Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

шайби пружинні двовиткові
Очікувана вартість
1 797 930,00 UAH
UA-2016-09-07-000869-b 094e936d4ebd49a1bc20c6264a0ad5db
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чайковська О.

+380443096992 3096992@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Філія "Центр управління промисловістю" ПАТ "Укрзалізниця"
Код ЄДРПОУ: 40081389
Місцезнаходження: 03038, Україна , Київська обл., Київ, м. Київ, вул. Федорова, 32
Контактна особа: Чайковська О.
+380443096992
3096992@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 вересня 2016 20:03
Звернення за роз’ясненнями: до 20 вересня 2016 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 вересня 2016 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 вересня 2016 10:00
Очікувана вартість: 1 797 930,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 989,65 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 53900 UAH

Інформація про предмет закупівлі

шайби пружинні двовиткові
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
45 т
шайби пружинні двовиткові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: рознарядка, Україна, Київська обл., Київ, рознарядка
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2016
ДК 021:2015: 44530000-4 — Кріпильні деталі
ДК 016:2010: 30.20.4 — Частини залізничних локомотивів, трамвайних моторних вагонів і рухомого складу; кріплення та арматура і їхні частини; механічне устатковання для керування рухом

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 вересня 2016 19:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 вересня 2016 19:06
ТД Шайба двовиткова Нова редакція зміни №1.docx
22 вересня 2016 19:06
Зміни №1 шайба.docx
22 вересня 2016 19:06
Проект договору шайба нова редакція.doc
22 вересня 2016 19:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 вересня 2016 18:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 вересня 2016 20:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 вересня 2016 19:06
ТД Шайба двовиткова Нова редакція зміни №1.docx
07 вересня 2016 20:00
ТД Шайба двовиткова.doc.docx
22 вересня 2016 19:06
Зміни №1 шайба.docx
22 вересня 2016 19:06
Проект договору шайба нова редакція.doc
07 вересня 2016 20:00
Проект договора шайба двовиткова.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Внести уточнення в «Інструкцію з підготовки тендерної пропозиції»
Дата подання: 13 вересня 2016 08:48
В Інструкції з підготовки тендерної пропозиції в пункті 5 вказані документи щодо підтвердження повноваження підписанта документів тендерної пропозиції, а саме: копія статуту учасника, виписка з протоколу засновників, наказ про призначення, довіреність, доручення або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів. Просимо уточнити, необхідно надати всі перелічені документи, чи один з них.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно Вашого запиту було проведено засідання тендерного комітету та внесено зміни до тендерної документації, які було опубліковано в Електронній системі закупівель.
Внести уточнення в Додаток №2 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції»
Дата подання: 13 вересня 2016 08:49
Стосовно Форми 3 Додатка №2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» розділу « Кваліфікаційні критерії до учасників та перелік документів, що мають бути надані для підтвердження кваліфікації» просимо пояснити, які саме посади необхідно включити в таблицю, всі хто виконує керівну діяльність, хто займається розробкою технічної документації, планує виробництво, працює на основних та допоміжніх операціях виготовлення виробу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно Вашого запиту було проведено засідання тендерного комітету та внесено зміни до тендерної документації, які було опубліковано в Електронній системі закупівель.
Дати роз’яснення стосовно п. 4 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»
Дата подання: 13 вересня 2016 08:49
Просимо представити роз’яснення, стосовно п. 4 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», які саме, а також у якому вигляді документи що підтверджують відповідності пропозиції учасника технічним, якісним характеристикам предмета закупівлі необхідно представити. Перелік необхідних документів у Додатку № 4 відсутній. На нашу думку Додаток №4 є інформативним, але в ньому відсутня форма заповнення даних на продукцію підприємства. Не зрозуміло, в якому вигляді повинні бути подані дані про предмет закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно Вашого запиту було проведено засідання тендерного комітету та внесено зміни до тендерної документації, які було опубліковано в Електронній системі закупівель.
Внести зміни в п 3.3 Проекту Договору
Дата подання: 13 вересня 2016 08:50
В п 3.3 Проекту Договору замінити фразу: «від станції в межах України до станції призначення» на фразу: «від станції ПОСТАЧАЛЬНИКА до станції призначення» а також замінити фразу: «витрати (залізничний тариф)» на фразу: «транспортні витрати» а також замінити фразу: «та копії накладної (залізничної).» на фразу: «та підтверджуючих документів про сплату транспортних витрат»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно Вашого запиту було проведено засідання тендерного комітету та внесено зміни до тендерної документації, які було опубліковано в Електронній системі закупівель.
