Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
болти закладні з гайкою
Очікувана вартість
2 150 400,00 UAH
UA-2016-09-07-000424-a ● 58c70fe4808746b3be31e6dc4e58068f
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Філія "Центр управління промисловістю" ПАТ "Укрзалізниця" |
Код ЄДРПОУ: | 40081389 |
Місцезнаходження: | 03038, Україна , Київська обл., Київ, м. Київ, вул. Федорова, 32 |
Контактна особа: |
Чайковська О. +380443096992 3096992@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 вересня 2016 20:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 вересня 2016 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 вересня 2016 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 вересня 2016 10:00 |
Початок аукціону: | 03 жовтня 2016 14:31 |
Очікувана вартість: | 2 150 400,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 752,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 64500 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
болти закладні з гайкою
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
56 т
болти закладні з гайкою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
рознарядка, Україна, Київська обл., Київ, рознарядка
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2016
ДК 021:2015: 44530000-4 — Кріпильні деталі
ДК 016:2010: 30.20.4 — Частини залізничних локомотивів, трамвайних моторних вагонів і рухомого складу; кріплення та арматура і їхні частини; механічне устатковання для керування рухом
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 вересня 2016 19:56 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 вересня 2016 19:56 |
Зміни №1 болти 2150400грн.docx | |
22 вересня 2016 19:55 |
ТД Болти закладні Нова редакція зміни 1.docx | |
22 вересня 2016 19:55 |
Проект договору болт закладний нова редакція.doc |
22 вересня 2016 19:56 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
22 вересня 2016 19:56 |
Зміни №1 болти 2150400грн.docx
|
|||
22 вересня 2016 19:55 |
ТД Болти закладні Нова редакція зміни 1.docx
|
|||
22 вересня 2016 19:55 |
Проект договору болт закладний нова редакція.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Внести уточнення в «Інструкцію з підготовки тендерної пропозиції»
Дата подання: 12 вересня 2016 15:51
В Інструкції з підготовки тендерної пропозиції в пункті 5 вказані документи щодо підтвердження повноваження підписанта документів тендерної пропозиції, а саме: копія статуту учасника, виписка з протоколу засновників, наказ про призначення, довіреність, доручення або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів. Просимо уточнити, необхідно надати всі перелічені документи, чи один з них.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Згідно Вашого запиту було проведено засідання тендерного комітету та внесено зміни до тендерної документації, які було опубліковано в Електронній системі закупівель.
Внести уточнення в Додаток №2 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції»
Дата подання: 12 вересня 2016 15:51
Стосовно Форми 3 Додатка №2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» розділу « Кваліфікаційні критерії до учасників та перелік документів, що мають бути надані для підтвердження кваліфікації» просимо пояснити, які саме посади необхідно включити в таблицю, всі хто виконує керівну діяльність, хто займається розробкою технічної документації, планує виробництво, працює на основних та допоміжніх операціях виготовлення виробу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Згідно Вашого запиту було проведено засідання тендерного комітету та внесено зміни до тендерної документації, які було опубліковано в Електронній системі закупівель.
Дати роз’яснення стосовно п. 4 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»
Дата подання: 12 вересня 2016 15:52
Просимо представити роз’яснення, стосовно п. 4 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», які саме, а також у якому вигляді документи що підтверджують відповідності пропозиції учасника технічним, якісним характеристикам предмета закупівлі необхідно представити. Перелік необхідних документів у Додатку № 4 відсутній. На нашу думку Додаток №4 є інформативним, але в ньому відсутня форма заповнення даних на продукцію підприємства. Не зрозуміло, в якому вигляді повинні бути подані дані про предмет закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Згідно Вашого запиту було проведено засідання тендерного комітету та внесено зміни до тендерної документації, які було опубліковано в Електронній системі закупівель.
Внести зміни в Додаток 4
Дата подання: 12 вересня 2016 15:52
Доповнити найменування продукції позначкою метричної різьби «М»: Болт закладний з гайкою М22х175
Внести зміни в технічні вимоги до предмету закупівлі
п.1 - БОЛТИ ЗАКЛАДНІ ДЛЯ РЕЙКОВИХ СКРІПЛЕНЬ ЗАЛІЗНИЧНОЇ КОЛІЇ (ГОСТ 16017-79) викласти в наступній редакції: Болти закладні нормальної точності (клас точності В) і грубої точності (клас точності С), використовуються в проміжних скріпленнях, згідно з ГОСТ 16017-79 „Болти закладні для рейкових скріплень залізничної колії. Конструкція та розміри. Технічні вимоги”. Умовне позначення болта згідно з ГОСТ 16017-79
п. 2 - ГАЙКИ ДЛЯ КЛЕМНИХ І ЗАКЛАДНИХ БОЛТІВ РЕЙКОВИХ СКРІПЛЕНЬ (ГОСТ 16018 79) доповнити найменування предмету закупівлі: після слова «скріплень» доповнити: «ЗАЛІЗНИЧНОЇ КОЛІЇ»
Змінити фразу «використовуються в проміжних скріпленнях» на «для рейкових скріплень залізничної колії», та читати в наступній редакції: Гайки нормальної точності (клас точності В) і грубої точності (клас точності С) для болтів клемних і закладних, для рейкових скріплень залізничної колії виготовляються згідно з ГОСТ 16018-79. Умовне позначення гайки згідно з ГОСТ 16018-79
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Згідно Вашого запиту було проведено засідання тендерного комітету та внесено зміни до тендерної документації, які було опубліковано в Електронній системі закупівель.
Внести зміни в п 3.3 Проекту Договору
Дата подання: 12 вересня 2016 15:53
В п 3.3 Проекту Договору замінити фразу:
«від станції в межах України до станції призначення»
на фразу:
«від станції ПОСТАЧАЛЬНИКА до станції призначення»
а також замінити фразу:
«витрати (залізничний тариф)»
на фразу:
«транспортні витрати»
а також замінити фразу:
«та копії накладної (залізничної).»
на фразу:
«та підтверджуючих документів про сплату транспортних витрат»
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Згідно Вашого запиту було проведено засідання тендерного комітету та внесено зміни до тендерної документації, які було опубліковано в Електронній системі закупівель.
Внести зміни до п.4.2. проекту Договору
Дата подання: 12 вересня 2016 15:53
Просимо внести зміни до п.4.2. проекту Договору та викласти його наступним чином:
Розрахунки проводяться шляхом: остаточний фінансовий взаєморозрахунок Сторони здійснюють після підписання загального акту звірки, який складається і підписується Сторонами в день відвантаження продукції і відповідно виконання умов щодо базису постачання згідно Специфікацій (Додатків до Договору). Строк оплати поставленої продукції настає після сплину 5 (п’яти) банківських днів з дати поставки, визначеної відповідно до п.5.5. Договору
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Згідно Вашого запиту було проведено засідання тендерного комітету та внесено зміни до тендерної документації, які було опубліковано в Електронній системі закупівель.
Змінити нумерацію розділу 4 Проекту Договору
Дата подання: 12 вересня 2016 15:54
Пункт 4.3. вказаний повторно.
Відповідь: Згідно Вашого запиту було проведено засідання тендерного комітету та внесено зміни до тендерної документації, які було опубліковано в Електронній системі закупівель.
Внести зміни до пункту 4.3 проекту Договору
Дата подання: 12 вересня 2016 15:56
У пункт 4.3 проекту Договору просимо додати до речення «акт прийому-передачі продукції» фразу «у випадку його складання»
Відповідь: Згідно Вашого запиту було проведено засідання тендерного комітету та внесено зміни до тендерної документації, які було опубліковано в Електронній системі закупівель.
Внести зміни до пункту 5.3.1 проекту Договору
Дата подання: 12 вересня 2016 15:56
Пункт 5.3.1 викласти наступним чином: Рознарядка на поставку продукції повинна надаватися ПОСТАЧАЛЬНИКУ не пізніше 15 (п’ятнадцятого) числа місяця, попереднього місяцю відвантаження продукції.
Відповідь: Згідно Вашого запиту було проведено засідання тендерного комітету та внесено зміни до тендерної документації, які було опубліковано в Електронній системі закупівель.
Внести зміни у пункт 5.3.6. проекту Договору
Дата подання: 12 вересня 2016 15:58
Викласти пункт 5.3.6. в наступній редакції:
ПОКУПЕЦЬ не несе відповідальності за ненадання рознарядок (надання не в повному обсязі), якщо це є наслідком зменшення фінансування ПОКУПЦЯ.
Відповідь: Згідно Вашого запиту було проведено засідання тендерного комітету та внесено зміни до тендерної документації, які було опубліковано в Електронній системі закупівель.
Внести зміни у пункт 5.3.5. проекту Договору
Дата подання: 12 вересня 2016 15:58
Викласти пункт 5.3.5 у наступній редакції
У разі ненадходження ПОКУПЦЮ від ПОСТАЧАЛЬНИКА підтвердження про отримання рознарядки (заявки) в строк, передбачений п. 5.3.2. Договору, ПОКУПЕЦЬ повинен направити повторно рознарядку в оригіналі засобами поштового зв’язку. Дата, вказана на поштовій квитанції є датою початку перебігу строку, визначеного п. 5.3.2. Договору.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Згідно Вашого запиту було проведено засідання тендерного комітету та внесено зміни до тендерної документації, які було опубліковано в Електронній системі закупівель.
Внести зміни до п. 5.3.2. проекту Договору
Дата подання: 12 вересня 2016 15:58
У п. 5.3.2. проекту Договору друге речення викласти в наступній редакції:
Після отримання рознарядки ПОСТАЧАЛЬНИК повинен підтвердити її отримання протягом двох робочих днів.
Відповідь: Згідно Вашого запиту було проведено засідання тендерного комітету та внесено зміни до тендерної документації, які було опубліковано в Електронній системі закупівель.
Внести зміни до пункту 5.11 проекту договору
Дата подання: 12 вересня 2016 15:59
Викласти пункт 5.11 в наступній редакції:
Підтвердженням одержання продукції ПОКУПЦЕМ є підписана сторонами видаткова накладна та/або акт прийому-передачі продукції (у випадку його складання) , підписаний уповноваженими представниками СТОРІН.
Відповідь: Згідно Вашого запиту було проведено засідання тендерного комітету та внесено зміни до тендерної документації, які було опубліковано в Електронній системі закупівель.
Внести зміни у пункт 6.1.2 проекту Договору
Дата подання: 12 вересня 2016 15:59
Викласти п. 6.1.2. в наступній редакції: Приймати належним чином поставлену продукцію згідно з п. 5.6. Договору
Відповідь: Згідно Вашого запиту було проведено засідання тендерного комітету та внесено зміни до тендерної документації, які було опубліковано в Електронній системі закупівель.
Внести зміни до п. 5.12 проекту Договору
Дата подання: 12 вересня 2016 15:59
У п. 5.12 проекту Договору виключити речення «та відповідними діючими наказами Укрзалізниці» або вказати номери відповідних наказів.
Відповідь: Згідно Вашого запиту було проведено засідання тендерного комітету та внесено зміни до тендерної документації, які було опубліковано в Електронній системі закупівель.
Внести зміни у п. 7.2. проекту Договору
Дата подання: 12 вересня 2016 16:02
Викласти п. 7.2. у наступній редакції: За порушення умов Договору винна Сторона відшкодовує контрагенту у повному обсязі спричинені цим збитки у порядку, передбаченому чинним законодавством.
Відповідь: Згідно Вашого запиту було проведено засідання тендерного комітету та внесено зміни до тендерної документації, які було опубліковано в Електронній системі закупівель.
Виключити пункт 6.3.3. проекту Договору
Дата подання: 12 вересня 2016 16:02
Виключити пункт 6.3.3. проекту Договору повністю
Відповідь: Згідно Вашого запиту було проведено засідання тендерного комітету та внесено зміни до тендерної документації, які було опубліковано в Електронній системі закупівель.
Внести зміни у п. 7.7
Дата подання: 12 вересня 2016 16:02
Викласти пункт 7.7. в наступні редакції: За порушення строків оплати за поставлену продукцію ПОКУПЕЦЬ виплачує ПОСТАЧАЛЬНИКУ пеню у розмірі подвійної облікової ставки Національного банку України від вартості неоплаченої продукції за кожен банківський день прострочення, але не більше 5% від вартості неоплаченої продукції, з якої допущено таке прострочення.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Згідно Вашого запиту було проведено засідання тендерного комітету та внесено зміни до тендерної документації, які було опубліковано в Електронній системі закупівель.
Внести зміни у п. 6.2.4. проекту Договору
Дата подання: 12 вересня 2016 16:02
Викласти п. 6.2.4. у наступній редакції: Повернути рахунок ПОСТАЧАЛЬНИКУ без здійснення оплати в разі неналежного оформлення документів, зазначених у п. 4.3. Договору (відсутність печатки, підписів тощо), при умові направлення повідомлення про неналежне оформлення документів.
Відповідь: Згідно Вашого запиту було проведено засідання тендерного комітету та внесено зміни до тендерної документації, які було опубліковано в Електронній системі закупівель.
Внести зміни до пункту 9.15 проекту Договору
Дата подання: 12 вересня 2016 16:06
Останнє речення пункту 9.15 викласти в наступній редакції
Договір припиняє свою дію (чинність) через 30 (тридцять) календарних днів з моменту отримання повідомлення.
Відповідь: Згідно Вашого запиту було проведено засідання тендерного комітету та внесено зміни до тендерної документації, які було опубліковано в Електронній системі закупівель.
Внести зміни у п. п 7.8
Дата подання: 12 вересня 2016 16:06
Викласти пункт 7.8. в наступні редакції: За порушення строків оплати за поставлену продукцію ПОКУПЕЦЬ на вимогу ПОСТАЧАЛЬНИКА сплачує 10% річних від простроченої суми.
Відповідь: Згідно Вашого запиту було проведено засідання тендерного комітету та внесено зміни до тендерної документації, які було опубліковано в Електронній системі закупівель.
Внести зміни у п. 12.4. проекту Договору
Дата подання: 12 вересня 2016 16:06
Викласти п. 12.4. у наступній редакції
ПОКУПЕЦЬ відслідковує виконання умов Договору ПОСТАЧАЛЬНИКОМ та у разі виникнення обставин, коли необхідно стягнути забезпечення виконання Договору з ПОСТАЧАЛЬНИКА, ПОКУПЕЦЬ самостійно приймає всі необхідні рішення. Факт виникнення вказаних обставин повинен бути підтверджений Сторонами.
Відповідь: Згідно Вашого запиту було проведено засідання тендерного комітету та внесено зміни до тендерної документації, які було опубліковано в Електронній системі закупівель.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2016-09-07-000424-a.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ПрАТ "Дружківський завод металевих виробів", Код ЄДРПОУ:00191052
Дата подання: 12 вересня 2016 16:05
Внести уточнення в «Інструкцію з підготовки тендерної пропозиції»
В Інструкції з підготовки тендерної пропозиції в пункті 5 вказані документи щодо підтвердження повноваження підписанта документів тендерної пропозиції, а саме: копія статуту учасника, виписка з протоколу засновників, наказ про призначення, довіреність, доручення або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів. Просимо уточнити, необхідно надати всі перелічені документи, чи один з них.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 вересня 2016 20:01
Згідно Вашого запиту було проведено засідання тендерного комітету та внесено зміни до тендерної документації, які було опубліковано в Електронній системі закупівель.
Номер вимоги: UA-2016-09-07-000424-a.c3
Статус:
Вирішена
Учасник: ПрАТ "Дружківський завод металевих виробів", Код ЄДРПОУ:00191052
Дата подання: 12 вересня 2016 16:05
Внести уточнення в Додаток №2 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції»
Стосовно Форми 3 Додатка №2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» розділу « Кваліфікаційні критерії до учасників та перелік документів, що мають бути надані для підтвердження кваліфікації» просимо пояснити, які саме посади необхідно включити в таблицю, всі хто виконує керівну діяльність, хто займається розробкою технічної документації, планує виробництво, працює на основних та допоміжніх операціях виготовлення виробу.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 вересня 2016 20:01
Згідно Вашого запиту було проведено засідання тендерного комітету та внесено зміни до тендерної документації, які було опубліковано в Електронній системі закупівель.
Номер вимоги: UA-2016-09-07-000424-a.c4
Статус:
Вирішена
Учасник: ПрАТ "Дружківський завод металевих виробів", Код ЄДРПОУ:00191052
Дата подання: 12 вересня 2016 16:06
Дати роз’яснення стосовно п. 4 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»
Просимо представити роз’яснення, стосовно п. 4 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», які саме, а також у якому вигляді документи що підтверджують відповідності пропозиції учасника технічним, якісним характеристикам предмета закупівлі необхідно представити. Перелік необхідних документів у Додатку № 4 відсутній. На нашу думку Додаток №4 є інформативним, але в ньому відсутня форма заповнення даних на продукцію підприємства. Не зрозуміло, в якому вигляді повинні бути подані дані про предмет закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 вересня 2016 19:59
Згідно Вашого запиту було проведено засідання тендерного комітету та внесено зміни до тендерної документації, які було опубліковано в Електронній системі закупівель.
Номер вимоги: UA-2016-09-07-000424-a.c5
Статус:
Вирішена
Учасник: ПрАТ "Дружківський завод металевих виробів", Код ЄДРПОУ:00191052
Дата подання: 12 вересня 2016 16:07
Внести зміни в Додаток 4
Доповнити найменування продукції позначкою метричної різьби «М»: Болт закладний з гайкою М22х175
Внести зміни в технічні вимоги до предмету закупівлі
п.1 - БОЛТИ ЗАКЛАДНІ ДЛЯ РЕЙКОВИХ СКРІПЛЕНЬ ЗАЛІЗНИЧНОЇ КОЛІЇ (ГОСТ 16017-79) викласти в наступній редакції: Болти закладні нормальної точності (клас точності В) і грубої точності (клас точності С), використовуються в проміжних скріпленнях, згідно з ГОСТ 16017-79 „Болти закладні для рейкових скріплень залізничної колії. Конструкція та розміри. Технічні вимоги”. Умовне позначення болта згідно з ГОСТ 16017-79
п. 2 - ГАЙКИ ДЛЯ КЛЕМНИХ І ЗАКЛАДНИХ БОЛТІВ РЕЙКОВИХ СКРІПЛЕНЬ (ГОСТ 16018 79) доповнити найменування предмету закупівлі: після слова «скріплень» доповнити: «ЗАЛІЗНИЧНОЇ КОЛІЇ»
Змінити фразу «використовуються в проміжних скріпленнях» на «для рейкових скріплень залізничної колії», та читати в наступній редакції: Гайки нормальної точності (клас точності В) і грубої точності (клас точності С) для болтів клемних і закладних, для рейкових скріплень залізничної колії виготовляються згідно з ГОСТ 16018-79. Умовне позначення гайки згідно з ГОСТ 16018-79
Розгорнути
Згорнути
Внести зміни в технічні вимоги до предмету закупівлі
п.1 - БОЛТИ ЗАКЛАДНІ ДЛЯ РЕЙКОВИХ СКРІПЛЕНЬ ЗАЛІЗНИЧНОЇ КОЛІЇ (ГОСТ 16017-79) викласти в наступній редакції: Болти закладні нормальної точності (клас точності В) і грубої точності (клас точності С), використовуються в проміжних скріпленнях, згідно з ГОСТ 16017-79 „Болти закладні для рейкових скріплень залізничної колії. Конструкція та розміри. Технічні вимоги”. Умовне позначення болта згідно з ГОСТ 16017-79
п. 2 - ГАЙКИ ДЛЯ КЛЕМНИХ І ЗАКЛАДНИХ БОЛТІВ РЕЙКОВИХ СКРІПЛЕНЬ (ГОСТ 16018 79) доповнити найменування предмету закупівлі: після слова «скріплень» доповнити: «ЗАЛІЗНИЧНОЇ КОЛІЇ»
Змінити фразу «використовуються в проміжних скріпленнях» на «для рейкових скріплень залізничної колії», та читати в наступній редакції: Гайки нормальної точності (клас точності В) і грубої точності (клас точності С) для болтів клемних і закладних, для рейкових скріплень залізничної колії виготовляються згідно з ГОСТ 16018-79. Умовне позначення гайки згідно з ГОСТ 16018-79
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 вересня 2016 20:01
Згідно Вашого запиту було проведено засідання тендерного комітету та внесено зміни до тендерної документації, які було опубліковано в Електронній системі закупівель.
Номер вимоги: UA-2016-09-07-000424-a.c6
Статус:
Вирішена
Учасник: ПрАТ "Дружківський завод металевих виробів", Код ЄДРПОУ:00191052
Дата подання: 12 вересня 2016 16:08
Внести зміни в п 3.3 Проекту Договору
В п 3.3 Проекту Договору замінити фразу:
«від станції в межах України до станції призначення»
на фразу:
«від станції ПОСТАЧАЛЬНИКА до станції призначення»
а також замінити фразу:
«витрати (залізничний тариф)»
на фразу:
«транспортні витрати»
а також замінити фразу:
«та копії накладної (залізничної).»
на фразу:
«та підтверджуючих документів про сплату транспортних витрат»
Розгорнути
Згорнути
«від станції в межах України до станції призначення»
на фразу:
«від станції ПОСТАЧАЛЬНИКА до станції призначення»
а також замінити фразу:
«витрати (залізничний тариф)»
на фразу:
«транспортні витрати»
а також замінити фразу:
«та копії накладної (залізничної).»
на фразу:
«та підтверджуючих документів про сплату транспортних витрат»
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 вересня 2016 20:01
Згідно Вашого запиту було проведено засідання тендерного комітету та внесено зміни до тендерної документації, які було опубліковано в Електронній системі закупівель.
Номер вимоги: UA-2016-09-07-000424-a.c7
Статус:
Вирішена
Учасник: ПрАТ "Дружківський завод металевих виробів", Код ЄДРПОУ:00191052
Дата подання: 12 вересня 2016 16:08
Внести зміни до п.4.2. проекту Договору
Просимо внести зміни до п.4.2. проекту Договору та викласти його наступним чином:
Розрахунки проводяться шляхом: остаточний фінансовий взаєморозрахунок Сторони здійснюють після підписання загального акту звірки, який складається і підписується Сторонами в день відвантаження продукції і відповідно виконання умов щодо базису постачання згідно Специфікацій (Додатків до Договору). Строк оплати поставленої продукції настає після сплину 5 (п’яти) банківських днів з дати поставки, визначеної відповідно до п.5.5. Договору.
Розгорнути
Згорнути
Розрахунки проводяться шляхом: остаточний фінансовий взаєморозрахунок Сторони здійснюють після підписання загального акту звірки, який складається і підписується Сторонами в день відвантаження продукції і відповідно виконання умов щодо базису постачання згідно Специфікацій (Додатків до Договору). Строк оплати поставленої продукції настає після сплину 5 (п’яти) банківських днів з дати поставки, визначеної відповідно до п.5.5. Договору.
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 вересня 2016 20:02
Згідно Вашого запиту було проведено засідання тендерного комітету та внесено зміни до тендерної документації, які було опубліковано в Електронній системі закупівель.
Номер вимоги: UA-2016-09-07-000424-a.c8
Статус:
Вирішена
Учасник: ПрАТ "Дружківський завод металевих виробів", Код ЄДРПОУ:00191052
Дата подання: 12 вересня 2016 16:09
Змінити нумерацію розділу 4 Проекту Договору
Пункт 4.3. вказаний повторно.
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 вересня 2016 20:02
Згідно Вашого запиту було проведено засідання тендерного комітету та внесено зміни до тендерної документації, які було опубліковано в Електронній системі закупівель.
Номер вимоги: UA-2016-09-07-000424-a.c9
Статус:
Вирішена
Учасник: ПрАТ "Дружківський завод металевих виробів", Код ЄДРПОУ:00191052
Дата подання: 12 вересня 2016 16:10
Внести зміни до пункту 4.3 проекту Договору
У пункт 4.3 проекту Договору просимо додати до речення «акт прийому-передачі продукції» фразу «у випадку його складання»
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 вересня 2016 20:02
Згідно Вашого запиту було проведено засідання тендерного комітету та внесено зміни до тендерної документації, які було опубліковано в Електронній системі закупівель.
Номер вимоги: UA-2016-09-07-000424-a.c10
Статус:
Вирішена
Учасник: ПрАТ "Дружківський завод металевих виробів", Код ЄДРПОУ:00191052
Дата подання: 12 вересня 2016 16:11
Внести зміни до пункту 5.3.1 проекту Договору
Пункт 5.3.1 викласти наступним чином: Рознарядка на поставку продукції повинна надаватися ПОСТАЧАЛЬНИКУ не пізніше 15 (п’ятнадцятого) числа місяця, попереднього місяцю відвантаження продукції.
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 вересня 2016 20:00
Згідно Вашого запиту було проведено засідання тендерного комітету та внесено зміни до тендерної документації, які було опубліковано в Електронній системі закупівель.
Номер вимоги: UA-2016-09-07-000424-a.c11
Статус:
Вирішена
Учасник: ПрАТ "Дружківський завод металевих виробів", Код ЄДРПОУ:00191052
Дата подання: 12 вересня 2016 16:11
Внести зміни до п. 5.3.2. проекту Договору
У п. 5.3.2. проекту Договору друге речення викласти в наступній редакції:
Після отримання рознарядки ПОСТАЧАЛЬНИК повинен підтвердити її отримання протягом двох робочих днів.
Після отримання рознарядки ПОСТАЧАЛЬНИК повинен підтвердити її отримання протягом двох робочих днів.
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 вересня 2016 20:01
Згідно Вашого запиту було проведено засідання тендерного комітету та внесено зміни до тендерної документації, які було опубліковано в Електронній системі закупівель.
Номер вимоги: UA-2016-09-07-000424-a.c12
Статус:
Вирішена
Учасник: ПрАТ "Дружківський завод металевих виробів", Код ЄДРПОУ:00191052
Дата подання: 12 вересня 2016 16:12
Внести зміни у пункт 5.3.5. проекту Договору
Викласти пункт 5.3.5 у наступній редакції
У разі ненадходження ПОКУПЦЮ від ПОСТАЧАЛЬНИКА підтвердження про отримання рознарядки (заявки) в строк, передбачений п. 5.3.2. Договору, ПОКУПЕЦЬ повинен направити повторно рознарядку в оригіналі засобами поштового зв’язку. Дата, вказана на поштовій квитанції є датою початку перебігу строку, визначеного п. 5.3.2. Договору.
Розгорнути
Згорнути
У разі ненадходження ПОКУПЦЮ від ПОСТАЧАЛЬНИКА підтвердження про отримання рознарядки (заявки) в строк, передбачений п. 5.3.2. Договору, ПОКУПЕЦЬ повинен направити повторно рознарядку в оригіналі засобами поштового зв’язку. Дата, вказана на поштовій квитанції є датою початку перебігу строку, визначеного п. 5.3.2. Договору.
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 вересня 2016 20:01
Згідно Вашого запиту було проведено засідання тендерного комітету та внесено зміни до тендерної документації, які було опубліковано в Електронній системі закупівель.
Номер вимоги: UA-2016-09-07-000424-a.c13
Статус:
Вирішена
Учасник: ПрАТ "Дружківський завод металевих виробів", Код ЄДРПОУ:00191052
Дата подання: 12 вересня 2016 16:13
Внести зміни у пункт 5.3.6. проекту Договору
Викласти пункт 5.3.6. в наступній редакції:
ПОКУПЕЦЬ не несе відповідальності за ненадання рознарядок (надання не в повному обсязі), якщо це є наслідком зменшення фінансування ПОКУПЦЯ.
ПОКУПЕЦЬ не несе відповідальності за ненадання рознарядок (надання не в повному обсязі), якщо це є наслідком зменшення фінансування ПОКУПЦЯ.
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 вересня 2016 20:01
Згідно Вашого запиту було проведено засідання тендерного комітету та внесено зміни до тендерної документації, які було опубліковано в Електронній системі закупівель.
Номер вимоги: UA-2016-09-07-000424-a.c14
Статус:
Вирішена
Учасник: ПрАТ "Дружківський завод металевих виробів", Код ЄДРПОУ:00191052
Дата подання: 12 вересня 2016 16:14
Внести зміни до пункту 5.11 проекту договору
Викласти пункт 5.11 в наступній редакції:
Підтвердженням одержання продукції ПОКУПЦЕМ є підписана сторонами видаткова накладна та/або акт прийому-передачі продукції (у випадку його складання) , підписаний уповноваженими представниками СТОРІН.
Підтвердженням одержання продукції ПОКУПЦЕМ є підписана сторонами видаткова накладна та/або акт прийому-передачі продукції (у випадку його складання) , підписаний уповноваженими представниками СТОРІН.
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 вересня 2016 20:00
Згідно Вашого запиту було проведено засідання тендерного комітету та внесено зміни до тендерної документації, які було опубліковано в Електронній системі закупівель.
Номер вимоги: UA-2016-09-07-000424-a.c15
Статус:
Вирішена
Учасник: ПрАТ "Дружківський завод металевих виробів", Код ЄДРПОУ:00191052
Дата подання: 12 вересня 2016 16:14
Внести зміни до п. 5.12 проекту Договору
У п. 5.12 проекту Договору виключити речення «та відповідними діючими наказами Укрзалізниці» або вказати номери відповідних наказів.
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 вересня 2016 20:00
Згідно Вашого запиту було проведено засідання тендерного комітету та внесено зміни до тендерної документації, які було опубліковано в Електронній системі закупівель.
Номер вимоги: UA-2016-09-07-000424-a.c16
Статус:
Вирішена
Учасник: ПрАТ "Дружківський завод металевих виробів", Код ЄДРПОУ:00191052
Дата подання: 12 вересня 2016 16:15
Внести зміни у пункт 6.1.2 проекту Договору
Викласти п. 6.1.2. в наступній редакції: Приймати належним чином поставлену продукцію згідно з п. 5.6. Договору
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 вересня 2016 20:00
Згідно Вашого запиту було проведено засідання тендерного комітету та внесено зміни до тендерної документації, які було опубліковано в Електронній системі закупівель.
Номер вимоги: UA-2016-09-07-000424-a.c17
Статус:
Вирішена
Учасник: ПрАТ "Дружківський завод металевих виробів", Код ЄДРПОУ:00191052
Дата подання: 12 вересня 2016 16:16
Внести зміни у п. 6.2.4. проекту Договору
Викласти п. 6.2.4. у наступній редакції: Повернути рахунок ПОСТАЧАЛЬНИКУ без здійснення оплати в разі неналежного оформлення документів, зазначених у п. 4.3. Договору (відсутність печатки, підписів тощо), при умові направлення повідомлення про неналежне оформлення документів.
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 вересня 2016 19:59
Згідно Вашого запиту було проведено засідання тендерного комітету та внесено зміни до тендерної документації, які було опубліковано в Електронній системі закупівель.
Номер вимоги: UA-2016-09-07-000424-a.c18
Статус:
Вирішена
Учасник: ПрАТ "Дружківський завод металевих виробів", Код ЄДРПОУ:00191052
Дата подання: 12 вересня 2016 16:16
Виключити пункт 6.3.3. проекту Договору
Виключити пункт 6.3.3. проекту Договору повністю
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 вересня 2016 19:59
Згідно Вашого запиту було проведено засідання тендерного комітету та внесено зміни до тендерної документації, які було опубліковано в Електронній системі закупівель.
Номер вимоги: UA-2016-09-07-000424-a.c19
Статус:
Вирішена
Учасник: ПрАТ "Дружківський завод металевих виробів", Код ЄДРПОУ:00191052
Дата подання: 12 вересня 2016 16:17
Внести зміни у п. 7.2. проекту Договору
Викласти п. 7.2. у наступній редакції: За порушення умов Договору винна Сторона відшкодовує контрагенту у повному обсязі спричинені цим збитки у порядку, передбаченому чинним законодавством.
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 вересня 2016 19:59
Згідно Вашого запиту було проведено засідання тендерного комітету та внесено зміни до тендерної документації, які було опубліковано в Електронній системі закупівель.
Номер вимоги: UA-2016-09-07-000424-a.c20
Статус:
Вирішена
Учасник: ПрАТ "Дружківський завод металевих виробів", Код ЄДРПОУ:00191052
Дата подання: 12 вересня 2016 16:18
Внести зміни у п. 7.7
Викласти пункт 7.7. в наступні редакції: За порушення строків оплати за поставлену продукцію ПОКУПЕЦЬ виплачує ПОСТАЧАЛЬНИКУ пеню у розмірі подвійної облікової ставки Національного банку України від вартості неоплаченої продукції за кожен банківський день прострочення, але не більше 5% від вартості неоплаченої продукції, з якої допущено таке прострочення.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 вересня 2016 19:59
Згідно Вашого запиту було проведено засідання тендерного комітету та внесено зміни до тендерної документації, які було опубліковано в Електронній системі закупівель.
Номер вимоги: UA-2016-09-07-000424-a.c21
Статус:
Вирішена
Учасник: ПрАТ "Дружківський завод металевих виробів", Код ЄДРПОУ:00191052
Дата подання: 12 вересня 2016 16:19
Внести зміни у п. п 7.8
Викласти пункт 7.8. в наступні редакції: За порушення строків оплати за поставлену продукцію ПОКУПЕЦЬ на вимогу ПОСТАЧАЛЬНИКА сплачує 10% річних від простроченої суми.
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 вересня 2016 20:00
Згідно Вашого запиту було проведено засідання тендерного комітету та внесено зміни до тендерної документації, які було опубліковано в Електронній системі закупівель.
Номер вимоги: UA-2016-09-07-000424-a.c22
Статус:
Вирішена
Учасник: ПрАТ "Дружківський завод металевих виробів", Код ЄДРПОУ:00191052
Дата подання: 12 вересня 2016 16:20
Внести зміни до пункту 9.15 проекту Договору
Останнє речення пункту 9.15 викласти в наступній редакції
Договір припиняє свою дію (чинність) через 30 (тридцять) календарних днів з моменту отримання повідомлення.
Договір припиняє свою дію (чинність) через 30 (тридцять) календарних днів з моменту отримання повідомлення.
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 вересня 2016 20:00
Згідно Вашого запиту було проведено засідання тендерного комітету та внесено зміни до тендерної документації, які було опубліковано в Електронній системі закупівель.
Номер вимоги: UA-2016-09-07-000424-a.c23
Статус:
Вирішена
Учасник: ПрАТ "Дружківський завод металевих виробів", Код ЄДРПОУ:00191052
Дата подання: 12 вересня 2016 16:21
Внести зміни у п. 12.4. проекту Договору
Викласти п. 12.4. у наступній редакції
ПОКУПЕЦЬ відслідковує виконання умов Договору ПОСТАЧАЛЬНИКОМ та у разі виникнення обставин, коли необхідно стягнути забезпечення виконання Договору з ПОСТАЧАЛЬНИКА, ПОКУПЕЦЬ самостійно приймає всі необхідні рішення. Факт виникнення вказаних обставин повинен бути підтверджений Сторонами.
ПОКУПЕЦЬ відслідковує виконання умов Договору ПОСТАЧАЛЬНИКОМ та у разі виникнення обставин, коли необхідно стягнути забезпечення виконання Договору з ПОСТАЧАЛЬНИКА, ПОКУПЕЦЬ самостійно приймає всі необхідні рішення. Факт виникнення вказаних обставин повинен бути підтверджений Сторонами.
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 вересня 2016 20:00
Згідно Вашого запиту було проведено засідання тендерного комітету та внесено зміни до тендерної документації, які було опубліковано в Електронній системі закупівель.
Номер вимоги: UA-2016-09-07-000424-a.b25
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Частное предприятие "АКОНИТ-ДС", Код ЄДРПОУ:30402418
Дата подання: 11 листопада 2016 15:57
Зміна рішення тендерного комітету
У відповідь на відхилення нашої пропозиції повідомляємо:
1) ПП «АКОНІТ-ДС» в складі пропозиції надало забезпечення тендерної пропозиції у вигляді ГАРАНТІЯ №375-0916/AND, що видана ПАТ «ВЕРНУМ БАНК» з накладанням цифрового підпису та печатки, що повністю відповідає п.2 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»
2) Сертифікати ВІДПОВІДНОСТІ на болти та гайки надані на українській мові.
3) Сертифікат відповідності №603202886/1 взагалі не існує!
Розгорнути
Згорнути
1) ПП «АКОНІТ-ДС» в складі пропозиції надало забезпечення тендерної пропозиції у вигляді ГАРАНТІЯ №375-0916/AND, що видана ПАТ «ВЕРНУМ БАНК» з накладанням цифрового підпису та печатки, що повністю відповідає п.2 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»
2) Сертифікати ВІДПОВІДНОСТІ на болти та гайки надані на українській мові.
3) Сертифікат відповідності №603202886/1 взагалі не існує!
Рішення замовника: Вимога задоволена
18 листопада 2016 17:31
Ваше заернення буо розглянуто та надана відповідь.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2016-09-07-000424-a.b24
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ НПП Постача, Код ЄДРПОУ:35589558
Дата подання: 13 жовтня 2016 16:17
Дата подання: 13 жовтня 2016 16:17
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 19 жовтня 2016 19:58
від 19.10.2016 № 1140+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 19 жовтня 2016 19:58
про резулютивну частину рішення від 02.11.2016 № 1351.pdf
Дата публікації: 03 листопада 2016 10:00
від 02.11.2016 № 1351.pdf
Дата публікації: 07 листопада 2016 17:41
Коментар замовника щодо усунення порушення: На підставі рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 1351-р/пк-пз від 02.11.2016 тендерним комітетом було прийнято рішення щодо скасування переможцем пропозицію Приватне акціонерне товариство "Дружківський завод металевих виробів"не відповідає умовам тендерної документації, а саме:
- відповідно до пункту 7 розділу «Загальні положення» Документації всі документи, що готуються учасниками, викладаються українською мовою. У разі надання документа викладеного мовою іншою аніж передбачено даним пунктом надається переклад зроблений у сертифікованому центрі перекладів. У складі Пропозиції ПрАт «Дружківський завод металевих виробів» містяться копії договорів поставки від 04.11.2015 №11580 та від 22.12.2014 №404, надані учасником на підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, які викладені російською мовою без перекладу, що не відповідає вимогам Документації у цій частині.
Дата виконання рішення замовником: 29 листопада 2016 16:43
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 жовтня 2016 15:04
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПрАТ "Дружківський завод металевих виробів" |
1 678 857,60
UAH з ПДВ
|
1 612 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ КОНСАЛЕКС ОІЛ УКРАЇНА |
1 932 000,00
UAH з ПДВ
|
1 612 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Частное предприятие "АКОНИТ-ДС" |
2 150 400,00
UAH з ПДВ
|
2 100 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ НПП Постача |
2 107 280,45
UAH з ПДВ
|
2 107 280,45
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПрАТ "Дружківський завод металевих виробів" #00191052 |
Рішення скасоване |
1 612 000,00
UAH з ПДВ
|
10 листопада 2016 16:58
|
ПрАТ "Дружківський завод металевих виробів" #00191052 |
Відхилено |
1 612 000,00
UAH з ПДВ
|
10 листопада 2016 17:01
|
ТОВ КОНСАЛЕКС ОІЛ УКРАЇНА #38129062 |
Відхилено |
1 612 800,00
UAH з ПДВ
|
10 листопада 2016 17:03
|
Частное предприятие "АКОНИТ-ДС" #30402418 |
Відхилено |
2 100 000,00
UAH з ПДВ
|
10 листопада 2016 17:04
|
ТОВ НПП Постача #35589558 |
Відхилено |
2 107 280,45
UAH з ПДВ
|
10 листопада 2016 17:06
|
Інформація про відміну
Дата відміни
10 листопада 2016 17:06
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі