про ринок газу"
трактування
1.Споживач має право, зокрема, на:
1) вільний вибір постачальника;
Розгорнути Згорнути
Дані вимоги внесені відповідно до Закону України " Про публічні закупівлі" статті 1 пункту 32) трактування (товари - продукція, об’єкти будь-якого виду та призначення, у тому числі сировина, вироби, устаткування, технології, предмети у твердому, рідкому і газоподібному стані, а також послуги, пов’язані з постачанням таких товарів, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих товарів;), що надає право вимагати від постачальника забезпечити поставку товару споживачу відповідно до Статті 13. Права та обов’язки споживача до Закону України "Про ринок газу"
трактування
1.Споживач має право, зокрема, на:
1) вільний вибір постачальника;

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 вересня 2016 13:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "НОТОКС" 1 078 000,56
UAH з ПДВ
1 078 000,56
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРТРАНССЕРВІС-ГРУП" 1 092 000,00
UAH з ПДВ
1 092 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Дніпропетровськгаз збут" 1 099 190,40
UAH з ПДВ
1 099 190,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 вересня 2016 12:50
Дог._Акваиз..pdf
26 вересня 2016 12:50
Працівники.pdf
26 вересня 2016 12:50
Заборгованність.pdf
26 вересня 2016 12:50
Істотні умови.pdf
26 вересня 2016 12:50
Винагорода.pdf
26 вересня 2016 12:50
Єдиний реєстр.pdf
26 вересня 2016 12:50
Корупція (директор).pdf
26 вересня 2016 12:45
Судимість.pdf
26 вересня 2016 12:45
Дог.Флексс.pdf
26 вересня 2016 12:45
Пов особи.pdf
26 вересня 2016 12:45
Дог._Стож..pdf
26 вересня 2016 12:45
Антиконкурентні дії.pdf
26 вересня 2016 12:45
Досвід виконання.pdf
26 вересня 2016 12:45
Проект договору.PDF
26 вересня 2016 12:45
Банкрутство.pdf
26 вересня 2016 12:45
Дог.Киев-Нафта.pdf
26 вересня 2016 12:45
Технічна специфікація.pdf
26 вересня 2016 12:45
Бенефіціарний власник.pdf

Публічні документи

26 вересня 2016 12:28
Щодо судимості.pdf
26 вересня 2016 12:28
Щодо працівників.pdf
26 вересня 2016 12:28
Щодо обладнання.pdf
26 вересня 2016 12:28
Щодо заборгованності.pdf
26 вересня 2016 12:28
Щодо досвіду.pdf
26 вересня 2016 12:28
Щодо винагороди.pdf
26 вересня 2016 12:28
Щодо банкрутства.pdf
26 вересня 2016 12:28
Технічні вимоги.pdf
26 вересня 2016 12:28
Проект договору.pdf
26 вересня 2016 12:28
Повязані особи.pdf
26 вересня 2016 12:28
Корупція1.pdf
26 вересня 2016 12:28
Корупція.pdf
26 вересня 2016 12:28
Копія протоколу.pdf
26 вересня 2016 12:28
Копія Наказу.PDF
26 вересня 2016 12:28
Копія аналог договору.pdf
26 вересня 2016 12:28
Істотні умови.pdf
26 вересня 2016 12:28
Економічна конкуренція.pdf
26 вересня 2016 12:28
Бенефіціарний власник.pdf

Публічні документи

23 вересня 2016 11:45
опис предмету закупівлі.pdf
23 вересня 2016 11:40
Гарантійний лист.pdf
23 вересня 2016 11:39
Договір область.pdf
23 вересня 2016 11:38
Статут.pdf
23 вересня 2016 11:38
наказ на Соболь.pdf
23 вересня 2016 11:38
Ліцензія.pdf
23 вересня 2016 11:37
витяг.pdf
23 вересня 2016 11:36
витяг с НДС.pdf
23 вересня 2016 11:36
витяг новый.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "НОТОКС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРТРАНССЕРВІС-ГРУП"

ТОВ "Дніпропетровськгаз збут"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "НОТОКС"
#39775542
Відхилено 1 078 000,56
UAH з ПДВ
28 вересня 2016 15:19
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРТРАНССЕРВІС-ГРУП"
#39869593
Відхилено 1 092 000,00
UAH з ПДВ
28 вересня 2016 15:27
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "Дніпропетровськгаз збут"
#39572642
Переможець 1 099 190,40
UAH з ПДВ
28 вересня 2016 15:32

Документи

28 вересня 2016 15:14
Електронний підпис
28 вересня 2016 15:09
Scan10002.pdf

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРТРАНССЕРВІС-ГРУП" #39869593

№ рішення у справі

70/111-р/к

Дата рішення у справі

07.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

Документи

28 вересня 2016 15:25
Електронний підпис
28 вересня 2016 15:23
Scan10002.pdf

Документи

28 вересня 2016 15:30
Електронний підпис
28 вересня 2016 15:29
Scan10002.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 вересня 2016 15:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Дніпропетровськгаз збут"
#39572642
1 099 190,40
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 вересня 2016 15:30
Електронний підпис
28 вересня 2016 15:29
Scan10002.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 жовтня 2016 10:10
договор.pdf укладений
11 жовтня 2016 10:09