Внести зміни до п.4.2. проекту Договору
Дата подання: 13 вересня 2016 08:50
Просимо внести зміни до п.4.2. проекту Договору та викласти його наступним чином: Розрахунки проводяться шляхом: остаточний фінансовий взаєморозрахунок Сторони здійснюють після підписання загального акту звірки, який складається і підписується Сторонами в день відвантаження продукції і відповідно виконання умов щодо базису постачання згідно Специфікацій (Додатків до Договору). Строк оплати поставленої продукції настає після сплину 5 (п’яти) банківських днів з дати поставки, визначеної відповідно до п.5.5. Договору.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно Вашого запиту було проведено засідання тендерного комітету та внесено зміни до тендерної документації, які було опубліковано в Електронній системі закупівель.
Змінити нумерацію розділу 4 Проекту Договору
Дата подання: 13 вересня 2016 08:51
Пункт 4.3. вказаний повторно
Відповідь: Згідно Вашого запиту було проведено засідання тендерного комітету та внесено зміни до тендерної документації, які було опубліковано в Електронній системі закупівель.
Внести зміни до пункту 4.3 проекту Договору
Дата подання: 13 вересня 2016 08:51
у пункту 4.3 проекту Договору просимо додати до речення «акт прийому-передачі продукції» речення «у випадку його складання»
Відповідь: Згідно Вашого запиту було проведено засідання тендерного комітету та внесено зміни до тендерної документації, які було опубліковано в Електронній системі закупівель.
Внести зміни до пункту 5.3.1 проекту Договору
Дата подання: 13 вересня 2016 08:52
Пункт 5.3.1 викласти наступним чином: Рознарядка на поставку продукції повинна надаватися ПОСТАЧАЛЬНИКУ не пізніше 15 (п’ятнадцятого) числа місяця, попереднього місяцю відвантаження продукції.
Відповідь: Згідно Вашого запиту було проведено засідання тендерного комітету та внесено зміни до тендерної документації, які було опубліковано в Електронній системі закупівель.
Внести зміни до п. 5.3.2. проекту Договору
Дата подання: 13 вересня 2016 08:52
У п. 5.3.2. проекту Договору друге речення викласти в наступній редакції: Після отримання рознарядки ПОСТАЧАЛЬНИК повинен підтвердити її отримання протягом двох робочих днів.
Відповідь: Згідно Вашого запиту було проведено засідання тендерного комітету та внесено зміни до тендерної документації, які було опубліковано в Електронній системі закупівель.
Внести зміни у пункт 5.3.5. проекту Договору
Дата подання: 13 вересня 2016 08:53
Викласти пункт 5.3.5 у наступній редакції У разі ненадходження ПОКУПЦЮ від ПОСТАЧАЛЬНИКА підтвердження про отримання рознарядки (заявки) в строк, передбачений п. 5.3.2. Договору, ПОКУПЕЦЬ повинен направити повторно рознарядку в оригіналі засобами поштового зв’язку. Дата, вказана на поштовій квитанції є датою початку перебігу строку, визначеного п. 5.3.2. Договору
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно Вашого запиту було проведено засідання тендерного комітету та внесено зміни до тендерної документації, які було опубліковано в Електронній системі закупівель.
Внести зміни у пункт 5.3.6. проекту Договору
Дата подання: 13 вересня 2016 08:53
Викласти пункт 5.3.6. в наступній редакції: ПОКУПЕЦЬ не несе відповідальності за ненадання рознарядок (надання не в повному обсязі), якщо це є наслідком зменшення фінансування ПОКУПЦЯ.
Відповідь: Згідно Вашого запиту було проведено засідання тендерного комітету та внесено зміни до тендерної документації, які було опубліковано в Електронній системі закупівель.
Внести зміни до пункту 5.11 проекту договору
Дата подання: 13 вересня 2016 08:54
Викласти пункт 5.11 в наступній редакції: Підтвердженням одержання продукції ПОКУПЦЕМ є підписана сторонами видаткова накладна та/або акт прийому-передачі продукції (у випадку його складання) , підписаний уповноваженими представниками СТОРІН.
Відповідь: Згідно Вашого запиту було проведено засідання тендерного комітету та внесено зміни до тендерної документації, які було опубліковано в Електронній системі закупівель.
Внести зміни до п. 5.12 проекту Договору
Дата подання: 13 вересня 2016 08:54
У п. 5.12 проекту Договору виключити речення «та відповідними діючими наказами Укрзалізниці» або вказати номери відповідних наказів.
Відповідь: Згідно Вашого запиту було проведено засідання тендерного комітету та внесено зміни до тендерної документації, які було опубліковано в Електронній системі закупівель.
Внести зміни у пункт 6.1.2 проекту Договору
Дата подання: 13 вересня 2016 08:55
Викласти п. 6.1.2. в наступній редакції: Приймати належним чином поставлену продукцію згідно з п. 5.6. Договору
Відповідь: Згідно Вашого запиту було проведено засідання тендерного комітету та внесено зміни до тендерної документації, які було опубліковано в Електронній системі закупівель.
Внести зміни у п. 6.2.4. проекту Договору
Дата подання: 13 вересня 2016 08:55
Викласти п. 6.2.4. у наступній редакції: Повернути рахунок ПОСТАЧАЛЬНИКУ без здійснення оплати в разі неналежного оформлення документів, зазначених у п. 4.3. Договору (відсутність печатки, підписів тощо), при умові направлення повідомлення про неналежне оформлення документів.
Відповідь: Згідно Вашого запиту було проведено засідання тендерного комітету та внесено зміни до тендерної документації, які було опубліковано в Електронній системі закупівель.
Виключити пункт 6.3.3. проекту Договору
Дата подання: 13 вересня 2016 08:56
Виключити пункт 6.3.3. проекту Договору повністю
Відповідь: Згідно Вашого запиту було проведено засідання тендерного комітету та внесено зміни до тендерної документації, які було опубліковано в Електронній системі закупівель.
Внести зміни у п. 7.2. проекту Договору
Дата подання: 13 вересня 2016 08:57
Викласти п. 7.2. у наступній редакції: За порушення умов Договору винна Сторона відшкодовує контрагенту у повному обсязі спричинені цим збитки у порядку, передбаченому чинним законодавством.
Відповідь: Згідно Вашого запиту було проведено засідання тендерного комітету та внесено зміни до тендерної документації, які було опубліковано в Електронній системі закупівель.
Внести зміни у п. 7.7
Дата подання: 13 вересня 2016 08:57
Викласти пункт 7.7. в наступні редакції: За порушення строків оплати за поставлену продукцію ПОКУПЕЦЬ виплачує ПОСТАЧАЛЬНИКУ пеню у розмірі подвійної облікової ставки Національного банку України від вартості неоплаченої продукції за кожен банківський день прострочення, але не більше 5% від вартості неоплаченої продукції, з якої допущено таке прострочення.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно Вашого запиту було проведено засідання тендерного комітету та внесено зміни до тендерної документації, які було опубліковано в Електронній системі закупівель.
Внести зміни у п. п 7.8
Дата подання: 13 вересня 2016 08:58
Викласти пункт 7.8. в наступні редакції: За порушення строків оплати за поставлену продукцію ПОКУПЕЦЬ на вимогу ПОСТАЧАЛЬНИКА сплачує 10% річних від простроченої суми.
Відповідь: Згідно Вашого запиту було проведено засідання тендерного комітету та внесено зміни до тендерної документації, які було опубліковано в Електронній системі закупівель.
Внести зміни до пункту 9.15 проекту Договору
Дата подання: 13 вересня 2016 08:58
Останнє речення пункту 9.15 викласти в наступній редакції Договір припиняє свою дію (чинність) через 30 (тридцять) календарних днів з моменту отримання повідомлення.
Відповідь: Згідно Вашого запиту було проведено засідання тендерного комітету та внесено зміни до тендерної документації, які було опубліковано в Електронній системі закупівель.
Внести зміни у п. 12.4. проекту Договору
Дата подання: 13 вересня 2016 08:59
Викласти п. 12.4. у наступній редакції ПОКУПЕЦЬ відслідковує виконання умов Договору ПОСТАЧАЛЬНИКОМ та у разі виникнення обставин, коли необхідно стягнути забезпечення виконання Договору з ПОСТАЧАЛЬНИКА, ПОКУПЕЦЬ самостійно приймає всі необхідні рішення. Факт виникнення вказаних обставин повинен бути підтверджений Сторонами.
Відповідь: Згідно Вашого запиту було проведено засідання тендерного комітету та внесено зміни до тендерної документації, які було опубліковано в Електронній системі закупівель.
Розгорнути всі запитання: 21 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2016-09-07-000869-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПрАТ "Дружківський завод металевих виробів", Код ЄДРПОУ:00191052
Дата подання: 12 вересня 2016 17:31
Внести уточнення в «Інструкцію з підготовки тендерної пропозиції»
В Інструкції з підготовки тендерної пропозиції в пункті 5 вказані документи щодо підтвердження повноваження підписанта документів тендерної пропозиції, а саме: копія статуту учасника, виписка з протоколу засновників, наказ про призначення, довіреність, доручення або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів.
Просимо уточнити, необхідно надати всі перелічені документи, чи один з них.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 вересня 2016 19:10
Згідно Вашого запиту було проведено засідання тендерного комітету та внесено зміни до тендерної документації, які було опубліковано в Електронній системі закупівель.
Номер вимоги: UA-2016-09-07-000869-b.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ПрАТ "Дружківський завод металевих виробів", Код ЄДРПОУ:00191052
Дата подання: 12 вересня 2016 17:32
Внести уточнення в Додаток №2 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції»
Стосовно Форми 3 Додатка №2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» розділу « Кваліфікаційні критерії до учасників та перелік документів, що мають бути надані для підтвердження кваліфікації» просимо пояснити, які саме посади необхідно включити в таблицю, всі хто виконує керівну діяльність, хто займається розробкою технічної документації, планує виробництво, працює на основних та допоміжніх операціях виготовлення виробу.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 вересня 2016 19:00
Згідно Вашого запиту було проведено засідання тендерного комітету та внесено зміни до тендерної документації, які було опубліковано в Електронній системі закупівель.
Номер вимоги: UA-2016-09-07-000869-b.c3
Статус:
Вирішена
Учасник: ПрАТ "Дружківський завод металевих виробів", Код ЄДРПОУ:00191052
Дата подання: 12 вересня 2016 17:32
Дати роз’яснення стосовно п. 4 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»
Просимо представити роз’яснення, стосовно п. 4 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», які саме, а також у якому вигляді документи що підтверджують відповідності пропозиції учасника технічним, якісним характеристикам предмета закупівлі необхідно представити. Перелік необхідних документів у Додатку № 4 відсутній. На нашу думку Додаток №4 є інформативним, але в ньому відсутня форма заповнення даних на продукцію підприємства. Не зрозуміло, в якому вигляді повинні бути подані дані про предмет закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 вересня 2016 19:02
Згідно Вашого запиту було проведено засідання тендерного комітету та внесено зміни до тендерної документації, які було опубліковано в Електронній системі закупівель.
Номер вимоги: UA-2016-09-07-000869-b.c4
Статус:
Вирішена
Учасник: ПрАТ "Дружківський завод металевих виробів", Код ЄДРПОУ:00191052
Дата подання: 12 вересня 2016 17:33
Внести зміни в п 3.3 Проекту Договору
В п 3.3 Проекту Договору замінити фразу:
«від станції в межах України до станції призначення»
на фразу:
«від станції ПОСТАЧАЛЬНИКА до станції призначення»
а також замінити фразу:
«витрати (залізничний тариф)»
на фразу:
«транспортні витрати»
а також замінити фразу:
«та копії накладної (залізничної).»
на фразу:
«та підтверджуючих документів про сплату транспортних витрат»
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 вересня 2016 19:10
Згідно Вашого запиту було проведено засідання тендерного комітету та внесено зміни до тендерної документації, які було опубліковано в Електронній системі закупівель.
Номер вимоги: UA-2016-09-07-000869-b.c5
Статус:
Вирішена
Учасник: ПрАТ "Дружківський завод металевих виробів", Код ЄДРПОУ:00191052
Дата подання: 12 вересня 2016 17:33
Внести зміни до п.4.2. проекту Договору
Просимо внести зміни до п.4.2. проекту Договору та викласти його наступним чином:
Розрахунки проводяться шляхом: остаточний фінансовий взаєморозрахунок Сторони здійснюють після підписання загального акту звірки, який складається і підписується Сторонами в день відвантаження продукції і відповідно виконання умов щодо базису постачання згідно Специфікацій (Додатків до Договору). Строк оплати поставленої продукції настає після сплину 5 (п’яти) банківських днів з дати поставки, визначеної відповідно до п.5.5. Договору.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 вересня 2016 19:10
Згідно Вашого запиту було проведено засідання тендерного комітету та внесено зміни до тендерної документації, які було опубліковано в Електронній системі закупівель.
Номер вимоги: UA-2016-09-07-000869-b.c6
Статус:
Вирішена
Учасник: ПрАТ "Дружківський завод металевих виробів", Код ЄДРПОУ:00191052
Дата подання: 12 вересня 2016 17:35
Змінити нумерацію розділу 4 Проекту Договору
Пункт 4.3. вказаний повторно.
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 вересня 2016 19:10
Згідно Вашого запиту було проведено засідання тендерного комітету та внесено зміни до тендерної документації, які було опубліковано в Електронній системі закупівель.
Номер вимоги: UA-2016-09-07-000869-b.c7
Статус:
Вирішена
Учасник: ПрАТ "Дружківський завод металевих виробів", Код ЄДРПОУ:00191052
Дата подання: 12 вересня 2016 17:36
Внести зміни до пункту 4.3 проекту Договору
у пункту 4.3 проекту Договору просимо додати до речення «акт прийому-передачі продукції» речення «у випадку його складання»
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 вересня 2016 19:10
Згідно Вашого запиту було проведено засідання тендерного комітету та внесено зміни до тендерної документації, які було опубліковано в Електронній системі закупівель.
Номер вимоги: UA-2016-09-07-000869-b.c8
Статус:
Вирішена
Учасник: ПрАТ "Дружківський завод металевих виробів", Код ЄДРПОУ:00191052
Дата подання: 12 вересня 2016 17:37
Внести зміни до пункту 5.3.1 проекту Договору
Пункт 5.3.1 викласти наступним чином:
Рознарядка на поставку продукції повинна надаватися ПОСТАЧАЛЬНИКУ не пізніше 15 (п’ятнадцятого) числа місяця, попереднього місяцю відвантаження продукції.
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 вересня 2016 19:10
Згідно Вашого запиту було проведено засідання тендерного комітету та внесено зміни до тендерної документації, які було опубліковано в Електронній системі закупівель.
Номер вимоги: UA-2016-09-07-000869-b.c9
Статус:
Вирішена
Учасник: ПрАТ "Дружківський завод металевих виробів", Код ЄДРПОУ:00191052
Дата подання: 12 вересня 2016 17:37
Внести зміни до п. 5.3.2. проекту Договору
У п. 5.3.2. проекту Договору друге речення викласти в наступній редакції:
Після отримання рознарядки ПОСТАЧАЛЬНИК повинен підтвердити її отримання протягом двох робочих днів.
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 вересня 2016 19:11
Згідно Вашого запиту було проведено засідання тендерного комітету та внесено зміни до тендерної документації, які було опубліковано в Електронній системі закупівель.
Номер вимоги: UA-2016-09-07-000869-b.c10
Статус:
Вирішена
Учасник: ПрАТ "Дружківський завод металевих виробів", Код ЄДРПОУ:00191052
Дата подання: 12 вересня 2016 17:38
Внести зміни у пункт 5.3.5. проекту Договору
Викласти пункт 5.3.5 у наступній редакції
У разі ненадходження ПОКУПЦЮ від ПОСТАЧАЛЬНИКА підтвердження про отримання рознарядки (заявки) в строк, передбачений п. 5.3.2. Договору, ПОКУПЕЦЬ повинен направити повторно рознарядку в оригіналі засобами поштового зв’язку. Дата, вказана на поштовій квитанції є датою початку перебігу строку, визначеного п. 5.3.2. Договору.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 вересня 2016 19:11
Згідно Вашого запиту було проведено засідання тендерного комітету та внесено зміни до тендерної документації, які було опубліковано в Електронній системі закупівель.
Номер вимоги: UA-2016-09-07-000869-b.c11
Статус:
Вирішена
Учасник: ПрАТ "Дружківський завод металевих виробів", Код ЄДРПОУ:00191052
Дата подання: 12 вересня 2016 17:38
Внести зміни у пункт 5.3.6. проекту Договору
Викласти пункт 5.3.6. в наступній редакції:
ПОКУПЕЦЬ не несе відповідальності за ненадання рознарядок (надання не в повному обсязі), якщо це є наслідком зменшення фінансування ПОКУПЦЯ.
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 вересня 2016 19:11
Згідно Вашого запиту було проведено засідання тендерного комітету та внесено зміни до тендерної документації, які було опубліковано в Електронній системі закупівель.
Номер вимоги: UA-2016-09-07-000869-b.c12
Статус:
Вирішена
Учасник: ПрАТ "Дружківський завод металевих виробів", Код ЄДРПОУ:00191052
Дата подання: 12 вересня 2016 17:39
Внести зміни до пункту 5.11 проекту договору
Викласти пункт 5.11 в наступній редакції:
Підтвердженням одержання продукції ПОКУПЦЕМ є підписана сторонами видаткова накладна та/або акт прийому-передачі продукції (у випадку його складання) , підписаний уповноваженими представниками СТОРІН.
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 вересня 2016 19:12
Згідно Вашого запиту було проведено засідання тендерного комітету та внесено зміни до тендерної документації, які було опубліковано в Електронній системі закупівель.
Номер вимоги: UA-2016-09-07-000869-b.c13
Статус:
Вирішена
Учасник: ПрАТ "Дружківський завод металевих виробів", Код ЄДРПОУ:00191052
Дата подання: 12 вересня 2016 17:39
Внести зміни до п. 5.12 проекту Договору
У п. 5.12 проекту Договору виключити речення «та відповідними діючими наказами Укрзалізниці» або вказати номери відповідних наказів.
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 вересня 2016 19:12
Згідно Вашого запиту було проведено засідання тендерного комітету та внесено зміни до тендерної документації, які було опубліковано в Електронній системі закупівель.
Номер вимоги: UA-2016-09-07-000869-b.c14
Статус:
Вирішена
Учасник: ПрАТ "Дружківський завод металевих виробів", Код ЄДРПОУ:00191052
Дата подання: 12 вересня 2016 17:40
Внести зміни у пункт 6.1.2 проекту Договору
Викласти п. 6.1.2. в наступній редакції: Приймати належним чином поставлену продукцію згідно з п. 5.6. Договору
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 вересня 2016 19:12
Згідно Вашого запиту було проведено засідання тендерного комітету та внесено зміни до тендерної документації, які було опубліковано в Електронній системі закупівель.
Номер вимоги: UA-2016-09-07-000869-b.c15
Статус:
Вирішена
Учасник: ПрАТ "Дружківський завод металевих виробів", Код ЄДРПОУ:00191052
Дата подання: 12 вересня 2016 17:41
Внести зміни у п. 6.2.4. проекту Договору
Викласти п. 6.2.4. у наступній редакції: Повернути рахунок ПОСТАЧАЛЬНИКУ без здійснення оплати в разі неналежного оформлення документів, зазначених у п. 4.3. Договору (відсутність печатки, підписів тощо), при умові направлення повідомлення про неналежне оформлення документів.
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 вересня 2016 19:12
Згідно Вашого запиту було проведено засідання тендерного комітету та внесено зміни до тендерної документації, які було опубліковано в Електронній системі закупівель.
Номер вимоги: UA-2016-09-07-000869-b.c16
Статус:
Вирішена
Учасник: ПрАТ "Дружківський завод металевих виробів", Код ЄДРПОУ:00191052
Дата подання: 12 вересня 2016 17:41
Виключити пункт 6.3.3. проекту Договору
Виключити пункт 6.3.3. проекту Договору повністю
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 вересня 2016 19:12
Згідно Вашого запиту було проведено засідання тендерного комітету та внесено зміни до тендерної документації, які було опубліковано в Електронній системі закупівель.
Номер вимоги: UA-2016-09-07-000869-b.c17
Статус:
Вирішена
Учасник: ПрАТ "Дружківський завод металевих виробів", Код ЄДРПОУ:00191052
Дата подання: 12 вересня 2016 17:42
Внести зміни у п. 7.2. проекту Договору
Викласти п. 7.2. у наступній редакції: За порушення умов Договору винна Сторона відшкодовує контрагенту у повному обсязі спричинені цим збитки у порядку, передбаченому чинним законодавством.
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 вересня 2016 19:12
Згідно Вашого запиту було проведено засідання тендерного комітету та внесено зміни до тендерної документації, які було опубліковано в Електронній системі закупівель.
Номер вимоги: UA-2016-09-07-000869-b.c18
Статус:
Вирішена
Учасник: ПрАТ "Дружківський завод металевих виробів", Код ЄДРПОУ:00191052
Дата подання: 12 вересня 2016 17:42
Внести зміни у п. 7.7
Викласти пункт 7.7. в наступні редакції: За порушення строків оплати за поставлену продукцію ПОКУПЕЦЬ виплачує ПОСТАЧАЛЬНИКУ пеню у розмірі подвійної облікової ставки Національного банку України від вартості неоплаченої продукції за кожен банківський день прострочення, але не більше 5% від вартості неоплаченої продукції, з якої допущено таке прострочення.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 вересня 2016 19:12
Згідно Вашого запиту було проведено засідання тендерного комітету та внесено зміни до тендерної документації, які було опубліковано в Електронній системі закупівель.
Номер вимоги: UA-2016-09-07-000869-b.c19
Статус:
Вирішена
Учасник: ПрАТ "Дружківський завод металевих виробів", Код ЄДРПОУ:00191052
Дата подання: 12 вересня 2016 17:43
Внести зміни у п. п 7.8
Викласти пункт 7.8. в наступні редакції: За порушення строків оплати за поставлену продукцію ПОКУПЕЦЬ на вимогу ПОСТАЧАЛЬНИКА сплачує 10% річних від простроченої суми.
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 вересня 2016 19:13
Згідно Вашого запиту було проведено засідання тендерного комітету та внесено зміни до тендерної документації, які було опубліковано в Електронній системі закупівель.
Номер вимоги: UA-2016-09-07-000869-b.c20
Статус:
Вирішена
Учасник: ПрАТ "Дружківський завод металевих виробів", Код ЄДРПОУ:00191052
Дата подання: 12 вересня 2016 17:44
Внести зміни до пункту 9.15 проекту Договору
Останнє речення пункту 9.15 викласти в наступній редакції
Договір припиняє свою дію (чинність) через 30 (тридцять) календарних днів з моменту отримання повідомлення.
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 вересня 2016 19:13
Згідно Вашого запиту було проведено засідання тендерного комітету та внесено зміни до тендерної документації, які було опубліковано в Електронній системі закупівель.
Номер вимоги: UA-2016-09-07-000869-b.c21
Статус:
Вирішена
Учасник: ПрАТ "Дружківський завод металевих виробів", Код ЄДРПОУ:00191052
Дата подання: 12 вересня 2016 17:45
Внести зміни у п. 12.4. проекту Договору
Викласти п. 12.4. у наступній редакції
ПОКУПЕЦЬ відслідковує виконання умов Договору ПОСТАЧАЛЬНИКОМ та у разі виникнення обставин, коли необхідно стягнути забезпечення виконання Договору з ПОСТАЧАЛЬНИКА, ПОКУПЕЦЬ самостійно приймає всі необхідні рішення. Факт виникнення вказаних обставин повинен бути підтверджений Сторонами.
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 вересня 2016 19:13
Згідно Вашого запиту було проведено засідання тендерного комітету та внесено зміни до тендерної документації, які було опубліковано в Електронній системі закупівель.

Документи

22 вересня 2016 19:00
Зміни №1 маленька шайба.docx

Документи

22 вересня 2016 19:01
Зміни №1 шайба.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 вересня 2016 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Частное предприятие "АКОНИТ-ДС" 1 797 660,00
UAH з ПДВ
1 797 660,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 вересня 2016 17:42
уповноважені особи.pdf
29 вересня 2016 17:42
статут.pdf
29 вересня 2016 17:42
рішення_4.pdf
29 вересня 2016 17:42
про відкриття рахунку.pdf
29 вересня 2016 17:41
пос_код.pdf
29 вересня 2016 17:41
наказ Царенок.pdf
29 вересня 2016 17:41
квитанція 31_12_2015.pdf
29 вересня 2016 17:41
квитанція 31_06_16.pdf
29 вересня 2016 17:41
квитанція 31_03_2016.pdf
29 вересня 2016 17:41
ИСО 9001.pdf
29 вересня 2016 17:41
договір_ЛЗ.pdf
29 вересня 2016 17:41
договір_ДЗ.pdf
29 вересня 2016 17:41
Дилерство ССМ.pdf
29 вересня 2016 17:41
баланс 31_12_2015.pdf
29 вересня 2016 17:40
баланс 31_12_2015(2).pdf
29 вересня 2016 17:40
баланс 31_06_16.pdf
29 вересня 2016 17:40
баланс 31_03_2016.pdf
29 вересня 2016 17:40
Document_USR_1001468584.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Частное предприятие "АКОНИТ-ДС"

Інформація про відміну

Дата відміни
30 вересня 2016 10:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій