Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Лист оцинкований 0,55мм 1000*2000
Очікувана вартість
37 500,00 UAH
UA-2016-09-05-000750-c 416672f2588347628817cbddb16f5d7b
Спрощена закупівля    Торги відмінено
Електронний підпис не накладено

Контакти

Масюк Андрій Ігорович

380442483093 m050@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Солом'янського району м. Києва
Код ЄДРПОУ: 35756919
Вебсайт: http://www.solor.gov.ua
Місцезнаходження: 03186, Україна , Київська обл., Київ, Соціалістична, 6
Контактна особа: Масюк Андрій Ігорович
380442483093
m050@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 вересня 2016 14:48
Звернення за роз’ясненнями: до 06 вересня 2016 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 вересня 2016 12:00
Початок аукціону: 08 вересня 2016 11:04
Початок аукціону: 08 вересня 2016 11:04
Очікувана вартість: 37 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 125,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%

Інформація про предмет закупівлі

Лист оцинкований 0,55мм 1000*2000 - 150 шт Сума закупівлі вказана з врахуванням ПДВ та доставки (Пропозиції надавати тільки з врахуванням ПДВ. ) УВАГА!!! Розрахунки за товар проводяться після його ПОСТАЧАННЯ на склад замовника шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 60 КАЛЕНДАРНИХ ДНІВ з дати підписання видаткової накладної

Лист оцинкований 0,55мм 1000*2000 - 150 шт Сума закупівлі вказана з врахуванням ПДВ та доставки (Пропозиції надавати тільки з врахуванням ПДВ. ) УВАГА!!! Розрахунки за товар проводяться після його ПОСТАЧАННЯ на склад замовника шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 60 КАЛЕНДАРНИХ ДНІВ з дати підписання видаткової накладної
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
150 штуки
Лист оцинкований 0,55мм 1000*2000 - 150 шт Сума закупівлі вказана з врахуванням ПДВ та доставки (Пропозиції надавати тільки з врахуванням ПДВ. ) УВАГА!!! Розрахунки за товар проводяться після його ПОСТАЧАННЯ на склад замовника шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 60 КАЛЕНДАРНИХ ДНІВ з дати підписання видаткової накладної
Розгорнути Згорнути
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 11 вересня 2016  —  11 вересня 2016
ДК 021:2015: 44172000-6 — Листи (будівельні)
ДК 016:2010: 24.10.51-20.00 — Прокат плаский із заліза чи нелегованої сталі, завширшки не менше ніж 600 мм, електротехнічно оцинкований

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2016-09-05-000750-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Дубечанський деревообробний комбiнат, Код ЄДРПОУ:0034679514
Дата подання: 27 вересня 2016 15:43
оскарження рішення про відхилення переможця (Протокол № 28 від 26.09.2016 р.)
Звертаємось з вимогою визнати переможцем ТОВ "Дубечанський ДОК" у закупівлі UA-2016-09-05-000750-c (Лист оцинкований 0,55мм 1000*2000), так як згідно пункту 8протоколу (№ 28 від 26.09.2016 р. "Не віповідає кваліфікаційним вимогам Учасників: 1). Постачальник відмовляється поставляти товар. 2). Постачальник не згоден з умовами договару) сповіщаємо, що нами було надіслано (Дата: 09 сентября 2016, 15:59:14 на електрону пошту (<a.masuik@gmail.com>) заповнений договір та оновлена цінова пропозиція за результатами аукціону, що підтверджує прикріплений документ. Ми маємо намір виконати умови поставки при підписанній угоді. Дана угода по сьогоднішній день не була викладена на електоний майданчик системи закупівель.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 вересня 2016 09:18
Постачальником було зірвано сроки поставки товару
ВІДХИЛЕНО
Постачальником було зірвано сроки поставки товару

Документи подані скаржником

27 вересня 2016 15:43
Вимога.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 вересня 2016 11:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ"Дубечанський деревообробний комбiнат" 34 614,00
UAH з ПДВ
30 995,00
UAH з ПДВ
Документи
ООО "КОМПАНІЯ "МЕТАЛБУД"" 36 900,00
UAH з ПДВ
31 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 вересня 2016 18:11
ЦП 30995,00.jpg
07 вересня 2016 13:27
Свідоцтво платника ПДВ.bmp
07 вересня 2016 13:27
Витяг з ЄДР стр 2.jpg
07 вересня 2016 13:27
Витяг з ЄДР стр 1.jpg
07 вересня 2016 13:27
1.rar
07 вересня 2016 13:27
Пропозиція.jpg
07 вересня 2016 13:27
відомості про компанію.jpg
07 вересня 2016 13:27
Протокол стр 2.jpg
07 вересня 2016 13:27
Протокол стр 1.jpg
07 вересня 2016 13:27
Статистика 2.jpg
07 вересня 2016 13:27
Статистика 1.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Дубечанський деревообробний комбiнат

ООО "КОМПАНІЯ "МЕТАЛБУД""

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ"Дубечанський деревообробний комбiнат"
#0034679514
Відхилено 30 995,00
UAH з ПДВ
27 вересня 2016 09:31
ООО "КОМПАНІЯ "МЕТАЛБУД""
#37566899
Переможець 31 000,00
UAH з ПДВ
28 вересня 2016 09:16

Документи

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 вересня 2016 09:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ООО "КОМПАНІЯ "МЕТАЛБУД""
#37566899
31 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 13 травня 2019 15:18
Коментар щодо відміни: Порушення проведення процедури закупівлі