Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

виконання будівельно-монтажних робіт по об’єкту «Реконструкція самопливного каналізаційного колектора Д = 700 - 1000мм по вул. Зодчих у Святошинському районі м. Києва», ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013 (ДК 021:2015-45300000-0 «Будівельно-монтажні роботи»)
Очікувана вартість
40 555 393,20 UAH
UA-2016-09-06-000226-a 10d10942ab204e2983e3fbfa13abfe46
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Комелева Ірина Юріївна

+380442007310 i.komeleva@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПАТ "АК "Київводоканал"
Код ЄДРПОУ: 03327664
Вебсайт: http://vodokanal.kiev.ua
Місцезнаходження: 01015, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Лейпцизька, 1-а
Контактна особа: Комелева Ірина Юріївна
+380442007310
i.komeleva@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 вересня 2016 13:37
Звернення за роз’ясненнями: до 15 вересня 2016 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 вересня 2016 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 вересня 2016 16:00
Початок аукціону: 26 вересня 2016 12:44
Очікувана вартість: 40 555 393,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 20 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,05%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 200000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
виконання будівельно-монтажних робіт по об’єкту «Реконструкція самопливного каналізаційного колектора Д = 700 - 1000мм по вул. Зодчих у Святошинському районі м. Києва», ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013 (ДК 021:2015-45300000-0 «Будівельно-монтажні роботи»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03194, Україна, м. Київ, місто, вул. Зодчих у Святошинському районі м. Києва
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2017
ДК 021:2015: 45300000-0 — Будівельно-монтажні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 вересня 2016 13:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 вересня 2016 13:37
Зодчих. ПОБ (06.09).pdf
06 вересня 2016 13:37
ТД Зодчих бмр _06.09_.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 вересня 2016 13:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватне підприємство "Водоліт" 39 514 471,84
UAH з ПДВ
37 090 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Концерн "Київпідземшляхбуд" 39 868 842,00
UAH з ПДВ
37 100 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ УКРТЕПЛОБУДІНДУСТРІЯ 40 300 233,74
UAH з ПДВ
37 750 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ АЛЬТІС-СПЕЦБУД 40 373 388,83
UAH з ПДВ
39 800 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ БМУ-53 40 498 972,87
UAH з ПДВ
40 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 вересня 2016 14:39
Банківська гарантія.rar
23 вересня 2016 13:13
Тендерна пропозиція.pdf
23 вересня 2016 13:02
Кошторис.pdf

Публічні документи

25 вересня 2016 14:10
Електронний підпис
24 вересня 2016 20:59
АВК.rar
24 вересня 2016 20:59
20Графік виконання робіт.pdf
24 вересня 2016 20:59
19Кошториси частина 2.pdf
24 вересня 2016 20:59
18Кошториси частина1.pdf
24 вересня 2016 20:59
15Довідка субпідрядники.pdf
24 вересня 2016 20:59
14Довідка ПДВ.pdf
24 вересня 2016 20:59
13Довідка 4ОПП.pdf
24 вересня 2016 20:59
12Витяг ЄДР.pdf
24 вересня 2016 20:59
11Статут.pdf
24 вересня 2016 20:59
10Проект договора.pdf
24 вересня 2016 20:59
9Фінансова звітність.pdf
24 вересня 2016 20:59
5Довідка персонал.pdf
24 вересня 2016 20:59
4Довідка обладнання.pdf
24 вересня 2016 20:59
3Довідка реквізити.pdf
24 вересня 2016 20:59
1Тендерна пропозиція.pdf
24 вересня 2016 20:59
ЕЦП 142.PDF

Публічні документи

24 вересня 2016 17:31
БМУ-53.rar
24 вересня 2016 17:31
Інші документи.pdf
24 вересня 2016 17:31
Документи кваліфікації.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Приватне підприємство "Водоліт"

ТОВ "Концерн "Київпідземшляхбуд"

ТОВ УКРТЕПЛОБУДІНДУСТРІЯ

ТОВ АЛЬТІС-СПЕЦБУД

ПрАТ БМУ-53

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне підприємство "Водоліт"
#36192716
Відхилено 37 090 000,00
UAH з ПДВ
30 вересня 2016 12:17
ТОВ "Концерн "Київпідземшляхбуд"
#31169965
Відхилено 37 100 000,00
UAH з ПДВ
30 вересня 2016 12:21
ТОВ УКРТЕПЛОБУДІНДУСТРІЯ
#34647655
Відхилено 37 750 000,00
UAH з ПДВ
07 жовтня 2016 09:53
ТОВ АЛЬТІС-СПЕЦБУД
#31779817
Переможець 39 800 000,00
UAH з ПДВ
12 жовтня 2016 11:43

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 жовтня 2016 11:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ АЛЬТІС-СПЕЦБУД
#31779817
39 800 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 липня 2018 16:28
Звіт про виконання договору зодчих.docx укладений
12 липня 2018 16:27
Електронний підпис укладений
20 грудня 2017 14:33
звіт ду зодчих грудень 20.doc зміни до договору
20 грудня 2017 14:31
Електронний підпис укладений
09 листопада 2017 08:23
звіт ду зодчих 09.11.doc зміни до договору
09 листопада 2017 08:22
Електронний підпис укладений
04 липня 2017 13:31
звіт ду зодчих 04.07.doc зміни до договору
04 липня 2017 13:28
Електронний підпис укладений
23 березня 2017 12:26
звіт ду зодчих.doc зміни до договору
23 березня 2017 12:21
Електронний підпис укладений
24 жовтня 2016 17:29
130_ДЦ_ЛС1_8-1-1.rtf укладений
24 жовтня 2016 17:23
130_ДЦ_ЛС1_7-1-1.rtf укладений
24 жовтня 2016 17:23
130_ДЦ_ЛС1_2-1-4.rtf укладений
24 жовтня 2016 17:23
130_ДЦ_ЛС1_2-1-3.rtf укладений
24 жовтня 2016 17:23
130_ДЦ_ЛС1_2-1-2.rtf укладений
24 жовтня 2016 17:23
130_ДЦ_ЛС1_2-1-1.rtf укладений
24 жовтня 2016 17:22
130_ДЦ_ЛС1_1-2-3.rtf укладений
24 жовтня 2016 17:22
130_ДЦ_ЛС1_1-2-2.rtf укладений
24 жовтня 2016 17:22
130_ДЦ_ЛС1_1-2-1.rtf укладений
24 жовтня 2016 17:22
130_ДЦ_ЛС1_1-1-2.rtf укладений
24 жовтня 2016 17:22
130_ДЦ_ЛС1_1-1-1.rtf укладений
24 жовтня 2016 17:22
130_ДЦ_ДЦ_3.rtf укладений
24 жовтня 2016 17:22
Графік ЗОДЧИХ.pdf укладений
24 жовтня 2016 17:22
ДОГОВР ПДРЯДУ.doc укладений
24 жовтня 2016 17:22

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 березня 2017
Дата публікації змін до договору:
23 березня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): «У зв'язку з виробничою необхідністю перенесення строків виконання робіт Сторони домовились викласти в новій редакції Графік виконання робіт (Додаток № 2 до договору) в новій редакції, що додається.»
Номер договору про закупівлю: 966/30/14-16
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 липня 2017
Дата публікації змін до договору:
04 липня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): . У зв’язку із зміною найменування Замовника з ПАТ «АК «Київводоканал» на ПрАТ «АК «Київводоканал», Сторони домовились по тексту Договору дані про найменування Замовника викласти у такій редакції: «Приватне акціонерне товариство «Акціонерна компанія «Київводоканал». 2. У зв’язку зі зміною найменування та реквізитів Замовника, викласти розділ «Реквізити, місцезнаходження, підписи Сторін» Договору в частині Замовника в наступній редакції: «Замовник» Приватне акціонерне товариство «Акціонерна компанія «Київводоканал» 01015, м. Київ, вул. Лейпцизька, 1-А р/р 2600030998102 в ПАТ «БАНК КРЕДИТ ДНІПРО» Код банку 305749 ЄДРПОУ 03327664 Свідоцтво платника ПДВ № 100319654 Код платника ПДВ 033276626652 Тел./Факс 200-73-02, 200-73-07
Номер договору про закупівлю: 966/30/14-16
Договір:
Номер додаткової угоди: 966/30/14-16
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 листопада 2017
Дата публікації змін до договору:
09 листопада 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв'язку з виробничою необхідністю перенесення строків виконання робіт Сторони домовились викласти в новій редакції Графік виконання робіт (Додаток № 2 до договору) в новій редакції, що додається. 2. Дана Додаткова угода є невід’ємною частиною Договору . 3. Всі інші умови вищезазначеного Договору, які не змінені цією Додатковою угодою, залишаються чинними у попередній редакції, і Сторони підтверджують щодо них зобов’язання. 4. Додаткова угода складена українською мовою у двох примірниках – по одному для кожної із Сторін і набирає чинності з моменту її підписання уповноваженими представниками Сторін 5. До Додаткової угоди додаються наступні документи: 1. Графік виконання робіт (Додаток № 2 до договору). 6. Всі додатки до цієї Додаткової угоди є її невід`ємною частиною, якщо вони підписані уповноваженими представниками Сторін.
Номер договору про закупівлю: 966/30/14-16
Договір:
Номер додаткової угоди: 966/30/14-16
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 11. У зв'язку з необхідністю перенесення строків виконання робіт Сторони домовились викласти в новій редакції Графік виконання робіт (Додаток № 2 до договору) в новій редакції, що додається. 2. Сторони домовились п. 11.1.Договору викласти у наступній редакції: «11.1. Даний Договір набирає чинності з дня його підписання уповноваженими представниками Сторін і діє до 30.12.2018 року, а в частині гарантійних зобов’язань – до закінчення гарантійного строку на виконані роботи. Закінчення строку дії договору не звільняє Сторони від виконання тих зобов’язань, що лишились не виконані.» 3. Дана Додаткова угода є невід’ємною частиною Договору . 4. Всі інші умови вищезазначеного Договору, які не змінені цією Додатковою угодою, залишаються чинними у попередній редакції, і Сторони підтверджують щодо них зобов’язання. 5. Додаткова угода складена українською мовою у двох примірниках – по одному для кожної із Сторін і набирає чинності з моменту її підписання уповноваженими представниками Сторін 6. До Додаткової угоди додаються наступні документи: 1. Графік виконання робіт (Додаток № 2 до договору). 7. Всі додатки до цієї Додаткової угоди є її невід`ємною частиною, якщо вони підписані уповноваженими представниками Сторін.
Номер договору про закупівлю: 966/30/14-16
Договір:
Номер додаткової угоди: 966/30/14-16
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 жовтня 2016 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 39 800 000,00
UAH з ПДВ