Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ГБН Г.1-218-182:2011 (Поточний дрібний ремонт автомобільної дороги Городище – Рівне - Старокостянтинів на ділянці км 43+000 – км 48+000)
GBN G.1-218-182:2011 (Current minor repair of motor road Horodyshche - Rivne - Starokostiantyniv on section km 43+000 - km 48+000)
Очікувана вартість
4 961 000,00 UAH
UA-2016-09-07-000712-b 419b09313723499395101d049534d741
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Величко Оксана Миколаївна

380503752875 tender07@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Служба автомобільних доріг у Рівненський області
Код ЄДРПОУ: 25894919
Вебсайт: http://rv.ukravtodor.gov.ua
Місцезнаходження: 33028, Україна , Рівненська область обл., Рівне, вул.Пушкіна, 19
Контактна особа: Величко Оксана Миколаївна
380503752875
tender07@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: SERVICE OF MOTOR ROADS IN RIVNE REGION
National ID: 25894919
Contact point: Velychko Oksana
380503752875
tender07@meta.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 07 вересня 2016 16:40
Звернення за роз’ясненнями: до 01 жовтня 2016 07:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 жовтня 2016 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 жовтня 2016 07:00
Початок аукціону: 16 листопада 2016 14:13
Очікувана вартість: 4 961 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 24 805,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 148830 UAH
Publication date: 07 вересня 2016 16:40
Enquiries until: 01 жовтня 2016 07:00
Complaints submission until: до 07 жовтня 2016 00:00
Time limit for receipt of tenders: 11 жовтня 2016 07:00
Planned auction date: 16 листопада 2016 14:13

Information

Estimated total value: 4 961 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 24 805 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
ГБН Г.1-218-182:2011 (Поточний дрібний ремонт автомобільної дороги Городище – Рівне - Старокостянтинів на ділянці км 43+000 – км 48+000)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 кілометри
ГБН Г.1-218-182:2011 (Поточний дрібний ремонт автомобільної дороги Городище – Рівне - Старокостянтинів на ділянці км 43+000 – км 48+000)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33028, Україна, Рівненська область, Рівне, Пушкіна, 19; згідно тендерної документації
ДК 021:2015: 99999999-9 — Не визначено

GBN G.1-218-182:2011 (Current minor repair of motor road Horodyshche - Rivne - Starokostiantyniv on section km 43+000 - km 48+000)
CPV: 99999999-9
Період постачання: з 25 жовтня 2016 по 30 грудня 2016

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 вересня 2016 18:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 вересня 2016 18:09
внесені зміни.doc
26 вересня 2016 18:08
Проект договору із змінами.doc
26 вересня 2016 18:05
Тендерна_документація_(з_змінами).pdf
26 вересня 2016 18:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 вересня 2016 16:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 вересня 2016 18:09
внесені зміни.doc
26 вересня 2016 18:08
Проект договору із змінами.doc
07 вересня 2016 16:50
Проект договору.doc
26 вересня 2016 18:05
Тендерна_документація_(з_змінами).pdf
07 вересня 2016 16:50
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо положеннь договору
Дата подання: 22 вересня 2016 11:01
1.Чи є розрахунок індексу інфляції обов’язковим чи ні? Оскільки є розбіжності між положеннями викладеними у тендерній документації та проектом договору. Так, у п.6 Р. ІІІ тендерної документації міститься положення, що учасник може врахувати індекс інфляції, а в у п.3.8 проекту Договору, додаток 5 до тендерної документації, вказано, що згідно з п. 6.2.12 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 до складу договірної ціни незалежно від її виду включаються кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, призначені на компенсацію збільшення вартості трудових і матеріально-технічних ресурсів, спричиненого інфляцією, що може відбутися протягом строку надання послуг. 2. У п. 1.5. проекту Договору, додаток 5 до тендерної документації, на Виконавця покладається обов’язок відповідати за належне утримання доріг і забезпечення умов безпеки руху, якщо дорожньо-транспортна пригода сталася з причини незадовільного поточного дрібного ремонту ділянки дороги, де велися роботи на період дії договору та протягом гарантійного періоду. Які саме роботи має робити Виконавець по належному утриманню та забезпеченню безпеки руху на ділянці дороги, щодо якої укладається договір, відповідно до даного пункту проекту договору та на яких умовах буде проводитися приймання та оплата таких робіт? 3.Згідно якого нормативного акту у пункті П.2.8. проекту Договору встановлено якість наданих робіт та можливість експлуатації об’єкта відповідно до гарантійного строку, який становить 10 років? На які саме складові об’єкта встановлено даний строк? Згідно діючих норм ВБН Г.1.1-218-050-2001, із врахуванням внесених змін, передбачено, що гарантійний строк на асфальтобетонне покриття становить для даної категорії дороги - 3 роки, на інші конструктивні елементи об’єкта можуть відповідно встановлюються свої гарантійні строки, але вони є різними та на кожен вид робіт свої.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Учасник в договірній ціні може врахувати індекс інфляції, який встановлюється згідно із законодавством на підставі прогнозних рівнів інфляції. У випадку, якщо він буде врахований в пропозиції учасника (договірній ціні), договір укладатиметься з переможцем відповідно до умов його пропозиції та тендерної документації.
В зв’язку з чим в п.3.8. проекту договору внесено зміни.
2. Підрядник під час виконання робіт з поточного ремонту на об’єкті повинен забезпечити виконання заходів з охорони праці, дотримання техніки безпеки та технології виконання робіт, згідно СОУ 45.2-00018112-006:2006.
3. Згідно ВБН Г.1-218-050-2001, із врахуванням внесених змін, гарантійний строк асфальтобетонного покриття для ІІІ категорії автомобільної дороги становить 5 років.
В зв’язку з чим в п.2.8. проекту договору внесено зміни.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2016-09-07-000712-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ЗАХІДАВТОДОР, Код ЄДРПОУ:0040504916
Дата подання: 22 вересня 2016 11:13
Про усунення порушень у тендерній документації
Вимагаємо виключити із тендерної документації, а саме у п. 1.1. Додатку № 2 до тендерної документації, вимогу про надання учасниками копії атестату власного виробництва або орендованого виробництва дорожньо-будівельних матеріалів.
Згідно діючого законодавства, виробництво дорожньо-будівельних матеріалів, зокрема асфальтобетонних сумішей, не підлягає обов’язковій атестації. Крім того, учасники тендеру можуть не мати власного чи орендованого виробництва дорожньо-будівельних матеріалів, але мати укладенні договори на поставку таких матеріалів із контрагентами.
Вважаємо, що дана вимога замовника не відповідає положенням ч. 4 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», яка передбачає, що документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі) та є дискримінаційною, хоча згідно ч. 3 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Тому вимагаємо, виключити із тендерної документації замовника вимогу про надання копії атестату власного або орендованого виробництва, яка є незаконною та дискримінаційною.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
26 вересня 2016 18:00
Внесені зміни до п. 1.1 Додатку № 2 тендерної документаці.
Вимога задоволена рішенням тендерного комітету від 26.09.2016р. № 15.

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 29 вересня 2016 17:10
Коментар щодо відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі
Документи:
29 вересня 2016 17:06
рішення про відміну.pdf