Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

болти закладні з гайкою
Очікувана вартість
2 150 400,00 UAH
UA-2016-09-07-000424-a 58c70fe4808746b3be31e6dc4e58068f
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чайковська О.

+380443096992 3096992@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Філія "Центр управління промисловістю" ПАТ "Укрзалізниця"
Код ЄДРПОУ: 40081389
Місцезнаходження: 03038, Україна , Київська обл., Київ, м. Київ, вул. Федорова, 32
Контактна особа: Чайковська О.
+380443096992
3096992@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 вересня 2016
Звернення за роз’ясненнями: до 20 вересня 2016 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 вересня 2016 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 вересня 2016 10:00
Початок аукціону: 03 жовтня 2016 14:31
Очікувана вартість: 2 150 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 752,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

болти закладні з гайкою
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
56 т
болти закладні з гайкою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: рознарядка, Україна, Київська обл., Київ, рознарядка
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2016
ДК 021:2015: 44530000-4 — Кріпильні деталі
ДК 016:2010: 30.20.4 — Частини залізничних локомотивів, трамвайних моторних вагонів і рухомого складу; кріплення та арматура і їхні частини; механічне устатковання для керування рухом

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Внести уточнення в «Інструкцію з підготовки тендерної пропозиції»
Дата подання: 12 вересня 2016 15:51
В Інструкції з підготовки тендерної пропозиції в пункті 5 вказані документи щодо підтвердження повноваження підписанта документів тендерної пропозиції, а саме: копія статуту учасника, виписка з протоколу засновників, наказ про призначення, довіреність, доручення або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів. Просимо уточнити, необхідно надати всі перелічені документи, чи один з них.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно Вашого запиту було проведено засідання тендерного комітету та внесено зміни до тендерної документації, які було опубліковано в Електронній системі закупівель.
Внести уточнення в Додаток №2 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції»
Дата подання: 12 вересня 2016 15:51
Стосовно Форми 3 Додатка №2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» розділу « Кваліфікаційні критерії до учасників та перелік документів, що мають бути надані для підтвердження кваліфікації» просимо пояснити, які саме посади необхідно включити в таблицю, всі хто виконує керівну діяльність, хто займається розробкою технічної документації, планує виробництво, працює на основних та допоміжніх операціях виготовлення виробу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно Вашого запиту було проведено засідання тендерного комітету та внесено зміни до тендерної документації, які було опубліковано в Електронній системі закупівель.
Дати роз’яснення стосовно п. 4 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»
Дата подання: 12 вересня 2016 15:52
Просимо представити роз’яснення, стосовно п. 4 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», які саме, а також у якому вигляді документи що підтверджують відповідності пропозиції учасника технічним, якісним характеристикам предмета закупівлі необхідно представити. Перелік необхідних документів у Додатку № 4 відсутній. На нашу думку Додаток №4 є інформативним, але в ньому відсутня форма заповнення даних на продукцію підприємства. Не зрозуміло, в якому вигляді повинні бути подані дані про предмет закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно Вашого запиту було проведено засідання тендерного комітету та внесено зміни до тендерної документації, які було опубліковано в Електронній системі закупівель.
Внести зміни в Додаток 4
Дата подання: 12 вересня 2016 15:52
Доповнити найменування продукції позначкою метричної різьби «М»: Болт закладний з гайкою М22х175 Внести зміни в технічні вимоги до предмету закупівлі п.1 - БОЛТИ ЗАКЛАДНІ ДЛЯ РЕЙКОВИХ СКРІПЛЕНЬ ЗАЛІЗНИЧНОЇ КОЛІЇ (ГОСТ 16017-79) викласти в наступній редакції: Болти закладні нормальної точності (клас точності В) і грубої точності (клас точності С), використовуються в проміжних скріпленнях, згідно з ГОСТ 16017-79 „Болти закладні для рейкових скріплень залізничної колії. Конструкція та розміри. Технічні вимоги”. Умовне позначення болта згідно з ГОСТ 16017-79 п. 2 - ГАЙКИ ДЛЯ КЛЕМНИХ І ЗАКЛАДНИХ БОЛТІВ РЕЙКОВИХ СКРІПЛЕНЬ (ГОСТ 16018 79) доповнити найменування предмету закупівлі: після слова «скріплень» доповнити: «ЗАЛІЗНИЧНОЇ КОЛІЇ» Змінити фразу «використовуються в проміжних скріпленнях» на «для рейкових скріплень залізничної колії», та читати в наступній редакції: Гайки нормальної точності (клас точності В) і грубої точності (клас точності С) для болтів клемних і закладних, для рейкових скріплень залізничної колії виготовляються згідно з ГОСТ 16018-79. Умовне позначення гайки згідно з ГОСТ 16018-79
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно Вашого запиту було проведено засідання тендерного комітету та внесено зміни до тендерної документації, які було опубліковано в Електронній системі закупівель.
Внести зміни в п 3.3 Проекту Договору
Дата подання: 12 вересня 2016 15:53
В п 3.3 Проекту Договору замінити фразу: «від станції в межах України до станції призначення» на фразу: «від станції ПОСТАЧАЛЬНИКА до станції призначення» а також замінити фразу: «витрати (залізничний тариф)» на фразу: «транспортні витрати» а також замінити фразу: «та копії накладної (залізничної).» на фразу: «та підтверджуючих документів про сплату транспортних витрат»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно Вашого запиту було проведено засідання тендерного комітету та внесено зміни до тендерної документації, які було опубліковано в Електронній системі закупівель.
Внести зміни до п.4.2. проекту Договору
Дата подання: 12 вересня 2016 15:53
Просимо внести зміни до п.4.2. проекту Договору та викласти його наступним чином: Розрахунки проводяться шляхом: остаточний фінансовий взаєморозрахунок Сторони здійснюють після підписання загального акту звірки, який складається і підписується Сторонами в день відвантаження продукції і відповідно виконання умов щодо базису постачання згідно Специфікацій (Додатків до Договору). Строк оплати поставленої продукції настає після сплину 5 (п’яти) банківських днів з дати поставки, визначеної відповідно до п.5.5. Договору
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно Вашого запиту було проведено засідання тендерного комітету та внесено зміни до тендерної документації, які було опубліковано в Електронній системі закупівель.
Змінити нумерацію розділу 4 Проекту Договору
Дата подання: 12 вересня 2016 15:54
Пункт 4.3. вказаний повторно.
Відповідь: Згідно Вашого запиту було проведено засідання тендерного комітету та внесено зміни до тендерної документації, які було опубліковано в Електронній системі закупівель.
Внести зміни до пункту 4.3 проекту Договору
Дата подання: 12 вересня 2016 15:56
У пункт 4.3 проекту Договору просимо додати до речення «акт прийому-передачі продукції» фразу «у випадку його складання»
Відповідь: Згідно Вашого запиту було проведено засідання тендерного комітету та внесено зміни до тендерної документації, які було опубліковано в Електронній системі закупівель.
Внести зміни до пункту 5.3.1 проекту Договору
Дата подання: 12 вересня 2016 15:56
Пункт 5.3.1 викласти наступним чином: Рознарядка на поставку продукції повинна надаватися ПОСТАЧАЛЬНИКУ не пізніше 15 (п’ятнадцятого) числа місяця, попереднього місяцю відвантаження продукції.
Відповідь: Згідно Вашого запиту було проведено засідання тендерного комітету та внесено зміни до тендерної документації, які було опубліковано в Електронній системі закупівель.
Внести зміни у пункт 5.3.6. проекту Договору
Дата подання: 12 вересня 2016 15:58
Викласти пункт 5.3.6. в наступній редакції: ПОКУПЕЦЬ не несе відповідальності за ненадання рознарядок (надання не в повному обсязі), якщо це є наслідком зменшення фінансування ПОКУПЦЯ.
Відповідь: Згідно Вашого запиту було проведено засідання тендерного комітету та внесено зміни до тендерної документації, які було опубліковано в Електронній системі закупівель.
Внести зміни у пункт 5.3.5. проекту Договору
Дата подання: 12 вересня 2016 15:58
Викласти пункт 5.3.5 у наступній редакції У разі ненадходження ПОКУПЦЮ від ПОСТАЧАЛЬНИКА підтвердження про отримання рознарядки (заявки) в строк, передбачений п. 5.3.2. Договору, ПОКУПЕЦЬ повинен направити повторно рознарядку в оригіналі засобами поштового зв’язку. Дата, вказана на поштовій квитанції є датою початку перебігу строку, визначеного п. 5.3.2. Договору.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно Вашого запиту було проведено засідання тендерного комітету та внесено зміни до тендерної документації, які було опубліковано в Електронній системі закупівель.
Внести зміни до п. 5.3.2. проекту Договору
Дата подання: 12 вересня 2016 15:58
У п. 5.3.2. проекту Договору друге речення викласти в наступній редакції: Після отримання рознарядки ПОСТАЧАЛЬНИК повинен підтвердити її отримання протягом двох робочих днів.
Відповідь: Згідно Вашого запиту було проведено засідання тендерного комітету та внесено зміни до тендерної документації, які було опубліковано в Електронній системі закупівель.
Внести зміни до пункту 5.11 проекту договору
Дата подання: 12 вересня 2016 15:59
Викласти пункт 5.11 в наступній редакції: Підтвердженням одержання продукції ПОКУПЦЕМ є підписана сторонами видаткова накладна та/або акт прийому-передачі продукції (у випадку його складання) , підписаний уповноваженими представниками СТОРІН.
Відповідь: Згідно Вашого запиту було проведено засідання тендерного комітету та внесено зміни до тендерної документації, які було опубліковано в Електронній системі закупівель.
Внести зміни у пункт 6.1.2 проекту Договору
Дата подання: 12 вересня 2016 15:59
Викласти п. 6.1.2. в наступній редакції: Приймати належним чином поставлену продукцію згідно з п. 5.6. Договору
Відповідь: Згідно Вашого запиту було проведено засідання тендерного комітету та внесено зміни до тендерної документації, які було опубліковано в Електронній системі закупівель.
Внести зміни до п. 5.12 проекту Договору
Дата подання: 12 вересня 2016 15:59
У п. 5.12 проекту Договору виключити речення «та відповідними діючими наказами Укрзалізниці» або вказати номери відповідних наказів.
Відповідь: Згідно Вашого запиту було проведено засідання тендерного комітету та внесено зміни до тендерної документації, які було опубліковано в Електронній системі закупівель.
Внести зміни у п. 7.2. проекту Договору
Дата подання: 12 вересня 2016 16:02
Викласти п. 7.2. у наступній редакції: За порушення умов Договору винна Сторона відшкодовує контрагенту у повному обсязі спричинені цим збитки у порядку, передбаченому чинним законодавством.
Відповідь: Згідно Вашого запиту було проведено засідання тендерного комітету та внесено зміни до тендерної документації, які було опубліковано в Електронній системі закупівель.
Виключити пункт 6.3.3. проекту Договору
Дата подання: 12 вересня 2016 16:02
Виключити пункт 6.3.3. проекту Договору повністю
Відповідь: Згідно Вашого запиту було проведено засідання тендерного комітету та внесено зміни до тендерної документації, які було опубліковано в Електронній системі закупівель.
Внести зміни у п. 7.7
Дата подання: 12 вересня 2016 16:02
Викласти пункт 7.7. в наступні редакції: За порушення строків оплати за поставлену продукцію ПОКУПЕЦЬ виплачує ПОСТАЧАЛЬНИКУ пеню у розмірі подвійної облікової ставки Національного банку України від вартості неоплаченої продукції за кожен банківський день прострочення, але не більше 5% від вартості неоплаченої продукції, з якої допущено таке прострочення.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно Вашого запиту було проведено засідання тендерного комітету та внесено зміни до тендерної документації, які було опубліковано в Електронній системі закупівель.
Внести зміни у п. 6.2.4. проекту Договору
Дата подання: 12 вересня 2016 16:02
Викласти п. 6.2.4. у наступній редакції: Повернути рахунок ПОСТАЧАЛЬНИКУ без здійснення оплати в разі неналежного оформлення документів, зазначених у п. 4.3. Договору (відсутність печатки, підписів тощо), при умові направлення повідомлення про неналежне оформлення документів.
Відповідь: Згідно Вашого запиту було проведено засідання тендерного комітету та внесено зміни до тендерної документації, які було опубліковано в Електронній системі закупівель.
Внести зміни до пункту 9.15 проекту Договору
Дата подання: 12 вересня 2016 16:06
Останнє речення пункту 9.15 викласти в наступній редакції Договір припиняє свою дію (чинність) через 30 (тридцять) календарних днів з моменту отримання повідомлення.
Відповідь: Згідно Вашого запиту було проведено засідання тендерного комітету та внесено зміни до тендерної документації, які було опубліковано в Електронній системі закупівель.
Внести зміни у п. п 7.8
Дата подання: 12 вересня 2016 16:06
Викласти пункт 7.8. в наступні редакції: За порушення строків оплати за поставлену продукцію ПОКУПЕЦЬ на вимогу ПОСТАЧАЛЬНИКА сплачує 10% річних від простроченої суми.
Відповідь: Згідно Вашого запиту було проведено засідання тендерного комітету та внесено зміни до тендерної документації, які було опубліковано в Електронній системі закупівель.
Внести зміни у п. 12.4. проекту Договору
Дата подання: 12 вересня 2016 16:06
Викласти п. 12.4. у наступній редакції ПОКУПЕЦЬ відслідковує виконання умов Договору ПОСТАЧАЛЬНИКОМ та у разі виникнення обставин, коли необхідно стягнути забезпечення виконання Договору з ПОСТАЧАЛЬНИКА, ПОКУПЕЦЬ самостійно приймає всі необхідні рішення. Факт виникнення вказаних обставин повинен бути підтверджений Сторонами.
Відповідь: Згідно Вашого запиту було проведено засідання тендерного комітету та внесено зміни до тендерної документації, які було опубліковано в Електронній системі закупівель.
Розгорнути всі запитання: 22 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2016-09-07-000424-a.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ПрАТ "Дружківський завод металевих виробів", Код ЄДРПОУ:00191052
Дата подання: 12 вересня 2016 16:05
Внести уточнення в «Інструкцію з підготовки тендерної пропозиції»
В Інструкції з підготовки тендерної пропозиції в пункті 5 вказані документи щодо підтвердження повноваження підписанта документів тендерної пропозиції, а саме: копія статуту учасника, виписка з протоколу засновників, наказ про призначення, довіреність, доручення або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів. Просимо уточнити, необхідно надати всі перелічені документи, чи один з них.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 вересня 2016 20:01
Згідно Вашого запиту було проведено засідання тендерного комітету та внесено зміни до тендерної документації, які було опубліковано в Електронній системі закупівель.
Номер вимоги: UA-2016-09-07-000424-a.c3
Статус:
Вирішена
Учасник: ПрАТ "Дружківський завод металевих виробів", Код ЄДРПОУ:00191052
Дата подання: 12 вересня 2016 16:05
Внести уточнення в Додаток №2 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції»
Стосовно Форми 3 Додатка №2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» розділу « Кваліфікаційні критерії до учасників та перелік документів, що мають бути надані для підтвердження кваліфікації» просимо пояснити, які саме посади необхідно включити в таблицю, всі хто виконує керівну діяльність, хто займається розробкою технічної документації, планує виробництво, працює на основних та допоміжніх операціях виготовлення виробу.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 вересня 2016 20:01
Згідно Вашого запиту було проведено засідання тендерного комітету та внесено зміни до тендерної документації, які було опубліковано в Електронній системі закупівель.
Номер вимоги: UA-2016-09-07-000424-a.c4
Статус:
Вирішена
Учасник: ПрАТ "Дружківський завод металевих виробів", Код ЄДРПОУ:00191052
Дата подання: 12 вересня 2016 16:06
Дати роз’яснення стосовно п. 4 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»
Просимо представити роз’яснення, стосовно п. 4 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», які саме, а також у якому вигляді документи що підтверджують відповідності пропозиції учасника технічним, якісним характеристикам предмета закупівлі необхідно представити. Перелік необхідних документів у Додатку № 4 відсутній. На нашу думку Додаток №4 є інформативним, але в ньому відсутня форма заповнення даних на продукцію підприємства. Не зрозуміло, в якому вигляді повинні бути подані дані про предмет закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 вересня 2016 19:59
Згідно Вашого запиту було проведено засідання тендерного комітету та внесено зміни до тендерної документації, які було опубліковано в Електронній системі закупівель.
Номер вимоги: UA-2016-09-07-000424-a.c5
Статус:
Вирішена
Учасник: ПрАТ "Дружківський завод металевих виробів", Код ЄДРПОУ:00191052
Дата подання: 12 вересня 2016 16:07
Внести зміни в Додаток 4
Доповнити найменування продукції позначкою метричної різьби «М»: Болт закладний з гайкою М22х175
Внести зміни в технічні вимоги до предмету закупівлі
п.1 - БОЛТИ ЗАКЛАДНІ ДЛЯ РЕЙКОВИХ СКРІПЛЕНЬ ЗАЛІЗНИЧНОЇ КОЛІЇ (ГОСТ 16017-79) викласти в наступній редакції: Болти закладні нормальної точності (клас точності В) і грубої точності (клас точності С), використовуються в проміжних скріпленнях, згідно з ГОСТ 16017-79 „Болти закладні для рейкових скріплень залізничної колії. Конструкція та розміри. Технічні вимоги”. Умовне позначення болта згідно з ГОСТ 16017-79
п. 2 - ГАЙКИ ДЛЯ КЛЕМНИХ І ЗАКЛАДНИХ БОЛТІВ РЕЙКОВИХ СКРІПЛЕНЬ (ГОСТ 16018 79) доповнити найменування предмету закупівлі: після слова «скріплень» доповнити: «ЗАЛІЗНИЧНОЇ КОЛІЇ»
Змінити фразу «використовуються в проміжних скріпленнях» на «для рейкових скріплень залізничної колії», та читати в наступній редакції: Гайки нормальної точності (клас точності В) і грубої точності (клас точності С) для болтів клемних і закладних, для рейкових скріплень залізничної колії виготовляються згідно з ГОСТ 16018-79. Умовне позначення гайки згідно з ГОСТ 16018-79
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 вересня 2016 20:01
Згідно Вашого запиту було проведено засідання тендерного комітету та внесено зміни до тендерної документації, які було опубліковано в Електронній системі закупівель.
Номер вимоги: UA-2016-09-07-000424-a.c6
Статус:
Вирішена
Учасник: ПрАТ "Дружківський завод металевих виробів", Код ЄДРПОУ:00191052
Дата подання: 12 вересня 2016 16:08
Внести зміни в п 3.3 Проекту Договору
В п 3.3 Проекту Договору замінити фразу:
«від станції в межах України до станції призначення»
на фразу:
«від станції ПОСТАЧАЛЬНИКА до станції призначення»
а також замінити фразу:
«витрати (залізничний тариф)»
на фразу:
«транспортні витрати»
а також замінити фразу:
«та копії накладної (залізничної).»
на фразу:
«та підтверджуючих документів про сплату транспортних витрат»
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 вересня 2016 20:01
Згідно Вашого запиту було проведено засідання тендерного комітету та внесено зміни до тендерної документації, які було опубліковано в Електронній системі закупівель.
Номер вимоги: UA-2016-09-07-000424-a.c7
Статус:
Вирішена
Учасник: ПрАТ "Дружківський завод металевих виробів", Код ЄДРПОУ:00191052
Дата подання: 12 вересня 2016 16:08
Внести зміни до п.4.2. проекту Договору
Просимо внести зміни до п.4.2. проекту Договору та викласти його наступним чином:
Розрахунки проводяться шляхом: остаточний фінансовий взаєморозрахунок Сторони здійснюють після підписання загального акту звірки, який складається і підписується Сторонами в день відвантаження продукції і відповідно виконання умов щодо базису постачання згідно Специфікацій (Додатків до Договору). Строк оплати поставленої продукції настає після сплину 5 (п’яти) банківських днів з дати поставки, визначеної відповідно до п.5.5. Договору.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 вересня 2016 20:02
Згідно Вашого запиту було проведено засідання тендерного комітету та внесено зміни до тендерної документації, які було опубліковано в Електронній системі закупівель.
Номер вимоги: UA-2016-09-07-000424-a.c8
Статус:
Вирішена
Учасник: ПрАТ "Дружківський завод металевих виробів", Код ЄДРПОУ:00191052
Дата подання: 12 вересня 2016 16:09
Змінити нумерацію розділу 4 Проекту Договору
Пункт 4.3. вказаний повторно.
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 вересня 2016 20:02
Згідно Вашого запиту було проведено засідання тендерного комітету та внесено зміни до тендерної документації, які було опубліковано в Електронній системі закупівель.
Номер вимоги: UA-2016-09-07-000424-a.c9
Статус:
Вирішена
Учасник: ПрАТ "Дружківський завод металевих виробів", Код ЄДРПОУ:00191052
Дата подання: 12 вересня 2016 16:10
Внести зміни до пункту 4.3 проекту Договору
У пункт 4.3 проекту Договору просимо додати до речення «акт прийому-передачі продукції» фразу «у випадку його складання»
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 вересня 2016 20:02
Згідно Вашого запиту було проведено засідання тендерного комітету та внесено зміни до тендерної документації, які було опубліковано в Електронній системі закупівель.
Номер вимоги: UA-2016-09-07-000424-a.c10
Статус:
Вирішена
Учасник: ПрАТ "Дружківський завод металевих виробів", Код ЄДРПОУ:00191052
Дата подання: 12 вересня 2016 16:11
Внести зміни до пункту 5.3.1 проекту Договору
Пункт 5.3.1 викласти наступним чином: Рознарядка на поставку продукції повинна надаватися ПОСТАЧАЛЬНИКУ не пізніше 15 (п’ятнадцятого) числа місяця, попереднього місяцю відвантаження продукції.
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 вересня 2016 20:00
Згідно Вашого запиту було проведено засідання тендерного комітету та внесено зміни до тендерної документації, які було опубліковано в Електронній системі закупівель.
Номер вимоги: UA-2016-09-07-000424-a.c11
Статус:
Вирішена
Учасник: ПрАТ "Дружківський завод металевих виробів", Код ЄДРПОУ:00191052
Дата подання: 12 вересня 2016 16:11
Внести зміни до п. 5.3.2. проекту Договору
У п. 5.3.2. проекту Договору друге речення викласти в наступній редакції:
Після отримання рознарядки ПОСТАЧАЛЬНИК повинен підтвердити її отримання протягом двох робочих днів.
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 вересня 2016 20:01
Згідно Вашого запиту було проведено засідання тендерного комітету та внесено зміни до тендерної документації, які було опубліковано в Електронній системі закупівель.
Номер вимоги: UA-2016-09-07-000424-a.c12
Статус:
Вирішена
Учасник: ПрАТ "Дружківський завод металевих виробів", Код ЄДРПОУ:00191052
Дата подання: 12 вересня 2016 16:12
Внести зміни у пункт 5.3.5. проекту Договору
Викласти пункт 5.3.5 у наступній редакції
У разі ненадходження ПОКУПЦЮ від ПОСТАЧАЛЬНИКА підтвердження про отримання рознарядки (заявки) в строк, передбачений п. 5.3.2. Договору, ПОКУПЕЦЬ повинен направити повторно рознарядку в оригіналі засобами поштового зв’язку. Дата, вказана на поштовій квитанції є датою початку перебігу строку, визначеного п. 5.3.2. Договору.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 вересня 2016 20:01
Згідно Вашого запиту було проведено засідання тендерного комітету та внесено зміни до тендерної документації, які було опубліковано в Електронній системі закупівель.
Номер вимоги: UA-2016-09-07-000424-a.c13
Статус:
Вирішена
Учасник: ПрАТ "Дружківський завод металевих виробів", Код ЄДРПОУ:00191052
Дата подання: 12 вересня 2016 16:13
Внести зміни у пункт 5.3.6. проекту Договору
Викласти пункт 5.3.6. в наступній редакції:
ПОКУПЕЦЬ не несе відповідальності за ненадання рознарядок (надання не в повному обсязі), якщо це є наслідком зменшення фінансування ПОКУПЦЯ.
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 вересня 2016 20:01
Згідно Вашого запиту було проведено засідання тендерного комітету та внесено зміни до тендерної документації, які було опубліковано в Електронній системі закупівель.
Номер вимоги: UA-2016-09-07-000424-a.c14
Статус:
Вирішена
Учасник: ПрАТ "Дружківський завод металевих виробів", Код ЄДРПОУ:00191052
Дата подання: 12 вересня 2016 16:14
Внести зміни до пункту 5.11 проекту договору
Викласти пункт 5.11 в наступній редакції:
Підтвердженням одержання продукції ПОКУПЦЕМ є підписана сторонами видаткова накладна та/або акт прийому-передачі продукції (у випадку його складання) , підписаний уповноваженими представниками СТОРІН.
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 вересня 2016 20:00
Згідно Вашого запиту було проведено засідання тендерного комітету та внесено зміни до тендерної документації, які було опубліковано в Електронній системі закупівель.
Номер вимоги: UA-2016-09-07-000424-a.c15
Статус:
Вирішена
Учасник: ПрАТ "Дружківський завод металевих виробів", Код ЄДРПОУ:00191052
Дата подання: 12 вересня 2016 16:14
Внести зміни до п. 5.12 проекту Договору
У п. 5.12 проекту Договору виключити речення «та відповідними діючими наказами Укрзалізниці» або вказати номери відповідних наказів.
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 вересня 2016 20:00
Згідно Вашого запиту було проведено засідання тендерного комітету та внесено зміни до тендерної документації, які було опубліковано в Електронній системі закупівель.
Номер вимоги: UA-2016-09-07-000424-a.c16
Статус:
Вирішена
Учасник: ПрАТ "Дружківський завод металевих виробів", Код ЄДРПОУ:00191052
Дата подання: 12 вересня 2016 16:15
Внести зміни у пункт 6.1.2 проекту Договору
Викласти п. 6.1.2. в наступній редакції: Приймати належним чином поставлену продукцію згідно з п. 5.6. Договору
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 вересня 2016 20:00
Згідно Вашого запиту було проведено засідання тендерного комітету та внесено зміни до тендерної документації, які було опубліковано в Електронній системі закупівель.
Номер вимоги: UA-2016-09-07-000424-a.c17
Статус:
Вирішена
Учасник: ПрАТ "Дружківський завод металевих виробів", Код ЄДРПОУ:00191052
Дата подання: 12 вересня 2016 16:16
Внести зміни у п. 6.2.4. проекту Договору
Викласти п. 6.2.4. у наступній редакції: Повернути рахунок ПОСТАЧАЛЬНИКУ без здійснення оплати в разі неналежного оформлення документів, зазначених у п. 4.3. Договору (відсутність печатки, підписів тощо), при умові направлення повідомлення про неналежне оформлення документів.
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 вересня 2016 19:59
Згідно Вашого запиту було проведено засідання тендерного комітету та внесено зміни до тендерної документації, які було опубліковано в Електронній системі закупівель.
Номер вимоги: UA-2016-09-07-000424-a.c18
Статус:
Вирішена
Учасник: ПрАТ "Дружківський завод металевих виробів", Код ЄДРПОУ:00191052
Дата подання: 12 вересня 2016 16:16
Виключити пункт 6.3.3. проекту Договору
Виключити пункт 6.3.3. проекту Договору повністю
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 вересня 2016 19:59
Згідно Вашого запиту було проведено засідання тендерного комітету та внесено зміни до тендерної документації, які було опубліковано в Електронній системі закупівель.
Номер вимоги: UA-2016-09-07-000424-a.c19
Статус:
Вирішена
Учасник: ПрАТ "Дружківський завод металевих виробів", Код ЄДРПОУ:00191052
Дата подання: 12 вересня 2016 16:17
Внести зміни у п. 7.2. проекту Договору
Викласти п. 7.2. у наступній редакції: За порушення умов Договору винна Сторона відшкодовує контрагенту у повному обсязі спричинені цим збитки у порядку, передбаченому чинним законодавством.
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 вересня 2016 19:59
Згідно Вашого запиту було проведено засідання тендерного комітету та внесено зміни до тендерної документації, які було опубліковано в Електронній системі закупівель.
Номер вимоги: UA-2016-09-07-000424-a.c20
Статус:
Вирішена
Учасник: ПрАТ "Дружківський завод металевих виробів", Код ЄДРПОУ:00191052
Дата подання: 12 вересня 2016 16:18
Внести зміни у п. 7.7
Викласти пункт 7.7. в наступні редакції: За порушення строків оплати за поставлену продукцію ПОКУПЕЦЬ виплачує ПОСТАЧАЛЬНИКУ пеню у розмірі подвійної облікової ставки Національного банку України від вартості неоплаченої продукції за кожен банківський день прострочення, але не більше 5% від вартості неоплаченої продукції, з якої допущено таке прострочення.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 вересня 2016 19:59
Згідно Вашого запиту було проведено засідання тендерного комітету та внесено зміни до тендерної документації, які було опубліковано в Електронній системі закупівель.
Номер вимоги: UA-2016-09-07-000424-a.c21
Статус:
Вирішена
Учасник: ПрАТ "Дружківський завод металевих виробів", Код ЄДРПОУ:00191052
Дата подання: 12 вересня 2016 16:19
Внести зміни у п. п 7.8
Викласти пункт 7.8. в наступні редакції: За порушення строків оплати за поставлену продукцію ПОКУПЕЦЬ на вимогу ПОСТАЧАЛЬНИКА сплачує 10% річних від простроченої суми.
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 вересня 2016 20:00
Згідно Вашого запиту було проведено засідання тендерного комітету та внесено зміни до тендерної документації, які було опубліковано в Електронній системі закупівель.
Номер вимоги: UA-2016-09-07-000424-a.c22
Статус:
Вирішена
Учасник: ПрАТ "Дружківський завод металевих виробів", Код ЄДРПОУ:00191052
Дата подання: 12 вересня 2016 16:20
Внести зміни до пункту 9.15 проекту Договору
Останнє речення пункту 9.15 викласти в наступній редакції
Договір припиняє свою дію (чинність) через 30 (тридцять) календарних днів з моменту отримання повідомлення.
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 вересня 2016 20:00
Згідно Вашого запиту було проведено засідання тендерного комітету та внесено зміни до тендерної документації, які було опубліковано в Електронній системі закупівель.
Номер вимоги: UA-2016-09-07-000424-a.c23
Статус:
Вирішена
Учасник: ПрАТ "Дружківський завод металевих виробів", Код ЄДРПОУ:00191052
Дата подання: 12 вересня 2016 16:21
Внести зміни у п. 12.4. проекту Договору
Викласти п. 12.4. у наступній редакції
ПОКУПЕЦЬ відслідковує виконання умов Договору ПОСТАЧАЛЬНИКОМ та у разі виникнення обставин, коли необхідно стягнути забезпечення виконання Договору з ПОСТАЧАЛЬНИКА, ПОКУПЕЦЬ самостійно приймає всі необхідні рішення. Факт виникнення вказаних обставин повинен бути підтверджений Сторонами.
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 вересня 2016 20:00
Згідно Вашого запиту було проведено засідання тендерного комітету та внесено зміни до тендерної документації, які було опубліковано в Електронній системі закупівель.
Номер вимоги: UA-2016-09-07-000424-a.b25
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Частное предприятие "АКОНИТ-ДС", Код ЄДРПОУ:30402418
Дата подання: 11 листопада 2016 15:57
Зміна рішення тендерного комітету
У відповідь на відхилення нашої пропозиції повідомляємо:
1) ПП «АКОНІТ-ДС» в складі пропозиції надало забезпечення тендерної пропозиції у вигляді ГАРАНТІЯ №375-0916/AND, що видана ПАТ «ВЕРНУМ БАНК» з накладанням цифрового підпису та печатки, що повністю відповідає п.2 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»
2) Сертифікати ВІДПОВІДНОСТІ на болти та гайки надані на українській мові.
3) Сертифікат відповідності №603202886/1 взагалі не існує!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
18 листопада 2016 17:31
Ваше заернення буо розглянуто та надана відповідь.

Документи подані скаржником

Документи

18 листопада 2016 17:31
Лист_Аконіт.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2016-09-07-000424-a.b24
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ НПП Постача, Код ЄДРПОУ:35589558
Дата подання: 13 жовтня 2016 16:17
Про скасування рішення яким визначено переможця.
Просимо прийняти скаргу до розгляду.
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 19 жовтня 2016 19:58
від 19.10.2016 № 1140+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 19 жовтня 2016 19:58
про резулютивну частину рішення від 02.11.2016 № 1351.pdf
Дата публікації: 03 листопада 2016 10:00
від 02.11.2016 № 1351.pdf
Дата публікації: 07 листопада 2016 17:41
Коментар замовника щодо усунення порушення: На підставі рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 1351-р/пк-пз від 02.11.2016 тендерним комітетом було прийнято рішення щодо скасування переможцем пропозицію Приватне акціонерне товариство "Дружківський завод металевих виробів"не відповідає умовам тендерної документації, а саме: - відповідно до пункту 7 розділу «Загальні положення» Документації всі документи, що готуються учасниками, викладаються українською мовою. У разі надання документа викладеного мовою іншою аніж передбачено даним пунктом надається переклад зроблений у сертифікованому центрі перекладів. У складі Пропозиції ПрАт «Дружківський завод металевих виробів» містяться копії договорів поставки від 04.11.2015 №11580 та від 22.12.2014 №404, надані учасником на підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, які викладені російською мовою без перекладу, що не відповідає вимогам Документації у цій частині.
Дата виконання рішення замовником: 29 листопада 2016 16:43

Документи подані скаржником

13 жовтня 2016 15:37
Скарга UA-2016-09-07-000424-a

Документи Органу Оскарження

07 листопада 2016 17:41
від 02.11.2016 № 1351.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 жовтня 2016 15:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПрАТ "Дружківський завод металевих виробів" 1 678 857,60
UAH з ПДВ
1 612 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ КОНСАЛЕКС ОІЛ УКРАЇНА 1 932 000,00
UAH з ПДВ
1 612 800,00
UAH з ПДВ
Документи
Частное предприятие "АКОНИТ-ДС" 2 150 400,00
UAH з ПДВ
2 100 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ НПП Постача 2 107 280,45
UAH з ПДВ
2 107 280,45
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 вересня 2016 14:28
Наявність прац.закл.pdf
29 вересня 2016 14:28
Наявність обладн.закл.pdf
29 вересня 2016 14:27
кач.закл.pdf
29 вересня 2016 14:22
Додаток 4 424.pdf
29 вересня 2016 14:22
ИСО.pdf
29 вересня 2016 14:21
424 гарантия.pdf
29 вересня 2016 14:21
Цінова пропоз.закладні.pdf
29 вересня 2016 14:20
Укрсиббанк.pdf
29 вересня 2016 14:20
статут.pdf
29 вересня 2016 14:20
сист.якості.pdf
29 вересня 2016 14:19
Серт. якості болт закл.pdf
29 вересня 2016 14:19
серт відпов. болти.pdf
29 вересня 2016 14:19
серт відп. гайки.pdf
29 вересня 2016 14:18
Проект дог.закл.нов.pdf
29 вересня 2016 14:17
Наказ на підписанта.pdf
29 вересня 2016 14:17
Креди Агриколь.pdf
29 вересня 2016 14:16
Звіт про фін.результати.pdf
29 вересня 2016 14:16
Досвід виконання дог.pdf
29 вересня 2016 14:15
Договір КРТ.pdf
29 вересня 2016 14:13
Довідка держ.реєстр.pdf
29 вересня 2016 14:12
Витяг.pdf

Публічні документи

29 вересня 2016 17:29
Цінова пропозиція.pdf
29 вересня 2016 17:29
Фін звіт.pdf
29 вересня 2016 17:29
Технічне завдання.pdf
29 вересня 2016 17:29
Статут.pdf
29 вересня 2016 17:29
Сертифікат гайка.pdf
29 вересня 2016 17:28
Свідоцтво ПДВ.pdf
29 вересня 2016 17:28
Протокол.pdf
29 вересня 2016 17:28
Необхідне обладнання.pdf
29 вересня 2016 17:28
Наказ.pdf
29 вересня 2016 17:28
Лист представництва ЗСИ.pdf
29 вересня 2016 17:27
Довідка щодо банкрутсва.pdf
29 вересня 2016 17:27
Довідка про працівників.pdf
29 вересня 2016 17:26
Відгуки.pdf
29 вересня 2016 17:26
Витяг.pdf
29 вересня 2016 17:25
Банківська_ліцензія.pdf

Публічні документи

29 вересня 2016 17:38
уповноважені особи.pdf
29 вересня 2016 17:38
статут.pdf
29 вересня 2016 17:37
рішення_4.pdf
29 вересня 2016 17:37
про відкриття рахунку.pdf
29 вересня 2016 17:37
пос_код.pdf
29 вересня 2016 17:37
наказ Царенок.pdf
29 вересня 2016 17:37
квитанція 31_12_2015.pdf
29 вересня 2016 17:37
квитанція 31_06_16.pdf
29 вересня 2016 17:37
квитанція 31_03_2016.pdf
29 вересня 2016 17:37
ИСО 9001.pdf
29 вересня 2016 17:37
договір_ЛЗ.pdf
29 вересня 2016 17:37
договір_ДЗ.pdf
29 вересня 2016 17:36
Дилерство ССМ.pdf
29 вересня 2016 17:36
баланс 31_12_2015.pdf
29 вересня 2016 17:36
баланс 31_12_2015(2).pdf
29 вересня 2016 17:36
баланс 31_06_16.pdf
29 вересня 2016 17:36
баланс 31_03_2016.pdf
29 вересня 2016 17:36
Document_USR_1001468584.pdf
29 вересня 2016 17:36
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ_291414.pdf

Публічні документи

30 вересня 2016 09:55
Болт закл серт якост..jpg
30 вересня 2016 09:55
Дружк.pdf
29 вересня 2016 17:46
Гарант лист ММК.pdf
29 вересня 2016 16:40
сертификат ИСО.pdf
29 вересня 2016 16:40
Сертифікат якост ММКі.pdf
29 вересня 2016 16:40
сертификат ИСО.pdf
29 вересня 2016 16:40
ММК ISO переклад.pdf
29 вересня 2016 16:40
ИСО ММК перекл.pdf
29 вересня 2016 16:40
Закладные болты.jpg
29 вересня 2016 16:39
ДС гайка М22.PDF
29 вересня 2016 16:39
гарант лист переклад.pdf
29 вересня 2016 16:39
Гайка кл , закл ММК.pdf
29 вересня 2016 16:39
Болт зак ММК перек.pdf
29 вересня 2016 16:39
аттестат РС ФЖТ до 2011.PDF
29 вересня 2016 16:39
аттестат РС ФЖТ 2011.PDF
29 вересня 2016 16:39
sertificat_iso_14001.jpg
29 вересня 2016 16:39
сертификат СМК рус.PDF
29 вересня 2016 16:38
Сер якос Мириго БЗ.pdf
29 вересня 2016 16:37
ИСО Мириго переклад.pdf
29 вересня 2016 16:37
ДС гайка М22.PDF
29 вересня 2016 16:37
ДС болт 175.PDF
29 вересня 2016 16:37
Устав завер.дирек.pdf
29 вересня 2016 16:37
ТЗ-бз.pdf
29 вересня 2016 16:37
справка банк.jpg
29 вересня 2016 16:37
сист ИСО.pdf
29 вересня 2016 16:37
рух гр кош.бз1.jpg
29 вересня 2016 16:37
протокол.jpg
29 вересня 2016 16:36
Пропоз БЗ-1.jpg
29 вересня 2016 16:36
Проект договору.pdf
29 вересня 2016 16:36
праців.jpg
29 вересня 2016 16:36
ПДВ.pdf
29 вересня 2016 16:36
паспорт Куприянов Ю.В.pdf
29 вересня 2016 16:36
не притягув.jpg
29 вересня 2016 16:36
не порушено провадження.jpg
29 вересня 2016 16:36
не маэ заборгов.jpg
29 вересня 2016 16:36
не внесено до ЭДРкоруп.jpg
29 вересня 2016 16:36
не було притягнуто.jpg
29 вересня 2016 16:36
не була засуджена 001.jpg
29 вересня 2016 16:35
не була засуджена.jpg
29 вересня 2016 16:35
маэ антикор.jpg
29 вересня 2016 16:35
мат. тех база.jpg
29 вересня 2016 16:35
Зразок серт якості.jpg
29 вересня 2016 16:35
Догоір 54-253.pdf
29 вересня 2016 16:35
Договір ЦЗВ.pdf
29 вересня 2016 16:35
Договір 122984.pdf
29 вересня 2016 16:35
Договір 11240.pdf
29 вересня 2016 16:34
Догов ІФ локом завод.pdf
29 вересня 2016 16:34
Дог Дружк.pdf
29 вересня 2016 16:34
Дог 26.380.pdf
29 вересня 2016 16:34
Довідка бз 1, ст 9.jpg
29 вересня 2016 16:34
Гайка клеммная 16018.jpg
29 вересня 2016 16:34
відпов вимогам ст 17.jpg
29 вересня 2016 16:34
Витяг 28.09.pdf
29 вересня 2016 16:34
Болт клеммный 16016.jpg
29 вересня 2016 16:34
Лицезия на банк послуги.pdf
29 вересня 2016 16:33
БГ 6178 ТОВ Постача.PDF
29 вересня 2016 16:33
баланс, звіт.pdf
29 вересня 2016 16:33
Аналог.договори.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПрАТ "Дружківський завод металевих виробів"

ТОВ КОНСАЛЕКС ОІЛ УКРАЇНА

Частное предприятие "АКОНИТ-ДС"

ТОВ НПП Постача

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПрАТ "Дружківський завод металевих виробів"
#00191052
Рішення скасоване 1 612 000,00
UAH з ПДВ
10 листопада 2016 16:58
ПрАТ "Дружківський завод металевих виробів"
#00191052
Відхилено 1 612 000,00
UAH з ПДВ
10 листопада 2016 17:01
ТОВ КОНСАЛЕКС ОІЛ УКРАЇНА
#38129062
Відхилено 1 612 800,00
UAH з ПДВ
10 листопада 2016 17:03
Частное предприятие "АКОНИТ-ДС"
#30402418
Відхилено 2 100 000,00
UAH з ПДВ
10 листопада 2016 17:04
ТОВ НПП Постача
#35589558
Відхилено 2 107 280,45
UAH з ПДВ
10 листопада 2016 17:06

Документи

07 жовтня 2016 14:31
Електронний підпис

Документи

10 листопада 2016 17:01
Електронний підпис

Документи

10 листопада 2016 17:03
Електронний підпис

Документи

10 листопада 2016 17:04
Електронний підпис

Документи

10 листопада 2016 17:06
Електронний підпис

Інформація про відміну

Дата відміни
10 листопада 2016 17:06
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі